Виховна година "Зимонька-Снігуронька" із Сніговичком

Про матеріал

Охоче познайомлю Вас із щедрим Сніговичком, який дарує дітям подарунки та гарний настрій!

".....Давайте зробимо так, щоб Сніговичок знову став веселим. Сніговичок залишив нам цікаві завдання,виконавши які,ми зберемо карту та за допомогою неї знайдемо загублені подарунки. Для того щоб їх знайти,ми повинні діяти однією дружною командою..."

Перегляд файлу

Тема: «Зимонька-снігуронька»

Мета: сприяти розвитку естетичних почуттів; навчати дітей слухати; розвивати їх пам’ять, увагу, спостережливість; заохочувати до корисних справ; вчити відрізняти добре від поганого;формувати уявлення про характерні ознаки зими.

Обладнання: сніговик,назви завдань на дошку,кросворд,плакат «Перевір себе»,ноутбук,подарунки,карта,сніжинки.

І Вступна частина

1.Читання вірша-привітання

Встаньте, діти, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться ви до мене,

Посміхніться і до себе,

Привітайтесь: «Добрий, день!»

Сідайте.

ІІ Основна частина

1.Повідомлення теми, мотивація

-Діти,сьогодні до нас завітав зимовий гість. Для того щоб дізнатися хто це,відгадайте загадку.

Він – не лялька й не людина,

 На снігу стояти звик

 В нього ніс – смачна морквина,

Хто це? Звісно, … (сніговик).

(практикант відкриває дошку на якій зображений сумний сніговик).

 

-Діти,подивіться,що з нашим сніговичком не так?(він сумний). Правильно. Він сумний тому,що загубив ваші подарунки. Ви хочете щоб сніговичок став знову веселим?(так). Сніговичок залишив нам цікаві завдання,виконавши які,ми зберемо карту та за допомогою неї  знайдемо загублені подарунки. Для того щоб їх знайти,ми повинні діяти однією дружною командою.

2. Завдання 1  Зимові загадки «Явища природи»

 - Тож сідаємо на санчата та їдемо до першого завдання. (відео-зображення катання на санчатах).

Ось і наше перше завдання. Як воно називається?( Зимові загадки «Явища природи»).

Зараз ми з вами будемо відгадувати загадки і перевіряти чи правильно ми їх відгадали за допомогою цього плакату «Перевір себе». Тож почнемо.

(після того як діти відгадали загадку,діти перевіряють себе за допомогою плакату «Перевір себе»)

  1.     Сипле снігом в очі й вуха –
    Це, звичайно…
    (Завірюха)
  2.     І не борошно, а білий,
    І не вата, а м'який,
    І як дзеркало блискучий,
    Покриває гори, кручі.
    Застилає землю вкрай,
    Щоб був кращий урожай.
    Що це буде? Відгадай.
    (Сніг)
  3.     Ніжна зірка сніжно-біла
    На рукав мені злетіла,
    Поки ніс її сюди,
    Стала краплею води.
    (Сніжинка)
  4.     Росте вона додолу головою,
    Росте вона холодною зимою,
    А тільки сонечко засяє,
    Вона заплаче й помирає.
    (Бурулька)
  5.     Під вікном моїм калюжа
    Уночі замерзла дуже,
    Узялася склом твердим,
    Добре ковзати на нім.
    (Лід)

- Як чудово ви впорались із цим завданням! Ось і наша перша частина карти (практикант чіпляє частину карти на аркуш).

 А тепер ми сідаємо у наші санчата і їдемо до наступного завдання.

(відео-зображення катання на санчатах)

3. Завдання 2  «Мультфільми про зиму»

- Ось ми прибули до другого завдання. Вона називається «Мультфільми про зиму».

-Діти,а чи полюбляєте ви мультфільми? Який ваш улюблений?

Зараз продивившись фрагмент мультфільму,вам треба сказати його назву. І знов таки правильність вашої відповіді ми будемо перевіряти за допомогою плакату «Перевір себе».

(на ноутбуці практикант демонструє кожний мультфільм по черзі перевіряючи правильність відповіді дітей за допомогою плакату «Перевір себе»)

Відповіді:

  1.     Смішарики
  2.     Умка
  3.     Крижане серце
  4.     Снігова королева

- Молодці! Ви добре виконали це завдання і,тож, маємо другу частину карти(практикант чіпляє частину карти на аркуш).

-Діти, для виконання наступного завдання нам з вами слід буде відправитись до зимового лісу,ми дізнаємося про зимових тваринок,тож давайте вдягнемося якнайтепліше. Вставайте з-за парт і повторюйте за нами.

4. Фізична хвилинка

Одягнемо на ніжки
Теплі чобітки.
(нахиляються, вказують на ноги)
Цей - з правої ніжки,
(«Надягають чобіток» на праву ногу)
Цей - з лівої ніжки.
(«Надягають чобіток» на ліву ногу)
На руки - рукавички,
(піднімають руки вгору)
Теплі сестрички.
(крутять долоньками)
У цю - правий кулачок,
(показують праву руку)
У цю - лівий кулачок.
(показують ліву руку)
Пальтечка хутряні,
(надягають пальто)
Чобітки хутряні.
(вказують на чоботи, нахиляються)

А тепер сядемо в наші санчата і поїдемо до лісу. (відео-зображення катання на санчатах)

  1.     Завдання 3 «Зимові розваги».

Наше наступне завдання «Зимові розваги». Сніговичок підготував вам цікавий кросворд. Але він не простий,у ньому заховане ключове слово. А для того,щоб його дізнатися,треба відгадати загадки. Тож почнемо.

 

1.Гарний, дужий, довгоногий.
Мов корону, носить роги.
Та вона така важка –
Не втечеш від хижака !
Взимку скинув роги – й ось –
До весни безрогий …. ( лось)

 

2.Цінь-ці-фа – в зимову днину
Клює пташка горобину.
Горобців весела зграя
Її щебетом вітає.
Жовтогруда, невеличка,
Звуть цю подружку …

(синичка)

 

3.Влітку медом ласував,
Досхочу малини мав.
А як впав глибокий сніг,
Позіхнув і спати ліг.
Бачив чи не бачив сни,
А проспав аж до весни.
(ведмідь)

 

4.Крізь зимові заметілі
Пташенята прилетіли.
В них червоні гарні груди –
Ніби яблука усюди
Хтось розвісив у дворі.
Звуться пташки…
(Снігурі)

 

5.За вікном летить сніжок,
Піднялася віхола.
Але бачу я пташок
Що сидять під стріхою!
Чи-чив-чив, чив-чив-чив!
Хто співати їх навчив?
Сірі пташенята ці
Звуться, діти, …
(Горобці)

 

6.Ходить хмуро між дубами,
Хижо клацає зубами,
Весь, як є, —
Жорстока лють,
Очі в нього так і ллють.
Зачаївся ось, примовк.
Грізний звір цей, звісно, ...
(Вовк)

 

7.Маленький, вухастий,
Взимку біленький,
По лісочку біг-біг!
По сніжочку стриб-стриб!

(зайчик)

 

8.Руденька, спритненька,
З дерева на дерево стрибає,
Горішки збирає,
На зиму припасає.
(білка)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1л

о

с

ь

 

 

 

 

2с

и

н

и

ч

к

 

а

 

 

 

 

 

е

д

м

і

д

ь

 

 

 

 

 

4с

н

і

г

у

р

і

 

 

 

 

5г

о

р

о

б

ц

і

 

 

 

6в

о

в

к

 

7з

а

й

ч

и

к

 

8б

і

л

к

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти,подивіться,яке слово заховане в кросворді? (Сніговик).  Це ж зимовий гість,який сьогодні до нас завітав .

Отже,давайте перевіримо чи правильно ми відгадали ключове слово(дивимось до плакату «Перевір себе»). Правильно,молодці! Ось і третя частина карти(практикант чіпляє частину карти на аркуш).

Ну що ж, давайте сядемо на санчата і відправимось до наступного завдання. (відео-зображення катання на санчатах)

  1.     Завдання 4«Зимові ребуси»

-Сніговичок дав нам ребуси,які слід відгадати. Почнемо з першого ряду…

(практикант показую ребус і перевіряє правильність відповіді за допомогою плакату «Перевір себе» -Діти,давайте подивимось,чи правильно ми відгадали ребус?)

 

Ребус 2Ребус 3Ребус 1

 

 

 
 

Відповіді: Дід Мороз, грудень, зима.

- Розумнички! Ось і з’явилась наша четверта частина карти(практикант чіпляє частину карти на аркуш ). А тепер сідаймо у наші санчата і рушаймо до наступного завдання.

8. Зупинка 5 «В гостях у казки».

- Ось ми і доїхали до наступного завдання яке називається «В гостях у казки».

Перед тим як отримати останню частину карти,сніговичок пропонує вам прослухати повчальну казку і обговорити її.

 Отже вам зараз я зачитаю казку, а ви потім відповісте на запитання. Тож слухайте уважно.

В одному лісі жила Білочка. Вона дуже любила гратися зі своїми друзями – лісовими звірятками. На холодну зиму Білочка збирала горішки і клала їх у своє дупло на дереві. Одного разу вона повернулася з лісу та побачила, що її горішків немає. Білочка так засмутилася, що аж заплакала. Але треба було щось робити. Витерла вона очі хустинкою та пішла шукати зниклі горішки. А на зустріч їй йде Їжачок. Побачив він, що в Білочки очі засмучені та питає:
- Білочка, ти чого така сумна?
- Ой, Їжачок! Були в мене горішки зібрані на зиму. А сьогодні я прийшла з лісу додому, а їх немає. Що мені робити? Що я буду їсти взимку?
Шкода стало Їжачку Білочки і він сказав:
- Пішли зі мною!
Привів він Білочку до себе додому та дав їй багато яблук і каже:
- Ось тобі яблучка. Насуши їх на зиму.
- Дякую тобі, Їжачок! – сказала Білочка та пішла собі далі.
А Їжачок пішов до друзів – звірят і розповів їм про біду Білочки. Тоді вони разом пішли і назбирали у лісі дуже багато горішків. Усе принесли до Білочки і подарували їй.
- Дякую Вам друзі за турботу і допомогу! – щиро подякувала Білочка і запросила всіх у гості їсти яблучний пиріг.

- А зараз ми перевіримо, як уважно ви слухали казку. Діти,дайте відповідь на запитання.

Чому білочка засмутилася?

Чи правильно вчинив їжачок?

А ви зробили б так як їжачок?

Чому ви навчились прослухавши цю казку?(треба допомагати одне одному та виручати друга з біди)

- Давайте підсумуємо.  Треба допомогати одне одному,так? Виручати друга з біди,так? Завжди дякувати за допомогу,так? Молодці,діти,запам,ятайте це.

А це було наше останнє завдання на сьогодні. І ось наша остання частина карти (практикант чіпляє частину карти на аркуш ).

А тепер давайте дізнаємося де ж сніговичок загубив подарунки?(практикант показує дітям карту). (Подарунки знаходяться в столі вчителя).

 А хто перший здогадався – той підіймає ручку.

Так,молодці. Подарунки знаходяться в столі вчителя. Давайте попросимо Олену Володимирівну перевірити чи дісно там знаходяться подарунки.(практиканти роздають дітям подарунки).

ІІІ Заключна частина

1. Узагальнююча бесіда

Ось ми і виконали всі завдання сніговичка. Подивіться,сніговичок повеселішав.

2. Рефлексія

  1.     Що вам сподобалось?
  2.     Які завдання були найцікавішими? Чому?
  3.     Що б хотіли на наступний раз?

3. Підсумок

- Сподіваємось, що вам сподобались подарунки від сніговичка. Ви були дуже активні та уважні сьогодні. Дякуємо.

- До побачення!   

docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
1370
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку