Виховна година про спортз олімпійським ведмедиком

Про матеріал

"...Діти, тут мапа! Ми з вами сьогодні будемо грати в естафету. Сьогодні нас супроводжуватиме олімпійський ведмедик! Чи знає хтось чим особливий цей ведмедик? Детальніше про нього ми дізнаємось на нашому першому етапі естафети..."

Перегляд файлу

Тема: Спорт

Мета: ознайомити учнів з історією спорту, розширити уявлення про особливості різних видів спорту, актуалізувати знання про видатних спортсменів України; виховувати любов до спорту та спортивних ігор; розвивати допитливість та потребу у самовдосконаленні.

Обладнання: презентація, відео, дошка, ноутбук, медалі.

Хід роботи

І Вступна частина

Привітання

1. Діти, добрий день. Сідайте.

2. Діти, вам мабуть цікаво, про що ж ми будемо сьогодні говорили. Але здається мені, що так просто ми цього не дізнаємось. Ось! Подивіться на дошку! Здається, хтось залишив нам конверт. (беремо з дошки конверт і відкриваємо його) Діти, тут мапа! Ми з вами сьогодні будемо грати в естафету. Сьогодні нас супроводжуватиме олімпійський ведмедик! Чи знає хтось чим особливий цей ведмедик? А детальніше про нього ми дізнаємось на нашому першому етапі естафети. Побігли за ведмедиком (грає відео-зображення з мультфільму «Баба-Яга против»).

ІІ Основна частина

  1.     Ведмедик нам залишив лист. Зараз прочитаю

«Д – талісманом ХХІІ Олімпійських ігор у Москві, що відбулися 1980р. Вибрали мене, бо я втілював в собі такі якості, як сила, наполегливість, сміливість. На поясі поясі у мене пасок кольору олімпійських кілець – синій, чорний, жовтий, зелений та червоний. Вони символізують 5 континентів, 5 частин світу:

Синій – Європа

Чорний – Африка

Червоний – Америка

Жовтий – Азія

Зелений – Австралія

Під час церемонії закриття Олімпіади я піднявся до неба на повітряних кульках. (демонстрація відео)

-Діти, нагадайте, талісманом чого є ведмедик?

-Що у нього було на поясі?

-Хто може назвати кольори кілець?

Тепер, коли ми дізнались про Олімпійського ведмедика, нам треба далі бігти естафету. (демонстрація відео)

  1.     На нас чекає конверт, а в ньому загадка. (загадка про здоров’я)              Щоб здоровя добре мати

Слід про нього змалку…

 

Кожний ранок обливатись

І зарядкою…

 

У дворі щодня гуляти,

Повноцінно їсти й…

 

Добре мити всі продукти,

Досхочу вживати…

 

За зубами доглядати,

Дірочки всі…

 

Будете це все робити –

Перестанете…

 

-Діти, а що ж  таке здоров’я? (відповіді дітей) А ось Всесвітня організація охорони здоров’я дала таке визначення: Здоров’я  - це стан повного фізичного, духовного та соціального благополуччя.

-А що треба робити, щоб бути здоровим? (відповіді дітей)

Ведмедик залишив нам якийсь згорток. Давайте подивимось, що там. «Кодекс здоров’я»:

-дотримуйся правильного режиму дня;

-запобігай хворобам;

-правильно харчуйся;

-вдосталь спи;

-займайся спортом.

-Діти, чи згодні ви з ним? Мабуть найголовніше – це займатись спортом. Підніміть руку, хто з вас займається спортом? А яким? (опитування дітей)

Молодці. А тепер рушаймо далі. (відео)

  1.     На ньому етапі естафети ми будемо гратися та пригадаємо види спорту. Об’єднаємось у 3 команди ___________, ____________ і _____________.

Кожній команді ми показуємо аркуш паперу, але там переплутали свої місця літери!І їх треба поставити у правильному порядку та назвати вид спорту. За кожну правильну відповідь команда отримує жовту картку. Починаймо!

  1.     У Б Ф Л О Т (футбол)
  2.     О Й К Е Х (хокей)
  3.     С Т І Н Е (теніс)
  4.     С И Б Т К И Р (стрибки)
  5.     Б Б О А Л Т К Е С (баскетбол)
  6.     В Е О Й Б Л О Л (волейбол)

-Діти, а зараз нам ведмедик пропонує трішки розім’ятись.

4. Фізкультхвилинка (відео)

Молодці, продовжуємо естафету (відео)

5.А зараз ми дізнаємось більше про Олімпійські ігри. (презентація)

+ олімпійські чемпіони України (з фото)

  1.     Володимир та Віталій Кличко (бокс) 1996р.
  2.     Клочкова Яна (плавання (200 м і 400 м, комплексне плавання)) 2004р.
  3.     Баюл Оксана — фігурне катання (одиночні змагання у жінок)
  4.     Кравець Інеса — легка атлетика (потрійний стрибок)
  5.     Василь Вірастюк (атлет, найсильніша людина 2004, 2007р) 1995р

+ види спорту

  1.     Баскетбол, волейбол, футбол, теніс (великий та малий), гандбол, легка атлетика, шахмати, бадмінтон , дайвінг, гімнастика, бокс, карате, джиу-джицу, фігурне катання, плавання, веслування, фехтування і т.д.

 (за допомогою м’ячика запитати що запам’ятав, який вид спорту/спортсмен):

Ви дуже уважні, тож побігли на заключний етап естафети (відео).

-Діти, в спорті дуже важливо бути уважним, так? Бо від цього залежить перемога. А давайте дізнаємось наскільки ви уважні. Ви повинні слухати уважно, які предмети ми називаємо та робити хлопок тоді, коли ми назіваємо слово, яке належить до тематики спорту. Впораєтесь? Тож будьте уважні. Діти, нас кудись кличе ведмедик. (відео).

ІІІ Заключна частина

Ось яку цікаву та пізнавальну подорож нам влаштував ведмедик! Діти, а хто сьогодні був уважним?

-

-

-

Ведмедик підготував найуважнішому, найактивнішому і най слухнянішому призи (вручення медалей).

-Діти, чи сподобалась вам виховна година?

-Що саме сподобалось?

-А що було виконувати важко?

docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
579
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку