10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Виховна година "Мова моя рідна, мова солов’їна"

Про матеріал

З метою формування розуміння того, що українська мова – наш скарб, без якого не може існувати народ, збагатити та доповнити наявні знання; виховування любові до рідної мови, поваги до всього свого, українського, бажання розмовляти українською мовою розроблена виховна година "Мова моя рідна, мова солов'їна".

Перегляд файлу

Тема: Мова моя рідна, мова солов’їна.

Мета: формувати розуміння того, що українська мова – наш скарб, без якого не може існувати народ, збагатити та доповнити наявні знання . Виховувати любов до рідної мови, поваги до всього свого, українського, бажання розмовляти українською мовою.

Обладнання: ілюстрації до казки

Форма проведення: бесіда

Література: ресурси інтернету

 

ХІД ВИХОВНОЇ ГОДИНИ

 

1. Організаційний момент та повідомлення теми.

 - Доброго дня, діти. Сьогодні у нас дуже цікава виховна година. А яка сама ми дізнаємося за допомогою вірша:

На білому світі, на нашій землі.

Є мова у квітів, є мова в зорі,

Є мова у бджілки, метелика,

В клена, в бузкової гілки,

В любистку зеленім.

І в мене є мова

Барвиста, шовкова,

Весела і ніжна

Моя рідна українська мова!

- Отже, тема сьогоднішньої виховної години «Мова моя рідна, мова солов’їна»

2. Сприймання та усвідомлення матеріалу.

– Ми живемо на мальовничій землі – в Україні. Тут жили наші предки, живуть наші батьки, живемо ми. Милуємося красою рідної мови, природи, вслухаємося у чарівні мелодії пісень, вбираємо в себе ніжні звуки української  мови.

- Діти, а для чого людям потрібна мова? Чи любите ви нашу рідну мову?  Давайте скажемо про неї гарні слова. Мова яка? (Рідна,українська,гарна, солов’їна, калинова, чарівна, дивна,  мелодійна, мила,  кохана.)

3. Вивчення та пояснення прислів’їв.

- Діти, послухайте прислів’я.

1) «Хліб-сіль їж,а правду ріж.»

Як ви його розумієте? Прислів’я вчить говорити правду в очі. Це виховує людину сміливою. 

2) «Від солодких слів буває гірко.»

 Не треба ніколи лестити,бо настане час і людина гірко розчарується в твоїх словах.

3) «Розумній голові досить два слова.»

Це означає,що розумна людина все розуміє одразу, без пояснень.

 

4. Гра «Склади речення»

Нашу, любимо, Україну , ми.

Українкою пишаюся , і , тим, звуся, іменем.

-Молодці діти. Ви гарно справились із цим завданням.

 

Фізхвилинка

Руки вгору, руки вниз, На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки. Вище руки підніміть,

А тепер їх опустіть. Плесніть, діти, кілька раз,

За роботу, все гаразд.

5.  Гра « Знайди героїв казки»

- Серед запропонованих казкових героїв, знайдіть персонажі до відомої казки «Ріпка». Допоможіть мені зробити ілюстрацію до цієї казки і розташувати героїв у тій послідовності, у якій вони намагалися витягнути ріпку. 

6. Підсумок виховної години.

- Дякую вам за чудову роботу, за те, що ви були такі уважні, кмітливі. Бажаю вам успіхів у подальшому освоєнні мовної грамоти, щоб у ваших устах українська мова була і багатою, і красивою, і мелодійною.

 

 

 

 

docx
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
1306
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку