Виховна година до Дня Державного Гімну України з використанням QR-кодів (10 березня)
Спрямування: патріотичне виховання учнів.
Мета: поглиблення знань учнів про символи України; ознайомлення дітей із історією створення Державного Гімну України; сприяти пробудженню національної самосвідомості; формування і розвиток почуття гордості за свій народ, країну.
Тема. Виховна година до «Дня Державного Гімну України», 10.03
Спрямування: патріотичне виховання учнів.
Мета: поглиблення знань учнів про символи України; ознайомлення дітей із історією створення Державного Гімну України; сприяти пробудженню національної самосвідомості; формування і розвиток почуття гордості за свій народ, країну.
Обладнання: мультимедійна дошка, відеозаписи, аудіозаписи, пристрій для зчитування qr-кодів.
Перебіг уроку
1. Організація класу
1.1 Привітання
1.2 Перевірка готовності до уроку
2. Актуалізація опорних знань учнів
2.1 Робота над відеороликом
Лінк на відео. (Ctrl +виберіть посилання)
3. Повідомлення теми та мети уроку
4. Основна частина
4.1 Розповідь вчителя
- Гімн – хвалебна, урочиста пісня, один із видів ліричної поезії на честь якогось героя чи визначної події. Як жанр музики гімн веде свій початок з дуже давніх часів, коли в Єгипті, а згодом в Стародавній Греції складалися гімни, щоб прославити богів (культові) чи героїв (військові).
За змістом та використанням існують такі гімни:
Супроводжується схемою на дошці
4.2 Робота з qr-кодами
- Подивіться відео, прослухайте музику та подумайте «Чим відрізняються ці гімни»?
Приклади гімнів при зчитуванні qr-кодів
Революційний гімн
Військовий
Духовний
3.3 Робота з картою
Україна – держава, де живе багато національностей. У ній проживають представники понад 130 націй та народностей.
Супроводжується картою (див. додатки)
Державний Гімн України було перекладено на багато мов, бо кожна нація та народність повинна з любов’ю та шаною ставитись до Батьківщини. Гімн породжує найпалкіші патріотичні почуття, надихає нас на віру в щасливу долю рідної України.
Телеканалом “Інтер“ до Дня Незалежності було підготовлено 14 роликів різними мовами – вірменською, грузинською, російською, молдовською, азербайджанською, білоруською та іншими. В youtube ви можете познайомитися з усіма варіантами.
Одне із цих відео зараз подивимося.
Лінк на відео-
https://www.youtube.com/watch?v=fb4GEe_satw&list=PL3D5B2190C43BF964
3.4 Розповідь вчителя
Супроводжується презентацією
- Створення українського гімну бере початок з осені 1862 року. Український етнограф, фольклорист, поет Павло Платонович Чубинський пише вірш «Ще не вмерла Україна», якому у майбутньому судилося стати національним, а згодом і державним гімном українського народу.
Михайло Вербицький – західно-український композитор і диригент, один з організаторів культурного й духовного життя в Західній Україні, захоплений віршем Павла Чубинського пише музику до нього.
Пісня «Ще не вмерла Україна», яка стала українським гімном на початку ХХ століття, підтвердила свій національний статус після референдуму 1 грудня 1991 року, коли Україна стала незалежною державою.
3.5 Конкурс малюнків «Мрії про неньку Україну»
4. Підсумок заняття
4.1 Виставка малюнків