Виховна година для 4 класу на тему "Валентинів день"

Про матеріал

Під час проведення данного заходу, вам вдасться здивувати, зацікавити та розширити внутрішній світ дитини. Спонукати до творчої діяльності учнів. Навчити вчитися не тільки плідно, а ще й із захопленням, інтересом та бажанням!

Перегляд файлу

Комунальний заклад «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9»

Нікопольської міської ради

 

 

 

 

 

 

Виховна година для учнів 4 класу «Свято закоханих або Валентинів день»

Картинки по запросу свято закоханих

 

 

Вчитель: Батура П. В.

 

 

 

 

Нікополь, 2018

 

Тема. Свято закоханих або Валентинів день.

Мета: ознайомити учнів з історією виникнення свята; розвивати пам'ять, допитливість, творчі здібності; виховувати взаємоповагу, вміння працювати в команді, любов до прекрасного.

Обладнання: мультимедійна презентація (супроводжує урок), мелодії, наочний матеріал, скринька «Пошта Валентина», клей, ножиці, кольоровий папір.

Форма проведення: змагання.

Вчитель заздалегідь готує скриньку (Пошта Валентина) та оголошує учням про початок її роботи.

Хід заняття

І. Організаційний момент

1. Слово вчителя (вірш)

Стривож хоч раз вечірню тишу,

у сон до мене завітай.

Я втому всю свою залишу,

чекати буду, так і знай.

збери з росин перлини чисті

і в дар для мене принеси

або зорини променисті

в шовкові коси заплети.

зіграй мені на струнах серця

про почуття свої пісні,

нехай на них моє озветься

та й затремтить також собі.

в світанку сонця золотого

для мене в пригорщі візьми,

а для кохання неземного

вогню у нього попроси.

- Сьогодні, 14-го лютого,  весь світ, всі закохані на землі відзначають  День закоханих. В цей день дарують квіти, листівки, солодощі… В цей день почуття оживають і спалахують новими кольорами!

- А чи знає хто з вас, як виникло це свято? (відповіді дітей)

- Чому його називають Валентинів день? (відповіді дітей)

 

 

2. Історія свята

-     Валентинів день святкують усі - і дорослі, і діти. З родиною, з друзями. Святкують з давніх пір. Це свято пов'язане із зворушливою і сумною історією. У III столітті н.е. римський імператор Клавдій II видав указ, що забороняв людям одружуватися. Він вважав, що шлюб утримує чоловіків удома, а їх призначення - бути хорошими солдатами і битися за Рим. Але знайшлася людина, яка, незважаючи на жорстоку заборону, потай освячувала союзи закоханих. Молодого християнського священика звали Валентин.

       Виявивши ці "антидержавні" одруження, імператор повелів відправити порушника до в'язниці, а потім стратити. Перебуваючи у в'язниці, Валентин побачив доньку тюремника. Молоді люди полюбили одне одного. Перед стратою, 14 лютого 270 року, він послав дівчині коротку прощальну записку з підписом: "Від Валентина", яка згодом стала означати вічну прихильність і вірність. А дата смерті священика, що попри суворі перешкоди обручав закоханих, та так і не побачив свого щастя, навіки залишилася в пам'яті людей. Прах його похований у церкві Святого Праксідіса в Римі.

  • На честь кого відзначають це свято?
  • Що воно символізує?

 

ІІ. Основна частина

1. Слово вчителя

  • Сьогодні ми з вами пограємо у ігри, конкурси, позмагаємося, та відкриємо почту Валентина.
  • Як ми знаємо, таким солодким як кохання можуть бути тільки цукерки. Тому правильно від повідавши на питання ви будете отримувати солодкі подарунки.

 

2. Розминка «Асоціативний кущ».

  • Які асоціації у вас виникають коли ви чуєте слово кохання?

Учні пишуть слова на сердечках, потім прикріплюють їх навколо великого серця, де написано слово кохання.

 

3. Конкурс №1 «Назви пару».

- Зараз ми розпочинаємо наше свято. І перший конкурс має назву «Назви пару». Я називаю персонажа мультфільму чи літературного твору, ви повинні назвати його пару. За кожну правильну відповідь ви отримуєте цукерку. Тож вперед!

Ромео і - … (Джульєтта)

Кай - ... (Герда)

П'єро - ... (Мальвіна)

           Красуня і - … (Чудовисько)

           Аладін і - …(Принцеса Жасмін)

           Попелюшка і -…(Принц)

           Шрек і -… (Фіона)

           Кен і -…(Барбі)

           Дюймовочка і - …(Принц)

 

4. Командний конкурс №2 «Пантоміма».

Три ряди – три команди

 -   На листках паперу надруковані завдання. Гравець кожної команди по черзі одержує  завдання,  демонструє його, а інші учасники його відгадують. Виграє та команда, останній учасник якої першим  покаже останнє слово.  (Конкурсантам необхідно зобразити: сумного пінгвіна; розлючене порося; хмурого орла; чайник що кипить;  комара; ледачого кота; злу собаку; веселу мавпу; зацікавлене цуценя; дресированого дельфіна та ін.).

 

5. Конкурс №3 “Питання на засипку”.

- Зараз вам необхідно дати відповіді на питання, але вони не прості. Тож перш ніж відповідати, добре подумайте!

1. З якого крана не беруть воду? (З підйомного)

2. Що знаходиться в середині школи? (Буква о)

3. На базарі один покупець купив три кози і заплатив 3 гривні. По чому пішла кожна коза? (По землі)

4. Пішохідна частина вулиці. (Тротуар)

5.  Пристрій, який вимірює температуру тіла? (Термометр)

6. В якій квітці сиділа Дюймовочка? (Тюльпан)

7. З яким кольором змішують жовтий, щоб отримати зелений? (Синій)

8. Як називають квадратний майданчик для гри в бокс? (Ринг)

9. Як в Україні називають посаду голови держави? (Президент)

10. На якому музичному інструменті грає крокодил Гена на день свого народження? (Гармошка)

11. Що згубила Попелюшка, тікаючи з балу? (Туфельку)

12. У який горщик не можна налити води? (У повний)

13. Якого каменя немає у морі? (Сухого)

14. Скільки тварин тягнуло ріпку? (3)

 

6. Конкурс №4 «Валентинка» (груповий)

Кожна група повинна виготовити валентинку.

Вчитель.

  •  Зараз, використовуючи папір, ножиці, клей, ви повинні виготовити валентинку. По закінченню цього конкурсу ми підведемо підсумки та ви отримаєте нагороди за вашу роботу.

Учні виконують роботу поки лунає музика. Коли мелодія стихає, групи роботу припиняють.

 

Перевірка роботи груп. Демонстрація робіт.

  • У номінації «Найкреативніша валентинка» перемагає… команда.
  • Призове місце у номінації «Найромантичніша валентинка» перемагає … команда.
  • У номінації «Найяскравіша валентинка» перемагає … команда.

Кожна команда отримує грамоту.

 

ІІІ. Підсумок уроку

Вчитель.

  • Час  добігає кінця. На цьому уроці ви чомусь навчилися, щось дізналися , чи просто розважилися. Настав  час вручити валентинки адресатам.

Вчитель відкриває поштову скриньку від Валентина  та вручає дітям листівки.

  • А завершити наш урок мені б хотілося словами відомого українського актора Богдана Ступки:

"Не закохуйся в обличчя,

не закохуйся в вбрання,

а закохуйся в ту душу,

що потрібна для життя!

Бо краса – це сон зрадливий,

раз присниться та й нема.

А душа – це все на світі,

що потрібно для життя."

 

  • Дякую за увагу!
docx
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
1260
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку