Виховний захід - ранкова зустріч для учнів 3 та 4 класу на тему : "Я - людина і я - неповторний".

Про матеріал
У цьому матеріалі представлена розробка виховного закладу - ранкова зустріч для класних керівників початкових класів. Цей матеріал можна використовувати незалежно від пори року та дня тижня для учнів 3 та 4 класів.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч для учнів 4 класу НУШ

 

Тема. Я – людина  - і я неповторний.

Мета: розвивати життєву компетентність, комунікативну компетентність;

учити учнів розуміти і поважати закони, норми і правила, що панують у суспільстві, бути законослухняним громадянином; конкретизувати поняття ввічливості, показати необхідність виконання правил поведінки; налагоджувати стосунки з дорослими й однолітками; розвивати пізнавальний інтерес; прищеплювати бажання жити в культурному суспільстві, середовищі; виховувати загальнолюдські компетентності.

 

  1.                  Привітання.

 Добрий ранок, друзі !

Добрий ранок, гості !

Добрий ранок, класе !

Добрий ранок, осінь !

Добрий ранок, земле, ти моя єдина !

Добрий ранок, рідна наша Україна !

 

Добрий ранок,  Петрику ! Добрий ранок,  Наталочко !

(Діти по колу вітаються один з одним, дивлячись  у вічі і посміхаючись)

 

  1.                  Робота з календарем.

 

SDC10398

 

Вчитель. (“Мозковий штурм)

- Діти, яка на дворі попа року? Місяць?

- Пригадайте сьогоднішню дату?(18 січня)

-Скільки днів у січні? (31)

- Скільки днів залишилося до кінця місяця?(13)

- Яке число буде через 14 днів? А через 28 днів?  

                                                                                               

 

                                                                                                

 

4. Спілкуємося  граючись.

 

 

Вчитель.

 Які вони? Щойно ми переконалися, що всі люди різні. Ти – не такий, як усі. Ти – особливий, бо кожен із нас унікальний, неповторний.

 

Бо ти на землі – людина.

І хочеш того чи ні -

Усмішка твоя – єдина,

Очі твої – одні

 

Гра «Я»

Я, Віка –ввічлива; Даша – добра….

(перша літера - позитивна риса поведінки чи характеру)

 

Поділ на групи(методом асоціацій):

тягнуть з торбинки слово, слухають пісню та виходять у ту групу, з якою піснею асоціація.

 

Гра “ Пять пальчиків”

( Учні  малюють долоньку, вирізають )та записують посередині своє імя. Передають долоньку по колу, де діти по черзі на пальчиках пишуть щось гарне про друга. Потім вчитель зачитує , а діти відгадують про кого йдеться.

 

Гра “ Танграм”.

На свою долоньку діти клеять сніжинку. Вона в кожного різна.

 

Гра “Дупло ”

Викидаємо  у дупло дерева свої негативні якості.

 

5” Авторське  крісло”.

 

                                       ОБРАЗЛИВЕ   СЛОВО

  Одного разу Син розсердився і згарячу сказав Матері образливе, грубе слово. Заплакала мати. Схаменувся Син, жаль стало йому матері.

 Ночей не спить – мучить його совість: адже він образив Матір.

  Йшли роки. Син-школяр став дорослою людиною. Настав час їхати йому в далекий край. Поклонився Син матері низько до землі й говорить:

  • Простіть мене, Мамо, за образливе слово.

- Прощаю, - сказала мати й зітхнула.

-Забудьте, Мамо, що я сказав вам образливе слово.

Задумалась Мати, геть посмутніла. На її очах з’явились сльози. Каже вона синові:

- Хочу забути, Сину, а не можу. Рана від колючки загоїться й сліду не залишиться. А рана від слова заживає, проте слід глибокий зостається.

                           

                                               ДО БАТЬКА ПО РОЗУМ

    Колись старих людей, які вже нічого робить не могли, спускали на лубках у провалля: щоб дарма хліба не їли. А один чоловік дуже любив свого бать­ка і, не виконавши жорстокого закону, заховав його і годував таємно. Через деякий час трапився недорід: нічим людям сіяти. Старий побачив, що син чогось журиться, розпитав про все і порадив зняти снопи зі стріхи, ще раз обмолотити і засіяти. Так син і вчинив. Зійшов у нього хліб най­краще, і найбільша нива була засія­на. Усі люди допитуються, як до та­кого додумався. Він спочатку мовчав, а тоді розповів, що батько так навчив. З того часу люди перестали старих на лубках вивозити, а шанували до са­мої смерті, бо вони... Які?

                                                                                                                Г. Бондаренко

  Навчаємося граючись.

 

Гра “ Дуель”

( міркування над повчальними історіями)

(Діти  один  одному  задають питання )

 

 

 

Вчитель

   У житті є багато різних ситуацій, в яких опиняється та чи інша людина. Тому слід бути розсудливим, розумним, не квапитись із рішенням і висновками. Не знаю, чи були всі щирими, відвертими, чи дізналися для  себе щось корисне? Та хочу, щоб  ви зрозуміли, що людина повинна жити прекрасним, повним надій і сподівань життям. Де б ви не були, ким би ви не стали, ви повинні знати свої права та обов’язки і бути Людиною.

        

 

 Пісня       “Наш дивний світ  

 

 

docx
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
482
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку