Відкритий виховний захід на тему: «В гостях у Світлофора Моргайка» для 1-2 класів
Підготувала:
вчитель початкових класів
Чоботар Таміла Юріївна
Відкритий виховний захід на тему: «В гостях у Світлофора Моргайка»
Підготувала:
вчитель початкових класів
Чоботар Таміла Юріївна
Форма проведення: урок - подорож
Мета: познайомити учнів із правилами дорожнього руху; вчити розуміти сигнали світлофора , дорожні знаки. Формувати навички поведінки на вулиці, розвивати знання учнів про безпечне пересування на вулиці. Виховувати цікавість і повагу до правил дорожнього руху; розвивати увагу, дисциплінованість, пам'ять.
Обладнання: макет світлофора, дорожні знаки, зебра, іграшкові машини, іграшкові коляски, ілюстрації "Транспорт", розмальовки за темою.
Хід роботи
І. Повідомлення завдань виховного заходу.
Діти, ви стали школярами. Щодня ви поспішаєте до школи, долаючи на своєму шляху такі перешкоди, як дорога, по якій рухаються автомобілі. Вони наші друзі і помічники, адже допомагають перевозити вантажі, доставляють продукти, меблі, будматеріали. Але дружба з автомобілями відбувається тільки тоді, коли ми, пішоходи, будемо поважати і дотримуватися грамоти доріг - правил дорожнього руху. Сьогодні ми з вами побудемо у гостях у Світлофора Моргайка.
ІІ. Актуалізація знань, умінь і навичок.
Правила руху в нашій країні
Для пішоходів усюди єдині,
Знати їх добре повинні дівчатка і хлоп'ятка,
Рухливі зайці і малі тигренятка,
А також дорослі люди,
От тоді порядок буде.
«Мікрофон»
Які правила поведінки на дорозі ви знаєте?
ІІІ. Оголошення теми і мети бесіди.
Він на вулиці щораз
Оком блимає на нас.
— Зупинися! Підожди!
Терпеливо стій-но!
А тепер, будь ласка, йди
Впевнено й спокійно! (Світлофор)
Дозвольте познайомити вас із світлофором Моргайко, який допомагає машинам і пішоходам виконувати правила дорожнього руху. З кожним роком все жвавіше стає на вулицях міста: рухаються автомобілі, мотоцикли, автобуси.
Одні машини везуть продукти, одяг до магазинів, інші – розвозять хліб, будівельні матеріали.
Та для того, щоб автомобілі швидше постачали вантаж до місця призначення, необхідно створювати такі умови,
щоб вони могли без будь-яких перешкод рухатися містом.
Діти, щоб зберегти своє здоров’я та життя, ми повинні чітко дотримуватися встановлених правил дорожнього руху.
Впевнена, що ви з ними знайомі і добре їх знаєте, адже вони зовсім нескладні.
Сьогодні ми не тільки пригадаємо правила дорожнього руху, а й доведемо, що дотримуємося правил поведінки на вулицях міста.
ІV. Викладення нового матеріалу.
Дітки до нас на заняття завітав Світлофор Моргайко. Прийшов він до нас,щоб розповісти нам «Історію правил дорожнього руху», послухаємо його? (Так послухаємо!)
Раніше, коли людина ходила по землі тільки пішки, правил дорожнього руху не було. Щоб рухатися швидше, перевозити вантажі, людина приручила тварин, а потім запрягла їх у візки. Люди почали їздити на каретах, які часто зіштовхувалися, травмувалися й пішоходи, адже тротуарів не було. Щоб аварій стало менше, люди почали встановлювати правила руху на дорозі, яких повинні дотримуватися всі.
Ось так виникли перші правила дорожнього руху, в наш час Світлофор Моргайко – постійний помічник на дорозі. Він показує і пішоходу,і водієві, коли потрібно йти, а коли стояти.
Червоне світло - іди.
Жовте світло – чекай.
Зелене світло – стій.
Дітки Світлофор Моргайко є не скрізь, але є його помічниця - зебра. Вона дозволяє нам перетинати дорогу в відведеному місці.
V. Фізкультхвилинка.
Зробимо фізкультхвилинку «Раз! Два! Всі присіли»:
Раз! Два! Всі присіли.
Потім в гору підлетіли.
Три! Чотири!Нахилились,
Із струмочка гарно вмились.
Пять! Шість! Усі веселі.
Летимо на каруселі.
Сім!Вісім! В поїзд сіли.
Ніжками затупотіли.
Дев`ять! Десять! Відпочили.
І до праці приступили.
VІ. Практична ігрова діяльність.
А зараз ми з вами станемо учасниками дорожнього руху.
Гра «Безпека пішоходів» (Обіграємо наші дії як учасників дорожнього руху. Головні герої: світлофор, знак дорожнього переходу,пішоходи і водії. Світлофор показує певний колір, а пішоходи і водії вирішують хто з них рухається.)
А тепер давайте проведемо вікторину "Транспорт". Я вам буду показувати картинку з різним транспортом, якщо цей транспорт пересувається по дорозі, ви плескаєте в долоні, а якщо цей транспорт пересувається не по дорозі, ви топаєте.
VІІ. Закріплення вивченого матеріалу.
1.Дітки відповідають на запитання:
- Який колір дозволяє рухатись автомобілю?
- Який колір дозволяє йти пішоходу?
2. Вивчення вірша
Щоб не трапилось біди
Добре знаки вивчи ти.
Шлях до школи небезпечний,
То ж обачним бути доречно.
Діти, я кожному з вас приготувала розмальовку за правилами дорожнього руху, розмалюйте її та запам'ятайте правила.
VІІІ. Підсумок уроку.
Вам сподобалося заняття? Чим саме? Молодці! Я дуже задоволена вашою роботою!
Джерела: інтернет-ресурси