№ п/п |
Заходи |
І тиждень 15.01-19.01 |
ІІ тиждень 22.01-26.01 |
ІІІ тиждень 29.01-02.02 |
1 |
Виховні години, класні збори |
|
День соборності України Виховна година «Сила і слава твого роду»
|
День пам’яті Героїв Крут Розповідь «Люди, які прославили мій край»
|
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
Ситуаційно-рольова гра «Для чого живе людина?» |
Психологіч-ний тренінг «Хто я?» |
Гра - бесіда «Я і мої друзі» |
3 |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
Гра - бесіда «Бабусина скриня» |
|
Ігрова вправа «Чарівні слова відкрива-ють серця» |
4 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Виставка малюнків «Такі цікаві професії» |
|
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
Добродій-на акція «Нагодуй птахів» |
|
Конкурс «Жива і нежива природа»
|
6 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
Година милування «Пісня рідного краю» |
7 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Розповідь з елем. гри «Знай і поважай Герб, Прапор та Гімн своєї держави»
|
«Я – громадянин України і пишаюсь цим»
|
|
8 |
Заходи по охороні здоров'я дітей |
Бесіда «Дорога від дому до школи» (повторення ПДР)
|
|
|
9. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Повторення правил поведінки в школі «Квіточка порад» |
|
Організація посильної допомоги у читанні учням |
10 |
Робота з батьками |
Індивідуальні консультації за потреби |
Індивідуальні консультації за потреби |
Індивідуальні консультації за потреби |
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 05.02-09.02 |
ІІ тиждень 12.02-16.02 |
ІІІ тиждень 19.02-23.02 |
ІVтиждень 26.02-01.03 |
1 |
Виховні години, класні збори |
Бесіда «Що означає бути вихованою люди-ною?» |
Вих. Год «Шануємо, пам’ятаємо»
|
День рідної мови
|
|
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «На кого ти хочеш бути схожим?» |
«Що внутрішня, що зовнішня краса тобі одній дарована, людино» |
Ігрова вправа «Твої норми поведінки»
|
Бесіда «Що означає бути вихованим?»
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
перегляд та обговорення відео «Соловʼятко з одним крилом» |
|
|
Усний журнал «Сторінки історії мого села» |
4 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Ігрова вправа «Ми працю любимо» |
|
|
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Хв. з мист. «В усі пори року прекрасна земля»
|
Оформлення фото-альбому «Збереже-мо красу природи»
|
6 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Хвилини з мистецт-вом «Таємниця однієї картини» |
Конкурс малюнків «Прекрасне очима дитини» |
Бесіда «Мистецтво слова» |
|
7 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Всесвітній день безпечного інтернету |
День Єднання |
День Героїв Небесної Сотні |
|
8 |
Заходи по охороні здоров'я дітей |
Складання пам’яток «Наше здоров’я взимку” |
Конкурс на кращу зимову гру |
|
Практичне заняття «Екстремальні ситуації. Порядок дій в екстремаль-них ситуаціях»
|
9 |
Індивідуальна робота з учнями
|
|
Індивідуальна бесіда «Моя поведінка на уроках» |
|
|
10 |
Робота з батьками |
Індивідуальні консультації за потреби |
Індивідуальні консультації за потреби |
Індивідуальні консультації за потреби |
Батьківські збори-віночокдумок:«Булінг у навчальному закладі: що це таке та як з ним боротися ?»
|
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 04.03-08.03 |
ІІ тиждень 11.03-15.03 |
ІІІ тиждень 18.03-22.03 |
1 |
Виховні години, класні збори |
|
Виховна година з елемент гри «Мій день» |
|
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Ігрова вправа «Не кидай слів на вітер» |
3 |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
Міжнародний жіночий день |
Правове виховання. Погані вчинки та моя відповідальність.
|
До тижня дитячого читання Конкурс «Мама, тато, я – читацька сім’я” |
4 |
Ціннісне ставлення до праці |
Творча справа «Подарун-ки власно-руч» |
Операція «Живи, книго» |
Добродій-на акція «Допомо-жи книзі!» |
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Туристсь-ка гра-естафета «Долаємо перешко-ди» |
|
6 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Гра-змагання «Влучне слово» |
День українського добровольця |
|
7 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Вих. год. «Всі народи України живуть в злагоді та мирі»
|
Шевчен-ківські дні «Шевченко й Україна»
|
День проф. правопор. «Діти і протиправна поведінка»
|
8 |
Заходи по охороні здоров'я дітей |
Дискусійне заняття «Навіщо нам здоров’я?» |
Гра «Колір мого здоров’я” |
інструктаж на весняні канікули
|
9 |
Індивідуальна робота з учнями
|
|
Гра«Що б я хотів змінити у своєму класі?» |
Бесіда « Що заважає мені бути уважним на уроках?» |
10 |
Робота з батьками |
Індивідуальні консультації за потреби |
Індивідуальні консультації за потреби |
Індивідуальні консультації за потреби |
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 01.04-05.04 |
ІІ тиждень 08.04-12.04 |
ІІІ тиждень 15.04-19.04 |
ІV тиждень 22.04-26.04 |
1 |
Виховні години, класні збори |
Всесвітній день здоров'я |
Загальношкільні батьківські збори |
|
Виховна година «Яким має бути добро на Землі?»
|
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення себе |
Бесіда «Почни день з ранкової гімнастики |
|
Бесіда з дівчатками «Особиста гігієна дівчаток»
|
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
Гра «Школа гарної поведінки |
День довкілля |
|
|
4 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
«Відомі люди «Космосу |
Бесіда за змістом казки «Про двох братів – Умійка та Невмійка |
Конкурс - гра «Працьовита родина» |
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
Вих. год. «Стань природі другом, будь природі сином» |
Вих. год. «Земля – колиска людства» |
Усний журнал «Чорнобиль – страшна екологічна катастро-фа» |
|
6 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Хв. з мист. «Як фарбами передати настрій» |
|
Хв. з мист. «Барви пір року» |
7 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
Уявна подорож «Люби і знай свій рідний край» |
Вих. год. «Світ без насильства»
|
День Чорнобильської трагедії
|
8 |
Заходи по охороні здоров'я дітей |
Круглий стіл «Гігієна школяра» |
До дня довкілля (виставка-конкурс дитячого малюнка) «Я хочу жити в якісному світі» |
Сюжетно-рольова гра «Ми – пасажири» |
інструктаж на час Великодніх свят |
9 |
Індивідуальна робота з учнями
|
|
Бесіда з хлопчиками «Аналізуємо записи у своїх зошитах» |
Конкурс малюнка «Якою я бачу школу майбутнього?» |
Бесіда «Що я покладу до портфеля?» |
10 |
Робота з батьками |
індивідуальні консультації для батьків |
Індивідуальні консультації для батьків |
Індивідуальні консультації для батьків |
Індивідуальні консультації для батьків |
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 06.05-10.05 |
ІІ тиждень 13.05-17.05 |
ІІІ тиждень 20.05-24.05 |
ІV тиждень 27.05-31.05 |
1 |
Виховні години, класні збори |
День пам’яті та примирення
|
День Матері
|
День вишиванки |
День героїв України
|
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення себе |
|
|
класні збори , підведення підсумків,плани на літо. |
Святкова лінійка «Останній дзвінок» |
3 |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
|
«Від матері доні добро передай» |
|
|
4 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Підсумк. рейд «Живи, книго»
|
|
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Колективне творче панно «Світ моїх захоплень» |
Гра-мандрівка «У лісі казкових дерев» |
|
6 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Конкурс читців віршів на героїко-патріотичну тему |
Конкурс малюнків”Мама- сонце на землі” |
|
Бесіда «Музика поруч із нами» |
7 |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Перегляд док. фільму «Як ми йшли до перемоги?» |
|
«Поведінка і моральна свідомість учнів» - бесіда |
|
8 |
Заходи по охороні здоров'я дітей |
Бесіда з хлопчиками «Гігієна хлопчиків» |
Практичне заняття «Ми зустріли незнайомця» |
Перевірка знань учнів щодо безпечної поведінки на літніх канікулах |
Інструктаж по техніці безпеки на літні канікули |
9 |
Індивідуальна робота з учнями
|
|
Анкетування учнів «З ким я дружу влітку?» |
|
|
10 |
Робота з батьками |
Збори-практикум «Трудове виховання в сім’ї”
|
Індивідуальні консультації для батьків |
Індивідуальні консультації для батьків |
Індивідуальні консультації для батьків |
1 клас
Бич Дмитро
Білоус Валерія
Бірецька Софія
Зелінська Анжела
Маринич Олександр
Мороз Остап
Михайлишин Вероніка
Муціківський Матвій
Прийма Владислав
Сеник Вікторія
Талаш Даниїл
Фердина Орися
Хмиз Анастасія
Цвик Анна