Виховна година "Стоп булінг!"

Про матеріал
Виховна година для 4 класу. Підійде для дистанційного формату. Посилання на різні інтерактивні завдання можна вставити свої.
Перегляд файлу

 

Тема. Стоп - булінг (4 клас)

Мета:

 - навчальна: ознайомити учнів з поняттям, формами та структурою булінгу;

-  виховна: виховувати почуття власної гідності; виховувати почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства;

- розвивальна: розвивати навички протидії соціальному тискові; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навики відповідальної та безпечної поведінки.

Результати бесіди :

  • розуміють значення поняття «булінг»;
  • наводять приклади позитивного і негативного впливу однолітків;
  • розповідають, як можна відстояти власну думку;
  • називають способи протистояння насиллю у своєму середовищі;

 

Обладнання: відео-фрагменти мультфільму, смужки червоного, жовтого та зеленого кольорів.

 

Хід заняття

І. Організаційний момент (5 хв)

  Учитель. Доброго дня, любі діти! Сьогодні у нас з вами незвичайне заняття, і перед його початком – пропоную налаштувати гарний і позитивний лад. Покажіть, будь ласка, якого кольору ваш сьогоднішній настрій. (Раніше підготовлені смужки допоможуть дізнатися про стан дитини, можна користуватися як цеглинками LEGO, звичайними олівцями)

- Чудово! Наша сьогоднішня зустріч – має зелений колір, колір спокою та натхнення. Значить, наша зустріч пройде позитивно.

ІІ. Повідомлення теми заняття (10 хв)

- Діти, пропоную вашій увазі фрагмент із відомого мультфільму «Три горішки для Попелюшки». Перегляньте і подумайте, чи гарно себе поводять дівчата по відношенню до Попелюшки?

(Посилання на відео-фрагмент мультфільму https://www.youtube.com/watch?v=1RjND6q6hz4 )

(Відповіді дітей)

- Подумайте, яким одним словом ми можемо описати відношення дівчат до Попелюшки? (Варіанти дітей). Для того, щоб дізнатися, що це за слово – пропоную відгадати анаграму. Перейдіть за посиланням на платформу. (Діти переходять за посиланням платформа WordWall- https://wordwall.net/ru/resource/47897581/%d0%b1%d1%83%d0%bb%d1%96%d0%bd%d0%b3 )

2.1 Розповідь вчителя

- Отже, сьогодні ми з вами обговоримо що таке булінг, як його уникнути.

 

   Усі люди різняться між собою. Одні мають білий колір шкіри, інші – чорний або жовтий. Одні люди високі, інші – невисокі. Одні стрункі, інші – повні. Люди звертають увагу на відмінності, але це не означає, що хтось є кращим за інших. Мотивацією до булінгу, або цькування стають заздрість, помста, відчуття неприязні, прагнення відновити справедливість; боротьба за владу; потреба підпорядкування лідерові, нейтралізації суперника, самоствердження тощо аж до задоволення садистських потреб окремих осіб. (На слайді  можна вивести види булінгу)

  • систематичні кепкування з будь-якого приводу (від національності до зовнішнього вигляду дитини);
  • задирство;
  • фізичні і психічні приниження;
  • різного виду знущання;
  • бойкот та ігнорування;
  • псування особистих речей.

- Давайте з вами спробуємо визначити, які випадки являються булінгом.

2.2 Гімнастика для очей

- Нехай наші очі трохи відпочинуть – зробіть гімнастику для ваших очей.

(Посилання на гімнастику - https://www.youtube.com/watch?v=u_fLRqqJ59E )

2. 3 Вправа «Так чи ні»

(Продовжуємо роботу із смужками)

- Я буду показувати фото, виберіть ті, які являються ознаками булінгу. Якщо так – покажіть зелену смужку, ні – червону.

 

Поняття «економічний булінг»: що це таке та що в поведінці видає жертву  булінга або агресора   Булінг в школі. Хто винен, і що робити? Думки 4-х експертів | Українська  правда _Життя

 

СТОП!БУЛІНГ! – Сайт школи 218   100 цікавих цитат про дружбу для дітей – Розвиток дитини

 

- Молодці! Чудово впоралися! Пропоную трохи перепочити і зробити фізкультхвилинку.

(Посилання на фізкультхвилинку - https://www.youtube.com/watch?v=vGAkqpIzPI0&t=10s )

ІІІ. Закріплення матеріалу (10 хв)

-Діти, давайте спробуємо допомогти дітям, які зазнають булінгу і створимо правила для його уникнення.

За посиланням ви знайдете правила уникнення булінгу, виберіть ті, які, на вашу думку, підійдуть. Ми потім разом їх побачимо.

(Посилання на дошку https://jamboard.google.com/d/1s005UGylhcPRRBNCkorEJwqM7nJY3q74BfRG3dPxJy4/viewer. Діти вибирають правила, які підходять, потім на екрані ми бачимо пам´ятку протидії булінгу.)

ІV. Підсумок заняття (5 хв)

- Сьогодні ми з вами дізналися більше про булінг, хотілося, щоб жоден з вас не потрапляв в такі ситуації. Якщо так станеться, ви знаєте до кого можна звернутися. Зараз пропоную кожному учаснику нашого заняття заповнити дошку побажань та записати свої думки.

(Посилання на дошку Padlet https://padlet.com/alinatytarenko6/lyzsxljp9gdg2nmn )

Якщо вас зацікавила ця тема пропоную разом із батьками пройти невеличку гру, для того, щоб перевірити, як ви засвоїли почуте.

(Посилання на опрацювання гри - https://learningapps.org/11800406 )

- Дякую за гарну роботу!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 (Посилання на дошку Padlet - https://padlet.com/alinatytarenko6/lyzsxljp9gdg2nmn

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
5144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку