Виховна година «Ми за здоровий спосіб життя» до дня Українського козацтва та Захисника України (змагання)

Про матеріал
• Розширити знання учнів про спортивні змагання, формувати здоров’язберігаючу компетентність, формувати інтерес учнів до історії та культури українського козацтва, великого українського народу; • Сприяти розвитку загальної витривалості, спритності, швидкість; виховувати в учнів культуру поведінки, почуття гідності, колективізму; бажання та вміння піклуватися про своє здоров’я, відкрити секрети зміцнення власного здоров’я; • Вчити повазі та любові до природи; сприяти патріотичному вихованню, баченню своєї особистості як частки.
Перегляд файлу

Виховна година «Ми за здоровий спосіб життя» до дня Українського козацтва та Захисника України (змагання)

Мета заходу:

  •                 Розширити знання учнів про спортивні змагання, формувати здоров’язберігаючу компетентність, формувати інтерес учнів до історії та культури українського козацтва, великого українського народу;
  •                 Сприяти розвитку загальної витривалості, спритності, швидкість; виховувати в учнів культуру поведінки, почуття гідності, колективізму; бажання та вміння піклуватися про своє здоров’я, відкрити секрети зміцнення власного здоров’я;
  •                 Вчити повазі та любові до природи; сприяти патріотичному вихованню, баченню своєї особистості як частки.

Обладнання: ватман, олівці, фломастери, кеглі, м’ячі.

Хід заходу

Вчитель: Доброго дня, дорогі наші козаки і козачки! Сьогодні,  у цей чудовий день ми святкуємо одночасно три  великих свята: Покрови Пресвятої Богородиці, День Українського козацтва та День захисника України! Тож, 14 жовтня ми урочисто вшановуємо всіх, хто носить почесне і високе звання «Захисник України».

 Тож настав час змагань. Шановні учасники, ви повинні пройти 7 завдань різного виду. З кожним етапом вони будуть ускладнювати, щоб перевірити силу вашого козацького духу.

  А на завершення нашого заходу відбудеться нагородження команд. Всім бажаю удачі і перемоги!

Учні заздалегідь поділені на дві команди.

Завдання 1. У кожної групи козаків був свій ватажок і назва. Тож вам потрібно вибрати вашого командира, назву, гасло та зробити емблему (ватман, олівці та фломастери розділені).

У вас буде 10 хв на виконання завдання, після чого команда-суперник має вгадати назву вашої команди та отримає за це додаткові бали.

Назви команд: «Полум’я» та «Сигнал»

Вчитель. Загони! Рівняйсь! Струнко!

Завершили приготування

До переліку гасел приготуватися!

Завдання 2. З такими емблемами можна підкорювати весь світ. Всі молодці!!!

У цьому завдання потрібно буду трохи подумати. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.

Краєзнавча вікторина.

  1. Скільки областей в Україні? (24)

2. Назвіть єдину судноплавну річку нашого краю ( р.Десна)

3. Де на території поширені найбільш родючі грунти? ( На Пд.-чорноземи)

4. Який птах  родини воронових будує гніздо з дахом? ( Сорока)

5. Лісові санітари, які за рік  знищують до 250 кг. Шкідників (Мурашки)

6. Цінна городня культура, яку завіз Колумб з Америки  (Картопля)

7. Доповніть приказку, використовуючи назви рослин: «Без…і…нема України» ( Верби і калини)

8. Виростаю на Сумщині,

      Міцну маю деревину,

      Ще зламаю нею зуб

      Називаюся я…? (Дуб)

9. Як називається поховання під конічним земляним куполом?(Курган)

10. Найкращий співак серед птахів ( Соловейко)

Завдання 3. Змагання між ватажками. Хлопці покажіть свою силу, а переможець принесе своїй команді 5 балів.

Просимо до столу. Ліву руку кладете на стіл. Праву ліктем ставите на парту і чия рука кого переважить. Покажіть свою силу, а переможець принесе своїй команді     5 балів.

Завдання 4. Естафета «Обведи» Дві команди шикуються в колони по одному. На відстані ( 5-10-15 ) метрів розташовуються кеглі ( м’ячі ). Направляючим видаються футбольні м’ячі. За сигналом направляючі виконують ведення м’яча і обводять кеглі. Повертаються до своєї колони і легким пасом віддають естафету наступному учаснику, а направляючі стають в кінець колони. Наступні гравці повторюють дії направляючих. Естафета вважається закінченою, коли направляючі знову займають перші положення в колоні. Звернути увагу: якщо учасник збиває кеглю, то спочатку він ставить її на місце, і лише тоді продовжує естафету.

Завдання 5. Естафета «Влучний» Дві команди шикуються в колони по одному, ноги широко розставлені За сигналом направляючі передають м’яч назад над головою. Наступні гравці роблять те саме. Коли м’яч потрапляє до останніх гравців, вони повертають м’яч, покотивши його між ногами команди. Естафета вважається закінченою, коли направляючі піднімуть м’яч над головою. Звернути увагу: щоб м’яч над головою передавав кожний гравець, а не через одного.

Завдання 6. Естафета «Не збий м’яч» Дві команди шикуються в колони по одному. На відстані 5-7м від колон розташовані м’ячі (кеглі тощо). У направляючих в руках б\б м’ячі. За сигналом направляючі обводять м’ячі за допомогою ведення і передають наступним гравцям м’яч передачею двома руками від грудей і біжать в кінець колони з лівої сторони. Наступні гравці виконують теж саме. Естафета вважається закінченою, коли направляючі стають на свої місця. Звернути увагу: техніка ведення м’яча; техніка передачі м’яча двома руками від грудей.

Завдання 7. Естафета «Кеглі» Дві команди шикуються в колони по одному. Навпроти кожної команди на відстані 10-15м від лінії старту ложать обруч. За командою капітани з кеглями (по одній в руці) добігають до своїх обручів, ставлять кеглі, повертаються назад, торкаються витягнутої руки гравця, який стоїть попереду, і стають у кінець своєї колони. Наступні гравці підбігають до кеглів, забирають їх, передають наступним гравцям і т.д. виграє команда, яка раніше закінчила естафету.

Звернути увагу: якщо поставлена кегля в обручі впала, треба спочатку її підняти і поставити на місце, а потім продовжувати біг.

Вчитель. Команди запрошуються для підведення підсумків змагань та оголошення загального результату змагань. Слово надається журі. Команди, рівняйсь, струнко!

Вчитель. Завершилось змагання. Ми завжди пишаємося нашими чемпіонами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коли  людина захворіє, вона хоче якомога швидше вилікуватися і йде до лікаря. Лікар призначає ліки, яких в аптеках величезна кількість. Але лихо в тому, що майже всі пігулки, лікуючи один орган, можуть боляче  «вдарити»  по іншому. Від прийому ліків страждають шлунок, нирки, печінка. Деякі пігулки взагалі заборонено вживати дітям.

 

docx
Додано
11 березня 2021
Переглядів
202
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку