Розвиток мислення, та уважностЈ час проведення виховного заходу
- це ми!»
вихователь Г ПД школи l-lll
NQ65 м.Киева з поглибленим вивченням мов Федосеева О.Ю.
початку занятгя
Добрий день, Приготуйтесь до занятгя i на команди, kaITiTaHiB.
теми занятгя.
ми для вас проведемо конкурс п,йтливих, розумних та уважних.
З. Основна частина
3.1 Розминка по задаються запитання)
1) На яке дерево ворона час зливи ? ( На мокре)
2) Коли коту виповниться 7 P0kiB, що буде ? восьмий)
3) Коли машина Тде, яке колесо у нет не крутиться ? (Запасне)
4) Чому собака гавкае ? ( Бо не BMie говорити)
5) Коли чорному коту легше всього пробратися до ? (Коли
6) На що схожа половина яблука ? (На другу половину)
7) йшов дощ. Чи можна чекати на сонячну погоду через три доби ? ( Hi, 60 буде
8) Чому людина назад озираеться? ( Бо в нет немае очей на
9) Що трапилось 30 лютого? в лютому 28 або 29
10) Учора дядечко Семен потрапив зливу. Шляпу та парасольку BiH залишив удома, тому вимокнув до нитки. Але жодна волосина на його не промокла. Чому? ( Бо BiH лисий)
3.2 « попелюшки»
Попелюшка завжди любила танцювати. Але часу у нет 1-йколи не було, Тому доводилось танцювати в той час, коли вона виконувала хатню роботу.
Завдання. як танцювала Попелюшка в той момент, коли вона: прасувала одяг, поливала мила посуд,
3.3 Намалюй посмйшку
На паперу, лежать фломастери.
Викликаеться по учню з команди i вони з зав'язаними очима мають намалювати посмтжу клоуна.
3,4 Не (конкурс kaniTaHiB) порахувати до 30 i при цьому 3aMicTb чисел, в яких входить цифра З i чисел, можна на З, noTpi6H0 говорити « Не
3.5 «Показуха» слова рухами, жестами, а команди
(1 хв.). Хто той i
1 команда |
2 команда |
Праска |
Феерверк |
Чайник |
Фен |
Крейда
Швабра
Циркуль М' яч
Балет Машина Курка Собака
Телефон
Помада Годинник
Шапка
3.6 Знайти
На кладеться 5 Викликаеться по учню з команди. Вони дивляться на розташування i виходять, вчитель Тх розташування. Учень мае
3.7 Порахуй числа
Написати на числа 1 до 20 i одночасно рахувати в голос 20 до 1.
3.8 Визначення уваги
84 i 26
Першу цифру другого числа помножити на другу цифру першого числа i додати другу цифру другого числа, а отриманоТ суми першу цифру першого числа. (2 4 +6 е— 8 = 6 )
3.9 музиканти
Коли музикант грае на своему iHcTpyMeHTi, у нього, як правило, руки. А якщо в цей час з ним щось трапилось?
Спробуйте зобразити, як буде музикант, якщо час виступу з ним трапиться непередбачуване.
Скрипач — на повзае муха
--
— зачесалася спина Трубач -- падають штани.
3.10 Незвичайне декламування.
Декламування — це виразне читання Але красиво продекламувати бувае просто неможливо.
Спробуйте прочитати байку Л. « Чиж та Голуб»
Весною Чижик молоденький,
Такий проворненький,
В садочку все c06i скакав
Та якось у попав;
Сердега в рветься, б'еться...
А голуб бачить та
- А що? Попавсь? От T06i й на!
Вже, певно голова дурна. , .
Не мене б не
Хоч як би не хитрили,
Бо я не Чижик! Hi... оце!
Аж гульк i сам
Ого на себе не
Але так читайте, немов: ви сильно замерзли; вам придавило ногу; у вас в POTi гаряча картопля; ви дуже хочете спати. 5.
Нагородження
Чиж та голуб
Весною Чижик молоДенькиЙ,
ТакиЙ проворненький,
В саДочку все c06i скакав
Та якось у й попав;
СерДега в рветься, б'еться...
А голуб бачить та
-А що? Попавсь? От m06i й на!
Вже, певно, голова Дурна...
Не мене б не
Хоч як би не хитрили,
Бо я не Чижик! Нж.,оце !Аж гульк — i сам
Ото на себе не
Чужому ЛИХОВЈ' не
Праска
Чайник Крейда
Швабра Циркуль Балет
Курка
Помада
Фен
Машина Собака Телефон