Виховна година з елементами інформатики.
Мета: ознайомлювати учнів із негативними наслідками надмірного захоплення комп'ютерними іграми, правилами безпечного користування Інтернетом; формувати потребу дотримуватись правил і норм роботи за комп'ютером; виховувати у дітей бережливе й дбайливе ставлення до свого здоров'я.
Тема. Вплив комп'ютерних ігор на здоров’я дітей. Профілактика комп'ютерної залежності.
Мета: ознайомлювати учнів із негативними наслідками надмірного захоплення комп'ютерними іграми, правилами безпечного користування Інтернетом; формувати потребу дотримуватись правил і норм роботи за комп'ютером; виховувати у дітей бережливе й дбайливе ставлення до свого здоров'я.
Обладнання: ТЗН, стікери, «Сонечко», схема
Перебіг заняття
Вкажіть, які звички корисні, а які шкідливі.
Варіант 1 (якщо є інтерактивна дошка)
Варіант 2 (якщо немає інтерактивної дошки)
- Укажіть стрілками, які звички корисні, а які шкідливі.
Захоплення комп'ютерними іграми. Це корисно чи шкідливо для вашого здоров'я?
То ж «Чому у Толика червоні очі?»
Деякі діти і навіть дорослі замість спілкування з реальними друзями спілкуються лише у соціальних мережах, комп'ютерні ігри замінюють їм рухливі ігри, прогулянки на свіжому повітрі. Через надмірне захоплення комп'ютером у багатьох виникає комп'ютерна залежність. І подолати її буває дуже важко. Тому запам'ятайте: безперервне заняття за комп’ютером для дітей вашого віку має становити 15 хв. Під час роботи за комп'ютером слід робити фізкультхвилинки.
Варіант 1
Лінк на відео - https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340
Варіант 2
Вправа 1. Частіше кліпайте очима, щоб не пересихала слизова ока.
Вправа 2. Переведіть погляд вдалечінь.
Вправа 3. Зробіть кругові оберти очима.
Вправа 4. Опустіть руки вниз, розслабте їх.
Вправа 5. Стисніть пальці в кулак і розтисніть.
Крім залежності від комп'ютерних ігор, існує багато інших небезпек, які можуть виникнути під час роботи за комп'ютером. Давайте послухаємо про Інтернет та про комп’ютерні віруси та подумаємо «Чим небезпечні віруси»?
Лінк на відео - https://www.youtube.com/watch?v=r4qtdbfyW7Q&t=75s
На дошці розмістити велику квітку, дітям роздати стікери та дати завдання написати основне, на їх думку, правило поводження із комп’ютером; висловити думку щодо «Комп’ютер – корисно чи шкідливо?»; після чого діти розміщають свої стікери на квітці.