Виховна година "У світі казки чарівної"

Про матеріал

Сторінками народних казок - „У світі казки чарівної ” для 1-х класів.


Мета: збагатити знання учнів про казку, вчити впізнавати українські народні казки та називати їх, знати головних героїв та предмети про які йде мова в казці, уміти визначати з якої казки той чи інший предмет, вправляти у вмінні з частин відтворити ціле; створити атмосферу радості, насолоди від творчості, поповнити знання учнів про тематику казок.

Розвивати слухо-зорове сприйняття, артикуляційний апарат та усне мовлення; збагачувати словниковий запас, читацький інтерес до казок.

Виховувати прагнення до добра і справедливості, взаємодопомогу, бажання працювати в колективі та брати участь в інсценізації.

Методи і прийоми: відгадування загадок, розповідь вихователя, дидактична гра, художнє слово.

Перегляд файлу

Відкрита виховна  година:

Сторінками народних казок - „У світі казки чарівної


 

Мета: збагатити знання учнів про казку, вчити впізнавати українські народні казки та називати їх, знати головних героїв та предмети про які йде мова в казці, уміти визначати з якої казки той чи інший предмет, вправляти у вмінні з частин відтворити ціле; створити атмосферу радості, насолоди від творчості, поповнити знання учнів про тематику казок.

Розвивати слухо-зорове сприйняття, артикуляційний апарат та усне мовлення; збагачувати словниковий запас, читацький інтерес до казок.

Виховувати прагнення до добра і справедливості, взаємодопомогу, бажання  працювати в колективі та брати участь в інсценізації.

Методи і прийоми: відгадування загадок, розповідь вихователя, дидактична гра, художнє слово.

Наочне обладнання: книги з народними казками по темі виховної справи, ілюстрації до казок: „Курочка ряба", „Коза та козенята", „Ріпка", „Колосок", „Колобок", „Рукавичка", „Лисиця та журавель", пазли до цих казок, таблички із назвами казок, квіти із назвами казок, костюми героїв до казки „ Ріпка ", предмети до дидактичної гри „ 3 якої казки цей предмет? ", герой із казки „Колосок" – півник.

Хід проведення

І. Звучить музика "У Країні казок".

ІІ. Гра „ Дешифрувальник ”.

Вчитель:

  • Сьогодні ми побуваємо діти, в гостях, у чудовій країні. Виникла вона дуже давно. Колись люди не вміли ні читати, ні писати. Вони не знали, що таке телевізор, літак, машина. Але мріяли літати високо, бачити одне одного здалеку. Про всі мрії вони і складали незвичайні розповіді.
  • Щоб дізнатися , в яку країну ми вирушимо, наберіть цей номер на нашому мобільному телефоні  (номер на дошці).
  • Отже, це країна „ Казкарія ”.

ІІІ. Виступ дітей (вірші).

  1. Казка - це світ, чарівний та незвичний,

Казка - це диво, сповнене краси.

Поринуть у казку - це ж бо так цікаво,

Це справді свято, радість для душі.

  1.                    У казці звірі свою мову мають,

Дерева розмовляють, мов живі,

Добро і правда завжди зло долають,

Тому і люблять казку діти всі.

  1.            Казок чимало є на світі

     І веселих, і сумних.

     Хіба зможемо

     Прожити ми без них?

ІV. Об’єднання дітей у групи (4 групи по 9 дітей).

  • Оберіть картку з казковим сюжетом, щоб з’ясувати, хто в якій команді буде подорожувати. (Кожна дитина витягує картку з зображенням казкового сюжету і об'єднуються в групи (відгадати казку групою)).

Обрання транспорту, на якому діти будуть подорожувати

- Один учень з команди витягує ілюстрацію з казковим транспортом (відгадати казку).

V. Подорож за казками.

1) Розминка „ Жарт за жартом ”

1к. 1) Відома казка має назву "Кіт..." 

-у чоботях

-у кросівках

-босий

  1. У відомій казці коза принесла козенятам:

-молоко

-пепсі-колу

-жувальну гумку

  1. Відома казка про дівчинку і вовка має назву:

-Біла панамочка

-Жовта береточка 

-Червона шапочка

2к. 1) Мишенят у казці "Колосок" звали:

            -Круть і Верть

  • Стриб і Скок
  • Гуп і Ляп

2) У відомій казці дід тягнув:

  •                                                                 Ріпку
  •                                                                 Мишку
  •                                                                 Мотузку
    1.      У казці "Снігуронька" баба з дідом зліпили Снігуроньку з …
  •                     Пластиліну
  •                     Тіста
  •                     Снігу
    1.                          к. 1) Відома казка називається "Вовк..."
  •                         і семеро братів
  •                          і семеро гномів
  •                          і семеро козенят
  1.                                                   У казці "Колобок" баба зліпила Колобка з ...
  •                         глини
  •                         тіста
  •                         пластиліну
  1.                                                  До приходу Червоної шапочки в будинок бабусі вовк...
  •                         ховався у ліжку
  •                         грав на комп'ютері
  •                         дивився телевізор
  1.                          к. 1) У відомій казці дід загубив річ, яка потім стала житлом для лісових звірів.  Це була:
  •                         рукавичка
  •                         панчоха
  •                          сорочка
  1.                                                   У відомій казці Попелюшка загубила на сходах:
  •                         мобільний телефон
  •                         золоту каблучку
  •                          кришталевий черевичок
  1.                                                   Хатинка Баби Яги трималася на:
  •                         курячих ніжках
  •                          слонячих вушках
  •                          їжакових колючках

2)    Зупинка „Нова пошта”.

(Заходить Чарівник, несе скриньку).

  •              Діти! Привітайте Чарівника!
  •             Добрий день! Я радий, що не спізнився.
  •              А що у Вас у скриньці?
  •              Коли я йшов сюди, то зустрів листоношу, яка передала все це для Вас. Щоб дізнатися, що там, треба відгадати телеграми.

 


 


  •                               Від дідуся втік, від бабусі втік, скоро буду у Вас. (Колобок)
  •                                Ходи мишко, не лежи, нам її вирвати поможи. (Ріпка)
  •                                З’їв семеро козенят, болить живіт. (Вовк із казки „Вовк і семеро козенят”).
  • Не послухав брат сестричку і напився води з копитця. (Сестриця Оленка і братик Іванко).
  • Дуже засмучена, Мишка випадково розбила моє яєчко, прийти не зможу». (Курочка Ряба).
  •                        Моє гусенятко десь забарилось, тому прилетіти не зможу.

(Івасик-Телесик).

  • Зварив борщ. Приходь, кумонько, в гості (Лисичка і Журавель).
  • Купив насіння, приїжджайте садити (Дід з казки «Ріпка»).

3)    Вікторина „Чарівна торбина”.

  •               Ви добре виконали це завдання. Ну що, ж тепер подивимось, що в цій торбі заховано. ( Із кожної команди по черзі дістають предмет і відгадують з якої це казки).
  • Вчитель. У  торбині знаходяться речі з казок. Я буду по черзі діставати якусь річ, а ви говоритимете, у якій казці вона зустрічається.
  • Бинт - («Айболить»)
  • Яйце - («Курочка Ряба»)
  • Горошина - («Принцеса на горошині»)
  • Ключ - («Пригоди Буратіно»)
  • Пір'я - («Кривенька качечка»)
  • Рукавиця - («Рукавичка»)
  • Черевичок - («Попелюшка»)
  • Цибулина - («Пригоди Цибуліно»)

______________________________________________________________

_____________________________________________________________________

4)    Гра  „Так чи ні”.

Вчитель: Давайте пограємо в гру «Так чи ні». Я читатиму Вам запитання, а Ви хором відповідатимете на запитання «так» чи «ні».

  1.                        Скажіть, співає сом пісні? Не грайся з відповіддю! (Ні).
  2.                       Чи вміє плавати гусак? Ну що на це ти скажеш? (Так)
  3.                          Чи може стати у вогні

Вода холодним льодом? (Ні)

4. Скажи мені, червоний мак

В січневу пору квітне? (Ні).

 5. А крокодили на сосні

Свої будують гнізда? (Ні)

  1.                          Чи може вище гір літак У вишину злетіти? (Так)
  2.                          Узори пишні на вікні Мороз малює взимку? (Так).
  3.                          Чи правда, друже мій, що рак Коли повзе, то задки? (Так)
  4.                          Якщо не їстиме три дні Верблюд ходити зможе? (Так)
  5.                           До забіяк, чи розбишак Чи є в людей повага? (Ні)
  6.                            Чи достигають навесні Пшениця й жито в полі? (Ні)
  7.                           Коли розсердиться їжак Слона він може вбити? (Ні)
  8.                           Ріка біжить удалині, Чи є у неї ноги? (Ні)
  9.                           Росте у морі пастернак? Розповідай скоріше? (Ні)
  10.                           А чи буває сон у сні? Чекаю відповіді? (Так).

- Молодці, дітки, Ви були уважними.

 

5)    Завдання для батьків  „Театр одного дня”.

Театр одного дня.

Действующие лица:

1. Ветерок 6. Листочек

2. Яблоня 7. Ежик

3. Солнышко 8. Зайчик

4. Лучики 9. Жук

5. Яблоко

1) Подул теплый ветерок. 2) Налетел на яблоньку. 3) Яблонька закачала веточками.

4) С нее упали листики и ветерок унес их далеко. 5) Ветерок вернулся. 6) На яблоньке висело спелое яблоко. 7) Ветерок подул на него, сорвал и бросил на пол. 8) Солнышко ярко улыбалось, оно бросило свои лучики на яблоньку, яблоко. 9) Бежал ежик. 10) Наткнул яблоко на иголки и потащил к себе в норку. 11) Встретил жука, захотел угостить его яблоком. 12) Жук залез на яблоко, но соскользнул с него, ударился и набил себе шишку. 13) Мимо бежал зайчик. 14) Подобрал яблочко, откусил от него кусочек и забрал с собой. 15) Ветерок ласково погладил яблоньку и уснул на ее ветках.

6)    Станція „Салат із казок”.

Вчитель читає 1 казку для всіх дітей. Діти повинні визначити, які казки сховані в цій казці {допомагає записувати казки 1 мати).

- Я зачитаю Вам 1 казку для всіх команд. Ви маєте визначити, які казки сховані в цій казці. Записувати Вам допоможуть батьки.

 - Котився Колобок, а назустріч йому Буратіно з Курочкою рябою. Буратіно каже: "Ходімо до країни Дурнів, я тебе там закопаю і виросте коровай - ось такий заввишки, ось такий завширшки". А Колобок йому відповідає: "Ти що, старий? Спочатку молодця нагодуй, напої, а тоді про справи говори". Пішли вони до лісу, а серед лісу побачили хатинку на курячій ніжці. Зайшли до хатинки, а там нікого немає. - Ох, як я стомився - сказав Колобок. - Чи кликали ви мене? - почули вони дивний голос і побачили старенького дідуся. Це був дідусь Ох, який вмів виконувати бажання. Дідусь виконав бажання друзів. (Колобок, Буратіно, Курочка Ряба, Ох, Про Бабу Ягу)

7)    Гра з пазлами  „Склади казку”.

А зараз я хочу подивитися, чи добре ви запам'ятали казки. У вас на столах є конверти. Вам треба скласти казку із частин та назвати  її .

  •                                               Всі справилися? Молодці!

VІ.  Інсценізація казки „ Вовк і семеро козенят ” (стара казка на новий лад).

 

VІІ.  Підсумок виховного заходу.

Вчитель: що завжди перемагає? (добро)

Намагайтеся, любі діти,

Вік свій в правді жити,

Зла нікому не робити,

А добро усім творити.

 

- Молодці, ви добре говорили, слухали, були уважні, мені дуже було цікаво з вами гратися!

- На цьому наша подорож закінчується. До побачення!!!

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
25 вересня 2018
Переглядів
8167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку