Виховна година "Квест-ігра"

Про матеріал
Гра проводиться у формі кругової естафети. Клас поділен на команди, отримавши маршрутний лист, вони повинні пройти 5 етапів. На кожному етапі вони виконують ті або інші завдання, присвячені правилам дорожнього руху. Оцінки виставляються в маршрутний лист. Та отримають в подарунок знаки дорожнього руху.
Перегляд файлу

Квест –ігра «Абетка дорожнього руху»


Цілі: пропаганда правил дорожнього руху серед учнів 5 класу ; попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму; перевірка і закріплення навичок безпечної поведінки дітей на вулицях та знаків дорожнього руху;

Задачі:  Закріпити знання дітей, в процесі ігрової діяльності. Формувати у тих, що навчаються правильну поведінку на вулицях і дорогах. Виховувати увагу, зосередженість. Розвивати комунікативні навички, творчі здібності, логіку, мислення. Створювати сприятливе емоційне середовище для тих, що навчаються.

Хід ігри

Гра проводиться у формі кругової естафети. Клас поділен на команди,  отримавши маршрутний лист, вони повинні пройти 5 етапів. На кожному етапі вони виконують ті або інші завдання, присвячені правилам дорожнього руху. Оцінки виставляються в маршрутний лист. Та отримають в подарунок знаки дорожнього руху.

Етапи змагань

  1.  "Азбука пішохода".

Перевірка знань основ правил дорожнього руху у формі рішення квитків "Юний пішохід". У кожному квитку 5 питань. Максимальна кількість балів - 5.

Квиток

1. Пішохід - це:

1) людина, що виконує роботу на дорозі;

2) особа, що йде по тротуару; +

3) особа, що знаходиться поза транспортним засобом на дорозі і що не виконує на ній роботу.

2. Які з перерахованих ситуацій можуть стати причинами дорожньо-транспортних подій?

1) Перехід дороги в невизначене; +

 2) гра на бруківці;

3) ходіння по проїжджій частині.

3. Що означає поєднання червоного і жовтого сигналів світлофора?

1) Можна починати перехід;

2) скоро буде включений зелений сигнал. +

4. Що означає мигання зеленого сигналу світлофора?

1) Світлофор несправний;

2) час зеленого сигналу збігає; +

3) рух заборонений.

5. Як повинна рухатися піша колона по проїжджій частині?

1) По лівому краю дороги, назустріч транспорту, що рухається; +

2) по правому краю дороги по напряму руху транспорту.

2."Перехрестя загадок".

Учасникам пропонується відгадати загадки з дорожньої тематики.

  1. Для цього коня їжа - бензин, і олія, і вода.

На лугу він не пасеться, по дорогах він мчить. (Автомобіль.)

2. Тягнеться нитка, серед полів петляючи. Лісом, перелісками без кінця і краю. Ні її порвати, ні в клубок змотати. (Дорога.)

3. Дві пари ніг на бруківці, І дві руки над головою. Що це? (Тролейбус.)

4. Два брати втікають, а два наздоганяють? Що це? (Колеса.)

5. Наш приятель тут як тут - Усіх домчить він в п'ять хвилин. Ей, сідай, не позіхай, Вирушає... (трамвай).

III. "Автомульти".

Учасникам пропонується відповісти на питання з мультфільмів і казок, в яких згадуються транспортні засоби.

1. На чому їхав Емеля до царя в палац? (На печі.)

2. Улюблений двоколісний вид транспорту кота Леопольда? (Велосипед.)

3. Чим змащував свій моторчик Карлсон, який живе на даху? (Варенням.)

 4. Який подарунок зробили батьки дядька Федора листоноші Печкину? (Велосипед.)

5. На що перетворила добра фея гарбуз для Попелюшки? (У карету.)

IV. Знаки", що "говорять.

Учасникам пропонується відгадати загадки про дорожні знаки.

1. Якщо ти поспішаєш в дорозі через вулицю пройти Там йди, де увесь народ, там, де знак... (пішохідний перехід).

2. Знак висить у переїзду: Безтурботності немає місця. Тут шлагбаум не покладений. Буду дуже обережний. (Залізничний переїзд без шлагбауму.)

3. А під цим знаком ні за що у світі Не катайтеся, діти, на велосипеді. (Рух на велосипеді заборонений.)

4. Затихають усі мотори, І уважні шофери, Якщо знаки говорять: "Близько школа! Дитячий сад"!. (Діти.)

5. Якщо треба викликати маму, Подзвонити гіпопотамові, По дорозі зв'язатися з другом - Цей знак до твоїх послуг! (Телефон.)

V. Медицина.

Рішення квитків по медицині. 5 питань в квитку. Максимальна кількість балів - 5.

1. Перша медична допомога при відкритому переломі?

А) Кінці зламаних частин поєднати.

Б) Прибрати осколки кісток і накласти на рану пузир з льодом.

В) Накласти стерильну пов'язку на рану, здійснити іммобілізацію кінцівки і дати спокій хворому. +

2. Чим характеризується капілярна кровотеча?

A) Кров з рани витікає пульсуючим струменем, має яскраво яскраво-червоне забарвлення. Б) Кров з рани витікає безперервно, суцільним струменем темно-червоного кольору.

B) Кров з рани витікає рідкісними краплями або плямою, що повільно розпливається. +

 3. Правильний спосіб зупинки капілярної кровотечі?

A) Накладення на рану пов'язки, що давить. +

 Б) Накладення на кінцівку джгута.

B) Різке згинання кінцівки в суглобі. +

4. Як надати на місці події першу допомогу при простій і неглибокій рані?

A) Накласти стерильну пов'язку. +

Б) Промити рану ліками.

B) Обробити краї рани йодом і накласти стерильну пов'язку. +

5. Яка кровотеча вважається найбільш небезпечною?

A) Капілярне.

Б) Венозне.

B) Артеріальне. +

 

docx
Додано
7 травня 2019
Переглядів
959
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку