Виховна година з теми "Моя мрія"

Про матеріал

Мета: сформувати у дітей поняття « мрія » , проговорити дитячі мрії та шляхи їх втілення ,розвивати прагнення досягати своєї мети,здійснювати свої мрії,виховувати людяність, доброту

Перегляд файлу

 Виховна година на тему « Країна моїх мрій»

Мета:  сформувати у дітей поняття « мрія » , проговорити дитячі мрії та шляхи їх втілення ,розвивати прагнення досягати своєї мети,здійснювати свої мрії,виховувати людяність, доброту.

                                                   Хід заняття:

Організаційний момент

Вступне слово.


-Діти,зараз в нас виховна година , але назву  теми ви спробуєте відгадати  самі.

Подивіться,будь ласка ,уривок з мультфільму.

(Перегляд уривку з мультфільму «Летючий корабель» з прослуховуванням пісні «Ах,если бы сбылась моя мечта»).

(Після перегляду діти намагаються відгадати тему заняття.)

-Так,молодці, відгадали.Сьогодні ми з вами відправимося у країну мрій   .Ми поговоримо про свої мрії,  дізнаємося про те , чим цікавляться наші ровесники, ким вони хочуть стати в майбутньому. Адже кожна людина має якісь уподобання, про щось мріє, прагне до чогось незвичайного, хоче проявити себе в чомусь. І дуже добре, якщо захоплення і мрії збігаються.

А зараз ми з вами пограємо у гру «Хто про що мріє».Давайте згадаємо про що мріяли герої наших улюблених мультфільмів

(Учням треба зєднати героя мультфільма з його мрією)

-Так,ви бачите,что навіть у мультфільмах всі про щось мріють і роблять все,щоб ці мрії здійснювались.

Людина не може жити без мрії.Всі про щось мріють. І ці мрії дуже різні.. Хтось мріє відпочити на морі,хтось мріє про нову ляльку,хтось мріє навчитися малювати,а деякі навіть мріють навчитися літати,як птахи.

Але це мрії тимчасові,а є мрії які впливають на все подальше життя.

Це мрії про майбутню професію, про сім’ю,про досягнення будь-яких  успіхів.Зараз,я вам розповім про одну видатну людину,яка дуже прагнула навчатися і досягла успіху,його мрія здійснилася.

 

Це Михайло Васильович Ломоносов ..Острів на якому народився Ломоносов був непривабливим місцем з суворим кліматом. Місцеві жителі займалися  риболовлею і веденням господарства.

 Батько Ломоносова був людиною неосвіченою, хоча вмів читати і писати, але вважав, що синові потрібна не книжкова премудрість, а реальні знання життя. Вчила Михайла грамоті його мати. Але мати померла, коли Ломоносову було 9 років. Після цього Михайло навчався у сусіда Івана Шубіна.

                  У дитинстві Ломоносов був рослим, сильним і дуже допитливим. Батько брав його з собою на промисел ... і він цікавився всім, що бачив: звідки береться сіль, як з'являється північне сяйво - вже тоді такі питання цікавили майбутнього вченого.   У 12 років він читав краще однолітків: з виразом і побіжно, а писав без помилок. Улюбленими його книгами були «Арифметика» Магницького і «Граматика» Смотрицького.

             Мачуха не заохочувала заняття пасинка, вважала, що він повинен допомагати по господарству. Михайло читав потайки, а в 19 років втік з дому і пішов з караваном в Москву. Незважаючи на його бідність і просте походження, його прийняли в Слов'яно-греко-латинську академію, яка була призначена тільки для дітей дворян. За три роки Ломоносов пройшов шість класів. І його, як кращого учня, відправляють в Петербурзьку академію наук, а потім - в Марбурзький університет, де він вивчав металургію і мінералогію, фізику і хімію, почав писати оди.

              Навчався Ломоносов охоче і успішно, незважаючи на бідність.  Ломоносов працював в Петербурзькій академії наук, а потім отримав посаду професора хімії.

                    Під його керівництвом була створена перша хімічна лабораторію. Ломоносов був ще і винахідником. Він винайшов прилад, крізь який краще видно в темряві, машину з безлічі дзеркал і лінз, яка сфокусувала сонячні промені, Він вперше використав мікроскоп в хімії і удосконалив його. Винайшов громовідвід, вперше став вивчати будову атмосфери і причини погодних аномалій. Для Ломоносова природа була живою, і він вивчав її. Ломоносов також займався творчістю. Крім віршування, він викладав з мозаїки картини і відкрив мозаїчну майстерню. Ломоносов досліджував не тільки земну атмосферу, але і космос, і вперше відкрив існування на Венері атмосфери. Вивчав  землетрус і намагався визначити вік Землі. Жодна з його ідей і винаходів правильно не була зрозуміла сучасниками. Кажуть, що він передбачав майбутнє, так як зробив багато відкриттів, які визнали тільки через багато років, але не під його ім'ям. 

Мрія Михайла Васильовича здійснилася .Дуже багато перешкод було на його шляху,але не дивлячись ні на що він став вченим і до кінця своїх днів він працював над втіленням своїх численних ідей, він любив дітей і трудився для них ....

Будучи ще дітьми,люди починають замислюватися над вибором своєї майбутньої професії..Хтось хоче стати лікарем, для того щоб лікувати  людей,хтось вчителем, для того щоб навчати дітей,хтось співаком, щоб тішити нас своїми піснями,рятівником, щоб рятувати людям життя,перукарем, щоб робити нас гарними,пекарем,щоб ми могли насолоджуватися смачними тістечками.

А ким би хотіли  стати ви?(Відповіді дітей).Візміть ,будь ласка,олівці і намалюйте свою мрію.

(Творча робота)  (Розповіді дітей про намальовану мрію)

ПІДСУМОК:

- Кому з вас хочеться, щоб ваша мрія здійснилася?

- Як ви думаєте, що потрібно зробити, щоб здійснилася мрія кожного?

Величезну роль у виконанні ваших мрій зіграє школа. Вона дає вам необхідну освіту. Освіта - це шлях до успіху. Щоб досягти великих успіхів в житті, потрібно намагатися якомога краще вчитися в школі. Ваше майбутнє, діти, залежить від вас самих. Не зупиняйтеся,йдіть до своєї мрії! І памятайте завжди,мрії здійснюються!!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.4
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Наливайко Ольга
    За якою освітньою програмою був створений цей урок, Савченко чи Шияна?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2.  Lyudmila
    Загальна:
    2.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    3.0
  3. Квочка Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4.  Valentina
    Гарна розробка!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
18 квітня 2018
Переглядів
14812
Оцінка розробки
4.4 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку