Тема: «Давайте познайомимось»
Мета: Познайомитися з учнями класу,представити себе,встановитинеформальний контакт з учнями, отриматибільшеінформації, визначитиіндивідуальніособливості, розвивати у дітейувагу,уяву,пам’ять,збагачуватисловниковий запас,виховуватиповагу до оточуючих.
Обладнання: презентація, відео, наочність.
Література:
Форма роботи: ігрова програма
Хід заняття:
І. Організація учнів до роботи
Усі сідайте тихо діти.
Домовляймось не шуміти,
Руку гарно піднімати
На занятті не дрімати
А знання мершій хопати
ІІ.Повідомлення теми, мети заходу
Для того щоб дізнатися тему нашого заняття потрібно розгадати загадку:
А відгадайте-но, що я таке?
Всі хочуть, як народиться дитина,
Щоб я було красиве і дзвінке,
Бо носить все життя мене людина. (ім’я)
Молодці, а як ви вважаєте яке відношення до нашої теми має ім’я? Що ми будемо робити з вати на занятті? (відповіді дітей)
Сьогодні ми будемо з вами знайомитись. І темою нашого заняття є «Давайте познайомимось». В нас незвичайне заняття, ми вперше з вами бачимось, тому хочемо краще познайомитись, а допоможе нам в цьому подорож. І не просто подорож, а незвичайна подорож чарівною країною.
Та спочатку давайте познайомимось.
Ми студентки Кременчуцького педагогічного коледжу імені А.С. Макаренка. Я Інна Романівна, люблю писати вірші, займатися творчістю, полюбляю читати і люблю нові знайомства.
А я Анна Іванівна , у вільний час, люблю займатися спортом, полюбляю знайомитися з новими людьми і проводити час з друзями.
Ми з вами будемо працювати цей семестр. Сподіваємося, що за цей час ми подружимося і будемо весело проводити час.
Від себе гарантуємо цікаві пригоди і веселі уроки, а від вас розраховуємо на співпрацю. Ми віримо, що вам з нами сподобається і ви проведете ці півроку весело і з користю.
ІІІ. Опрацювання теми
Сьогодні ми будемо подорожувати країною знайомств і на кожній зупинці дізнаватися більше один про одного.
Першою зупинкою нашої подорожі буде місто Імен. Але вас багато, а нас лише двоє, тому для того, щоб краще запам’ятовувати ваші імена кожному з вас ми дамо маленьку «футболочку» на якій ви напишете своє ім’я, розмалюєте і повісите на себе, щоб ми знали, як до вас звертатися.
Молодці! Тепер ми зможемо швидше запам’ятати ваші імена.
А ми подорожуємо далі. Наступна наша зупинка сад захоплень. Кожен з вас унікальний і має свої хобі та таланти. У кожного з вас на парті є листочок, на якому ви напишете свої хобі, таланти, захоплення і , озвучивши їх своєму класу, приклеїте їх на одне з дерев нашого саду.
А зараз давайте проведемо фізкультхвилинку.(Діти встають з-за парт, руки за спину. Роблять рухи за вказівкою вчителя. Наприклад намалювати носом сонечко, плечем ялинку, коліном будинок, тощо.)
Продовжуємо нашу подорож.
Давайте з вами зіграємо в гру. На листочках ви опишете свого сусіда по парті (колір волосся, колір очей,зріст), а потім ми вкладемо їх в коробочку, перемішаємо і будемо по черзі вгадувати про кого йде мова.
Отже, діти ви зрозуміли що ми всі різні, кожен з нас є індивідуальністю і відрізняється своїми ознаками.
Наступна наша зупинка місто пестощів. У нас є гарна іграшка, передаючи її один-одному ви будете називати слова, якими вас називають батьки дома, або однокласники в школі.
Молодці! Тепер ми знаємо, як вам подобається, коли вас називають.
А ми подорожуємо далі. Діти, а чи знаєте ви яке сьогодні свято? Так, сьогодні день святого Валентина. Послухайте цікаві факти про святкування цього свята у різних країнах світу:
У Британії прийнято дарувати жінкам червоні троянди. Та найвеселіше, що роблять британці в цей день – надсилають валентинки своїм домашнім тваринкам, особливо якщо це кінь або собака, а ще купують спеціальний корм у вигляді сердечок.
Францію не дарма називають "країною кохання" - саме французи першими почали вітати один одного у віршованій формі. Тут прийнято дарувати на День Валентина дорогоцінні прикраси або біжутерію, а ще йогурти рожевого кольору, солодощі-сердечка, і романтичні подорожі.
У японців все як завжди "не так як у людей". Хлопці отримують тут більше подарунків, ніж жінки. При цьому в них є спеціальний шоколад "хонмей" - дарувати його можна тільки своєму чоловіку. А ще тут проводиться щорічний конкурс на найголосніше зізнання в коханні. Хлопці та дівчата виходять на спеціальну сцену і чимдуж викрикують вітання коханій людині.
Німці зрадили романтичним традиціям. У них святий Валентин – перш за все, покровитель психічно хворих. Саме тому 14 лютого всі психіатричні лікарні прикрашають червоними стрічками.
У Фінляндії цей день називають Днем друзів, і окрім коханих, листівки надсилають найкращим товаришам.
Тому, ви вже здогадалися, що наступною нашою зупинкою буде стіна побажань. У кожного з вас на парті є сердечко, на якому ви напишете слова побажань для , або своїх однокласників , і зачитуючи наклеїмо їх на дошку.
Молодці! А ми подорожуємо далі.
Наступна зупинка має назву місто професій. Кожен у майбутньому хоче стати або лікарем, або космонавтом, або професором, або фотомоделлю, можливо навіть вчителем.
Тож, давайте розгадаємо декілька загадок:
1.Літаком керує вправно
Коли навіть в небі хмарно,
Посміхається з висот
Найхоробріший… (пілот).
2.Він з комп’ютером на ТИ,
Розумніших не знайти,
Віртуальний творить міст
Диво-майстер… (програміст).
3. Професії (це кожен знає)
Важливішої немає!
Він — наставник і навчитель,
Мудрий, приязний… (учитель)
4. Зникло світло, що робити?
По кімнаті як ходити?
Мама каже: «Без істерик,
Допоможе нам…(електрик)
5. Хто людей з біди рятує
І хвороби всі лікує -
Призначає процедури
І таблетки, і мікстури? (лікар)
Молодці! Діти, а ким ви мрієте стати в майбутньому?
Ми вже майже все знаємо про вас нам залишилось відвідати місто стосунків. Скажіть, чи правильно ви ведете себе на уроках? А давайте разом з вами складемо правила поведінки .У вас на партах є цеглинки червоного і зеленого кольорів. Ми будемо зачитувати правило, а ви, якщо погоджуєтесь з правилом, підіймати зелену цеглинку, якщо ні – червону.
Тепер у нас з вами є правила поведінки. Давайте домовимося з вами дотримуватися їх завжди!
ІV. Підведення підсумків заняття.
Тож давайте підведемо підсумки:
Що ми робили сьогодні на занятті?
Чи сподобалось вам з нами грати?
Що вам найбільше запам’яталось з нашого заняття?
Що розповісте батькам про нашу зустріч?
Отже, ми добре провели з вами час, але, нажаль, наше заняттязакінчується. Ми познайомились з вами і ви намдужесподобались, сподіваємось, що ми вам також. Ми сподіваємось, щоподальшінашізустрічібудуть такими ж цікавими!
Заняття закінчено! До побачення!