Виховний захід Інформаційно-ігровий проект «Запобігання інфекційним захворюванням народними засобами» Театралізоване свято «Будьмо здоровенькі»

Про матеріал
Виховний захід Інформаційно-ігровий проект «Запобігання інфекційним захворюванням народними засобами» Театралізоване свято «Будьмо здоровенькі» Тип проекту: • за пріоритетним видом діяльнос¬ті — навчально-ігровий; • за предметно-змістовною сферою інтересів - екологічний; • за участю у розробці — колектив¬ний; • за звертанням до аудиторії — шкіль¬ний; • за терміном виконання — серед¬ньої тривалості; • захарактером партнерських взає¬модій між учасниками проектної діяльності — кооперативний; • за формою представлення — творчо-рольовий. Навчальні предмети: українська мова, я досліджую світ, мистецтво. Мета: навчати працювати над ство¬ренням проекту, добирати лікарські рослини та інформацію про їх влас¬тивості; добирати музичне оформ¬лення; розробляти дизайн костюмів, реквізиту; розвивати навички роботи в команді, творчі, артистичні здібнос¬ті; виховувати художньо-естетичні смаки, вміння виступати перед ау-диторією, почуття відповідальності за доручену справу. Очікувані результати: • уміння працювати над пошуком творчих ідей, розподіляти свій ро¬бочий час; • уміння добирати музичний супро¬від до сценарного задуму; • уміння створювати ескізи костю¬мів; • навички виступати перед публі¬кою, розвиток художньо-творчих здібностей, артистичності.
Перегляд файлу

1

 

Комунальна установа

Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6 м. Суми, Сумської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховний захід

Інформаційно-ігровий проект

«Запобігання інфекційним захворюванням народними засобами»

Театралізоване свято «Будьмо здоровенькі»

 

 

 

 

 

 

                                                                                   Вчитель початкових класів

                                                                                   Лиштван Ольга Анатоліївна

 

                                                                        

 

 

 

 

Суми – 2020

 

Тема. Інформаційно-ігровий проект

«Запобігання інфекційним захворюванням народними засобами»

Театралізоване свято «Будьмо здоровенькі»

 

Тип проекту:

  • за пріоритетним видом діяльнос­ті — навчально-ігровий;
  • за предметно-змістовною сферою інтересів  -   екологічний;
  • за участю у розробці — колектив­ний;
  • за звертанням до аудиторії — шкіль­ний;
  • за терміном виконання — серед­ньої тривалості;
  • захарактером партнерських взає­модій між учасниками проектної діяльності — кооперативний;

• за формою представлення — творчо-рольовий.

Навчальні предмети: українська мова, я досліджую світ, мистецтво.

Мета: навчати працювати над ство­ренням проекту, добирати лікарські рослини та інформацію про їх влас­тивості;

добирати музичне оформ­лення;

розробляти дизайн костюмів, реквізиту;

розвивати навички роботи в команді, творчі, артистичні здібнос­ті;

виховувати художньо-естетичні смаки, вміння виступати перед ау­диторією, почуття відповідальності за доручену справу.

Очікувані результати:

 уміння працювати над пошуком творчих ідей, розподіляти свій ро­бочий час;

  •  уміння добирати музичний супро­від до сценарного задуму;
  • уміння створювати ескізи костю­мів;
  • навички виступати перед публі­кою, розвиток художньо-творчих здібностей, артистичності.

Опис проекту

Пошуковий етап — після бесіди зі шкільною медсестрою учням 2-го класу захотілося більше дізнатися про те, як вберегтися від інфекцій­них хвороб народними методами. Тому учні почали збирати матеріали про лікарські рослини та народні ре­цепти лікування ними.

Діти опрацьовували літературу, озна­йомилися з періодичними видання­ми, а також збирали рецепти від сво­їх мам та бабусь. Важливо, щоб діти відчули відповідальність за виконан­ня цього завдання та знайшли про­стір і можливість для втілення власних ідей, пошуку оптимального варіанту, який би якнайкраще відповідав їхнім можливостям і здібностям.

Аналітичний етап — після опрацю­вання знайденої інформації необхід­но було проаналізувати ідеї, що спо­добалися найбільше, трансформувати їх у свій сценарний задум, включив­ши свої пропозиції задумки. Важли­вим етапом було добирання персона­жів з урахуванням здібностей учнів, можливостей виготовлення необхід­них костюмів, а також обміркову­вання реквізиту, який би суттєво до­повнив сцени сценарію і не вимагав значних матеріальних затрат.

На цьому етапі підготовки було про­аналізовано також обсяги ролей, яких необхідно було дотримуватися, адже різні учні володіють різним обсягом пам'яті.

Практичний етап — на цьому ета­пі було створено сценарій та розпо­чалася робота щодо його втілення у життя. Діти об'єдналися у декіль­ка підпроектів.

Підпроект 1. «Лимонники»

  1.  лікар Нехворій-ко       
  1. синоптик
  1. рекламна гру­па
  1. рекламна група
  1. рекламна гру­па
  2. реклам­на група
  3. рекламна група

Підпроект 2. «Часничок і Цибулинка»

  1. Часник
  2. Цибулинка
  3. Ангіна
  4. Грип
  5. Інфекція

  Підпроект 3  «Медок» (лялькова вистава)

  1. Зайчик
  2. дівчинка
  3. лікар

Презентаційний етап — генераль­ні репетиції за участю всіх груп під-проектів.

Захист проекту відбувався у вигля­ді виступу на святі «Будьмо здоро­венькі!»

Контрольний етап — колективне об­говорення результату, обмін вражен­нями від виконаної роботи, оцінка якості виступу, самооцінка участі всіх задіяних учасників.

Вхідні знання та навички:

  •                  знання порядку роботи над ство­ренням сценаріїв свят, робота з до­відниками та енциклопедіями;
  •                  навички працювати над підготов­кою і втіленням сценарного заду­му у життя;
  •                  вміння добирати тематичні костю­ми, шукати образ для перевтілення у відповідний персонаж; творчо пра­цювати над мізансценами для допов­нення загального враження від сцен, створювати танцювальні замальов­ки для ефектних виходів та ін.;
  •                  уміння добирати змістовний музич­ний супровід для сцен сценарію.

Матеріально-технічне, інформаційно-технічне та методичне забезпечення:

  •                  Засоби масової інформації, періо­дичні видання, довідники, енциклопедії, телевізійний про­стір (розважально-гумористичні програми);
  •                  комп'ютер, мережа Інтернет;
  •                  папір, олівці, фломастери, фарби, лікарські рослини, мед, смороди­на, малина;
  •                  магнітофон, електронні носії ін­формації, мікрофони, музична тех­ніка.

Оцінювання результатів:

оцінювання відбувалося шляхом опи­тування глядачів, учителів, самооці-нювання, оцінювання виступу бать­ками учнів.

Очікуваний кінцевий продукт проекту: проведення свята для учнів 1—4 класів.

Форма представлення кінцевого про­дукту: театралізоване свято «Будьмо здоровенькі!»

ХІД СВЯТА

Ведучий

Добридень вам, дорослі і малята,

Запрошуємо всіх на наше свято!

Ми свято здоров'я проводимо нині,

Дуже потрібне кожній дитині.

Ми, школярики маленькі,

Проводимо свято «Будьмо здоровенькі!»,

Бо здоров'я — основа всього у світі,

Знають в школі і найменші діти.

У кожній родині, у кожній сім'ї

Зростають веселі й спритні школярі.

А щоб шкільні науки добре вивчати,

Про своє здоров'я треба подбати.

 

(Виходить лікар Нехворійко.)

Рекламна група (№1)

Чудовий лікар Нехворійко

У місті нашому живе.

Дасть вам пігулку чи настійку —

Здоров'я буде, як нове!

 

Рекламна група (№2)

Уміло рани заживляє,

Хоч на нозі, хоч на руці.

Нікому він не відмовляє,

Лікує навіть горобців!

 

Рекламна група (№3)

Наш добрий лікар Нехворійко

Прийшов сьогодні він до нас.

Спочатку лікар Нехворійко

Уважно всіх оглянув нас.   

Ні, не пігулки, не настійку,

Не шприц бридкий, не краплі в ніс —

Наш добрий лікар Нехворійко

Свої поради нам приніс.  

 

 

 

Ведучий

Він повідомив:

 Лютий ворог

До міста нашого пробравсь.

Це грип!

Можливо, дуже скоро

Він завітає і до нас.

Як нам від грипу встерегтися?

По-перше, ти запам'ятай:

Побережись, не застудися!

На вус, як кажуть, намотай,

Що у застудженому тілі

Грип швидше візьметься за діло.

В теплі ж незатишно йому,

По-друге, руки мий.

Чому?

Руками ти за все хапався,

Звичайно, вірусів набрався.

Тепер додому їх приніс.

Вони потраплять в рот і в ніс!

Це лихо треба зупинити!

Хутчіш із милом руки мити!

По-третє, їжте всі часник,

Щоб вірус грипу зовсім зник:

Цей вірус часнику боїться.

Запам'ятайте, знадобиться!

Наш добрий лікар Нехворійко

Завжди навчає малюків:

 Щоб вам не знадобились ліки,
Любіть моїх помічників.

Це — мед, калина і малина,

А ще цибуля і часник,

Смородина, лимон, шипшина.

Природа — справжній чарівник!

Запам'ятайте, що рослини —

Природні ліки, справжній дар!

В них мінерали, вітаміни —

Здоров'я і життя нектар!

А ще сказав наш мудрий лікар,

Що щирий і веселий сміх

І гарний настрій наш — теж ліки

Найкращі, від хвороб усіх!

 

Ведучий

Вас вітає другий клас!

Рекламу про лимон розкаже він для вас.

(Повідомлення про лимон.)

Лимон

Цитрусовий я Лимон,

Серед фруктів я барон

На прізвисько Кислий,

Зате всім корисний.

Маю дольки соковиті,

Наче сонечком налиті,

Надворі язик щипаю,

Всіх від грипу захищаю.

Хто дружить зі мною буде,

Той хвороби всі забуде,

Виросте міцним, здоровим

І відгонить всі хвороби.

 

Рекламна група (№1)

 Щоб людям хвороб не знати,

Лимон їм треба споживати —

Він застуду переможе

І кожному допоможе.

 Перед лимоном ми в боргу,

Він надає нам допомогу.

Лимон корисніший за все,

Бо має вітамін він С!

 

Рекламна група (№2)

Хоч лимон і кислий,

Але дуже він корисний —

Проганя застуду враз,

Швидко вилікує вас.

Від застуди допоможе скибка свіжого лимона!

 

Рекламна група (№3)

Ми п'ємо його із чаєм, а потім хвороб не помічаєм!

Якщо грип вилікувати нічого не зможе,

То лимон неодмінно допоможе.

 

Рекламна група (№4)

А дівчата — глянуть любо —

Об лимонник чистять зуби,

І тому в них зубки цілі —

Дуже гарні, білі-білі.

 

Рекламна група (№5)

Хто, скажіть, його не знає? —

В кожній хаті поважають!

Варення із лимону їж,

Тоді виростеш скоріш.

Щоб не було у вас застуди,

Хай буде лимон з вами всюди.

 

Звучить музика

 

Вас вітає прогноз погоди від 2-Б класу

На півночі вдень температура від... до..., уночі від... до... °С.

Вчора був від кашлю флавомед,
А сьогодні лимон і мед.

Напівдні від... до../С, місцями дощ, тумани.

Пігулки вам не допоможуть
На зміну АЦЦ

Прийде лимон з вітаміном С!

У центральній частині України без опа­дів, швидкий порив вітру, тиск повітря підніметься за 20 % ртутного стовп­чика, температура від... до... °С.

Щоб не вживати мілістан,

Лимон допоможе покращити вам стан!

На сході — сонячно, опадів не очіку­ється, вітер сильний поривчастий, місцями невеликий дощ із снігом.

Якщо застуда чи грип — не потрібен амізон,

Хвороби допоможе вилікувати всім лимон.

Нехай проблеми та негоди

не роблять вам в житті погоди!

 Хай вам щастить! Будьте здорові!

Пісня про лимон

Лунає пісня на мелодію пісні «Гоп-гоп» В. Сердючки

Сьогодні в вас ангіна,

А завтра ніс заклало.

Ми скажемо відверто:

Ти, друже, захворів?

Бери лимон із цукром

І пий його із чаєм,

І тихо, тихо, тихо,

 І ням, ням, ням, ням, ням!

Приспів:

Гоп, гоп, гоп — лимон,

А ти хворієш.

Гоп, гоп, лимон —

А він корисний,

Гоп, гоп, гоп — лимон,

Не весело сьогодні...

Сьогодні ти хворієш,

А завтра ти здоровий,

Лимоном ти лікуйся —

Не будеш ти хворіть!

А ти його із цукром,

 А ти його із чаєм,

І тихо,тихо,тихо —

І ням, ням, ням, ням, ням!

Приспів:

Гоп, гоп, гоп — лимон,

Ти не хворієш.

Гоп, гоп, лимон —

Бо він корисний,

Гоп, гоп, гоп — лимон

Нам весело сьогодні!

КАЗКА ПРО ЦИБУЛЮ І ЧАСНИК

Ведучий

Гуртом послухайте ви казку

Про часника й цибулі в'язку.

 

Історія ця сталася зимою.

Були вони вкраїнським кумом і кумою.

Гіркуватий мають смак,

Вміють танцювать гопак.

Цибулина з часником —

Мов дівчина з козаком.

 

(Танок Цибулі і Часника)

Цибуля

Цибуля — ось моє ім'я,

В собі маю вітаміни А.

Хоч невеликою я зросту,

Сприяю правильному росту,

Велику кількість маю йоду,

Корисна пані для народу.

Часник

Я — часник, розправлю чуба,

Блисну білим-білим зубом,

Посміхнуся і скажу:

Я походжу від «чесати»,

А чесати — Відділяти.

На зубки я розділяюсь

І тому так називаюсь.

Ми кругленькі, веселенькі,

Маєм пір'я зелененьке.

На городі нас лиш рвуть,

Нас і ріжуть, нас і труть,

Гіркий маєм корінець!

Хто проти нас, тому — кінець!

 

Ведучий

Раптом десь, з якогось боку,

Почувся кашедь стафілококу.

 

Бронхіт

Це сусід був хворобливий,

Хто дружив з ним, був сопливий,

Хвороби добре з ним дружили,

На кого б написати, ворожили.

Ангіна до добра не доведе,

 

Грип

Грип тягне у ліжко, підніжку дає,

 

ГРВІ

Інфекція мікроби розсипає,

В дітей здоров'я швидко забирає.

 

 

Туберкульоз

Вмить до рук вчепилась сльозно

Паличка туберкульозна.

 

Дизентирія

З нею паличка дизентерійна —

Компанія в сусіда ненадійна.

 

(Усі «хвороби» виконують частівки)

 

ПІСНЯ ХВОРОБ

ОРВІ

Якщо з носа у нас ллє,

Ми усі беремо

Хусточки, і то не є,

То не є проблема.

 

Дизентерія

Розсипати болячки

Ми разом будемо —

То не, то не, то не є,

То не є проблема!

 

Туберкульоз

Кожен, що приходить, день —

Інфекційна тема.

Для дорослих і дітей,

То не є проблема.

 

Грип

Якщо грип у тебе є,

Ми співать будемо:

То не, то не, то не є,

То не є проблема!

 

Ангіна

Має рішення своє

Хвора теорема,

їм ангіну підкладем —

То не є проблема!

 

Бронхіт

Щоб мікроби мали всі,

Кашляти будемо,

То не, то не, то не є,

То не є проблема!

 

Ведучий

Цибуля і Часник завидів

Своїх братів летючих фітонцидів.

Вправно, швидко розділились,

З ангіною та грипом мало не побились.

На черевного -тифу бацилу

Цибуля зразу ж приміняє силу,

Від нежиті, зубного болю та чуми

Цибулею і часником дітей врятуєм ми!

 

Грип

— Сусіде, що це за погрози?

Чому це від цибулі в мене сльози?

Не потрібна тут вона,

Де вона — одна біда.

 

Ангіна

«SOS!» — я захисту шукаю,

Ой, рятуйте, помираю!

 

Цибуля

Боротися з хворобою допомагаю.

Про дітей не забуваю,

Бо маю вітаміна С, запам'ятайте,

Щоденно мене ви усі споживайте.

У нас із Часником є користь, і є смак.

Хвороби, спробуйте, скажіть, що це не так!

 

Грип

Тихо, тихо, Цибулино!

Хай розсудить нас дитина:

Будем чхать, будем хворіти —

З ким погодилися дружити?

Діти, з ким ви будете дружити?

 

Туберкульоз

Ну, якщо із нами не хочете дружити,

Знайдемо інших ми дітей,

щоб разом похворіти!

 

Учень №1

І перестали навіть рани у дітей гноїться,

Загинули хвороби, немає де дітися.

 

Учень №2

Знають всі — дорослі і дитина —

Хто такі Часник і Цибулина!

 

Учень №3

Вони завжди потрібні людям,

Як приправи, в кожнім блюді.

 

Учень №4

Якщо волосся у тебе слабке,

Зробити можеш ось таке:

У шкіру сік цибулі повтирай —

Волосся буде, наче водограй.

 

Учень №5

Із їжею, щодня, хоча б разочок

З'їдай із апетитом часнику зубочок.

Хвороба швидко заніміє,

Організм ураз зміцніє.

 

Учень №6

Прикладай собі на спинку

Печену лиш цибулинку,

Шкіру щоб не обпекти

Та здоров'я зберегти.

 

 

Учень №7

Мобілку на шиї не носи,

Бо вона не для краси,

А поклади собі в торбинку

Часничок і цибулинку.

 

Ведучий

О цибуля! О часник!

Кожен в нас до цього звик!

Дружіть із ними ви завжди —

Вони врятують від біди!

Будь здоровим, і не кашляй

Побажаємо тобі,

Заспіваєм сьогодні

Українське RNB.

 

Пісня Часника і Цибулини

(Лунає пісня.)

Часник

У Цибулі смак чудовий —

Кого хочеш дістає!

Вона всіх людей лікує,

Болячок не слухає!

 

Разом

І коли до нас приходять

Вірус, нежиті любі,

Не хворіємо ніколи,—

Ми співаймо RNB

 

Цибуля

Має хто Часник в запасі,

Можете почути скрип —

У народі він, ведеться,

Краще всіх лікує грип

 

Разом

Гей,- приходьте, ну давайте,

Раді будемо завжди!

Не хворіємо ніколи —

Ми співаймо RNB.

Часник

Ми виходимо у двір —

Тут  своя компанія:

Часничок і Цибулина,

Прізвисько — Гіркая.

 

Разом

Нам подобається разом,

Просто разом — ми круті!

Боремось із болячками

Ми співаймо RNB!

 

Цибуля

Ось Часник, він гарний хлопець,

На городі росте він,

Сам долає він мікроби,

А ми допомагаємо!

 

Разом

Нам подобається разом

Просто разом — ми круті!

Боремось із болячками —

Ми співаймо RNB!

 

Приспів (усі разом)

 

Ведучий

На дворі зимно, лютують вітри,

А ти посміхнись, швидше сльози утри.

Бути здоровим настав час,

Бути здоровим — це просто клас!

 

ЛЯЛЬКОВА ВИСТАВА «МЕДОК»

 

Презентуємо Вам, наші гості, виставу «Медок».

 

(З'являється Зайчик.

Він чхає, тре носик лапами, зойкає.

Заходить Дівчинка.)

 

Ведучий

В білій хатці під сосною

І улітку, і зимою

Жив собі маленький Зайчик —

Жвавий білий побігайчик.

 

Дівчинка

  •            Зайчик, любий, що з тобою?

Носик мокрий, весь тремтиш.

Хусточку бери скоріш!

Зайчик

  •            В мене хусточки немає,

Я вже цілий день чихаю!

Все апчхи! Апчхи! Апчхи!

За які ото гріхи?

 

Дівчинка

  •            Добре, дам тобі хустинку,

І ходімо у хатинку.

(Дівчинка вкладає Зайчика у ліжко, при­туляє руку до його лобика.)

  •            Розкажи мені, не крийся,

Де ж ти, друже, застудився?

 

Зайчик

  •            Вчора випав гарний сніг

 Я на вулицю побіг.

Думав я, шо сніг смачний,

Солоденький, запашний...

Спробував його на смак.

Зрозумів, що це — не так.

 

Дівчинка

 Друже, сніг не можна їсти,
Це не цукор і не тісто,

Сніг холодний і брудний,

Аніскільки не смачний!

 

Зайчик

  •            В мене горлечко болить,

Вуха, хвіст — усе тремтить!

 

Дівчинка

  •            Я тобі допоможу,

Вже по лікаря біжу!

 

Лікар

  •            Хто хворіє, що болить?

Швидше лікарю кажіть!

Перевірю діточок —

Покажи свій язичок!

 

Дівчинка

  •            Лікарю, ми всі здорові!

Це наш Зайчик захворів,

Бо він сніг холодний їв.

 

 

Лікар

  •            Бідний Зайчик, весь горить!

Схоже, хворий він на грип.

Хто підкаже із малят,

Чим нам Зайця лікувать?

 

Дівчинка

 Можна дати чай із липи

І вареннячко смачне,

Та найкраще мед лікує —

Вмить гарячка пропаде!

 

Лікар

 Молодці, мої малята!
В мене є пахуча м'ята,

І ромашка є, і липа,

І малина соковита.

Будем Зайця лікувати —

Медом його пригощати!

 

Зайчик

 Ой, спасибі!
Вже не хворий!

Мед цілющий допоміг,

Він хворобу переміг!

 

Лікар

  •            Зайчик медом лікувався
    І швиденько сил набрався,
    Тож і ви часу не гайте,
    Кожний день мед уживайте!

 

Ведучий

  1. Яке правило порушила дівчинка доглядаючи за хворим Зайчиком?
  2. Так що нам допоможе боротися з грипом?
  3. Які лікувальні властивості меду ви знаєте?

 

Учень  № 1

  •            Мед — не ліки, а смачна страв; яка містить у собі безліч поживних  речовин

 

Учень  № 2

  •            Здавна український народ знає цілющі властивості меду і вживає його при багатьох хворобах

 

Учень № 3

  •            При сильному кашлі вживають с чорної редьки з медом

Учень № 4

  •            Якщо у вас болить горло, пий чай із лимоном і з медом

 

Учень № 5

  • Медом змащуйте подряпину опіки, і біль швидко минеться, рана загоїться

 

Учень № 6

  •            Сік калини з медом допоможе щ застуді

 

Учень № 7

  •            Якщо змащувати волосся медо: воно стане густим і довгим

 

Учень № 8

  •            А коли ви зробите маску з меду вмить станете молодими і красивим

 

Ведучий

  •            Навіть якщо ви не хворі, їжте мед.  Це поліпшить ваш настрій, додасть сили, поліпшить сон.

 

Виходять вітаміни

Вітаміни

Ми маленькі вітаміни

Дуже корисні узимку!

Ми з мікробами воюєм,

Ми за вірусом полюєм.

Щоб не хворіти грипом та ангіною,

Вживайте, діти, вітаміни!

Хто з вас знає, де ми є,

Хай нам підказочку дає

 

Ведучий

- Де більше вітаміну С - у яблуці чи у цукерці? (У яблуці)

- А вітаміну А - у моркві чи у жуйці? (У моркві)

- А вітаміну В - у горіхах, у печінці чи у «Чіпсах»? (У горіхах і печінці)

- А вітаміну Dу яйцях, рибі чи ковбасі? (У яйцях і рибі)

- Молодці! Про вітаміни пам’ятайте, частіше їх вживайте.

 

Співають частушки

Вітаміни споживайте,

Про здоров’я дбайте.

Вітаміни А,В,С

Не забудьте й мене D

З вітамінами дружити

- Це здоровим довго жити.

Вітаміни А,В,С

Не забудьте й мене D

Щоб у школі добре вчитись

Треба з нами подружитись

Вітаміни А,В,С

Не забудьте й мене D

 

Учень № 1

Зрозуміло, всім відомо,

Що приємно буть здоровим.

Треба тільки знати,

Як здоровим стати.

Кожен день по розпорядку

Маємо робить зарядку.

Для здоров’я вона плюс –

Намотай собі на вус.

 

Учень № 2

Якщо хочеш бути здоровим,

Правило запам’ятай:

Сам про своє здоров’я дбай,

На лікарів цю турботу не перекладай

 

Учень № 3

Лікарі лікують хворих,

Здоров’я вони не творять.

Людина повинна сама

Дисциплінована бути і вольова.

 

Учень № 4

Щоб мати здоров’я, слід правильно їсти,

Вживати поживне і тільки корисне.

Не їсти надміру, не шкодити тілу

І пам’ятати про вітаміни

 

Учень № 5

Повітря, сонце і вода

- Для всіх хвороб просто біда.

Тож гартуватись дуже слід

Щоб врятуватися від бід.

 

Учень № 6

На сонце личко підставляй,

Водою тіло обмивай,

Морозу, холоду не бійся,

А для сміливості ти смійся.

 

 

Учень № 7

Бо усміхнена людина –

Це здоров’я половина!

А щоб дух здоровий мати,

Треба добрим в світі стати.

 

Тест – пам’ятка

Правила запобігання грипу

(Продовжити речення)

1. Під час кашлю і чихання прикривайте рот і ніс ………. (хустинкою)

2. Користуйтесь тільки своєю носовою ………….. (хустинкою) і рушником 

3. Оберігайте себе від …………………………. (переохолодження)

4. Промоклий одяг і взуття треба швидко …………… (зняти)

5. Частіше провітрювати …………….. (кімнату)

6. Часто мити руки з ……………….. (милом)

7. Намагатися не ходити в гості в дім, де є хворі на ………….. (грип)

8. Щоденно робити ранкову ………………… (гімнастику)

9. Вживайте овочі і ………………. (фрукти)

10. Щоденно з’їдати зубок ………….. (часнику)

 

Будемо з водою дружити,

Будемо з повітрям дружити,

Будемо із спортом дружити,

Щоб без хвороб жити.

 

Ведучий

Скласти прислів’я про здоров’я:

  1. Чиста вода для хвороби біда.
  2. Бережи одяг з нову, а здоров’я з молоду.

 

Навіть у Конституції – Основному Законі нашої держави визначено право людини на здоров’я, але про своє здоров’я кожен з нас повинен подбати самостійно.

Учень

Хочем ми усім сказати,

Що здоров’я краще мати,

Аніж хворому ходити

Й світ чарівний не любити!

Бо любов, здоров’я, сила

Нам дають чарівні крила.

Ще дають саме життя

І несуть у майбуття.

То чому ж не порадіти?

Ми ростемо наче квіти,

В колі дружної родини.

Ми – майбутнє України!

 

 Підсумок.

 На цьому презентацію нашого інформаційно – ігрового проекту «Запобігання інфекційним хворобам народними засобами» Свято «Будьмо здоровенькі!» закінчено.

 Ми бажаємо вам бути завжди здоровими та щасливими. Нехай вам у цьому допомагають народні засоби.

А на згадку про нас даруємо символ нашого свята – лимон!

 

 

doc
Додано
24 травня 2020
Переглядів
524
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку