20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Виховна година з елементами тренінгу "Вчимося бути друзями"

Про матеріал

Виховна година з елементами тренінгу "Вчимося бути друзями" орієнтована на виховання поваги до товаришів, зміцненню дружніх відносин у дитячому колективі.

Перегляд файлу

Година спілкування з елементами тренінгу

Тема: «Вчимося бути друзями»

Мета: сформулювати поняття про справжнього друга та  дружбу. Допомогти усвідомити відмінності та спільні риси між учнями. Покращити комунікативні навички учнів. Виховувати повагу, почуття дружби. Розвивати навички критичного та креативного мислення, уміння висловлювати власну думку, уміння слухати.

Хід заняття:

  1. Організаційний момент

Учням пропонується на аркуші паперу зобразити свій настрій на початку заняття у вигляді сонечка, сонечко з хмаркою, або саму хмарку.

 

Епіграф: «Знайти кращого друга — найбільша удача в житті...»  Сесілія Агерн

 

  1. Актуалізація знань

Сьогодні у нас незвичайне заняття. Прочитайте епіграф.

 Як ви вважаєте, чи дійсно мати справжнього друга це важливо? Чому?

А чи маєте ви справжніх друзів? Чи вважаєте ви себе гарним другом?

 

  1. Основна частина заняття

Отже, ми з вами з’ясували, що уміння дружити, потрібне кожному. Але так буває, що у когось товаришів багато, а інші не мають і одного. Як ви вважаєте, чому це так?

(очікувані відповіді учнів)

 

Вправа «Бінго» Учні отримують аркуші та лише за допомоги рук виривають силует людини.

Діти, тепер я прошу на кожній частині тіла, написати такі речі:

  1. Голова – моє ім’я.
  2. Тулуб – моя мрія.
  3. Ліва рука – моє хобі.
  4. Права рука – улюблений музичний виконавець.
  5. Ліва нога – моя улюблена комп’ютерна гра.
  6. Права нога – місце де я мрію побувати.

Тепер давайте прикріпимо ці фігурки на ватман з назвою «Ми справжні друзі».

Погляньте на своїх ляльок. Кожна має свої відмінності. Так само і ви - унікальні. І саме в цьому  є велика перевага, і за це вас  люблять товариші. Не має різниці чим ви захоплюєтесь, яке маєте хобі, яку музику слухаєте. Адже справжня дружба може виникати і між різними людьми. І навіть навпаки. Якщо друзі мають різні захоплення, вони можуть навчити один одного, розповісти про щось нове.

Вправа «Знайомство» (посеред класу потрібно зробити або намалювати лінію.)

 Звичайно ж це не справжнє знайомство, адже ви вже більше чотирьох років знайомі. Я хочу щоб ви об’єднались на дві команди і стали обличчям один до одного.

Тепер я буду ставити питання, і якщо це про вас, ви робите крок до лінії та тиснете руку тому, хто стоїть навпроти вас.

Приклади питань:

  • У кого є домашній улюбленець?
  • Хто любить читати?
  • Хто має свій ютуб-канал?
  • Хто полюбляє співати?
  • Хто полюбляє зелений колір?
  • Хто пише вірші?
  • А оповідання?
  • Хто взутий у кросівки?
  • Хто справжній друг?

Я дуже рада що багато хто вважає себе справжнім другом. Ви потискали руки своїм товаришам тим самим дарували їм свою повагу та довіру. Поаплодуйте собі!

Інтерактивна вправа «Сонечко» На дошці ватман. У центрі «сонечка» фраза «Справжній друг». Дітям пропонують по черзі підійти та написати одну рису, яку має мати друг.

А чи усі ви маєте такі риси? Звичайно ні. Але незважаючи на це, все одно маєте друзів. Чому це так? (Бо дружба безкорисна. І справжні друзі приймають один одного такими, які вони є»

Гра «Скринька дружби» Вчитель заздалегідь пише ім’я усіх учнів та складає у скриньку. Потім кожен учень по черзі витягає папірець з ім’ям товариша, описує його позитивні риси і вкінці обов’язково додає: «Він (вона) справжній друг!»

  1. Заключна частина

Аналіз настрою Діти визначають зміну настрою відповідною картинкою на папері, отриманому на початку заняття.

Чи змінився ваш настрій? Я впевнена що він змінився на краще. А як ви гадаєте чому? (Очікувані відповіді учнів)

Отже, сьогодні ми зрозуміли, яким повинен бути справжній друг. Що відмінності між нашими характерами, вподобаннями не впливають на дружбу.

Інтерактивна вправа «Мікрофон»

Я вважаю що справжня дружба……

Вправа прощання «Імпульс» Діти стоять у колі. Починаючи з учителя обмінюються рукостисканням.

 «Я бажаю вам, діти, щоб так як ви передавали щойно цей імпульс, так же ви передавали почуття дружби і поваги усім своїм товаришам!»

 

docx
Додано
9 червня 2018
Переглядів
201
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку