Квест - гра "У пошуках скарбу"

Про матеріал
Квест - гра "У пошуках скарбу" присвячений Дню української писемності і мови для учнів 3-4 класів, де зінтегровано предмети українська мова (читання) та ЯДС. Включає в себе 6 локацій, на яких учні виконуватимуть завдання різного характеру.
Перегляд файлу

КВЕСТ-ГРА

У ПОШУКАХ СКАРБУ

До Дня української писемності та мови

Мета квесту: формувати в учнів розуміння того, що мова – наш скарб, який оберігають, плекають та захищають українці впродовж віків; інтегрувати різні предмети, об'єднавши їх темою мови та мовних знань, умінь та навичок; розвивати зв'язне мовлення,  логічне та критичне мислення; виховувати почуття національної гідності та гордості за Батьківщину; удосконалювати вміння  працювати в команді; вести пошукову роботу.

Обладнання: плакати «Абетка», «Стіна слів», книга «Гетьмани України», адміністративна карта України, портрет Т.Г.Шевченка.

Вчитель ознайомлює з правилами квесту:

____гра полягає в розгадуванні різноманітних загадок,

         пошуку відповідей на  запитання, виконанні завдань;

___потрібно буде знайти 5 локацій, де потрібно виконати певні завдання.

___ місце проведення ------ класна кімната;

Завдання 1. Першу локацію ви віднайдете, відгадавши загадку.

(Зачитує вчитель)

Букви всі від – А до Я, –

Як одна міцна сімя.

Варто всіх у цій родині

Знати грамотній дитині. (Алфавіт, абетка) (За плакатом у конверті завдання 2)

Завдання 2. Щоб знайти наступну локацію – потрібно розгадати кросворд.

Всі запитання пов'язані зі словниковими словами.

Назва локації записана в рожевому стовпчику.

 1.У яку пору року дні стають коротшими, а ночі довшими?

2.Рейковий електричний  наземний вид міського транспорту.

3.Число, яке складається з одного десятка і шести одиниць.

    4.Стрій, в якому учні розміщені на одній лінії один поруч одного

  на уроці    фізкультури.

5.Місце, де є багато злітно-посадкових  смуг.

6.Об'єднання людей, згуртованих спільними умовами життя, метою, інтересами.

7.У яку пору року найдовші канікули?

8.Назва найменшого пальця на руці.

9.У яку пору року приходить до діток Святий Миколай?

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

                                                                     

 

              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 3.( Зверху над плакатом у конверті). Якщо загадку відгадаєте – наступну локацію взнаєте.

У сиву давнину на чолі Запорізького війська стояли

Україну від ворогів захищали.( Гетьмани)  

На полиці у класі книжка «Гетьмани України». Завдання в книжці у конверті.

Перед виконанням даного завдання вчитель коротко розповідає про

цих значущих гетьманів України .

1.Зробити звуковий аналіз слова Хмельницький.

2. Розібрати за будовою слово Вишневський

3.Провідміняти за відмінками слово Орлик.

4.За допомогою букв у  прізвищі Мазепа скласти слово, яке приведе вас до      чергової локації. Цей предмет є у нашому класі(адміністративна карта України)

МАПА.

Завдання 4.

Знайти на мапі:

---області, які потерпають від російських окупантів;   

--- область, у якій народилася Леся Українка;

---місто, яке співзвучне з іменем Івана Франка;

---місто назване на честь українського письменника, драматурга,

    театрального режисера і актора.

---столицю України.

Вчитель. А біля Києва на Чернечій горі похований великий Пророк українського народу, слова якого дійсні і в наш час, в наші дні. Хто це?

Так, це Тарас Григорович Шевченко, який має сьогодні для вас скарб.

Завдання 5. Прочитайте вислови Тараса Григоровича. Подумайте та скажіть

про що іде мова у словах нашого Кобзаря.

                ***

      І возвеличимо на диво

      І розум наш, і наш язик.

                  ***

А на москалів не зважайте, нехай вони собі пишуть по-своєму, а ми по-своєму.

У їх народ і слово. І у нас народ і слово. А чиє краще, нехай судять люди.

               ***

Єсть умене щирий батько

(Рідного немає)

Не одцуравсь того слова,

Що мати співала

Не оцуравсь того слова,

Що про Україну

Сліпий старець, сумуючи,

Співає під тином.

               ***

Втратити рідну мову і перейняти чужу – се найгірший знак підданства…

 

Тарас Григорович Шевченко пише про мову.

Чи можемо ми сказати, що вона для нас скарб?

Завдання 6. Записати колективне есе « Чи можемо вважати мову скарбом?»

Креативно оформити твір на листку. Представити.

 Вчитель.        Любіть рідну мову

Мова — краса спілкування,

Мова — як сонце ясне,

Мова — то предків надбання,

Мова — багатство моє.

Мова — то чиста криниця,

Де б'є, мов сльоза, джерело,

Мова — це наша світлиця,

Вона як добірне зерно.

Мова — державна перлина,

Нею завжди дорожіть:

Без мови немає країни —

Мову, як матір, любіть! (Ф. Пантов)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                      

docx
Додав(-ла)
Ранця Людмила
Додано
10 жовтня
Переглядів
49
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку