Виховний захід на тему: "Моя доброчесність"
Вчитель: Авакіян Л.С.
Клас : 3
Мета заходу:
Обладнання:
Плакати з написами: "Доброчесність – це...", "Який я доброчесний?", "Що означає бути доброчесним?" Картки з прикладами ситуацій. Маркери, папір, олівці.
Хід заходу:
Вступне слово вчителя (5 хвилин):
Пояснення теми.
Учитель розповідає про значення слова "доброчесність" (чесність, порядність, справедливість, доброта тощо).
Розмова про те, як ці якості проявляються у повсякденному житті, в школі, вдома, на вулиці.
Групове обговорення (10 хвилин): Учні діляться на кілька груп, кожна група отримує запитання для обговорення:
Що таке доброчесність?
Як можна показати свою доброчесність у школі?
Чому важливо бути чесним з іншими?
Після обговорення кожна група ділиться своїми думками.
Гра "Добрий чи поганий вчинок?" (15 хвилин): Учитель зачитує кілька коротких ситуацій, а учні повинні визначити, чи є вони доброчесними.
Приклади ситуацій:
Ти знайшов на підлозі монету і віддав її вчителю.
Друг попросив списати домашнє завдання, і ти погодився.
Ти допоміг молодшому учневі знайти загублену річ.
Після кожної ситуації учні пояснюють свій вибір.
Творче завдання "Моя доброчесність" (10 хвилин): Учні отримують аркуші паперу і мають намалювати або написати ситуацію, в якій вони проявили або могли б проявити доброчесність. Після виконання діти коротко презентують свої роботи.
Заключна бесіда "Чому бути доброчесним важливо?" (5 хвилин): Учитель підсумовує захід, наголошуючи на тому, що доброчесність – це не тільки чесність, але й готовність допомагати іншим, бути відповідальним та справедливим.
Підсумок (3 хвилини): Учні разом з учителем підводять підсумки заходу, роблячи висновки, що доброчесність робить життя людей кращим, а стосунки – дружніми та чесними.
Результати заходу:
Учні зможуть краще розуміти, що таке доброчесність і як вона впливає на їхні вчинки.