Виховна година «Гендерна рівність»
Мета: виховувати почуття гендерності, свідомого ставлення до свого соціального становища сьогодні та в майбутньому.
Обладнання: Конституція України, Закон України « Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.» Тематичні плакати.
Гарманівська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів
Підготувала кл. керівник Стельмашу С.М. |
Виховна година «Гендерна рівність»
Мета: виховувати почуття гендерності, свідомого ставлення до свого соціального становища сьогодні та в майбутньому.
Обладнання: Конституція України, Закон України « Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.» Тематичні плакати.
Хід проведення заходу.
Класний керівник: Гендер - система ролей, статусів, відносин, відповідальностей, які по різному формуються суспільством для чоловіків і жінок, а потім транслюються й контролюються за допомогою соціальних інституцій ( сім ї, держави, суспільства).
Сьогодні ми будемо говорити про гендерну поведінку. Для цього учні нашого класу опрацювали закони України і підготували повідомлення. Надаємо їм слово.
1 Учень:
Розділ перший Закону України « Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків» розкриває термін «Гендерна рівність»
Учень зачитує ст.1 Закону і дає пояснення.
Вчитель: Чи дотримується держава виконання вимог цього закону?
Учень: розглядаючи ст.6 закону «Заборона дискримінації за ознакою статі» ми можемо зробити висновок про те, що вимоги законодавства не завжди дотримуються державними органами влади. Проте, такі порушення носять суб’єктивний характер і мають ознаки правопорушення.
Учням надається можливість висловити свою думку з цього приводу.
2 Учень:
Розділ другий Закону затверджує механізм забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків. Учень розкриває зміст другого розділу в якому йдеться про повноваження органів державної влади та органів самоврядування в забезпеченні рівних прав жінок і чоловіків.
3 Учень:
Розділ третій Закону « Забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у громадсько-політичній сфері» визначає рівні пава у політичній сфері. Учень роз’яснює положення третього розділу.
Вчитель: А чи дійсно забезпечуються ці права в Україні?
Учні класу вступають у диспут наводять приклади порушення норм Закону та пропонують шляхи подолання цих правопорушень.
4 Учень:
Розділ четвертий закріплює рівність у соціально-економічній сфері. В ній говориться про забезпечення рівних прав у праці та одержанні винагород за неї, рівність у підприємницькій діяльності у сфері соціального захисту.
Учні класу наводять приклади позитивних наслідків законів України , які забезпечують втілення в життя основних положень цього Закону. Також наводять приклади порушення Закону. Роблять висновки.
5 Учень:
Розкриває зміст п’ятого розділу « Про рівність прав у сфері освіти».
Розкриваючи зміст цього розділу учні досягають згоди в тому, що основні положення Закону повністю дотримуються у житті нашої держави.
1 Учень:
У шостому розділі Закону визначена відповідальність за порушення Закону.
Особливо зосереджується увага на відповідальності у сфері сексуальних домагань.
Учень зачитує положення шостого розділу.
Учні наводять приклади відповідальності за такі злочини.
Вчитель: Роз’яснює прикінцеві положення Закону .
Підсумок виховного заходу.