Виховна година "Лицарський турнір"

Про матеріал
В розробці представлені матеріали для проведення виховної години, метою якої є актуализація та активізація навичок культурної поведінки у суспісльстві.
Перегляд файлу

Тема: Лицарський турнір

Клас: 4

Вид: Виховна година

Мета: актуалізувати знання учнів о правилах етикету та культурі поведінки в різних життєвих ситуаціях; створити умови для їх активізації.

Задачі заняття:

актуалізувати знання о правилах етикету та культурі поведінки;

створити умови для їх активізації;

 формувати норми культурної поведінки у суспільстві;

 розвивати мовлення, уважність, креативність;

формувати уміння працювати в команді.

Хід заняття

1. Організаційна частина

Поділ на команди (жеребкування), пересаджування за командами.

Жеребкування відбувається за картками, на яких зображені різні лицарські шоломи.

2. Повідомлення теми і мети заняття

- Подивіться уважно на ваші картки. Як ви думаєте, з чим пов’язано сьогоднішнє заняття? Чому так думаєте?

- Дійсно, сьогодні ми проведемо справжній лицарський турнір, на якому будуть конкурси як для сміливих лицарів, так і для прекрасних дам. Ми спробуємо вияснити, чи дійсно всі знають правила поведінки, гідні для лицарів і дам. Ви поділились на чотири команди. Придумайте їм назву.

(Вчитель фіксує назви команд на дошці)

Після кожного конкурсу команди будуть получати бали. Наприкінці ми виявимо яка ж команда змогла найкраще опрацювати всі завдання.  Отож, починаємо!

3. Основна частина. Виконання завдань

Завдання 1 «Привітання»

- Учасники кожної команди по черзі повинні продемонструвати як можна привітати суперників. Важливо пам’ятати, що привітання може бути не тільки словами, а й жестами.

Виконання завдання

Підсумки

Завдання 2 «Лицарський кінь»

- У кожного лицаря був свій бойовий друг – кінь, на якому він здійснював свої подвиги. Командам за 1 хвилину знайти або створити для себе «бойового коня» із підручних матеріалів. Дозволяється використовувати будь-які предмети, що є в кабінеті.

Творчий пошук – виконання завдань.

Презентація «скакунів»

Підсумки

Завдання 3 «Королева прянощів»

- Знатна дама обов’язково повинна була розбиратися в спеціях та знати продукти. Наступний конкурс для дівчаток. Їм потрібно навпомацки з’ясувати, що за продукти в мішечках.

(командам видаються мішечки по 2 на команду)

Виконання завдання. Презентація відповідей. Перевірка.

Підсумок

Завдання 4 «Схрестимо мечі!»

- Наступний конкурс покаже, яка команда краще знає правила етикету. Я буду зачитувати проблемну ситуацію, а команда після обговорення повинна дати відповідь. На обговорення 1 хвилина, але можна відповідати достроково. Для кожної команди – своє питання, але якщо якась команда не згодна з відповіддю суперників, то по команді можна запропонувати свій варіант відповіді. Тому всі команди дуже уважно слухають. Всі слушні і правильні відповіді будуть зараховані командам.

1) Ти йдеш з другом вулицею. Він зупинився і привітався з незнайомим для тебе чоловіком. Чи потрібно тобі також вітатися?

2) Два хлопчика зіткнулись в дверях та ніяк не можуть розійтись. Хто з них повинен дати іншому дорогу, якщо хлопцям 8 та 10 років?

3) Коли прийшов в гості до хворого друга, не затримуйся  у нього довго, бо….

4) Коли розповідаєш про щось цікаве, не розмахуй занадто руками, бо …

5) За скільки хвилин до початку вистави потрібно приходити до цирку або театру? Чому?

6) Хлопчик, пробігаючи повз перехожого крикнув: «Котра година?»…  Яких помилок він припустився звертаючись таким чином?

Завдання 5 «Передай олівець»

- Лицарі та їх дами любили веселі ігри. І ми зараз теж зіграємо в одну з них. Гравці команд стають в коло. Потрібно передати один одному олівець без допомоги рук, утримуючи його між носом та губами. Та команда, у якої олівець швидше зробить повне коло, стане переможницею.

Виконання по сигналу.

Підсумки

Завдання 6 «Компліменти»

- Що таке компліменти?

- Дійсно! Це приємні слова для будь кого, коли когось хвалять чи говорять щось добре. Компліменти потрібно вміти говорити як хлопці, так і дівчата. Тому цей конкурс для всієї команди. Ви повинні сказати компліменти своїм суперникам, що знаходяться справа від вас. Головна умова – компліменти не повинні повторюватись. Починає команда-лідер!

Виконання завдання

Підсумки

4. Рефлексія

А) Підсумки гри: Грамоти командам.

Б) Бесіда:

- Чому була присвячена сьогоднішня гра?

- Чи може це знадобитися вам у подальшому житті? Як саме?

- Чому важливому ви навчились?

В) Самооцінка

- Покажіть рукою наш настрій: великий палець вгору – все сподобалось; пряма долонька паралельно підлозі – сподобалось не все; великий палець вниз – мені не сподобалось.

 

 

 

.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Нєволина Світлана Борисівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Нєволина Світлана Борисівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
10 березня 2019
Переглядів
803
Оцінка розробки
4.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку