Виховна година "Що? Де? Коли?"

Про матеріал

У гру «Що?Де?Коли?» грають усі ерудовані люди і навіть учні. Використовуючи цікаві завдання відповідно віковим особливостям, інтересам, вподобанням дітей, можна створити для них "доросле" свято.

Перегляд файлу

Тема: «Що? Де? Коли?»

Мета: формувати вміння учнів застосовувати набуті ЗУН; розвивати і поглиблювати знання та інтерес учнів до логічних задач, розвивати бажання застосовувати здобуті знання для досягнення поставленої мети; виховувати згуртованість повагу до товаришів та їх думки.

Обладнання: малюнки, ноутбук, дошка, музика,

  1. Вступна частина.
  1. Організація класу.

(Звучання фанфарів.)

  1. Привітання.

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас!

Біля парти станем чемно –

Плине час хай недаремно.

Будемо уважні і старанні всі.

Сядемо рівненько на місця свої.

  1. Основна частина
  1. Повідомлення теми
  • Добрий день, дорогі учасники гри. Сьогодні ми проводимо нашу гру «Що? Де? Коли?».

У гру «Що?Де?Коли?» грають усі ерудовані люди. Діти,а хто знає,як це: ерудований?  Або яка людина є ерудованою?(відповіді дітей). Так, діти, ерудований – означає розумний, допитливий, кмітливий, начитаний. А тепер давайте не зволікати, а починати в цікавинку грати! Зараз ми обєднаємось у 3 команди. Команда 1, 2 і 3 ряду. Зараз ваша задача вигадати назву своєї команді, але вона повинна відповідати тематиці. Тож у нас є 3 команди: __________, ___________, ____________. За правильністю і кількістю ваших відповідей слідкуватимуть наші журі:………………..

Правила гри «Що? Де? Коли?»

  1. По черзі один представник команди виходитиме до  столу і крутитиме стрілу. Стрілка зупиняється на секторі із цього сектора учасник тягне конверт з завданням. Вчитель читає завдання (запитання), задачу і команда, представник якої витягував конверт, виконує це завдання. Інші дві команди не допомагають, не викрикують і лише тоді, коли є 3 помилкові відповіді – відповідають інші команди. За кожну правильну відповідь журі нараховує 1 бал.
  2. Перелік можливих секторів.

Отже, прийшов час почати нашу гру. Бажаємо всім удачі.

1 ТУР - ЛІТЕРАТУРНИЙ КОНКУРС

Вчитель по черзі задає командам питання.

(звучання гонгу)

1 завдання.

  • Який герой продав абетку і купив квиток в ляльковий театр? (Буратіно)
  • У кого перетворювалися 11 братів-принців з казки Г. Х. Андерсена? (В лебедів)
  • Який герой виріс у зграї вовків? (Мауглі)
  • У кого перетворилося бридке каченя з казки Г.-Х. Андерсена? (В лебедя)
  • Кого першим зустрів колобок? (Зайчика)
  • Що загубила Попелюшка, втікаючи з балу? (черевичок)

2 завдання. Докажи слівце

- Назви найвідоміших літературних героїв. (звучання гонгу)


 


Баба ... (Яга).

Муха- ... (Цокотуха).

Черепаха ... (Тортилла).

Бджола ... (Мая).

Віслюк ... (Іа).

Братик ... (Кролик).

Лисичка ... (Сестричка).

Зайчик … (Побігайчик)

Курочка- ... (Ряба).

Крокодил ... (Гена).

Домовичок ... (Кузя).

Листоноша ... (Пєчкін).

Червона ... (Шапочка).

Кощій ... (Безсмертний).

Старик ... (Хоттабич).


2 ТУР - ЛОГІЧНИЙ КОНКУРС

  • Ваше завдання уважно слухати завдання і дати відповідь на нього. Ви пам,ятаєте правило піднятої руки і тиші в класі. Відповідати має та команда, для якої звучить питання. Після 3-ї невірної спроби буде надаватися спроба відповісти іншій команді. Починаємо! (звучання гонгу)
  • На груші виросло 5 яблук,а на ялинці – лише 2. Скільки всього яблук виросло? (Жодного. На цих деревах яблука не ростуть)
  • Що станеться з білою хусткою,якщо її занурити в Чорне Море? (Вона стане мокрою)
  • У лютому в нашому дворі розквітли три ромашки та дві троянди. Скільки всього стало квітів? (Аніскількі,бо взимку квіти не ростуть)
  • На ганку гралися 5 мишенят. Прибігла кішка і сіла на ганку. Скількі звірів стало? (1 кішка,бо миші повтікали)
  • Скільки горіхів в порожній склянці? ( В порожній склянці нема горіхів)
  • Поле орали 5 тракторів. У двох закінчилось пальне і вони зупинились. Скільки тракторів залишилось в полі
  • У вазі 3 ромашки і 2 тюльпани. Скільки ромашок у вазі? (3)
  • Із якого посуду неможливо їсти? (Із порожнього)
  • Андрійко зсипав разом 3 купки піску,а потім висипав туди ще одну. Скільки купок стало? (Одна велика)
  • Бабуся сплела онукам на зиму шарфи та рукавички. Всього вона сплела 3 шарфи і 6 рукавичок. Скільки онуків у бабусі? (3)
  • Діти ліпили сніговика. Після цього на батареї сохли вісім рукавичок. Скільки дітей ліпили? (4)
  • У ставку плавало 7 качок. Три з них пірнули. Скільки качок залишилось у ставку? (7)

 

  • Гусак важить 2 кг. Скільки він важитиме,якщо стане на одну ногу? (2)
  • З-під воріт виглядає 8 собачих лап. Скільки собак за воротами? (2)
  • Скільки кінців у половини палиці? (2)
  • У мого батька є син. Але мені він не брат. Хто це? (я сам)
  • Що важче: 1 кг вати чи 1 кг каміння? (Вони однакові)
  • Сашко і Сергійко гралися на дворі. Під цеглиною вони знайшли 2 копійки. Скільки копійок знайшов би один хлопчик? (2)

 

 

 

  1. ТУР «Вгадай мелодію»
  • Діти, підніміть руки хто любить дивитись мультфільми? А ви уважно їх дивитесь? Зараз ми з вами перевіримо як уважно ви слухаєте пісні у мультфільмах! Кожній команді програватиметься пісня і ви повинні назвати м/фільм,де він звучав.

(звучання гонгу)

  1. Музика з м/ф «Мадагаскар»
  2. Музика з м/ф «Шрек»
  3. Музика з м/ф «Бременські музиканти»
  4. Музика з м/ф «Буратіно»
  5. Музика з м/ф «Простоквашино»
  6. Музика з м/ф «Чебурашка»

4 ТУР - МАТЕМАТИЧНИЙ КОНКУРС

У бабусі жив онук Федір, пес Шарик, кіт Васька. Скільки онуків у бабусі? (Один)

Що станеться з вороною через 3 роки? (Їй піде четвертий рік.)

Якщо з'їсти 1 сливу, що залишиться? (Кісточка)

Багато - люди, а один? (Людина)

  1. ТУР – Кроссворд
  •         Діти, а чи хочете дізнатися наступний наш етап гри? Тоді давайте розгадаємо кросворд і ключове слово нам у цьому підкаже. Усі пам,ятають як розгадувати кросворд? (за потребою нагадати). Запитання задаються кожній команді. (нагадування правила піднятої руки)

Ніс птахи? (Дзьоб)

Перехід через річку? (Міст)

Комаха, що дає мед? (Бджола)

Місце, де ростуть овочі? (Город)

Сильний вітер зі снігом? (Заметіль)

Отруйні гриби? (Поганки)

Суха трава? (Сіно)

Підземна залізниця? (Метро)

Найменший палець? (Мізинець)

Ключове слово – ПЕРЕМОЖЕЦЬ

  • Наша гра прийшла до фіналу.

Ми працювали всі на славу.

Пора підсумки підводити,

Не гріх команди нагродити!

  • Журі,вам слово: хто ж переміг, яка команда? (підведення підсумків)
  • Молодці! Діти,давайте привітаємо оплесками переможців! Команда отримує грамоти переможців,а усі інші отримують грамоти «Найрозумніших» (нагородження).
  • V ТУР - КОНКУРС «Зрозумійте мене»
  • Капітан своєї команди повинен без слів за допомогою пантоміми (жестів, рухів) пояснити своїй команді, яке слово йому йому випало на картку. На це дається 3 спроби. Якщо команда вгадує – отримує 1 очко.

Слова: 1) «портфель», «книга»; 2) «дзвоник», «зошит»; 3) «вчителька», «урок ф/к».

 

  1. Заключна частина
  1. Узагальнююча бесіда
  • Діти,чи сподобалась вам гра?
  • Що вам сподобалось найбільше?
  • Чи були складнощі? Які?
  1. Настановче слово
  • Діти,ви сьогодні дуже добре попрацювали, ми вами пишаємось. Дякуємо за цікаву виховну годину, до побачення!

 

 

docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
2093
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку