Виховна година для 2-го класу на тему "Вода – джерело життя".

Про матеріал

Тема. Вода – джерело життя.

Мета: - поглибити знання учнів про воду та її властивості й застосування;

- дати поняття про значення води в житті людини;

- познайомити з наслідками впливу людини на природу, екологічними

проблемами, які необхідно вирішувати на сучасному етапі;

  • -формувати в учнів активну громадську позицію щодо забруднення водних ресурсів;
  • -виховувати людяне ставлення до природи в розмаїтті її об'єктів та явищ.

Обладнання: комп'ютер, презентація, плакати “Чисте і забруднене озеро", “Види води", глобус .

"Вода! У тебе немає ні смаку, ні кольору, ні запаху,

тебе не описати, тобою насолоджуються, не розуміючи,

що ти таке. Ти не тільки потрібна, ти і є життя!"

/Антуан де Сент-Екзюпері/

Хід заняття.

І. Організаційна частина, привітання.

ІІ. Інформаційна хвилинка.

ІІІ. Основна частина.

-1. З маленьких років ми звикаємо до чарівної краси природи. Ми часто гуляємо в парках, відпочиваємо в садах,буваємо в ласі, радіємо спілкуючись з природою. Саме природі людина зобов'язана своїм існуванням. Про що саме ми сьогодні поговоримо ви дізнаєтесь прочитавши акровірш. № 1, 2.

Вона є на Землі в усьому.

Он в небі хмаркою летить

Дає життя всьому живому.

А от без неї нам не жить.

№ 3

  • - Отже, тема нашого сьогоднішнього заняття «Вода – джерело життя». (Ілюстрація, слайд №2).
  • -До нас завітав гість, а який саме ви дізнаєтеся прослухавши вірш.

№ 4

  • У синьої мами – хмаринки
  • Жила собі донька Краплинка.
  • Хмаринка у небі блукала
  • Й сьогодні до нас завітала.
  • (Звучить музика з мультфільму «Вовк і Капітошка»)

-Так, вірно. Адже Капітошка є скрізь: і в дощику, і в хмарці, і в сніжку.

  • - Сьогодні ми з вами поговоримо про воду та спробуємо дізнатися, яку роль відіграє вона в житті людини, які властивості має, як людина впливає на стан води своєю діяльністю.
  • -З водою добре знайомий кожен, хто звик вмиватися, п'є чай, вміє плавати, катається на ковзанах, санчатах або лижах. Вода - це найважливіша речовина на Землі, без якої не може існувати жоден живий організм.
  • 5

-Глянувши на глобус можна побачити,що вода займає 70% поверхні нашої планети. Але більшу частину цієї води людина вживати не може. Чому? (відповідь дітей)

  • 6

-Правильно,бо вона солона і непридатна для пиття. Якщо уявити, що вся вода нашої планети вміщатиметься в трилітрову банку, то прісна вода займе лише півсклянки. А якщо з цієї склянки надібрати 3 краплі, то вони будуть складати воду рік і озер. Океани, моря і ріки регулюють кругообіг життя на Землі. Вони займають велику площу поверхні землі і впливають на клімат, зберігають рослинний і тваринний світ. (Ілюстрація, слайд №5).

  • 7

2. А зараз проведемо вікторину "Без води - нема життя"

Вікторина.

1. Як називається перший місяць весни? (Березень)

2. Яка квітка росте на воді? (Латаття).

3. Як можна донести воду у ситі? (Заморозивши її).

4. Як називається найбільша річка, яка протікає по території України ? (Дніпро).

5. Де живуть білі медвежі ? (На Північному полюсі).

6. Який птах плаває, як риба? (Пінгвін).

7. Яка риба б'є струмом? (Електричний скат).

8. Яких каменів у річці немає? (Сухих).

9. На яке дерево сідає ворона під час сильного дощу? (На мокре).

-Немає на Землі речовини, важливішої для нас, ніж звичайна вода, і в той же час не існує більш загадкової речовини, яка має стільки цікавих властивостей.

  • Елемент гри. 8
  • 3. Загадки про воду:

  • 1.Що таке: живе і ллється,
  • Часом і на камінь пнеться,
  • Як немає – все всихає,
  • Звір і птиця помирає. (Вода)
  • 3.Перли ніч порозсипала.
  • Сонце встало та й зібрало.
  • (Роса)
  • 2.Відома з віку рідина,
  • усяк її вживає,
  • Буває хмаркою вона,
  • сніжинкою буває,
  • Бува, як скло,
  • Крихка, тверда,
  • Звичайна, підкажіть,... (Вода)

  • 4. Текло, текло, та й лягло під скло. (Вода, лід.)
  • 5. Впаде з неба — не розіб'ється, впаде у воду — розпливеться. (Сніг.)
  • 6. Взимку горою, а літом водою. (Сніг.)
  • 7. Що приходить тихо, а йде з шумом? (Сніг.)
  • 8. Мене просять і чекають, а як покажусь — утікають. (Дощ.)
  • 9. Сидить дід за подушками і стріляє галушками. (Град.)
  • 10. Сама вода і по воді плаває. (Крижина).

11. Не кінь, а біжить, не ліс, а шумить. (Річка).

  • -Ви добре справилися з цим завданням.
  • 9
  • 4. Властивості води.
  • - Вода — це єдина речовина в природі, яка в земних умовах існує в усіх трьох станах:
  • 10
  • -рідкому — вода,
  • -твердому — лід,
  • -газоподібному — пара.
  • 11,12,13

-Поверхня води завжди затягнута тонкою плівкою з молекул. По ній, як по підлозі, бігають комахи — водомірки та навіть тропічні ящірки - василиски.

-

  • -Український народ створив дуже багато пісень, пов'язаних з водою, сотні прислів'їв, приказок, прикмет. Послухаємо деякі з них. (Учні озвучують прислів'я)

5. Приказки, прислів'я, порівняння

1. Коли квітень з водою, то травень з травою.

2. Травнева роса краща вівса.

3. Чайка сіла у воду — чекай доброї погоди.

4. Треба нахилитися, щоб з криниці води напитися.

5. Ранні пташки росу п'ють, пізні — слізки ллють.

6. Вода все змиє, а злого слова — ні.

7. Не той молодець, що за водою пливе, а той, що проти води.

8. Хто топиться, той за соломинку вхопиться.

9. Не плюй у криницю, знадобиться напитися.

10. Не спитавши броду, не лізь у воду.

11. Водою воду не загатиш.

12. Тиха вода людей топить, а бурна тільки лякає.

13. Під лежачий камінь і вода не тече.

14. Схожі, як дві краплі води.

15. Хліб та вода — бідного їда.

16. Хліб — батько, вода — мати.

17. Риба — вода, ягода — трава, а хліб — всьому голова.

18. Звик з бідою — як риба з водою.

6. Пояснити українські приказки.

1. Водою не розлити (Міцно дружити).

oВоду каламутити (Навмисно щось ускладнювати, заплу­тувати).

o Воду решетом носити; товкти воду в ступі (Даремно тра­тити сили).

o Багато води утекло (Минуло багато часу).

o Як з води росте (Дуже легко, гарно і швидко).

o Як у воду дивитися (Точно передбачити події).

o Виходити сухим із води (Уміло уникати покарання, будучи винним).

o Вилами по воді писано (Про те, здійснення чого викликає сумнів).

o І за холодну воду не братися (Нічого не робити).

  • 7. Кругообіг води в природі. 14, 15

Елемент гри. № 16

Гра: "Що у чистій водоймі?"

-Чому ж забруднюється наша вода?

Більшість заводів, фабрик, електростанцій скидають свої шкід­ливі відходи в річки, озера, моря. № 17

І тоді їхні води стають отруйними, що призводить до загибелі водних організмів, таку воду не можна пити і готувати на ній їжу. В забрудненій воді з'являються різно­манітні бактерії, які швидко розмножуються (вода стає чорною і смердючою). І тоді в багатьох річках не можна навіть купатися. Подекуди бувають закриті для відпочинку навіть морські пляжі. Купаючись у забрудненій воді, можна захворіти. Ми не можемо дізнатися: чиста вода чи ні, тільки дивлячись на неї. № 18

Багато шкідливих речовин не розчиняються у воді і залишаються в ній назавжди. Це важкі метали і пестициди, нафтопродукти, сучасний одноразовий посуд. № 19

8. Елемент гри. № 20

На екран проектується список слів. Вчитель загадує загадки, а діти повині вибрати із списку правильні відповіді:

1.Я - в річці. Я - іржава. Я порізала ногу маленької дівчинки, коли вона купалася. Що я ?

2.Я дуже хвора. Мені не вистачає кисню для дихання. Мені більше не подобається плавати в цьому озері. Хто я ?

3.Я мокра. У мене поганий запах. Мій колір зовсім не при­вабливий. Щодня завод викидає в мене свої відходи. Що я ?

4.Я мокра. Я потрібна всім живим істотам. Усі рослини, тварини і люди умруть без мене. Що я?

5.Я чистий і прозорий. Завдяки мені всі живі істоти можуть жити на планеті. Якщо мене немає, всі починають задихатися. Хто я ?

Варіанти відповідей: черепаха, кисень, відкрита бляшанка, заб­руднена річка, чиста вода, їжа, сіль, риба, розбита пляшка.

9. А ви знаєте, до чого може призвести забруднена вода? (Відповіді дітей).

Забруднена вода призводить до важких захворювань. А вам, щоб не хворіти, треба гарно та смачно їсти, займатися спортом і добре відпочивати.

Обладнання: два плакати (з чистою і забрудненою водоймою).

Учні мають відібрати об'єкти, що знаходяться у чистій водоймі від тих, що забруднюють її (на вчительському столі малюнки різних предметів, які учні почергово прикріплюють до певного плакату, - пуста пляшка, рибка, чобіт...).


•личинки комах;

•водяні змії;

•биті пляшки;

•водорості;

•старі шини;

•металеві бочки з хімікатами;

•іржаві бляшанки;

•доросла риба;

•рачки;

•папір;

•качки;

•мальки;

•равлики;

•зламана вудочка;

•різні рослини;

•камінці;

•пластмасові стаканчики;

•тритони.


10. Вода в житті людини. № 21

- Всі ми знаємо, що вода – це не просто дар природи, це – основа життя. Вода — необхідний компонент життя. Вона потрібна для життєдіяльності рослин, тварин, людини. Людина постійно використовує воду для життя, приготування їжі, миття, прання, відпочинку, спорту, транспортного сполучення і так далі.

  • -Без їжі людина може прожити два місяці, а без води не проживе і п'яти днів.

-Воду ми п'ємо, з неї ми варимо їжу, в ній купаємося, використовуємо її в побуті. Без води людина не може жити! Багато років тому назад вода в наших річках і озерах була чистою. З кожним роком вона стає дедалі бруднішою і бруднішою. Колись наші дідусі та бабусі могли спокійно користуватися водою з річки, озера або джерела. А сьогодні не завжди в них можна навіть купатися. І якщо забруднення води не зупинити, її хімічний склад може зміни­тися так, що вона стане остаточно непридатною для людини і всіх живих істот.

  • -Всім відомо,що людина складається на 80% з води,а тому ми будемо здорові,якщо вода буде чиста і корисна. Але вода потребує захисту,бо їй загрожує небезпека,а саме забруднення.
  • IV. Підведення підсумків.
  • 1.Гра «Мікрофон».
  • -Наш урок підходить до завершення. Що нового ви дізналися на цьому уроці про воду?
  • Учні відповідають:
  • Вода-найпоширеніша речовина у природі.
  • Без води неможливе існування ні людини, ні тварин, ні рослин.
  • До води потрібно ставитися дуже бережливо, тому що питної води дуже мало і т.д.
  • Що конкретно Ви можете зробити для збереження води?
  • Слідкувати, щоб даремно вода не витрачалася, не смітити на берегах річок і т. д.
  • 2.Інтерактивна вправа «Капелюшок побажань». № 22
  • -Я бажаю природі…
  • -Я бажаю воді…
  • -Ябажаю друзям…
  • -Ябажаю собі…
  • Збережімо річку і криницю.
  • Пізнаваймо глибше, до пуття
  • Відкриваймо кожну таємницю,
  • Зберігаймо воду і життя.

-Дітки! Капітошці з вами було дуже весело. Та час прощатися,на нього чекає його хмаринка. Бережіть воду,бо вона ваше здоров'я. До побачення!

№ 23

Перегляд файлу

Тема. Вода – джерело життя.

Мета:   -  поглибити знання учнів про воду та її властивості й застосування;

              -  дати поняття про значення води в житті людини;           

            - познайомити з наслідками впливу людини на природу, екологічними 

              проблемами, які необхідно вирішувати на сучасному етапі;

  • формувати в учнів активну громадську позицію щодо забруднення водних ресурсів;
  • виховувати людяне ставлення до природи в розмаїтті її об’єктів та явищ.

Обладнання: компютер, презентація, плакати “Чисте і забруднене озеро”, “Види води, глобус .

"Вода! У тебе немає ні смаку, ні кольору, ні запаху,

 тебе не описати, тобою насолоджуються, не розуміючи,

що ти таке.  Ти не тільки потрібна, ти і є життя!"

                                                                                            /Антуан де Сент-Екзюпері/

Хід заняття.

І. Організаційна частина, привітання.

ІІ. Інформаційна хвилинка.

ІІІ. Основна частина.

  •    1. З маленьких  років ми звикаємо до чарівної краси природи. Ми часто гуляємо в парках, відпочиваємо в садах,буваємо в ласі, радіємо спілкуючись з природою. Саме природі людина зобов’язана своїм існуванням. Про що саме ми сьогодні поговоримо ви дізнаєтесь прочитавши акровірш. № 1, 2.

 

Вона є на Землі в усьому.

Он в небі хмаркою летить

Дає життя всьому живому.

А от без неї нам не жить.

№ 3

  •    Отже, тема нашого сьогоднішнього заняття «Вода – джерело життя». (Ілюстрація, слайд №2).
  •    До нас завітав гість, а який саме ви дізнаєтеся прослухавши вірш.  

                    № 4

У синьої мами – хмаринки

Жила собі донька Краплинка.

Хмаринка у небі блукала

Й сьогодні до нас завітала.

(Звучить музика з мультфільму «Вовк і Капітошка»)

 

  •    Так, вірно. Адже Капітошка є скрізь: і в дощику, і в хмарці, і в сніжку.
  •    Сьогодні ми з вами поговоримо про воду та спробуємо дізнатися, яку роль відіграє вона  в житті людини, які властивості має, як людина впливає на стан води своєю діяльністю.
  •    З водою добре знайомий кожен, хто звик вмиватися, п'є чай, вміє плавати, катається на ковзанах, санчатах або лижах. Вода - це найважливіша речовина на Землі, без якої не може існувати жоден живий організм.

5

  •         Глянувши на глобус можна побачити,що вода займає 70% поверхні нашої планети. Але більшу частину цієї води людина вживати не може. Чому? (відповідь дітей)

6

  •         Правильно,бо вона солона і непридатна для пиття. Якщо уявити, що вся вода нашої планети вміщатиметься в трилітрову банку, то прісна вода займе лише півсклянки. А якщо з цієї склянки надібрати 3 краплі, то вони будуть складати воду рік і озер. Океани, моря і ріки регулюють кругообіг життя на Землі. Вони займають велику площу поверхні землі і впливають на клімат, зберігають рослинний і тваринний світ.  (Ілюстрація, слайд №5).

7

2.  А зараз проведемо вікторину ”Без води - нема життя”

                        Вікторина.

1. Як називається перший місяць весни? (Березень)

2. Яка квітка росте на воді? (Латаття).

3. Як можна донести воду у ситі? (Заморозивши її).

4. Як називається найбільша річка, яка протікає по території України ? (Дніпро).

5. Де живуть білі медвежі ? (На Північному полюсі).

6. Який птах плаває, як риба? (Пінгвін).

7. Яка риба б’є струмом? (Електричний скат).

8. Яких каменів у річці немає? (Сухих).

9. На яке дерево сідає ворона під час сильного дощу? (На мокре).

 

  •    Немає на Землі речовини, важливішої для нас, ніж звичайна вода, і в той же час не існує більш загадкової речовини, яка має стільки цікавих властивостей.

Елемент гри.       8

3.                 Загадки про воду:


  1. Що таке: живе і ллється,

Часом і на камінь пнеться,

Як немає – все всихає,

Звір і птиця помирає. (Вода)

 

  1. Перли ніч порозсипала.

Сонце встало та й зібрало.                          

                                      (Роса)

  1. Відома з віку рідина,

усяк її вживає,

Буває хмаркою вона,

сніжинкою буває,

Бува, як скло,

Крихка, тверда,

Звичайна, підкажіть,... (Вода)


4. Текло, текло, та й лягло під скло. (Вода, лід.)

5. Впаде з неба — не розіб'ється, впаде у воду — розпливеться. (Сніг.)

6. Взимку горою, а літом водою. (Сніг.)

7. Що приходить тихо, а йде з шумом? (Сніг.)

8. Мене просять і чекають, а як покажусь — утікають. (Дощ.)

9. Сидить дід за подушками і стріляє галушками. (Град.)

10. Сама вода і по воді плаває. (Крижина).

11. Не кінь, а біжить, не ліс, а шумить. (Річка).

 

  • Ви добре справилися з цим завданням.

9

4. Властивості води.

- Вода — це єдина речовина в природі, яка в земних умовах існує в усіх трьох станах:

10

  • рідкому — вода,
  • твердому — лід,
  • газоподібному — пара.

11,12,13

  •    Поверхня води завжди затягнута тонкою плівкою з молекул. По ній, як по підлозі, бігають комахи — водомірки та навіть тропічні ящірки - василиски.
  •     
  •         Український народ створив дуже багато пісень, пов'язаних з водою, сотні прислів'їв, приказок, прикмет. Послухаємо деякі з них. (Учні озвучують прислів’я)

 

      5.   Приказки, прислів'я, порівняння

1. Коли квітень з водою, то травень з травою.

2. Травнева роса краща вівса.

3. Чайка сіла у воду — чекай доброї погоди.

4. Треба нахилитися, щоб з криниці води напитися.

5. Ранні пташки росу п'ють, пізні — слізки ллють.

6. Вода все змиє, а злого слова — ні.

7. Не той молодець, що за водою пливе, а той, що проти води.

8. Хто топиться, той за соломинку вхопиться.

9. Не плюй у криницю, знадобиться напитися.

10. Не спитавши броду, не лізь у воду.

11. Водою воду не загатиш.

12. Тиха вода людей топить, а бурна тільки лякає.

13. Під лежачий камінь і вода не тече.

14. Схожі, як дві краплі води.

15. Хліб та вода — бідного їда.

16. Хліб — батько, вода — мати.

17. Риба — вода, ягода — трава, а хліб — всьому голова.

18. Звик з бідою — як риба з водою.

 

                 6.  Пояснити українські приказки.

      1. Водою не розлити (Міцно дружити).

  • Воду каламутити (Навмисно щось ускладнювати, заплу­тувати).
  •  Воду решетом носити; товкти воду в ступі (Даремно тра­тити сили).
  •  Багато води утекло (Минуло багато часу).
  •  Як з води росте (Дуже легко, гарно і швидко).
  •  Як у воду дивитися (Точно передбачити події).
  •  Виходити сухим із води (Уміло уникати покарання, будучи винним).
  •  Вилами по воді писано (Про те, здійснення чого викликає сумнів).
  •  І за холодну воду не братися (Нічого не робити).

 

7.           Кругообіг води в природі.                14, 15

Елемент гри.                                                         № 16

Гра: "Що у чистій водоймі?"

  •         Чому ж забруднюється наша вода?

Більшість заводів, фабрик, електростанцій скидають свої шкід­ливі відходи в річки, озера, моря.  № 17

 І тоді їхні води стають отруйними, що призводить до загибелі водних організмів, таку воду не можна пити і готувати на ній їжу. В забрудненій воді з'являються різно­манітні бактерії, які швидко розмножуються (вода стає чорною і смердючою). І тоді в багатьох річках не можна навіть купатися. Подекуди бувають закриті для відпочинку навіть морські пляжі. Купаючись у забрудненій воді, можна захворіти. Ми не можемо дізнатися: чиста вода чи ні, тільки дивлячись на неї. № 18

Багато шкідливих речовин не розчиняються у воді і залишаються в ній назавжди. Це важкі метали і пестициди, нафтопродукти, сучасний одноразовий посуд. № 19

     8.               Елемент гри.   № 20

На  екран проектується список слів. Вчитель  загадує загадки, а діти повині вибрати із списку правильні відповіді:

  1. Я - в річці. Я - іржава. Я порізала ногу маленької дівчинки, коли вона купалася. Що я ?
  2. Я дуже хвора. Мені не вистачає кисню для дихання. Мені більше не подобається плавати в цьому озері. Хто я ?
  3. Я мокра. У мене поганий запах. Мій колір зовсім не при­вабливий. Щодня завод викидає в мене свої відходи. Що я ?
  4. Я мокра. Я потрібна всім живим істотам. Усі рослини, тварини і люди умруть без мене. Що я?
  5. Я чистий і прозорий. Завдяки мені всі живі істоти можуть жити на планеті. Якщо мене немає, всі починають задихатися. Хто я ?

Варіанти відповідей: черепаха, кисень, відкрита бляшанка, заб­руднена річка, чиста вода, їжа, сіль, риба, розбита пляшка.

 

9.   А ви знаєте, до чого може призвести забруднена вода? (Відповіді дітей).

Забруднена вода призводить до важких захворювань. А вам, щоб не хворіти, треба гарно та  смачно їсти, займатися спортом і добре відпочивати.

 

Обладнання: два плакати (з чистою і забрудненою водоймою).

Учні мають відібрати об'єкти, що знаходяться у чистій водоймі від тих, що забруднюють її (на вчительському столі малюнки різних предметів, які учні почергово прикріплюють до певного плакату, - пуста пляшка, рибка, чобіт...).


  • личинки комах;
  • водяні змії;
  • биті пляшки;
  • водорості;
  • старі шини;
  • металеві бочки з хімікатами;
  • іржаві бляшанки;
  • доросла риба;
  • рачки;
  • папір;
  • качки;
  • мальки;
  • равлики;
  • зламана вудочка;
  • різні рослини;
  • камінці;
  • пластмасові стаканчики;
  • тритони.

 

10.      Вода в житті людини.   № 21

- Всі ми знаємо, що вода – це не просто дар природи, це – основа життя. Вода — необхідний компонент життя. Вона потрібна для життєдіяльності рослин, тварин, людини. Людина постійно використовує воду для життя, приготування їжі, миття, прання, відпочинку, спорту, транспортного сполучення і так далі.

  •         Без їжі людина може прожити два місяці, а без води не проживе і п’яти днів.
  •         Воду ми п'ємо, з неї ми варимо їжу, в ній купаємося, використовуємо її в побуті. Без води людина не може жити! Багато років тому назад вода в наших річках і озерах була чистою. З кожним роком вона стає дедалі бруднішою і бруднішою. Колись наші дідусі та бабусі могли спокійно користуватися водою з річки, озера або джерела. А сьогодні не завжди в них можна навіть купатися. І якщо забруднення води не зупинити, її хімічний склад може зміни­тися так, що вона стане остаточно непридатною для людини і всіх живих істот.
  •    Всім відомо,що людина складається на 80% з води,а тому ми будемо здорові,якщо вода буде чиста і корисна. Але вода потребує захисту,бо їй загрожує небезпека,а саме забруднення.

 

IV. Підведення підсумків.

  1. Гра «Мікрофон».
  •    Наш урок підходить до завершення. Що нового ви дізналися на цьому уроці про воду?

Учні відповідають:

Вода-найпоширеніша речовина у природі.

Без води неможливе існування ні людини, ні тварин, ні рослин.

До води потрібно ставитися дуже бережливо, тому що питної води дуже мало і т.д.

Що конкретно Ви можете зробити для збереження води?

Слідкувати, щоб даремно вода не витрачалася, не смітити на берегах річок і т. д.

 

  1. Інтерактивна вправа «Капелюшок побажань».     № 22
  • Я бажаю природі…
  • Я бажаю воді…
  • Ябажаю друзям…
  • Ябажаю собі…

Збережімо річку і криницю.

Пізнаваймо глибше, до пуття

Відкриваймо кожну таємницю,

Зберігаймо воду і життя.

 

  •         Дітки! Капітошці з вами було дуже весело. Та час прощатися,на нього чекає його  хмаринка. Бережіть воду,бо вона ваше здоровя. До побачення!

№ 23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png\\Solnce\D\ДОКУМЕНТАЦИЯ\ПРЕЗЕНТАЦІЇ\шаблоны\анимация\краплинки\0_85c6d_48a1da37_M.png.png

1. Коли квітень з водою, то травень з травою.

2. Травнева роса краща вівса.

3. Чайка сіла у воду — чекай доброї погоди.

4. Треба нахилитися, щоб з криниці води напитися.

5. Ранні пташки росу п'ють, пізні — слізки ллють.

6. Вода все змиє, а злого слова — ні.

7. Не той молодець, що за водою пливе, а той, що проти води.

8. Хто топиться, той за соломинку вхопиться.

9. Не плюй у криницю, знадобиться напитися.

10. Не спитавши броду, не лізь у воду.

11. Водою воду не загатиш.

12. Тиха вода людей топить, а бурна тільки лякає.

13. Під лежачий камінь і вода не тече.

14. Схожі, як дві краплі води.

15. Хліб та вода — бідного їда.

16. Хліб — батько, вода — мати.

17. Риба — вода, ягода — трава, а хліб — всьому голова.

18. Звик з бідою — як риба з водою.

  • личинки комах;

 

  •          водяні змії;
  •         биті пляшки;
  •          водорості;
  •         старі шини;
  • металеві бочки з    хімікатами;

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  •         іржаві бляшанки;

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  •         доросла риба;
  •         рачки;
  •         папір;
  •         качки;
  •         мальки;
  •         равлики;
  •         зламана вудочка;
  •         різні рослини;
  •          камінці;
  •         пластмасові стаканчики;

 

  •         тритони.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

Хмарка сонечко закрила,

Слізки срібнії зронила.

Ми ті слізки пошукаєм,

У травичці позбираєм.

Пострибаєм , як зайчата,

Політаєм, як пташата,

Потанцюємо трішки,

Щоб спочили, ручки, ніжки.

Всі веселі? От чудово!

А тепер до праці знову.

 

Літературне змагання

Клас ділиться на дві команди. Виграє та команда, яка назве найбільше прислів'їв і прикмет про воду.

● Будь мудрий, як земля, а чистий, як вода.

● Річка — колиска життя.

● Вода—душа врожаю.

● Вода — великий санітар.

● Закрий міцніше кран, щоб не втік океан.

● Коли сонце заходить за хмари, буде дощ.

● Дим стелиться низько, буде дощ, тепло.

● Великі дощові бульки на воді — дощ буде іти довго.

● Хмари ідуть низько — заплачуть дощем.

● Як багато на полях снігу — буде добрий урожай.

● Квіти починають сильніше пахнути перед дощем.

● Ворони зграями кружляють у повітрі перед снігом.

 

В її краплині криється життя.

 Вона багата і водночас бідна.

Ну що там є - є тільки лиш вода,

Ну що там є - вода,

Вода-царівна.

В її краплині світиться весь світ,

Усе життя проблискує у ньому.

 Твоє життя – її життя відсвіт,

І ти повинен лиш радіти цьому.    

 

 Цей вірш Алекси Павак якнайкраще передає сутність та роль води в нашому житті. З появою води приходить життя. Пропала вода – й життя стає неможливим. Але над водою, а відповідно й над життям, нависла загроза забруднення, отруєння та зникнення. За рішенням Генеральної Асамблеї та Організації Об’єднаних Націй 22 березня в усьому світі відзначається  як День водних ресурсів або Всесвітній день води. І цей день відзначається не тому, що на планеті багато води, а тому, що вона все частіше вимагає захисту. Сьогоднішня класна година буде присвячена саме воді, цьому надзвичайному подарунку природи, цій силі, цій необхідності в нашому житті.
 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Bondar Julia
    Дуже цікава виховна година. А чи можна отримати презентацію до цього заходу?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Bondar Julia
    Дуже цікава виховна година. А чи можна отримати презентацію до цього заходу?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 лютого 2018
Переглядів
13340
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку