11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Виховний захід до свята 8 березня «Конкурс-змагання: Міс перемога»

Про матеріал
Виховний захід підходить для проведення у 5-11 класах. До конкурсів пропоную залучити як дівчат, так і хлопців. Можна утворити дві команди, хлопці проти дівчат.
Перегляд файлу

Виховний захід до свята 8 березня

Конкурс-змагання «Міс перемога»

Мета:

Навчальна: ознайомити учнів з традицією святкування свята 8 березня. Звернути увагу на місце жінки в суспільстві в різні епохи, підкреслити її велике призначення на Землі, підтвердити значимість в історії представниць нашої держави;

Розвивальна: розвивати почуття доброти, чемності, ввічливості. розвивати вміння декламувати вірші.

Виховна: виховувати доброзичливість, взаємоповагу, здорове суперництво. виховувати почуття гордості, поваги, шани до жінки, любов до рідного краю;

Обладнання і оформлення: ілюстраційний матеріал, презентація, музичний супровід, кульки, цукерки, медалі;

Форма проведення: бесіда з елементами гри.

Місце проведення: класна кімната.

План проведення:

  1.               Привітання.
  2.               Вступна бесіда.
  3.               Конкурс «Народна мудрість».
  4.               Конкурс «Ім’я хлопчика».
  5.               Конкурс «Відгадай однокласника».
  6.               Конкурс «Слабка ланка».
  7.               Конкурс «Художній».
  8.               Конкурс «Кухарки».
  9.               Конкурс «Знайди цукерку».
  10.          Підсумкова бесіда, нагородження дівчаток.
  11.          Привітання хлопців та декламування віршів.

 

 

 

 

Зміст виховного заходу

І. Організаційний момент

  1.               Привітання.

Посміхніться тим, хто зліва,

Посміхніться тим, хто справа

Й розпочнемо веселу справу

  1. Вступна бесіда.

Сьогодні ми з вами влаштуємо конкурс-змагання для дівчаток «Непереможна», але спочатку послухайте історію виникнення цього свята – 8 Березня.

У сучасному світі день жінок відзначається 8 Березня. Історія цього свята почалася в XIX столітті, і був він приурочений до дня боротьби за права жінок. Саме 8 березня 1857 року в Нью-Йорку пройшла маніфестація працівниць швейних і взуттєвих фабрик. Тоді вони вимагали, щоб їм надали десятигодинний робочий день, прийнятні умови для роботи і рівну зарплату з чоловіками. До цього жінки працювали по 16 годин на добу і отримували за це сущі копійки. Після 8 березня 1857 року почали з'являтися жіночі профспілки, і вперше жінкам було надано виборче право. Але тільки в 1910 році на Міжнародній жіночій конференції соціалісток в Копенгагені Клара Цеткін було запропоновано святкувати Всесвітній жіночий день 8 березня. Це був своєрідний заклик до жінок всього світу вступити в боротьбу за незалежність і рівноправність; і вони відгукнулися, включившись в боротьбу за право на працю, повагу до своєї гідності, за мир на землі.

Вперше це свято відзначили у 1911 році, але тільки 19 березня в Австрії, Данії, Німеччині і Швейцарії. Тоді на вулиці цих країн вийшло більш мільйона чоловіків і жінок, і маніфестація пройшла під гаслом: «Виборчі права працюючих - для об'єднання сил у боротьбі за соціалізм». У Росії Міжнародний жіночий день вперше святкували в 1913 році в Петербурзі. Його організатори закликали домагатися економічного і політичного рівноправ'я жінок. Одне з найбільш потужних виступів жінок пройшло в Петрограді 7 березня 1917 року. А в 1976 році Міжнародний жіночий день був офіційно визнаний ООН.

Перегляд презентації «Жінки в літературі», «Жінки в істрії» (З музичним супроводом).

День 8 Березня став вважатися днем міжнародної солідарності трудящих жінок у боротьбі за свої права. Про цю подію писала Олександра Коллонтай, створила одну з перших книг про Міжнародний жіночий день.

Сьогодні 8 Березня - це свято весни і світла, данина поваги до традиційної ролі жінки як дружини, матері, подруги.

Ну, що ж переходимо до наших конкурсів, бажаю всім успіху, вперед!

ІІ Основна частина

1-й Конкурс «Народна мудрість»

А чи пам’ятаєте ви народну мудрість? Зараз перевіримо. Потрібно з двох частин скласти прислів’я. Я починаю, читаю першу частину, а ви доповнюєте. Згодні?

  1. У дитини заболить пальчик, а… (в матері – серце).
  2. Ранні пташки росу п’ють, а… (пізні сльози ллють).
  3. За науку цілуй… (батька й матір в руку).
  4. Не такий страшний чорт, як… (його малюють).
  5. На чужий коровай… (рота не роззявляй).
  6. Не кажи «гоп», поки… (не перескочиш).
  7. Не знаєш броду… (не лізь у воду).
  8. Щоб рибку їсти… (треба в воду лізти).
  9. Одна голова добре, а… (дві краще).
  10. Повний колос до землі гнеться, а… (порожній догори пнеться).
  11. Бджола мала, а… (й та працює).
  12. Хто дбає, той… (і має).
  13. Без труда… (не виловиш і рибку із пруда).
  14. Добре діло… (роби сміло).
  15. Відважному море… (по коліна).

2-й Конкурс «Ім’я хлопчика»

Біля дошки наші красуні вишиковуються в одну лінію. Дівчатка по черзі називають імена хлопчиків, хто не може назвати, виходить з гри, але в нашій грі не буде тих хто програв. Усі учасники отримають солоденьке заохочення. Гра продовжується до тих пір, поки не залишиться одна дівчинка. Один, два, три – почали.

4-й Конкурс «Відгадай однокласника»

У конкурсі беруть участь усі дівчата. Кожній дівчинці по черзі зав’язують очі, перед нею із класу сідають 4 хлопці і вона повинна відгадати ім’я хлопчика, торкаючись його волосся. Кожне відгадане ім’я – 1 бал.

5-й Конкурс «Слабка ланка»

Умови конкурсу дуже прості. Хто знає відповідь – піднімає руку і відповідає. Конкурс на швидкість і правильність. Ну що, хто найспритніший у нашому класі?

  1. Яке море найтепліше на нашій планеті? (Червоне море)
  2. Як називається вулиця та номер будинку нашої школи? (Шкільна, 5)
  3. Яка ягода найбільша? (кавун)
  4. Як називають маму чоловіка? (свекруха)
  5. Знак зодіаку вересня? (Діва)
  6. Скільки областей  в Україні? (24)
  7. Імператриця, яка купалась в молоці? (Клеопатра)
  8. Чи правда, що щурі допомагають один одному нести яйце, якщо воно велике для одного щура? (так)
  9. Чи правда, що полюючи на тюленів, полярні ведмеді прикривають лапою чорний кінчик свого носа? (ні)
  10. Яка тварина ніколи не спить? (дельфін)
  11. У яких тварин зуби знаходяться у шлунку? (у птахів)
  12. Це правда, що на зиму пінгвіни відлітають на північ? (ні)

6-й Конкурс «Художній»

Ми вибираємо дві команди. Хлопці проти дівчат. На прикріплених аркушах паперу потрібно з зав’язаними очима намалювати портрет ідеальної жінки. Давайте подивимось у кого з учнів нашого класу, прокинеться талант художника.

 

7-й Конкурс «Кухарки»

З давніх часів вважалось, що жінка берегиня домашнього вогнища, вправна господиня, яка вміє смачно готувати. Тож дівчата позмагаються зараз у приготуванні традиційних українських страв. Кожна команда дівчаток отримує назву страви і конверт з інгредієнтами. Ваше завдання вибрати інгредієнти, які використовуються при приготуванні цієї страви. Один, два, три – почали.

8-й Конкурс «Знайди цукерку»

І на завершення, найсмачніший конкурс свята. На підлозі розкладені  5 цукерок. Дівчинка із зав’язаними очима повинна їх знайти. Вперед мої Непереможні

ІІІ. Заключна частина

10) Підсумкова бесіда, нагородження дівчаток.

Сьогодні ми з вами трохи позмагалися, повеселилися та дізнались багато нового. А тепер ми зможемо нагородити наших дівчаток за такими номінаціями (Нагородження медаллю):

  1. Міс Позитив
  2. Міс Геніальність
  3. Міс Сонечко
  4. Міс Стиль
  5. Міс Винахідливість
  6. Міс Кокетка
  7. Міс Натхнення
  8. Міс Скромність
  9. Міс Чарівність
  10. Міс Посмішка
  11. Міс Зірочка
  12. Міс Радість
  13. Міс Грація
  14. Міс Креативність

11) Привітання хлопців та декламування віршів.

Любі дівчата, ви найкращі, найрозумніші, найкрасивіші, найталановитіші і ви просто «НЕПЕРЕМОЖНІ». Наші хлопці, вибрали дуже гарний вірш, і хочуть вас привітати та продекламувати його. А я завершуючи наше свято, хочу привітати вас з цим прекрасним святом, святом весни, краси, жіночності. Та побажати здійснення найпотаємніших мрій. Зі святом!

Кажуть, що на світі все від жінки,

Все від неї на оцій землі,

Перший подих весняної квітки,

Тепле сонце й в небі журавлі.

 

Крик дитини, рідна річ і слово,

Паросток життя – це все вона,

на порозі знайдена підкова,

Щастя не відкрита таїна.

 

Хто ж вона? Прекрасна Афродіта,

Чи можливо, Єва, хто вона?

Неможливо нам її пізнати,

Не пізнавши всіх основ буття.

 

Чи твердиня, нездійснена мрія?

Чи душі натягнута струна?

Крапля світла, віра і надія,

Молода, нев’януча весна.

 

Яблуневим цвітом, теплим літом,

Зрілим яблуком чи подихом зими

все минає, зостається тільки,

Як святиня, – жінка на землі.

 

Хай у душі цвіте весна,

Та небо буде ясним:

І щоб життя ваше було,

Щасливим та прекрасним,

 

А в серці вашім хай завжди,

Горить вогонь кохання,

І хай у цей святковий день,

Здійсняться всі бажання!
 

 

 

 

 

 

 

Список використаних джерел

  1.               Бех І.Д. та ін. Національна програма виховання дітей та учнівської молоді в Україні / І.Д. Бех [та ін.]// Книга класного керівника: довідково-методичне видання / С.В. Кириленко, Н.І. Косарева. – Х.: ТОРСІНГ ПЛЮС, 2005. – С.288-326.
  2.               Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання: навч. посібник / С.Г.Карпенчук. – К.: Вища школа, 2005. – С. 215 – 240.
  3.               Книга класного керівника: Довідково-методичне видання / С.В. Кириленко, Н.І. Косарева. – Х.: ТОРСІНГ ПЛЮС, 2005. – 560 с.
  4.               Куприянов Б.В. Вариативность социального воспитания школьников. Монография. / Б.В.Куприянов. – Кострома: КГУ им. Н.А. Некрасова, 2007. – 170 с
  5.               Методика виховної роботи з використанням народних традицій: методичні рекомендації / Л.Є.Соколова, І.В.Соколова. – Кривий Ріг: КДПУ, 2000. – 50 с
  6.               Про організацію та проведення свят у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України: Методичний лист МОН України від 14.10.04.Ю, № 14/18.1-866 // Книга класного керівника: довідково-методичне видання / С.В. Кириленко, Н.І. Косарева. – Х.: ТОРСІНГ ПЛЮС, 2005. – С.139-147.
  7.               Про організацію та проведення свят у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України: Методичний лист МОН України від 14.10.04.Ю, № 14/18.1-866 // Книга класного керівника: довідково-методичне видання / С.В. Кириленко, Н.І. Косарева. – Х.: ТОРСІНГ ПЛЮС, 2005. – С.139-147
  8.               Рожков М.И. Теория и методика воспитания: учеб. пособие [для студ. высш. учеб. заведений] / М.И.Рожков, Л.В.Байбородова. – М.: ВЛАДОС-ПРЕСС, 2004. – 384 с.
  9.               Фіцула М.М. Педагогіка: навч. посібник / М.М.Фіцула. – К.: Академвидав, 2006. – 560 с
  10.          Школа класного керівника/ М. Голубенко. – К.: Шкіл. світ, 2005. – 128 с
  11.          Щербань П.М. Навчально-педагогічні ігри у вищих навчальних закладах / П.М.Щербань. - К.: Вища школа, 2004. – 207 с.
docx
Додано
10 квітня
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку