.
План виховної роботи
з учнями 8 класу
на 2021/2022 навчальний рік
Циклограма класного керівника
Щоденно:
Щотижня:
Щомісяця:
Протягом семестру:
Один раз на навчальний рік:
Пріоритетні напрями діяльності класного керівника:
1. Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя, доброта, чесність, порядність.
2. Визнана роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.
3. Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
4. Вивчення учнів, учнівського колективу.
5. Організація виховання та згуртування учнівського колективу.
6. Організаційно-педагогічна діяльність щодо забезпечення життєдіяльності класного колективу.
7. Розвиток особистості, її творчого потенціалу.
8. Робота з батьками, індивідуальний вплив.
Зміст роботи класного керівника.
1. Вивчення учнів.
2. Об’єднання учнів у колектив.
3. Співпраця з дитячими та молодіжними організаціями.
4. Робота з батьками та громадськістю.
5. Співпраця з культурно-освітніми та позакласними установами.
6. Співпраця із шкільним психологом.
7. Співпраця із шкільним соціологом.
8. Організація виховної діяльності: правової, родинно-сімейної, національно-патріотичної, трудової, естетичної, морально-етичної, екологічної, формування здорового способу життя, розвиток пізнавальної активності.
9. Індивідуальна робота з учнями.
Основні завдання класного керівника:
1. Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування в нього українського менталітету, традицій.
2. Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров'я.
3. Духовно-моральне виховання.
4. Національно-патріотичне виховання.
5. Розвиток розумових і фізичних здібностей, формування високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів.
6. Підготовка школярів до господарсько-трудової діяльності.
7. Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
8. Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.
9. Організація роботи з батьками.
Показники успішної діяльності класного керівника:
1. Високий рівень ефективності виховної роботи з класним колективом.
2. Високий рівень розвитку творчої індивідуальності класного керівника, наявність в нього авторської педагогічної технології.
3. Високий рівень володіння уміннями та навичками класного керівника ( уміння поставити мету, спланувати роботу, здійснити її, оцінити, проаналізувати та зробити висновки).
4. Активна співтворчість з класом.
5. Контакт з батьками, залучення їх до співпраці.
6. Володіння вмінням зацікавити вихованців власним захопленням, організувати дозвілля.
7. Взаємний інтерес класного керівника та учнів один до одного, повага учнів до класного керівника.
Основні завдання виховної роботи:
Характеристика класу
У 8-му класі навчається – 28 учнів. З них – 11 дівчат та17 хлопців.
Діти в класі одного віку – 13-14 років. Більшість учнів зараховані до школи ще з першого класу за бажанням батьків, у школі І ступеня навчалися в одному класі.
У вересні 2021 року прибув до класу Козятник Ігор, який відразу знайшов спільну мову з учнями класу.
Взаємовідносини класного керівника і учнів класу хороші. В цілому клас характеризується як дружний, організований, із хорошим психологічним кліматом. Наявні угрупування переважно за місцям проживання. Неофіційних лідерів в класі не має. Клас із достатнім рівнем вихованості.
Не обминаю такий вид діяльності, як корекція поведінки «проблемних» дітей. Дуже ефективним є заохочення таких дітей до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу гуртковою роботою, роботою на користь школи і також необхідна умова — стимуляція самовдосконалення дітей за допомогою різних тренінгів, наприклад, «Твоя самодисципліна, воля, саморозвиток».
З батьками проводиться постійна робота. Вони відвідують школу для проведення бесід з класним керівником. Як класний керівник постійно підтримую телефонний контакт для з’ясування причини відсутності на уроках та з організаційних питань.
В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан у сім'ї. Адже робота з батьками — один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника.
У моєму класі є неповні сім’ї та багатодітні. Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом та адміністрацією школи..
Основною метою виховної діяльності залишається створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.
ЗМІСТ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
Основні виховні заходи |
Свято першого дзвоника. «30 років незалежності України» 01.09 |
Година спілкування: „ Символи моєї Батьківщини”
09.09 |
Виховна година «У згоді з самим собою»
16.09 |
Година спілкування: «Пам ' ять про минуле» до річниці трагедії в Бабиному яру.
23.09 |
Індивідуальна робота з учнями |
Формування активу класу, розподіл обов’язків серед учнів
|
Перевірка наявності підручників, щоденників
|
1.Бесіда про обов’яз кове дотримання вимог школи. Шкільна форма. Правила поведінки шкільної етики |
Робота з учнями, у яких є проблеми у навчанні
|
Охорона життя |
Проведення вступного інструктажу з попередження дитячого травматизму, збереження життя і здоров'я учнів із записом до класного журналу |
Ознайомлення учнів зі правилами внутрішнього розпорядку школи: - режим роботи; - відвідування; - запізнення; - використання мобільних телефонів; - поведінка. |
Бесіда, спрямована на попопередження дитячої злочинності.
|
Бесіда "Правила безпечної поведінки на дорозі" та ознайомлення з правилами дорожнього руху для пішоходів.
|
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету
|
|
|
Зустріч з батьками учнів, які не встигають з різних предметів |
|
Основні виховні заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
І тиждень
|
Година спілкування: «Наш клас. Закони життя»
01.10
|
До Олімпійського тижня – бесіда «Історія Олімпійських ігор»
05.10 |
Виховна година: «Стереотипи та упередження»
12.10 |
Година спілкування: «Що ми знаємо один про одного?»
19.10 |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна робота з обдарованими учнями
|
Організувати і проконтролювати виконання доручень в класі. Контроль за поведінкою учнів на перервах.
|
Контроль чергувань в класі. Проведення рейду-перевірки стану підручників і зов- нішності школярів. |
|
Охорона життя |
Бесіда. "Наслідки правопорушень та відповідаль ність за їх вчинення, виховувати відпові дальність за свою поведінку"
|
Бесіда: «Дотримання правил протипожежної безпеки»
|
«Ковід, шляхи передачі та профілактика захворювання» |
Бесіда: «Правила поведінки на осінніх канікулах» |
Робота з батьками |
Педагогічна консультація для батьків: «Як допомогти дитині добре вчитись» |
|
Консультація батьків у телефонному режимі |
Аналіз навчальної роботи. Виписка оцінок |
План роботи на осінні канікули
|
Назва заходу
|
Дата |
|
Екскурсія в Ірпінський історико-краєзнавчий музей. Поїздка в боулінг, присвячена тижню фізкультури. Похід в кінотеатр на історичну стрічку |
26.10 |
Основні виховні заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
Години історичної пам’яті: «Вони визволяли наш край» до Дня визволення Києва 02.11 |
Виховна година на тему: «Толерантність починається з мене», присвячена Тижню толерантності.
09.10 |
Година спілкування: «Пам̕ятаємо про ми- нуле.Голодомор»
16.10 |
Година спілкування: “Ми вибираємо життя. Шкідливі звички» Гра:»Що? Де? Коли?»
23.10 |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Довідки за пропуски занять.
|
Індивідуальна бесіда з учнями (норми поведінки).
|
Перевірка явки учнів на перший урок |
Робота з учнями у яких виникають проблеми у спілкуванні з однокласниками |
Охорона життя |
1.Інструктаж по правилам вуличного руху в зимовий період
|
Бесіда: «Обережно на льоду»Допомога при охолодженні.
|
Бесіда про небезпечні ігри мережі Інтернет.
|
Інструктаж «Правила поведінки на водних об’єктах в осінньо-зимовий період» |
Робота з батьками |
Спілкування з батьками через щоденник |
Зустріч з батьками учнів, які не встигають з різних предметів
|
|
Бесіда з батьками учнів,схильними до правопорушень
|
Основні виховні заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
Година спілкування: „Люблю тебе, моя Україно!”, присвячена до дня збройних сил України. 02.10 |
Година спілкува ння на тему: „Поважай порядок і закон»,присвячена дню захиситу прав людини.
07.10
|
Година спілкування: «Українці за кордоном. Що таке діаспора?»
14.10 |
Класні збори. Підведеня підсумків за І семестр. План зимових канікул
21.10 |
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Робота з учнями, які невідповідально ставляться до свої обов'язків
|
Індивідуальні консультації «Поведінка у школі» |
Робота з учнями, які мають середній та низький рівень знань |
Звіт активу класу за І семестр |
Охорона життя |
Година думок: «Про ВІЛ/СНІД: ще раз і відверто» |
Правила повдінки на залізниці. |
Інструктаж по правилам вуличного руху в зимовий період,правила поведінки на льоду,
|
Бесіда: «Правила поведінки на осінніх канікулах.» |
Робота з батьками
|
|
Аналіз навчальної роботи. Лист батькам про досягнення дітей у різних видах діяльності. |
Батьківські збори «Підсумок результатів навчання за І семестр 2021 н.р.» |
Робота з батьківським комітетом щодо до визначення подальшої роботи на ІІ семестр 2022 н.р. |
ІІ СЕМЕСТР
Основні виховні заходи
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
V тиждень
|
|
Година спілкування: «Шкідливі звички не для нас» 11.01. |
Урок Соборності Година спілкування: «Батьківщина для всіх одна» 18.01 |
Година спілкування: „Балада про героїв Крут ” 25.01
|
||
Індивідуальна робота з учнями |
Перевірка стану підручників, шкільного майна та зовнішнього вигляду дітей
|
Індивідуальні консультації дітей за зверненням |
Індивідуальна робота з учнями, які мають низький рівень знань |
|
Охорона життя |
Інструктаж з ТБ «Правила поведінки на кризі», «Обережно, ожеледиця!» |
Бесіда про небезпечні ігри мережі Інтернет
|
Інструктаж по правилам вуличного руху в зимовий період
|
|
Робота з батьками |
Бесіда з батьками про основні напрямки роботи . Залучення батьків до шкільного життя їх дітей.
|
Бесіда про поси лення контролю За поведінкою і дозвіллям дітей
|
Індивідуальні консультації та зустрічі з батьками |
|
Основні виховні заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
Година спілкування: «Мої права та обов'язки» |
Вих. година «Мистецтво спілкування: коли яке слово мовити» 08.02 |
Години спілкування «На варті наших душ – Небесна Сотня»
15.02 |
Вих. година «Людське життя як найвища цінність» 22.02 |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями , які не можуть встановити дружніх стосунків з однокласниками
|
Індивідуальна бесіда з учнями(норми поведінки)
|
Робота з обдаровиними учнями |
Індивідуальні бесіди порушниками дисципліни на уроках
|
Охорона життя |
Правила протипожежної поведінки. |
Бесіда «Вплив канцерогенів у продуктах харчування на організм людини» |
Бесіди: «Користування опалювальними приладами» |
Бесіда: «Обережно , грип» «Ковід, шляхи передачі та профілактика захворювання» |
Робота з батьками |
Консультації батків за зверненням |
Відвідування учнів, які пропускають уроки бз поважних причин |
Індивідуальні бесіди з батьками |
|
|
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
Основні виховні заходи
|
Година спілкування: „Чи можна бути дружними? ” 02.03 |
Година спілкування: «Шевченкове слово» 09.03 |
Година спілкування: “Ми-українці”. 16.03
|
Година спілкування: «Репродуктивне здоров 'я» 23.03 |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні консультації дітей за зверненням |
Індивідуальна розмова з учнями про гігієну та зовнішній вигляд
|
Індивідуальні консультації «Поведінка у школі» |
Бесіда з учнями , які не можуть встановити дружніх стосунків з однокласниками |
Охорона життя |
Бесіда : «Правила поведінки на залізниці»
|
Бесіда:»Дотримання правил протипожежної безпеки» |
Бесіда:»Правила дорожнього руху»
|
Бесіда про охорону здоров’я в канікулярний період |
Робота з батьками |
Бесіда про поси- лення контролю за поведінкою і дозвіллям дітей. |
|
Аналіз навчальної роботи. Лист батькам про досягнення дітей у різних видах діяльності |
"Відповідальність батьків за збереження здоров’я дітей" – бесіда з батьками перед канікулами |
Основні виховні заходи
|
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
Година спілкуван ня:»Державні сим -воли України! 05.04 |
Година спілкування: «Я вмію та знаю як бути вічливим!» 12.04 |
Година спілкування: «Допоможи собі сам»(дії населен ня при надзвичай них ситуаціях) 19.04
|
Година спілкува- ння: « Чорнобиль не має минулого часу» 26.04
|
Індивідуаль на робота з учнями |
Індивідуальна робота з обдарованими учнями |
Бесіда з невсти-гаючими учнями про підсумки навчання
|
Рейд - перевірка « Твій зовнішній вигляд».
|
Індивідуальна розмова з учнями про гігієну та зовнішній вигляд |
Охорона життя |
Тренінг “Ні - шкідливим звичкам!”.
|
Правила дорожнього руху для пішоходів.
|
Бесіда: «Правила безпечної поведінки у лісі»
|
Бесіди:»Дотримання правил протипожежної безпеки» |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету
|
Індивідуальні бесіди з батьками |
Відвідування учнів, що систематично пропускають навчання |
Інформування батьків про стан поведінки та навчання |
Основні виховні заходи
|
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень |
Година спілкування: «Чи модно бути вихованим?» 03.05 |
Година спілкування: «Я руки матері до серця пригортаю», присвячена Міжнародному Дню матері. 10.05
|
Урок мужності» Жертви політичних репресій» 17.05
|
Година спілкування: «Ми-рівні,ми-різні» з метою Ознайомлення учнів з основними положеннями Конвенції про права дитини. 24.05 |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна бесіда з учнями (норми поведінки). |
Проведення рейду-перевірки стану підручників і зовнішності школярів.
|
Індивідуальна розмова з учнями про гігієну та зовнішній вигляд
|
Індівілуальна розмова з учнями, що порушують поведінку: «Немає прав без обов’яз- ків»
|
Охорона життя |
Бережи здоров’я змолоду. Я ціную здоровий спосіб життя.
|
Бесіда на тему "Шкідливі звич- ки "
|
Бесіда : «Дорога і ми»
|
|
Робота з батьками |
Індивідуальні бесіди на тему "Як я спілкуюся зі своєю дитиною?" |
Індивідуальні бесіди з батькам |
Обговорення проблем класу з батьківським активом |
|
ЧЕРВЕНЬ
Основні виховні заходи
|
І тиждень
|
Година спілкування на тему «Як я планую провести літо» 01.06 |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями |
Охорона життя |
Цільовий інструктаж "Поведінка на канікулах" |
Робота з батьками |
Індивідуальні бесіди з батькам |