Виховна година на тему " Давайте познайомимось"

Про матеріал
Виховна година на тему "Давайте познайомимось" для учнів 4 класу. Виховна година на тему "Давайте познайомимось" для учнів 4 класу.
Перегляд файлу

 

Тема: «Давайте познайомимось»

Мета: Познайомитися з учнями класу,представити себе,встановитинеформальний контакт з учнями, отриматибільшеінформації, визначитиіндивідуальніособливості, розвивати у дітейувагу,уяву,пам’ять,збагачуватисловниковий запас,виховуватиповагу до оточуючих.

Обладнання: презентація, відео, наочність.

Література:

  1. http://www.zahadky.ukrayinskoyu.pro/multfilmy.html
  2. http://pedstudent.at.ua/publ/vikhovna_godina/davajte_poznajomimosja/8-1-0-2
  3. http://pedstudent.at.ua/publ/vikhovna_godina/davajte_poznajomimosja/7-1-0-13
  4. http://myvchytel.dp.ua/index.php/uchytelska/54-fizkultkhvylynky-dobirka

Форма роботи: ігрова програма

 

Хід заняття:

І. Організація учнів до роботи

Усі сідайте тихо діти.

Домовляймось не шуміти,

Руку гарно піднімати

На занятті не дрімати

А знання мершій хопати

ІІ.Повідомлення теми, мети заходу

Для того щоб дізнатися тему нашого заняття потрібно розгадати загадку:

А відгадайте-но, що я таке?

Всі хочуть, як народиться дитина,

Щоб я було красиве і дзвінке,

Бо носить все життя мене людина. (ім’я)

Молодці, а як ви вважаєте яке відношення до нашої теми має ім’я? Що ми будемо робити з вати на занятті? (відповіді дітей)

Сьогодні ми будемо з вами знайомитись. І темою нашого заняття є «Давайте познайомимось». В нас незвичайне заняття, ми вперше з вами бачимось, тому хочемо краще познайомитись, а допоможе нам в цьому подорож. І не просто подорож, а незвичайна подорож чарівною країною.

Та спочатку давайте познайомимось.

Ми студентки Кременчуцького педагогічного коледжу імені А.С. Макаренка. Я Інна Романівна, люблю писати вірші,  займатися творчістю, полюбляю читати і люблю нові знайомства.

А я Анна Іванівна , у вільний час, люблю займатися спортом, полюбляю знайомитися з новими людьми і проводити час з друзями.

Ми з вами будемо працювати цей семестр. Сподіваємося, що за цей час ми подружимося і будемо весело проводити час.

 Від себе гарантуємо цікаві пригоди і веселі уроки, а від вас розраховуємо на співпрацю. Ми віримо, що вам з нами сподобається і ви проведете ці півроку весело і з користю.

 

ІІІ. Опрацювання теми

Сьогодні ми будемо подорожувати країною знайомств і на кожній зупинці дізнаватися більше один про одного.

  1. Зупинкамісто Імен

Першою зупинкою нашої подорожі буде місто Імен. Але вас багато, а нас лише двоє, тому для того, щоб краще запам’ятовувати ваші імена кожному з вас ми дамо маленьку «футболочку» на якій ви напишете своє ім’я, розмалюєте і повісите на себе, щоб ми знали, як до вас звертатися.

Молодці! Тепер ми зможемо швидше запам’ятати ваші імена.

  1. Зупинка сад захоплень

А ми подорожуємо далі. Наступна наша зупинка сад захоплень. Кожен з вас унікальний і має свої хобі та таланти. У кожного з вас на парті є листочок, на якому ви напишете свої хобі, таланти, захоплення і , озвучивши їх своєму класу, приклеїте їх на одне з дерев нашого саду.

А зараз давайте проведемо фізкультхвилинку.(Діти встають з-за парт, руки за спину. Роблять рухи за вказівкою вчителя. Наприклад намалювати носом сонечко, плечем ялинку, коліном будинок, тощо.)
 Продовжуємо нашу подорож.

  1. Зупинка Місто особливостей

Давайте з вами зіграємо в гру. На листочках ви опишете свого сусіда по парті (колір волосся, колір очей,зріст), а потім ми вкладемо їх в коробочку, перемішаємо і будемо по черзі вгадувати про кого йде мова.

Отже, діти ви зрозуміли що ми всі різні,  кожен з нас є індивідуальністю і  відрізняється своїми ознаками.

 

  1. Зупинка місто пестощів

Наступна наша зупинка місто пестощів. У нас є гарна іграшка, передаючи її один-одному ви будете називати слова, якими вас називають батьки дома, або однокласники в школі.

Молодці! Тепер ми знаємо, як вам подобається, коли вас називають.

  1. Зупинка стіна побажань

А ми подорожуємо далі. Діти, а чи знаєте ви яке сьогодні свято?  Так, сьогодні день святого Валентина. Послухайте цікаві факти про святкування цього свята у різних країнах світу:

У Британії прийнято дарувати жінкам червоні троянди. Та найвеселіше, що роблять британці в цей день – надсилають валентинки своїм домашнім тваринкам, особливо якщо це кінь або собака, а ще купують спеціальний корм у вигляді сердечок.

Францію не дарма називають "країною кохання" - саме французи першими почали вітати один одного у віршованій формі. Тут прийнято дарувати на День Валентина дорогоцінні прикраси або біжутерію, а ще йогурти рожевого кольору, солодощі-сердечка, і романтичні подорожі.

У японців все як завжди "не так як у людей". Хлопці отримують тут більше подарунків, ніж жінки. При цьому в них є спеціальний шоколад "хонмей" - дарувати його можна тільки своєму чоловіку. А ще тут проводиться щорічний конкурс на найголосніше зізнання в коханні. Хлопці та дівчата виходять на спеціальну сцену і чимдуж викрикують вітання коханій людині.

Німці зрадили романтичним традиціям. У них святий Валентин – перш за все, покровитель психічно хворих. Саме тому 14 лютого всі психіатричні лікарні прикрашають червоними стрічками.

У Фінляндії цей день називають Днем друзів, і окрім коханих, листівки надсилають найкращим товаришам. 

 Тому, ви вже здогадалися, що наступною нашою зупинкою буде стіна побажань. У кожного з вас на парті є сердечко, на якому ви напишете слова побажань для  , або своїх однокласників , і зачитуючи наклеїмо їх на дошку.

Молодці! А ми подорожуємо далі.

  1. Зупинка місто професій

Наступна зупинка має назву місто професій. Кожен у майбутньому хоче стати або лікарем, або космонавтом, або професором, або фотомоделлю, можливо навіть вчителем.

Тож, давайте розгадаємо декілька загадок:

1.Літаком керує вправно
Коли навіть в небі хмарно,
Посміхається з висот
Найхоробріший… (пілот).

2.Він з комп’ютером на ТИ,
Розумніших не знайти,
Віртуальний творить міст
Диво-майстер… (програміст).

3. Професії (це кожен знає)
Важливішої немає!
Він — наставник і навчитель,
Мудрий, приязний… (учитель)

4. Зникло світло, що робити?
По кімнаті як ходити?
Мама каже: «Без істерик,
Допоможе нам…(електрик)

5. Хто людей з біди рятує
І хвороби всі лікує -
Призначає процедури
І таблетки, і мікстури? (лікар)

 Молодці! Діти, а ким ви мрієте стати в майбутньому?

  1. Зупинка Місто стосунків

Ми вже майже все знаємо про вас нам залишилось відвідати місто стосунків. Скажіть, чи правильно ви ведете себе на уроках? А давайте разом з вами складемо правила поведінки .У вас на партах є цеглинки червоного і зеленого кольорів. Ми будемо зачитувати правило, а ви, якщо погоджуєтесь з правилом, підіймати зелену цеглинку, якщо ні – червону.

  1. Підтримувати порядок на парті
  2. Викрикувати правильну відповідь
  3. Підіймати руку
  4. Бешкетувати на перерві
  5. Вживати нецензурну лексику
  6. Допомагати сусіду по парті
  7. Не поважати вчителя
  8. Бути ввічливим, толерантним
  9. Насміхатися з однокласників
  10. Псувати шкільне майно
  11. Записувати домашнє завдання
  12. Користуватися мобільним телефоном
  13. Займатися по сторонніми справами на уроках
  14. Приходити на урок вчасно
  15. Не виконувати домашні завдання
  16. Охайно одягатися

Тепер у нас з вами є правила поведінки. Давайте домовимося з вами дотримуватися їх завжди!

ІV. Підведення підсумків заняття.

Тож давайте підведемо підсумки:

Що ми робили сьогодні на занятті?

Чи сподобалось вам з нами грати?

Що вам найбільше запам’яталось з нашого заняття?

Що розповісте батькам про нашу зустріч?

Отже, ми добре провели з вами час, але, нажаль, наше заняттязакінчується. Ми познайомились з вами і ви намдужесподобались, сподіваємось, що ми вам також. Ми сподіваємось, щоподальшінашізустрічібудуть такими ж цікавими!

Заняття закінчено! До побачення!

 

docx
Додано
7 жовтня 2020
Переглядів
2457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку