Сторінками народних казок - „У світі казки чарівної ” для 1-х класів.
Мета: збагатити знання учнів про казку, вчити впізнавати українські народні казки та називати їх, знати головних героїв та предмети про які йде мова в казці, уміти визначати з якої казки той чи інший предмет, вправляти у вмінні з частин відтворити ціле; створити атмосферу радості, насолоди від творчості, поповнити знання учнів про тематику казок.
Розвивати слухо-зорове сприйняття, артикуляційний апарат та усне мовлення; збагачувати словниковий запас, читацький інтерес до казок.
Виховувати прагнення до добра і справедливості, взаємодопомогу, бажання працювати в колективі та брати участь в інсценізації.
Методи і прийоми: відгадування загадок, розповідь вихователя, дидактична гра, художнє слово.
Сторінками народних казок - „У світі казки чарівної ”
Мета: збагатити знання учнів про казку, вчити впізнавати українські народні казки та називати їх, знати головних героїв та предмети про які йде мова в казці, уміти визначати з якої казки той чи інший предмет, вправляти у вмінні з частин відтворити ціле; створити атмосферу радості, насолоди від творчості, поповнити знання учнів про тематику казок.
Розвивати слухо-зорове сприйняття, артикуляційний апарат та усне мовлення; збагачувати словниковий запас, читацький інтерес до казок.
Виховувати прагнення до добра і справедливості, взаємодопомогу, бажання працювати в колективі та брати участь в інсценізації.
Методи і прийоми: відгадування загадок, розповідь вихователя, дидактична гра, художнє слово.
Наочне обладнання: книги з народними казками по темі виховної справи, ілюстрації до казок: „Курочка ряба", „Коза та козенята", „Ріпка", „Колосок", „Колобок", „Рукавичка", „Лисиця та журавель", пазли до цих казок, таблички із назвами казок, квіти із назвами казок, костюми героїв до казки „ Ріпка ", предмети до дидактичної гри „ 3 якої казки цей предмет? ", герой із казки „Колосок" – півник.
Хід проведення
І. Звучить музика "У Країні казок".
ІІ. Гра „ Дешифрувальник ”.
Вчитель:
ІІІ. Виступ дітей (вірші).
Казка - це диво, сповнене краси.
Поринуть у казку - це ж бо так цікаво,
Це справді свято, радість для душі.
Дерева розмовляють, мов живі,
Добро і правда завжди зло долають,
Тому і люблять казку діти всі.
І веселих, і сумних.
Хіба зможемо
Прожити ми без них?
ІV. Об’єднання дітей у групи (4 групи по 9 дітей).
Обрання транспорту, на якому діти будуть подорожувати
- Один учень з команди витягує ілюстрацію з казковим транспортом (відгадати казку).
V. Подорож за казками.
1) Розминка „ Жарт за жартом ”
1к. 1) Відома казка має назву "Кіт..."
-у чоботях
-у кросівках
-босий
-молоко
-пепсі-колу
-жувальну гумку
-Біла панамочка
-Жовта береточка
-Червона шапочка
2к. 1) Мишенят у казці "Колосок" звали:
-Круть і Верть
2) У відомій казці дід тягнув:
2) Зупинка „Нова пошта”.
(Заходить Чарівник, несе скриньку).
(Івасик-Телесик).
3) Вікторина „Чарівна торбина”.
______________________________________________________________
_____________________________________________________________________
4) Гра „Так чи ні”.
Вчитель: Давайте пограємо в гру «Так чи ні». Я читатиму Вам запитання, а Ви хором відповідатимете на запитання «так» чи «ні».
Вода холодним льодом? (Ні)
4. Скажи мені, червоний мак
В січневу пору квітне? (Ні).
5. А крокодили на сосні
Свої будують гнізда? (Ні)
- Молодці, дітки, Ви були уважними.
5) Завдання для батьків „Театр одного дня”.
Театр одного дня.
Действующие лица:
1. Ветерок 6. Листочек
2. Яблоня 7. Ежик
3. Солнышко 8. Зайчик
4. Лучики 9. Жук
5. Яблоко
1) Подул теплый ветерок. 2) Налетел на яблоньку. 3) Яблонька закачала веточками.
4) С нее упали листики и ветерок унес их далеко. 5) Ветерок вернулся. 6) На яблоньке висело спелое яблоко. 7) Ветерок подул на него, сорвал и бросил на пол. 8) Солнышко ярко улыбалось, оно бросило свои лучики на яблоньку, яблоко. 9) Бежал ежик. 10) Наткнул яблоко на иголки и потащил к себе в норку. 11) Встретил жука, захотел угостить его яблоком. 12) Жук залез на яблоко, но соскользнул с него, ударился и набил себе шишку. 13) Мимо бежал зайчик. 14) Подобрал яблочко, откусил от него кусочек и забрал с собой. 15) Ветерок ласково погладил яблоньку и уснул на ее ветках.
6) Станція „Салат із казок”.
Вчитель читає 1 казку для всіх дітей. Діти повинні визначити, які казки сховані в цій казці {допомагає записувати казки 1 мати).
- Я зачитаю Вам 1 казку для всіх команд. Ви маєте визначити, які казки сховані в цій казці. Записувати Вам допоможуть батьки.
- Котився Колобок, а назустріч йому Буратіно з Курочкою рябою. Буратіно каже: "Ходімо до країни Дурнів, я тебе там закопаю і виросте коровай - ось такий заввишки, ось такий завширшки". А Колобок йому відповідає: "Ти що, старий? Спочатку молодця нагодуй, напої, а тоді про справи говори". Пішли вони до лісу, а серед лісу побачили хатинку на курячій ніжці. Зайшли до хатинки, а там нікого немає. - Ох, як я стомився - сказав Колобок. - Чи кликали ви мене? - почули вони дивний голос і побачили старенького дідуся. Це був дідусь Ох, який вмів виконувати бажання. Дідусь виконав бажання друзів. (Колобок, Буратіно, Курочка Ряба, Ох, Про Бабу Ягу)
7) Гра з пазлами „Склади казку”.
А зараз я хочу подивитися, чи добре ви запам'ятали казки. У вас на столах є конверти. Вам треба скласти казку із частин та назвати її .
VІ. Інсценізація казки „ Вовк і семеро козенят ” (стара казка на новий лад).
VІІ. Підсумок виховного заходу.
Вчитель: що завжди перемагає? (добро)
Намагайтеся, любі діти,
Вік свій в правді жити,
Зла нікому не робити,
А добро усім творити.
- Молодці, ви добре говорили, слухали, були уважні, мені дуже було цікаво з вами гратися!
- На цьому наша подорож закінчується. До побачення!!!