Виховна година "Тварини - наші вірні друзі"

Про матеріал
Мета поданого матеріалу :розширити знання учнів про домашніх тварин; розвивати уяву, мислення, фантазію; виховувати любов до тварин, бажання добре до них ставитися. Матеріал містить загадки, правила-пам’ятка "Пам'ятаю про тебе, мій друже", вірші .
Перегляд файлу

        Тема: Тварини- наші вірні друзі.

Мета: розширити знання учнів про домашніх тварин; розвивати уяву, мислення, фантазію; виховувати любов до тварин, бажання добре до них ставитися.

Обладнання: загадки, правила-пам’ятка "Пам'ятаю про тебе мій друже", вірш “Улюблений Бровко”, кольорові папірці

Хід заняття

1. Організація учнів до заняття.

- Добрий день, діти, я дуже рада вас бачити на сьогоднішньому занятті. Поверніться один до одного, запитайте у свого сусіда ,який у нього настрій, що він очікує від цього заняття, а ще побажайте один одному приємно та корисно провести час.

  1.                    Повідомлення теми та мети заняття.

-От ми й встигли поспілкуватися. Безумовно, один з найцінніших дарів, яким наділена людина, - це можливість спілкуватися. Ми можемо передати один одному інформацію словами чи за допомогою жестів. Тому дехто гадає, що спілкуватись властиво тільки людям. Проте, як показують вчення, тварини також вміють обмінюватися інформацією.

Саме про домашніх улюбленців ми сьогодні і поговоримо.

3.Основна частина.

-А тепер кожен з вас задумайтесь на хвилинку, як би оцінили вашу поведінку тварини, що живуть з вами: вони б вас похвалили як хорошого і дбайливого господаря, чи пожалілися на байдужість та погане ставлення. 

Справді, тварини «говорять» не словами, а подають сигнали, приміром, виляють хвостом, б’ють крилами, спілкуються звуками: собаки – гавкають, коти – нявчать, а як гарно співають птахи.

3.1. Робота над загадками.

-Давайте пригадаємо, які тварини вважають домашніми, відгадавши загадки.

            Ця тварина дуже мила,

           Лагідна і муркотлива.

Чеше лапкою животик,

Наш маленький рижий... (котик).

             Все навколо стережу,

Вірно людям я служу.

Зуби гострі маю,

Всіх чужих кусаю. (Пес).

              Довгі вуха, куций хвіст,

Сіра шубка, гарний ніс.

Я всього, всього боюсь,

Відгадай же як зовусь. (Кролик).

              Птах я гарний кольоровий,

В цих краях я вже відомий.

Я співати хоч люблю,

Краще слово промовлю. (Папуга).

3.2. Складання правил поводження з тваринами.

-Поміркуйте, чому тварин називають нашими меншими братами? (відповіді учнів).

Так, братами їх називають тому, що вони справді стають маленькою частинкою сім'ї. А меншими, тому що вони потребують нашої уваги, турботи і піклування.

Давайте пригадаємо як поводитися із тваринами і складемо для себе пам'ятку, яку назвемо: "Пам'ятаю про тебе, мій друже".

              Забезпеч тварину їжею.

              Пам’ятай про необхідність для домашнього улюбленця питної води.

              Приділяй достатньо уваги своєму маленькому другові.

              Не можна погано поводитися з тваринами.

              При необхідності звернутися з твариною до ветлікаря.

-Діти, скажіть чи важкі ці правила? Якого правила вам найважче дотримуватися?

Часто нам не вистачає часу, щоб погратися чи просто погладити тваринку. Сучасний світ, де широко розповсюджені телевізори, комп’ютери, телефони, не залишають час на спілкування не тільки з маленьким другом, а часто навіть з сім’єю. Замість тихої сімейної вечері ми обираєм перегляд фільму, спілкування з друзями замінили соціальні мережі, а весь час який ми могли б провести з домашнім улюбленцем ми витрачаєм на телефонні ігри.

 

3.3.Гра – розвага «Мій домашній улюбленець»

Часто люди сперечаються кого краще взяти собаку чи кота. І серед вас є ті хто більше любить котика, чи хто більше любить собачку. Ті, хто більше любить котів візьміть у руки білі папірці, а ті, хто більше любить собак , візьміть червоні папірці. Тепер ви по черзі називаєте по одній причині чому краще кіт чи собака і кладете один папірець, побачимо , яких папірців більше, хто зможе більше назвати позитивних якостей тварини. (виконання завдання)

Насправді , неважливо, кого ви візьмете собаку чи котика, будь- хто з них стане для вас вірним другом і віддячить вам за ваше щире серце і дбайливе ставлення.

4. Підсумок заняття. Гра «Доповни вірш»

-Ви повинні вставити назву тваринки відповідно до змісту вірша.

Коли зимно на дворі

Ляжу я біля печі.

Ніжно гладять мій животик,

Здогадались, хто я?... (котик)

Хоч мороз, хоч сніг і вітер

Вже такий є мій характер.

Не пройде людина ніяка,

Бо я дуже зла… (собака)

Я мисливець і хижак,

Миш впіймати я мастак.

Маю пишний хвостик

Звичайно я… (котик)

Хочу я з тобою грати,

Лапу вмію я подати.

Зі мною безліч чудес,

Бо я вірний, добрий… (пес)

Ти мене сметаною пригости,

Ніжно на руки візьми.

Не смикай мої вуса й хвіст,

Бо я поважний чорний… (кіт)

- Я хочу побажати, щоб у кожній вашій сім’ї з’явилося справжнє маленьке щастя, вірний друг і надійний помічник - улюблена тваринка, для якої ви станете хорошими і дбайливими господарями.

 

docx
Додав(-ла)
Коваль Надія
Пов’язані теми
НУШ (середня школа), Виховна робота
Інкл
Додано
26 березня
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку