23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Виховні правові заходи "Гендерна рівність"

Про матеріал

Виховна година «Гендерна рівність»

Мета: виховувати почуття гендерності, свідомого ставлення до свого соціального становища сьогодні та в майбутньому.

Обладнання: Конституція України, Закон України « Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.» Тематичні плакати.



Перегляд файлу

Гарманівська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу картинки про гендерну рівність

 

 

 

Підготувала

 кл. керівник

Стельмашу С.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховна  година «Гендерна рівність»

Мета: виховувати почуття гендерності, свідомого ставлення до свого соціального становища сьогодні та в майбутньому.

Обладнання: Конституція України, Закон України « Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.» Тематичні плакати.

 

                                  Хід проведення  заходу.

Класний керівник: Гендер -  система ролей, статусів, відносин, відповідальностей, які по різному формуються суспільством для чоловіків і жінок, а потім транслюються й контролюються за допомогою соціальних інституцій ( сім ї, держави, суспільства).

    Сьогодні ми будемо говорити про гендерну поведінку. Для цього учні нашого класу опрацювали закони України і підготували повідомлення. Надаємо їм слово.

1 Учень:

Розділ перший Закону України « Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків» розкриває термін «Гендерна рівність»

Учень зачитує ст.1 Закону і дає пояснення.

Вчитель: Чи дотримується держава виконання вимог цього закону?

Учень: розглядаючи ст.6 закону «Заборона дискримінації за ознакою статі» ми можемо зробити висновок про те, що вимоги законодавства не завжди дотримуються державними органами влади. Проте, такі порушення носять  суб’єктивний характер і мають ознаки правопорушення.

Учням надається можливість висловити свою думку з цього приводу.

2 Учень:

Розділ другий Закону затверджує механізм забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків. Учень розкриває зміст другого розділу в якому йдеться про повноваження органів державної влади та органів самоврядування в забезпеченні рівних прав жінок і чоловіків.

3 Учень:

Розділ третій Закону « Забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у громадсько-політичній сфері» визначає рівні пава у політичній сфері. Учень роз’яснює положення третього розділу.

Вчитель: А чи дійсно забезпечуються ці права в Україні?

Учні класу вступають у диспут наводять приклади порушення норм Закону та пропонують шляхи подолання цих правопорушень.

4 Учень:

Розділ четвертий закріплює рівність у соціально-економічній сфері. В ній говориться про забезпечення рівних прав у праці та одержанні винагород за неї, рівність у підприємницькій діяльності у сфері соціального захисту.

Учні класу наводять приклади позитивних наслідків законів України , які забезпечують втілення в життя основних положень цього Закону. Також наводять приклади порушення Закону.  Роблять висновки.

5 Учень:

Розкриває зміст п’ятого розділу « Про рівність прав у сфері освіти».

Розкриваючи зміст цього розділу учні досягають згоди в тому, що основні положення Закону повністю дотримуються у житті нашої держави.

1 Учень:

У шостому розділі Закону визначена відповідальність за порушення Закону.

Особливо зосереджується увага  на відповідальності  у сфері сексуальних домагань.

Учень зачитує положення шостого розділу.

Учні наводять приклади відповідальності за такі злочини.

Вчитель: Роз’яснює прикінцеві положення Закону .

 

Підсумок виховного заходу.

 

docx
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку