ВИХОВНИЙ ПЛАН (1 СЕМЕСТР)
План виховної діяльності класу на вересень місяць 20___ року
Напрямки вих. роботи Тижні |
Розвиток особистості школяра |
Організація учнівського самоврядування |
Участь у загально-шкільних заходах |
Методична робота |
|||
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
Заходи з техніки безпеки |
||||
ЦСО до держави Перший урок « ми – жителі планети Земля. Ми - рівні»
|
Бесіди з колективом класу про режим роботи школи |
Бесіди з батьками про режим роботи школи |
Вступний інструктаж |
Розподіл учнівських повноважень |
1Участь у святі Першого дзвоника .
|
Планування виховної діяльності |
|
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
ЦСО до себе «Розпорядок мого дня» (відкритий діалог) |
Залучення учнів до гуртків та факультативів |
Переформування батьківського комітету |
Класна година (збори) «Безпека на дорозі - безпека життя», організація шкільного життя, виконання доручень |
Організація роботи учнівських секторів |
Участь у Дні фізкультурника |
Допомога учням у підготовці й проведенні загально- шкільних заходів |
|
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
ЦСО до держави і суспільства «Славні сторінки нашої історії» (урок - проект ) |
Допомога учням у підготовці й проведенні загально- шкільних заходів |
Засідання батьківського комітету |
Бесіда «Обережно: отруйні гриби!» |
Корекція роботи учнівських секторів |
Участь у конкурсі квіткових композицій, у вечорі «Квітковий подіум» |
Підготовка матеріалів до вечора «Бал осіннього листя» |
|
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
ЦСО до держави і суспільства «Вони захищали Україну» (усний журнал) |
Перевірка щоденників щоп’ятниці |
|
Діалог « Правила дорожнього руху» |
Заповнення учнівського куточка |
Участь у конкурсі до Дня Миру « Мир дітям Землі» |
Робота з методичною літературою |
|
Облік часу |
(45 хв.) |
|
|
|
|
|
|
План виховної діяльності класу на жовтень місяць 20____ року
Напрямки вих. роботи Тижні |
Розвиток особистості школяра |
Організація учнівського самоврядування |
Участь у загально-шкільних заходах |
Методична робота |
|||
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
Заходи з техніки безпеки |
||||
ЦСО до людей «Люди і професії» (До Дня вчителя) (КТС) |
Індивідуальні бесіди з психологом з метою формування кращих особистих якостей |
|
Бесіда «Особиста гігієна – запорука здоров’я » |
Діалог «Чи потрібна мені допомога в організації самоврядування» |
Участь у вітальному концерті до Дня вчителя, акції «Турбота» |
Робота з методичною літературою |
|
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
ЦСО до держави «Права і обов’язки громадян» (класна година) |
Допомога учням у підготовці й проведенні загально- шкільних заходів |
Відвідати батьків Супруневича Д., |
Бесіди зі шкільною медсестрою з метою запобігання травматизму |
Корекція роботи учнівських секторів |
Участь у трудовому десанті |
Підготовка до класних зборів. |
|
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
.ЦСО до культурних і духовних надбань народу «А вже Покрова відцвіла»(інформаційна лінійка), «З історії ООН» (усний журнал) |
Індивідуальні бесіди з психологом з метою подолання негативних якостей характеру |
Відвідати батьків Слюсаря А., Шепеля В. |
Бесіда « Чим небезпечні травми?» |
|
Участь у святі «Супер- козак» |
Допомога учням у підготовці й проведенні загально- шкільних заходів |
|
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
ЦСО до держави і суспільства «Вони боролися за Батьківщину»(До Дня визволення України від фашистських загарбників) (урок пам’яті) |
Індивідуальні бесіди з психологом з метою позитивного ставлення до навчання |
Відвідати батьків Бондаря Тараса |
Діалог зі шкільною медсестрою з метою Запобігання інфекційних захворювань |
Звіт роботи учнівських секторів |
Участь у святі Золотої осені |
Робота з методичною літературою |
|
Облік часу |
(45 хв.) |
|
|
|
|
|
|
.КТС « Моє здоров’я у моїх руках»
|
Перевірка щоденників щоп’ятниці |
Батьківські збори « Сім’я – головний осередок виховання » |
Бесіда з метою попередження нещасних випадків і травматизму під час осінніх канікул |
Організація учнів у прибиранні закріпленої за класом території |
|
Робота з методичною літературою |
План виховної діяльності класу на листопад місяць 20__ року
Напрямки вих. роботи Тижні |
Розвиток особистості школяра |
учнівського самоврядування |
Участь у загально- шшггггшкільних заходах |
МетодичнаАа робота |
||||||||
|
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
Заходи з техніки безпеки |
Організація учнівського самоврядування |
шкільних заходах |
робота |
|||||
ЦСО до культурних і духовних надбань народу «Наша мова солов’їна »(класна година)
|
|
Відвідати батьків Кузнеця А., Жилко М. |
Бесіда «Електричні прилади і ми» |
Діалог-звіт «Як я виконую свої доручення» |
|
Підготовка матеріалів до класної години |
||||||
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
|||||
ЦСО до себе «Мої особисті та духовні цінності» (відкритий діалог) |
Психологічний тренінг «Як виховати толерантність?» |
|
ГС «Профілактика ГРВІ» |
|
|
Допомога учням у підготовці й проведенні загально- шкільних заходів |
||||||
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
|||||
ЦСО до держави і суспільства «Літопис життя 1932 – 1933рр..» (усний журнал )(До Дня пам’яті жертв голодомору) |
|
|
Бесіда «Обережно: крихка крига!» |
Корекція роботи учнівських секторів |
Участь в акції «Засвіти свічку» |
Робота з методичною літературою |
||||||
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
|||||
ЦСО до духовних надбань народу «Моральні заповіді кожної Людини»(ГС) |
Перевірка щоденників щоп’ятниці |
Відвідати батьків Радчука С., Кузнеця А. |
Діалог « Електрика поряд з нами» |
|
Участь у конкурсі до Дня Миру « Мир дітям Землі» |
|
||||||
Облік часу |
(45 хв.) |
|
|
|
|
|
|
|||||
План виховної діяльності класу на грудень місяць 20___ року
Напрямки вих. роботи Тижні |
Розвиток особистості школяра |
Організація учнівського самоврядування |
Участь у загально-шкільних заходах |
Методична робота |
|||
Формування ціннісних ставлень особистості |
Вивчення школяра. Індивідуальний вплив |
Робота з батьками |
Заходи з техніки безпеки |
||||
ЦСО до себе «Здоров’я – найдорожчий скарб(профілактика СНІДу)» (ГС)
|
|
Бесіда з батьками про сезонний одяг школярів |
Бесіда зі шкільною медсестрою «Венеричні хвороби» |
Корекція роботи учнівських секторів |
1.Участь в акції «Повір у себе»; 2.Вечорі «Нумо, хлопці» |
Підготовка матеріалів до класних зборів |
|
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
ЦСО до держави і суспільства «Гіркий полин України» (усний журнал) |
|
Засідання батьківського комітету |
Бесіда «Чим небезпечні шкідливі звички?» |
|
|
Підготовка матеріалів до батьків зборів |
|
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
ЦСО до духовних надбань народу «Ой хто, хто Миколая любить…» (класна година) |
Анкетування з метою виявлення схильності до шкідливих звичок |
|
ГС «Наркотики –згубний шлях життя» |
Бесіда – звіт про роботу учнівських секторів |
|
Підготовка матеріалів до Новорічних свят |
|
Облік часу |
(45 хв) |
|
|
|
|
|
|
ЦСО до держави і суспільства «Славні сторінки історії України» (урок - проект) |
Перевірка щоденників щоп’ятниці |
Батьківські збори «Успішність учнів» |
Бесіда з метою попередження нещасних випадків і травматизму під час зимових канікул |
|
Участь у конкурсі новорічних газет, екібан |
Робота з методичною літературою |
|
Облік часу |
(45 хв.) |
|
|
|
|
|
|