Виховна година "Я обираю життя!"

Про матеріал
Найвища цінність людини – це іі здоров’я. Втративши його , вона зможе його оцінити. Сьогодні нікому не спаде на думку сперечатися з цією тезою. Сучасні діти розуміють цю істину лише підсвідомо, і лише з роками починають цінувати здоров'я і плекати кожну мить життя.
Перегляд файлу

ВИХОВНА ГОДИНА

Підготувала Миронець Т.В

Класний керівник 9 класу

Хотинської ЗОШ І –ІІІ ступенів № 5

Тема: Я обираю життя

Мета:

Сформувати переконання учнів про шкідливий вплив нікотину і алкоголю на організм людини,

Дати відомості про соціальні фактори шкідливості вживання наркотичних речовин та алкоголю,

Розвивати вміння порівнювати і відрізняти корисні звички від шкідливих,

Виховувати повагу до власного «Я» як особистості та здорового способу життя.

Обладнання: релаксична мелодія, ілюстраціі до теми,реферати учнів, відеоролики, картки із ситуаціями, емблема спілки, пам’ятка для учня, матеріали із народноі творчості.

Хід уроку

Здоров’я – не все,

але все без здоров’я – ніщо.

Сократ

1)Організаційний момент.

Вчитель:

Життя людей – то наче свічки,

Які горять в нічній пітьмі.

Течуть неначе воску річки, кудись змарновані роки.

 

Думки – то полум’я вогню,

А вчинки лише чорний дим.

Що зараз начебто важливе –

Вже завтра відліта пустим.

Хвороби косять нам життя,

Мов у вогонь дме вітерець.

Сьогодні в щасті все буття!

А завтра? Все … Всьому кінець…

 

Та ми живем життям своїм,

Марнуючи за миттю мить.

Ніхто не думає над тим,

Ще скільки свічечці горіть.

(виконується під Сонату Бетховена)

Життя – найвища цінність людини.

Життя - прекрасне, якщо воно сповнене гарними вчинками та подіями, якщо поруч рідні та близькі люди, і якщо є здоров’я.

 

Робота з епіграфом

(Як учні розуміють слова Сократа)

2) Актуалізація опорних знань учнів

Робота біля дошки

( Учні записують, що сприяє і що заважає веденню здорового способу життя,а також дають характеристику кожному фактору).

 

 

  

 

Вчитель:

Сьогодні ми поговоримо з вами про шкідливі звички. Зупинимось на вживанні алкоголю та палінні тютюну. Розглянемо шкідливий вплив іх на організм людини. Пропоную створити спілку «Я обираю життя»

(Кожному учневі вручається  емблема ).

Опитування учнів

- Що таке шкідливі звички?

- Що ви знаєте про шкідливість тютюну?

- що ви знаєте про шкідливість алкоголю?

- Що таке «здоровий спосіб життя»?

Вчитель:

Ваші знання підтверджені підготовленими ілюстраціями та рефератами на тему «Здоровий спосіб життя». Активними у цій роботі були учні…

(назвати учнів, які найвідповідальніше поставилися до цього завдоння).

Ця проблема дуже гостро стоіть в сьогоденні, і якщо ми не замислимось і не розв’яжемо іі, то через кілька поколінь матимемо абсолютно хвору націю.ваше здоров’я у ваших руках. Пам’ятайте слова фізика Івана Павлова Людина – найвищий продукт земноі природи, але для того, щоб отримати насолоду від скарбів природи, людина повинна бути здоровою, сильною та розумною».

3)Прес-конференція.

Сучасна мода – це здоров’я. Бути здоровим – сучасно, модно, стильно, красиво і не тільки у школі, а й в усьому світі. Сьогодні на нашу виховну годину я запросила поважних, шанованих людей різних професій, які обрали здоровий спосіб життя, адже саме це є еталоном краси.

( Запрошені гості представник з міліціі, лікар, вчитель фізкультури, психолог).

Зустріч я пропоную провести у вигляді Прес-конференціі. Запрошую ведучого.

(Учні ставлять запитання гостям)

4) Перегляд відеоролика.

У народі кажуть «Краще один раз побачити, ніж сто разів почути». Вашій увазі я пропоную переглянути відеоролик, де факти просто вражають.

(Перегляд відеоролика)

5) Метод незакінчене речення.

Своі враження від побаченого висловіть за допомогою методу незакінченого речення.

Переглянувши відеоролик, я

Зрозумів…………………………….

Усвідомив………………………….

Дізнався………………………………

Отже,……………………………………

6) Із народноі творчості.

Вчитель

Ви знаєте, що пияцтво, куріння з давніх-давен засуджувалось народом, а що про це каже народна мудрість.

Учні

«Як здорове тіло, то й душі мило».

«Краще пильнуватись, ніж без кінця лікуватись».

«Бережи одяг, доки новий, а здоров’я, доки молодий».

«Здоров’я маємо – не дбаємо, а втративши – плачемо».

«Хто любить спиртне пити, той буде в біді жити».

«Хто курить, той голову собі дурить».

«Пияцтво роботі не товариш».

Вчитель

Відомі письменники і поети також своєю творчість вели боротьбу зі шкідливими звичками.

Учень 1

(Перекладений вірш В. Маяковського)

Я дихаю нині, як слон

Хода у мене легка, і ніч пролетіла, як дивний сон

Без кашлю і без плювка.

Я став дотепником, веселуном,

Просто душа товариства.

Я порожевів, поповніло лице,

Енергія просто кипить.

Громадяни, вас цікавить рецепт?

Відкрить? Чи не відкрить?

Повідомляю: віднині назавжди кинув курить!

Учень 2

Між традиці дивнуватих

Є традиція одна,

Чи то зустріч, чи то свято-

Треба пить і пить до дна!

Пий одну, і другу й п’яту,

Сьому, восьму і десяту-

Тиснуть друзі, ладні бить!

А коли мені багато?

А коли неможна пить?

А коли якась причина?

Завтра зранку в формі буть?

То це я вже не мужчина?

Хоч давись, а мусиш дуть!

7. Робота в групах

Вчитель

Інколи ми потрапляємо у такі ситуаціі, коли потрібно зробити правельний вибір, але не завжди знаємо, як це зробити. Пропоную вам розіграти ситуаціі. Для обговорення 3 хв.

Ситуація1.

Одного разу, повертаючись ввечері із художньоі школи, ти зустрів свого однолітка Олега, якого давно не бачив. Олег із батьками переіхав до іншого міста ще 8 років тому назад. Він сказав:»Ось дивись, що в мене є. Давай! Спрбуєм!Це ж  зараз модно!»- показавши сигарету. Твоі діі?

Ситуація 2.

Славко, учень 7-го класу, запросив тебе на день народження. Свято відбувалось дуже весело й цікаво, були організовані різні конкурси, ігри, караоке. Та наприкінці вечора Славко запропонував розпити пляшку вина. Твоі діі?

(Відповіді на ситуаціі)

Вчитель

Від тепер, я маю надію на те, що навіть, якщо ви потрапити в подібну ситуацію, то зробите правильний вибір.

8. Правда чи міф?

Ми сьогодні з вами багато працювали і я пропоную вам трішки відпочити і пограти у вікторину правильно чи неправильно. Оцініть будь-ласка рівень своіх знань.

Перевір себе

(якщо ти погоджуєшся із даним твердженням ставиш +, якщо не погоджуєшся -.)

Із кожною викуреною сигаретою ми збільшуємо ризик захворювання на різноманітні хвороби.

Алкоголь – безпечна речовина.

Коли вагітна жінка палить – це не шкодить здоров’ю майбутньої дитини.

Можна сідати за кермо, якщо випити лише чарку вина.

Повітря в накуреному приміщенні не шкодить здоров’ю.

Вживання наркотиків може супроводжуватися правопорушеннями.

Пиво, ром-кола – безалкогольні напої.

Кожен, хто випиває, може стати алкоголіком.

Легені людини, що палить пачку сигарет на день протягом року, містить 1 л. Осадженої смоли.

Паління корисне якщо людина хвилюється.

 

9.Послання у світ.

Пропоную вам написати «Послання у світ».Вам потрібно 2-3 реченнями висловити своі думки людям усього світу з приводу боротьби зі шкідливими звичками, адже ми з вами входимо до спілки «Я обираю життя» і від тепер ми пропагуємо здоровий спосіб життя. Музичним фоном для ваших думок нехай стане пісня учасників Фабрики зірок, які є також активними у боротьбі зі шкідливими звичками.

(Учні пишуть послання у світ, і прикріплюють до планети)

 

10. Висновок.

Вчитель

От наше заняття підійшло до завершення. Дякую за співпрацю гостям і вам- дорогі мої учні.

1

 

docx
Додано
17 лютого 2022
Переглядів
613
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку