Виховний захід для групи продовженого дня. «В гостях у веселки» (для учнів 1-2 – х класів)

Про матеріал
Виховний захід для групи продовженого дня. «В гостях у веселки» (для учнів 1-2 – х класів)
Перегляд файлу

1

 

           Козіна Наталя Олександрівна, вчитель початкових класів НВК «Гімназія –  спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов», м. Генічеськ, Херсонська область.

Виховний захід для групи продовженого дня.

            «В гостях у веселки»

(для учнів 1-2 – х класів)

Мета: познайомити дітей з кольоровою гамою веселки; вчити бачити прекрасне, насолоджуватися красою, відрізняти предмети за кольором; розвивати мовлення, логічне мислення.

Обладнання: екран, комп'ютерна техніка, кольорові «частини» веселки.

                                   Хід заходу

Вихователь. Дітки, я іноді сумую, коли згадую літечко, тепле, яскраве. Я дуже люблю літні квіти, захоплююсь їх ароматом та яскравими різноманітними кольорами,  любуюсь лагідним сонечком. А що мене найбільше дивує, відгадайте.

Ген, по небу, через ліс

Гноми будували міст.

Сім веселих кольорів –

Гарний міст замайорів.

                      Н. Бугай

Діти.  Ви дивуєтесь веселкою!  (Слайд №2)

Вихователь.

  1. Хто з вас бачив веселку літечком? (Ми бачили її).
  2. Коли це відбувається? (Після дощику, коли з'являється сонечко).
  3. Дітки, а можливо побачити веселку, зараз взимку ?
  4. Але сьогодні, виконавши декілька завдань, ми всі можемо побачити чарівну веселку прямісінько у нашому класі. Вона буде з'являтися на дошці поступово, її кольорові смужки будуть дарувати всім вам гарний настрій та яскраві відчуття.

 (На екрані 7 гномів, які тримають 7 різнокольорових пензликів).

(Слайд №3)

    Вихователь. У лісі чарівному живуть 7 братів – гномів. Вони веселі і дружні, завжди разом. А коли я пояснила їм у чому полягає їх робота сьогодні – створити справжню веселку для діточок – вони зраділи і взяли все необхідне: і фарби, і пензлики. І ось вони вже тут і готові до першої гри з вами. А ви готові?

Діти. Так, готові!

Вихователь.  Гномик із червоною фарбою, Червонятко,  хоче пограти з вами у гру   «Назви колір» (Слайд № 4) .

 Потрібно називати лише колір зображеного предмету:

помідор (червоний),    огірок (зелений),   слива (синя),   абрикос (оранжевий),  лимон (жовтий),капуста (зелена), картопля (фіолетова).

Вихователь. Молодці, впоралися із завданням. І нам Червонятко вже малює першу стрічечку веселки.

(На дошці з'являється червона частина веселки)

 Вихователь. А ось і другий братик Оранчик. (Слайд № 5)

Він приніс для вас, крім фарби і пензлика,  свій улюблений оранжевий м'яч і пропонує погратися у гру  «М'яч кидай – колір пригадай». (Вихователь кидає м'яч дитині і називає предмет, той повертає м'яч і називає колір  предмету: ялинка – зелена, апельсин – оранжевий, сніг – білий, сонечко – жовте, трава – зелена, небо – синє).

Вихователь. Молодці! І гномик Оранчик вже малює другу стрічечку веселки своїм улюбленим кольором – оранжевим.

(На дошці – оранжева  смужка веселки).

Вихователь. Третій братик – гномик вже поспішає до вас, а звати його Жовтунчик і його улюблений колір. (Слайд  № 6) Здогадалися вже?

Діти. Жовтий.

Вихователь. Правильно, дітки! Він приготував для вас гру «Що такого кольору?». Я буду називати вам колір, а ви повинні пригадати предмети, які мають такий колір.

Червоний бант, мак, помідор, полуниця.

Зелений листок на дереві, огірок, капуста, ялинка.

Жовтий лимон, хліб, сонечко, кульбабка, курча.

Синій небо, слива, очі, виноград.

Сірий миша, шапка.

Вихователь. Молодці, дітки, добре впоралися з цим завданням і подивіться у нашій веселці з'явилася ще одна стрічечка жовта.

    (На дошці - жовта стрічечка).

  Вихователь. Гарні ігри наші гості вам, дітки, підготували, а я пропоную подарувати їм свій веселий таночок.

(Діти виконують фізкультвилинку під пісню «Веселка»). (Слайд № 7,  додаток № 1)

Вихователь. Як гномики задоволені вами. Молодці, дітки! І ось подивіться: вже четвертий братик поспішає, його звуть Зеленчик. (Слайд № 8)  Який у нього улюблений колір?

Діти.  Зелений.

 Вихователь. Він підготував гру «Буває - не буває». Я буду називати предмет і його колір. Якщо таке буває насправді, ви плескаєте в долоні і стрибаєте три рази, а якщо такого не існує – стоїтє на місці.

    Червоний бант, рудий кіт, зелений тигр, сіра кішка, жовта кульбабка, синій лист на дереві, рожевий цвях, рожева цукерка.

  Зеленчик вже, дітки, намалював своєю фарбою зелену стрічечку і вона  вже в нас четверта.

  П'ятий гномик Голубчик багато читає і багато знає (Слайд № 9).

 Він хоче перевірити, чи вмієте ви відгадувати загадки. Загадки незвичайні, вони складаються з ознак, за якими потрібно визначити предмет.

  1. Круглий, а не м'яч,

зелений, а не трава,

з хвостом, а не миша,

солодкий, а не мед. (Кавун).

  1. В сукні зеленій стоїть на городі,

Дуже дивуються всі її вроді.

Коси довгі, зуби білі,

Хто ж це? Знаєте ви, діти? (Кукурудза).

  1. Цього фрукту по шматку

В чай добавлю до смаку.

Запашний він та кисленький,

Наче сонечко жовтенький. ( Лимон).

  1. Зелений чуб, червоний бік,

Смачний із нього чавлять сік.

Господині варять з ним борщі.

 Росте в городі на кущі. (Помідор).

  1. Солоденька, червоненька

Оця ягідка маленька.

Має кісточку тверду.

 З'їм її, коли знайду. (Вишня)

Діти, Голубчик своєю голубою фарбою  вже намалював свою стрічечку і гукає свого братика Синчика, який також підготував вам цікаву гру «Предмет – ознака». (На екрані предмети і ознаки, які потрібно з'єднати).

(Слайд  №10)

Вихователь. Синчик також намалював стрічечку синьою фарбою.

 (Слайд № 11)

 Не вистачає останнього братика, а ось і він,  Бузочик, його фарба буде останньою, сьомою у нашій веселці, але спочатку потрібно виконати його завдання назвати казки, в назвах яких зустрічається слово, яке називає колір.

(Слайд № 12)

Відповіді дітей: «Червона шапочка», «Синя борода», «Чарівник Смарагдового міста», «Чорна курка», «Жовтий туман».

   Вихователь. Дітки, поки ми з вами пригадували всі казки, наш гномик Бузочик вже намалював останню стрічечку – фіолетову, і в нашому класі з'явилась справжня веселка.

Чарівна веселка з'явилась завдяки вам, мої найрозумніші дітки, і нашім помічникам - гномикам.

  Давайте зараз повторимо, з  яких кольорів складається веселка.

Діти.  Червоний, оранжевий, жовтий, зелений, голубий, синій, фіолетовий. Вихователь . А щоб легше їх запам'ятати, пропоную вивчити маленький віршик ,у  в якому кожне слово – це колір веселки. (Слайд № 13)

Чапля  Осінь Жде Завзято -

Буде Сани Фарбувати

(Діти повторюють вірш за вихователем).

Вихователь. Ось, дітки,тепер ви знаєте майже все про веселку, яка подарувала вам сьогодні стільки приємних вражень, і я гадаю, що ви у своєму житті побачити її ще багато -  багато разів.

Учень.

У веселки сім доріг.

Всі хутенько я пробіг,

Потім олівці узяв

І її намалював. (Т. Петровська)

Вихователь. Пропоную і вам, дітки, вдома намалювати веселку і принести до школи на нашу шкільну виставку.

 

 

                     Література

1.Аралова Е.О. Літературне читання. Видавнича група «Основа». – Харків, 2017.

2. Володарська М.О.,  Рябова Т.Б., Черкашина Н.Л. Година спілкування. Видавнича група «Основа». – Харків, 2012.

3. Даніліна І.В. Навчальні проекти в початковій школі. Видавнича група «Основа». – Харків, 2016.

4. Образотворче мистецтво. Малюємо веселку. Видавнича група «Основа». – Харків, 2017.

 

 

 

 

docx
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
1068
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку