Виховна година до Дня святого Валентина

Про матеріал
Виховна година до Дня святого Валентина для учнів 10, 11 класів, або для 1-х, 2,-х та 3-х курсів професійних ліцеїв.
Перегляд файлу

 

 

Розробка виховної години до Дня святого Валентина

 

 

C:\Users\SONY\Desktop\Новая папка\изображение_viber_2021-01-10_23-19-35.jpg 

Підготувала класний керівник: Олена  Коноплін

 

 

 

 

Берегове – 2021

 

Тема: Виховна година до Дня святого Валентина

Мета виховної години: організація дозвільної діяльності здобувачів освіти. Розвинути творчу активність, мову, мислення, пам'ять, увагу. Розширити кругозір здобувачів освіти. Виховувати почуття товариства, доброзичливість.

Обладнання та матеріали: розробка виховної години, презентація, дошка, крейда, ноутбук, проектор,  мультимедійна дошка.

Хід заходу

  1. Організація групи.

Доброго дня, шановні здобувачі освіти та всі присутні! Сьогоднішня  виховна година розпочинається темою, яка зацікавить усіх нас!

 

  1. Вступна частина.

1. Повідомлення теми виховної години.

  • Мабуть ви вже здогадалися, що тема виховної години присвячена Дню святого Валентина.
  • А хто скаже, якого числа святкують це свято? (14 лютого).
  • Звісно! Це правильна відповідь! Отже, ми сьогодні і проведемо це свято.
  • Усі разом дізнаємося про символи до Дня закоханих та  романтичну легенду про святого Валентина.

2. Поділ на команди. Я пропоную Вам такі назви команд «Серце» і «Голуби».

  • Вчитель записує назви команд на дошці.
  • Вчитель роздає емблеми команд, здобувачі освіти закріплюють їх на власному одязі.
  • Шановні здобувачі освіти  на дошці я записала назви двох команд. Це «Серце» і «Голуби», під якими буду записувати бали, а також давати сердечка для команди за правильні  відповіді та  виконанні завдання й конкурси.
  1. Основна частина.
  1. Символи до дня закоханих.
  • Не випадково я назвала ваші дві команди такими назвами. Адже вони є символами до  для закоханих.
  • А зараз пропоную послухати цікаву інформацію про символи та романтичну легенду про святого Валентина,  які пов’язані із днем закоханих.   Адже потім будуть запитання за отриманою інформацією,  за які ви зможете отримати певну кількість  балів.

 

 

 

 

C:\Users\SONY\Desktop\купідон.jpg

Символи Дня святого Валентина

Купідон – син Венери, богині кохання.  

Вважається, що він може змусити людину

закохатися, поціливши стрілою із лука в її серце.

C:\Users\SONY\Desktop\троянда.jpg 

 Троянда – улюблена квітка Венери. Червоний – колір сильних почуттів, а червона троянда – квітка кохання

 

C:\Users\SONY\Desktop\Без названия.jpg

Голуби – улюблені птахи Венери. Вони все життя не змінюють пару і разом піклуються про пташенят

 

 

 

C:\Users\SONY\Desktop\depositphotos_4634746-stock-photo-red-heart-isolated-on-white.jpg

Серце. Раніше люди вірили, що таке почуття як кохання знаходиться в серці. Згодом серце стало символом кохання.

 

 

 

C:\Users\SONY\Desktop\images.jpg

Мереживо – символ любовних романів. В XVII – XVIII столітті жінки носили при собі мереживні хустинки. Якщо пані випускала хустинку, то чоловік, який знаходився поруч, зобов’язаний був її підняти. Інколи дівчина навмисно кидала хустинку, щоб познайомитися з хлопцем (чоловіком), який їй сподобався.

 

C:\Users\SONY\Desktop\kolco.jpg

Каблучка. У день заручин закохані обмінювалися каблучками. В усі часи була популярна традиція влаштовувати заручини саме на 14 лютого.

  Романтична легенда про святого Валентина

C:\Users\SONY\Desktop\Валентин 1.jpg     Християнського провідника Валентина посадили в римську в’язницю за віру і невдовзі засудили до страти. Сидячі під вартою, Валентин закохався у сліпу дівчину, дочку в’язничного наглядача. Користуючись своїми медичними знаннями, він зцілив її від сліпоти.

За іншою версією, сліпа дочка тюремника сама закохалася у Валентина. Той як священик, що дав обітницю безшлюбності, не міг відповісти на її почуття, але в ніч перед стратою (ніч проти 14 лютого) надіслав їй зворушливого листа, який підписав «твій Валентин».

C:\Users\SONY\Desktop\Валентинка 1.jpgУ пам'ять про це тепер у День Святого Валентина заведено дарувати одне одному «валентинки» - вітальні листівки у вигляді сердечок, з добрими побажаннями, словами кохання, пропозиціями руки та серця чи просто жартами, які не підписують, і той, хто отримує, повинен сам здогадатися, від кого вони.

C:\Users\SONY\Desktop\амур 12.jpgC:\Users\SONY\Desktop\амур 11.jpg

Також у цей день дарують коханим квіти (найчастіше червоні троянди – символи кохання), цукерки – сердечка, інші сувеніри у вигляді сердечок, амурів чи купідончиків пташок, що цілуються.

 

 

 

  1. Завдання до символів Дня святого Валентина та романтичної легенди про кохання.
  • Ви прослухали інформацію про символи і легенди свята. Зараз перевіримо, які ви були уважні. Я задаватиму питання, а ви маєте дати правильну відповідь.  Хто перший із двох команд підніме руку, той і дає відповідь на моє запитання. І звісно дістає сердечко чи голубів, тобто бал, який записується на дошці.
  • 1) Символ кохання? (Серце);
  • 2) Головна квітка кохання? (Троянда);
  • 3) Якого кольору квітка кохання? (Червоного);
  • 4) Купідон  -  чий син? (Венери);
  • 5)  Які птахи все життя не змінюють пару і разом піклуються про пташенят? (Голуби);
  • 6) Раніше вважали, що кохання знаходиться…(в серці);
  • 7) Що мав підняти чоловік? (Хустинку);
  • 8) Що у День Святого Валентина прийнято найчастіше  дарувати? (Валентинки);
  • 9) Від чого зцілив дівчину за легендою Купідон? (Від сліпоти);
  • 10) В яку в’язницю посадили Купідона? (В римську).
  •  
  1. Конкурси.

Перший конкурс «Склади слово». За допомогою букв, з яких складається назва свята «День святого Валентина» треба скласти якомога більше слів. На виконання завдання  відводиться три хвилини. Хто складе більше слів, той і отримує більше балів за цей конкурс.

Другий конкурс «Знайди серце». У кабінеті заховані сердечка. Обидві команди обирають по одному шукачеві сердечок (дівчину і хлопця). Хто знайде більше сердець, відповідно і дістане більшу кількість балів. Сердечка можна ховати під столами, приклеюючи їх стрічкою, а також на підвіконнях. Краще уникати книжкових полиць і горщиків з квітами, щоб не наробити безладу.

  1. Отже, підведемо підсумки двох команд, порахуємо яка команда набрала більшу кількість балів.
  • Команда «Серце» отримала ____
  • Команда «Голуби» отримала ____

 

  • Отже, лідером стала команда _____.
  • Молодці! Ви всі знаєте дуже багато гарних слів! Але команда______ виявилася більш вправною у цьому конкурсі, тому і отримала найбільшу кількість балів
  1. Підсумок виховного заходу.
  1. Визначення переможців.

     Переможцем стає команда _________! Привітаємо оплесками!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

Команда «Серце»

Команда «Голуби»

 

 

 

Додаток 2

 

C:\Users\SONY\Desktop\Без названия.jpg      

 

 

 

C:\Users\SONY\Desktop\depositphotos_4634746-stock-photo-red-heart-isolated-on-white.jpg

 

 

 

 

 

 

Використані джерела інформації:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 червня 2021
Переглядів
343
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку