1.Організація колективу.
- традиції
- самоврядування
2.Розвиток особистості.
- вивчення учнів
- робота з батьками
- індивідуальний вплив
3.Організація виховної діяльності.
-ціннісне ставлення до себе
-ціннісне ставлення до людей
-ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
-ціннісне ставлення до природи
-ціннісне ставлення до мистецтва
-ціннісне ставлення до праці
Січень |
Назва заходу |
Дата |
Прим. |
1.Організація колективу. - традиції
- самоврядування |
|
|
|
2.Розвиток особистості. - вивчення учнів
- робота з батьками
- індивідуальний вплив |
Бесіда про зовнішній вигляд. Телефонні спілкування з метою інформування батьків про навчання та поведінку учнів. Індивідуальна робота з невстигаючими учнями (допомога в навчанні) |
|
|
3.Організація виховної діяльності. -ціннісне ставлення до себе
-ціннісне ставлення до людей
-ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
-ціннісне ставлення до природи
-ціннісне ставлення до мистецтва
-ціннісне ставлення до праці
|
Година спілкування «Що означає бути добрим?»
Година спілкування «Буду гідним скрізь і всюди, щоб нести вам радість, люди!»
Гра-мандрівка «Моя рідна Україна»
Хвилини милування природою «Зима-скульптор» Година спілкування «Планета чарівних казок»
Як потрібно берегти шкільне приладдя.», акція «Господарі класної кімнати» |
|
|
Лютий |
Назва заходу |
Дата |
Прим. |
1.Організація колективу. - традиції
- самоврядування |
Хвилинка-цікавинка «Походження і значення імен ». Гра «Поштова скринька» До Дня Святого Валентина |
|
|
2.Розвиток особистості. - вивчення учнів
- робота з батьками
- індивідуальний вплив |
Бесіда «Правила поведінки в школі не забувай!» Індивідуальні консультації для батьків
Бесіда з окремими учнями: «Зошит – обличчя учня або учениці»
|
|
|
3.Організація виховної діяльності. -ціннісне ставлення до себе
-ціннісне ставлення до людей
-ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
-ціннісне ставлення до природи
-ціннісне ставлення до мистецтва
-ціннісне ставлення до праці
|
Година спілкування «Що потрібно знати про свій характер? » Сюжетно-рольова гра «Чарівні слова відкривають серця»
Уявна подорож «Люби і знай свій рідний край»
Година спілкування «Будь вимогливим і ніжним: перед тобою природа»
Бесіда: «Мистецтво навколо нас»
Операція-рейд Догляд за зеленими рослинами в кабінеті. |
|
|
Березень |
Назва заходу |
Дата |
Прим. |
1.Організація колективу. - традиції - самоврядування |
Рейд-перевірка «Зовнішній вигляд» Година спілкування «Я в учнівському колективі» |
|
|
2.Розвиток особистості. - вивчення учнів
- робота з батьками
- індивідуальний вплив |
Бесіда «Ти – хлопчик. Будь стриманим»
Пам’ятка для батьків «Виховуй красиво»
Індивідуальні бесіди щодо пропусків з неповажної причини |
|
|
3.Організація виховної діяльності. -ціннісне ставлення до себе
-ціннісне ставлення до людей
-ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
-ціннісне ставлення до природи
-ціннісне ставлення до мистецтва
-ціннісне ставлення до праці
|
Перегляд мультфільмів Корисні підказки «Вчимося відмовлятися» Бесіда «Співчуття — перший крок до людяності»
Година спілкування «Символи моєї держави»
Година спілкування «Земля — наш дім»
Конкурс «Осінній букет» «Працею славиться людина» – розповідь про професії батьків |
|
|
Квітень |
Назва заходу |
Дата |
Прим. |
1.Організація колективу. - традиції - самоврядування |
Розважальна програма « Сміємося, жартуємо» Про взаємопо-вагу між хлопчика-ми та дівчатками
|
|
|
2.Розвиток особистості. - вивчення учнів
- робота з батьками
- індивідуальний вплив |
Бесіда «Режим дня школяра»
Бесіда з батьками про екологічне виховання в сім’ї. Індивідуальна робота з невстигаючими учнями (допомога в навчанні) |
|
|
3.Організація виховної діяльності. -ціннісне ставлення до себе
-ціннісне ставлення до людей
-ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
-ціннісне ставлення до природи
-ціннісне ставлення до мистецтва
-ціннісне ставлення до праці
|
Вікторина здоров'я
Година спілкування «Гість у дім-радість з ним»
Колективне спілкування «Я — громадянин і патріот держави»
Конкурс робіт «Подарунки осені»
Година милування природою: «Чим пахне весна» Операція «Слухняний віник» |
|
|
Травень |
Назва заходу |
Дата |
Прим. |
1.Організація колективу. - традиції - самоврядування |
Годинна спілкування « Скромність – мудрість». |
|
|
2.Розвиток особистості. - вивчення учнів - робота з батьками
- індивідуальний вплив |
Індивідуальні консультації для батьків Засідання батьківського комітету. Підбиття підсумків роботи батьківського комітету за друге півріччя. Участь батьків класу у ремонті класного кабінету. Індивідуальна робота з невстигаючими учнями (допомога в навчанні) |
|
|
3.Організація виховної діяльності. -ціннісне ставлення до себе
-ціннісне ставлення до людей -ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави -ціннісне ставлення до природи
-ціннісне ставлення до мистецтва
-ціннісне ставлення до праці
|
Чаювання, прощання з класом на літні канікули
Інформаційна хвилинка: 14.05- день матері 15.05 – міжнародний день сім’ї Година спілкування «Україна пам’ятає».
Виставка творчих робіт «Природа і фантазія»
5 хвилин з мистецтвом «Де я мрію побувати».
Бесіда «Цінуймо працю інших» |
|
|