Свято у 1 класі «Стежинками улюблених казок»
1-й учень.
За голубими вітряками,
Де скачуть коники баскі,
Десь у дворі під лопухами
Живуть бабусині казки.
2-й учень.
Они стрічають ранки з птаством,
Дощем напоюють садки,
А вечорами ходять пасти
По небу синьому зірки.
3 –й учень.
І гарно їм у світі жити ,
У теплій тиші запашній,
Бо їхній дід – вусате жито –
Для них нашіптує пісні,
А їхня мама – біла хмара-
Охороня від спеки їх,
Сестрички – квіти різнобарвні –
Дарують їм веселий сміх.
4 –й учень.
А ніч, коли злітає з неба і заглядає до вікна,
Тоді казки спішать до тебе і світяться до ранку в снах…
А. Костецький
Вчитель. Сьогодні ми зібралися ,щоб зустрітися з незвичайним дивом – дитячою казкою.
5 – й учень.
Існує книг багато на землі,
Вони цікаві, мудрі та повчальні
Та кожен з нас , дорослий чи малий,
Казки читає – дуже вони гарні.
6 – й учень
У казці звірі свою мову мають ,
Дерева розмовляють, мов живі,
Добро і правда завжди зло здолають ,
Тому і люблять казку діти всі.
7-й учень
Сьогодні ми Казку запросили,
Щоб бачити її і слухати гуртом.
А Казка у залі десь там заблудилась –
Давайти ми її покличемо разом!
Хором: Казко, ти до нас прийди!!!
Казка. Вітаю вас,дорослі і малі!
Від всіх казок низенький вам уклін.
Я, Казка мудра, хочу вам сказати,
Що кожен з вас мене повинен знати.
Бо кажуть, казка вчить на світі жити
Та правду й волю завжди боронити
Тож казку, впевнена, ви знаєте усі.
Вчитель. А щоб перевірити , чи знають наші діти казки, позмагаємося в
« Стежинками улюблених казок». Для цього ви поділилися на дві команди: дівчатка й хлопчики. Відповіді буде оцінювати журі. Журі – наші батьки. Кожна правильна відповідь оцінюється одним балом. Казка виставлятиме їх на дошці. У якої команди буде більше балів – та й переможе.
1 конкурс « Назвіть ім'я казкового героя»
На дошці прикріплено квітку з 8 пелюстками, на звороті кожної пелюстки написано назву казкового героя, ім'я якого потрібно назвати. Діти виходять до дошки і знімають одну пелюстку і називають казкового героя.
Кіт…..( у чоботях) Баба…(Яга)
Вінні … (Пух) Червона…(Шапочка)
Крокодил …(Гена) Спляча ….(красуня)
Коза…..(Дереза) Курочка …(Ряба)
Слово журі. Дівчинка – казка виставляє на дошці бали ( цифри – магніти ) після кожного конкурсу.
2 конкурс «Упізнай казку».
Вчитель зачитує віршований опис казки, команди по черзі розгадують.
Маленьке, сіреньке, біди наробило.
Щось біле ,кругленьке хвостиком розбило.
Сумує бабуся,плаче дідусь, витирає сльозу.
А курочка кудакче: я вам золоте принесу.
(«Курочка Ряба»)
Розкажу ам, діти казку
Я про кішку, про собачку
І про діда, про бабусю
І про мишку – сіроманку.
Я кажу , а ви згадайте,
Назву казки відгадайте.
(«Ріпка»)
Підробив він голосок,
Став дзвінко співати.
Здогадалися вони:
Вовк – не наша мати.
( «Вовк і семеро козенят»)
Старенька бабуся у лісі жила.
Гостинці для неї онука несла.
Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?
Як казка ця зветься? Хто б відповів?
(«Червона Шапочка»)
3 конкурс «Чарівна торбинка».
У торбинці знаходяться речі, що загубили герої казок. Потрібно дістати предмет і назвати . з якої він казки.
Бинт – «Лікар Айболить»
Рукавиця – «Рукавичка».
Тарілка – « Лисичка і Журавель»
Пиріжок – «Івасик- Телесик»
Качалка – «Лисичка й качалочка»
Яблуко – «Білосніжка»
4 конкурс «Танцювальний»
Наші казкові герої полюбляють танцювати. Завдаання – вивчити їхній танок.
На екрані демонструються відеофайли різні для кожної команди, діти намагаються повторити побачені рухи.
5 конкурс «Упізнай за голосом»
- А за голосом ви зумієте пізнати героя мультфільму?
Послухайте ,як вони про себе розказують і назвіть їх.
6 конкурс «Казкові пісеньки»
Казкові герої уміють не тільки танцювати і розказувати про себе, вони ще й співають пісеньки. А ви знаєте їхні пісеньки?
Вам потрібно довести це.
(Команда дівчаток співає пісеньку Кози – Дерези, а хлопчики – пісеньку Колобка).
7 конкурс «Конкурс талантів»
- Які ж таки талановиті казкові герої , але ви , діти, теж продемонстрували свої таланти і я знаю, що вони у вас ще не закінчилися. У наступному конкурсі вам знадобляться таланти художника і конструктора. Завдання будуть спільними для обох команд, переможе той, хто виконає його швидше й краще.
1) «Художники»
- Послухайте та продовжіть речення. Назвіть цю казку.
Дівчинка-качечка злетіла зі своїми сестричками у небо .І поміж ……(хмаринок) зник їх пташиний ключ.
- Вам треба намалювати хмаринку із зав'язаними очима ( по 1 учню з команди).
2) «Конструктори»
Послухайте та відгадайте казку.
Це казка, в якій хитра Лиска підманула довірливого Півника. Але у Півника є справжній друг, який його врятує. Хто він?
Допоможіть Котикові скласти з геометричних фігур транспортний засіб, щоб наздогнати Лиску і повернути Півника.
Завершуємо свято, підраховуємо бали. Нагороджуємо переможців.