Виховна година "Україна - єдина країна"

Про матеріал
Тож, єднаймося і ми з вами. Пропоную також об’єднати і нашу Україну. У кожного на парті є 2 аркуші паперу – блакитний і жовтий. На цих аркушах обведіть свою руку і напишіть в ній якою ви уявляєте нашу країну в майбутньому. (На дошці знаходяться підказки)
Перегляд файлу

Тема: Україна – єдина країна.

Мета: формувати в учнів розуміння єдності й цілісності України, її багатонаціонального народу як національної ідеї розвитку вільної, незалежної, демократичної та заможної держави. Формувати відчуття приналежності до України, усвідомлення себе українцем, почуття особистої відповідальності за долю держави та українського народу; формувати готовність служити Батьківщині своєю працею та стати на захист державних інтересів країни; виховувати повагу до державних символів, шанобливе ставлення до традицій українців та представників інших національностей, що населяють країну.

Обладнання: плакат «Україна – єдина країна», великі кольорові букви «Україна єдина країна», плакати з назвами областей, синій та жовтий кольоровий папір, малюнок України, олівці

                                                   DSC01866.JPG

Хід уроку

І. Організаційний момент. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними і слухняними. Завдання наші такі:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

  1. Дихальна вправа « Я – Сонечко» .

Я – маленьке сонечко. Я прокидаюсь, умиваюсь, розчісую свої промінчики, піднімаюсь над обрієм. Я – велика розжарена куля. Я дарую своє тепло лісам, лукам, рікам. Я лечу над землею і дихаю вільно, спокійно. Як же красиво навкруги!

Мотиваційний аспект.

Учень                  На землі великій є одна країна

                       Гарна, неповторна, красна, як калина.

                       І живуть тут люди добрі, працьовиті.

                       І скажу, до речі, ще й талановиті.

 

Учень                 Землю засівають і пісень співають,

                       На бандурі грають і вірші складають

                        Про ліси і гори, і про синє море,

                       Про людей і квіти...

 

Учитель  То скажіть же, діти,

   Що це за країна?

 

Учні  (хором) Це наша славна Україна!

 

 

Вчитель.  Про що ми будемо розмовляти на уроці?

  А щоб знати це напевно, прочитаємо вірш, перші букви якого підкажуть нам  правильну відповідь.

    У всіх людей одна святиня.

    Куди не глянь, де не спитай.

    Рідніша їм своя пустиня,

    Аніж чужий в пустині рай.

    Нема без кореня рослини,

    А нас, людей, - без Батьківщини.

Так, сьогодні ми з вами будемо говорити про нашу Батьківщину – Україну. Про неї написали багато оповідань та віршів. Наші учні підготували вірш «Україні»

  1. Актуалізація опорних знань.

Слухання вірша. Читають підготовлені учні.

УКРАЇНІ
Учень             Україно,
                        Ти - сонце весняне,
                        Моя рідна, моя золота...
                        Твої древні задумані храми,
                        Старовинні чудесні міста –
Учень             Ніби в казці, де час зупинився,
                        Щоб усе, що було, пригадати:
                        Тихі співи і танці вогнисті,
                        Щебетання в садку біля хати,
Учень              І тумани, і роси краплисті,
                         І героїв славетних життя, -
                         І мале босоноге дитя,
                         Що біжить радо з піснею в поле
                         І сміється, хоч ніженьки коле!..
Я. Черняк

  1. «Ланцюг асоціацій»

Що для вас Україна? Що уявляєте промовляючи слово Україна?

Учень.  Україна – це наша земля, рідний край, де ми народилися. Її багатства –це хліб і цукор, сталь і вугілля, літаки і комп`ютери.

 

Учень. А ще тихі озера, калинові гаї, народні пісні, наша рідна домівка.

 

Учень. Україна - це безкраї лани пшениці, квітучі поля льону, вишневі сади. Це гори Карпати і шахти Донбасу.

 

 

Учень.  Україна – це розкішний вінок із калини, барвінку і м`яти. Україна – це пам`ять про минуле і сучасне.

 

Учень. Україна – це земля, де ми живемо, де живуть наші батьки, де жили наші предки.

 

Учень.    Україна... рідний край, золота чарівна сторона.

    Україна – це велика держава.

  Вона в усьому, що оточує нас: у місяці, у зорях, стежці,

  якою ми йдемо до школи.

 

Учень.    Україна – це древній Київ і широкий Дніпро – Славутич, що несе свої води у Чорне море.

 

  1. Робота з картою. Назвати і показати столицю України, великі ріки.

ІІІ. Робота по темі. Ознайомлення зі сторінками уявної книги про Україну «Україна – єдина країна».

  • Державні символи.

Гімн -  головна пісня країни. Повторення правил поводження під час звучання гімну. Співання гімну стоячи (караоке).

Прапор – що ви знаєте про кольори прапора? Відповіді дітей, уточнення вчителя.

    Учень    Прапор наш, як літо,
                   В сонці майорить.

                   По долині – жито,

                   По горі – блакить

Герб – тризуб. Різні теорії походження і значення знака: магічний знак, оберіг, знак Володимира Великого,  триєдиний бог, сокіл, якір, слово «воля» тощо.

Учень      Тризуб, немов сім'я єдина,
                Де тато, мама і дитина
                Живуть у мирі і любові
                На Україні вольній, новій.

 

Народні символи.

Діти перераховують, які народні символи знають. Потім роздивляються малюнки і називають ті, яких ще не називали. Бесіда про народні символи, чому ці предмети є символами України.

  • Музична сторінка. Слухання пісні «Лише у нас на Україні»

Динамічна пауза. Діти танцюють під пісню, рухи показує вчитель або вибрані діти.

  • Українці – захисники своєї країни.

Розповідь вчителя про те, що українці завжди вставали на захист своєї Батьківщини і часто ціною власного життя боронили її, про сучасні події в Києві на Майдані, в Криму, на Донбасі.

 Стаття 65 Конституції нашої держави говорить, що захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, шанування її державних символів є обов'язком громадян України.

Наша армія існує для захисту кордонів рідної землі, а не для нападу на інші країни. Щоб захистити Батьківщину в майбутньому, треба змалку полюбляти спорт, бути сильним, спритним, мужнім.

Зараз нашій країні як ніколи потрібно бути єдиною та згуртованою. На цілісність нашої держави посягнули  вороги і багато наших земляків на сьогодні мобілізовано до лав українського війська. Вони з честю воюють на сході з терористами та російським сепаратистами, відвойовують та захищають кордони нашої держави (вчитель зачитує прізвища). А тепер підведіться, вшануємо пам'ять героїв які віддали своє життя заради цілісності нашої країни, за незалежність нашої держави, та за мирне небо над нами

Хвилина мовчання.

Практична робота

В нашій країні проживають люди різних національностей, але всі вони громадяни України, вони повинні бути єдиними  в любові до рідної Батьківщини. Тож, єднаймося і ми з вами. Пропоную також об’єднати і нашу Україну. У кожного на парті є 2 аркуші паперу – блакитний і жовтий. На цих аркушах обведіть свою руку і напишіть в ній якою ви уявляєте нашу країну в майбутньому. (На дошці знаходяться підказки)

Слухання пісні «А я живу на рідній Україні» під час виконання завдання

Ви - майбутнє України. Тож своїми знаннями, працею, здобутками підносьте її культуру. Будьте гідними своїх предків, любіть рідну землю, бережіть волю і незалежність України, поважайте наш народ і нашу мелодійну мову.

Ми Єдина країна! Незважаючи на усі негаразди, що відбуваються зараз, всі ми прагнемо одного - миру, спокою, міцної та квітучої держави та чистого неба над головою.

DSC01863.JPG DSC01867.JPG

 

DSC01870.JPG  DSC01875.JPG

 

DSC01884.JPG  DSC01890.JPG

 

Підсумок уроку

 Що найбільше запам’яталась на уроці? Які висновки зробили для себе?

 

 

docx
Додано
20 січня 2019
Переглядів
862
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку