Виховна година "Мій домашній улюбленець"

Про матеріал

Мета виховного заняття: учити складати опис тварин, розвивати інтерес до занять, мовлення учнів, виховувати любов до тварин, надати можливість дітям ближче познайомитися один з одним, розвивати вміння складати розповіді про своїх домашніх улюбленців, виховувати повагу одне до одного та навички в спілкуванні. Матеріал для дітей з особливими освітніми потребами.

Перегляд файлу

Година спілкування «Мій домашній улюбленець»

Мета: учити складати опис тварин,  розвивати інтерес до занять, мовлення учнів, виховувати любов до тварин, надати можливість дітям ближче познайомитися один з одним, розвивати вміння складати розповіді про своїх домашніх улюбленців, виховувати повагу одне до одного та навички в спілкуванні.

                                                ХІД ЗАНЯТТЯ

 Вступна частина

-Відгадайте загадку.

Ця тварина вже від ранку

Нам співає колисанку.

Нявкає, муркоче,

Бо  сметанки хоче.

Що це, діти, за воркотик?

Це пухнастий сірий …(котик).

  • У кого вдома живе котик? (Відповіді учнів)
  • А які ще домашні улюбленці живуть в вас? (Відповіді учнів)
  •  

Проведення ігор

Учитель проводить різні ігри, героями яких є тварини.

 

Гра «Кожному свій дім»

 

Учитель роздає  малюнки диких та свійських тварин. Учні за сигналом вихователя  розселяють тварин у будинки, пояснюючи свій вибір. (Будинки виготовлено з різних матеріалів)

 

Гра « У кого яке дитинча?»

 

Вихователь показує малюнок тварини, а учні дитинча в однині та множині.

У кози ….козеня. (козенята).

У корови …теля (телята).

 

Гра «Хто де мешкає?»

 

Учитель демонструє малюнок житла, а учні називають тваринку.

Наприклад: конура – собака, нора – лисичка, дупло – білочка.

 

Гра «Покажи як»

 

(вихователь читає вірш, учні показують дії)

Ох ти, кізка-коза!

Все гуляєш, дереза!

Все травиночку жуєш!

Все спокою не даєш.

Ти мурашкам та жучкам –

Ніжкою топчеш тут і там!

 

 

Хочеш пісні співати, гратися,

Та голівонькою буцатися;

Тільки спати давно пора!

Від роси земля сира!

Річка в серпанку ковдри

Солодко спить – прохолодно!

 

Гра «Ти – найкраща»

 

Вихователь пропонує передавати іграшку (собачку, кішку) і казати компліменти цій тварині. (Найкрасивіша, найулюбленіша)

 

Гра «Пантоміма»

 

Діти  за допомогою жестів показують у кого який улюбленець мешкає вдома або про кого вони мріють. Решта намагаються вгадати , що це за улюбленець.

 

Гра «Як звуть друзів»

 

Вихователь показує дітям іграшки (малюнки), просить дібрати їм такі клички, щоб вони підходили цій тварині. (Для кота: Мурчик, Чорниш, Шустрик, Рижик., для собаки: Білка, Стрілка, Дружок).

Кожен учень, який промовляє кличку, називає характеристику тваринки і пояснює чому саме таку назву тваринки він вибрав.

 

Гра «Уяви себе тваринкою»

 

Вихователь роздає всім малюночки тварин. Діти по черзі розповідають про свою тваринку, не називаючи її.

Учням дозволено ставити запитання:

  • Що полюбляє їсти?
  • Де мешкає?
  • Як рухається: повзає, літає, плаває?

Після цього учні розповідають про тваринку, про яку розповідали.

 

Гра-аукціон «Найцікавіша казка»

 

- Пригадайте українські народні казки про тварин. Дитина називає свою улюблену казку про тварин, коротко розказує її зміст. Інші діти, які поділяють захоплення сааме цією казкою, підходять і стають поруч з першою дитиною. Наступний учень розповідає іншу казку і теж збирає поціновувачів своєї казки. У кінці гри підраховуються голоси за кожну казку і визначається переможець.

 

Фізкультхвилинка. Слухання веселої дитячої пісеньки «Киця-кицюня»

(You tube)

 

 

Підсумок заняття

 

-Як слід ставитися до своїх домашніх улюбленців. (Відповіді учнів)

-Чи потрібно берегти природу?

docx
Додано
25 грудня 2018
Переглядів
5008
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку