Комунальний заклад освіти
«Середня загальноосвітня школа №97
імені П. І. Шкідченка» ДМР
49128, м. Дніпро,
вул. Велика Діївська,4 2
Виховний захід
« Оберігайте повсюди шлях і стежиночку в гаї.
Все те окрасою буде нашого рідного краю ».
Вельможко Людмила Петрівна
-
Посада: учитель початкових класів.
Стаж роботи: 38 років,
« старший учитель »
lyda9797@ukr.net
Виховний захід . « Оберігайте повсюди шлях і стежиночку в гаї.
Все те окрасою буде нашого рідного краю ».
Мета. Виховувати у дітей любов до природи, рідного краю, бережливе спалення
до неї . Розвивати варіативне мислення та творчі здібності.
Обладнання : комп’ютер, проектор, проектна дошка, аудіокасети з записом пісень.
( Звучить аудіозапис пісні « Даруй добро » музика та слова Н. Май.
На екрані презентація « Бережи свою Планету ». . )
І. Організаційний момент
Вчитель.
Зійшли сніги, шумить вода,
Земля вже квіти викидає ,
Буяє травка молода,
Все мертве оживає.
Коли ж це діти все буває ?.......... ( Навесні )
Вона випускає журавля
Пробуджує поля,
Вона заквітчує гаї
Відгадали , хто ж вона
Ця красуня чарівна ? ………….. ( Весна )
Гра « Асоціативний кущ ».
Діти, які почуття ви відчули , коли почули слово « весна » ?
Гра « Доповни речення ».
Ішла весна – красуня
У синій хустинці .
Несла весна – красна
У скринці.
Несла весна – красна
У скринці.
Ягнятам - .... ( травиц
Гусятам - ……….. ( водицю ).
Каченятам - ……… ( ряску ).
А малятам - …….. ( ласку ).
Весна дарує кожному , що треба і що хочеться.
Полям - ……. ( сніги поталі ).
Лісам - ……… ( траву і листя ).
Птахам , що повертаються ,
Дарує ….. (рідні гнізда ).
А мамам - …. ( перші квіти ).
Річкам дарує - …….. ( воду ).
Зернинам - …… ( теплу землю ).
А сіячам - …….. ( роботу ).
Весна відкриває дерева та води.
Проліски – очі берези.
Квітень – квітує.
Травень ліси наряжає.
Літо в гості чекає.
Фізкультхвилинка « На нашій Україні » .
ІІ, Експрес - опитування. Вправа « Мікрофон ».
- Людина не може прожити без природи тому, що..
- .Чому ж нас природа навчає ?
Вчитель.
- Чи можуть люди жити без природи ? На це питання один чоловік сказав
« Зараз - ні. Але прийде час, коли люди навчаться готувати штучну їжу, і тоді ми зможемо жити без природи ». Чи правий був він ?
4. Захист дитячих проектів « Захисти природу ».
Сьогодні у нас не зовсім звичайний урок і готувалися до нього по особливому. Нові знання ви здобували самостійно. Ви працювали в групах. Кожна група отримала завдання. Всі здобуті знання ви продемонструєте на уроці. Кожна група свою роботу оформила у вигляді проектів. Всі проекти дуже різні і за формою і за змістом. Зараз кожна група представить свою роботу. Будьте дуже уважними. Запам’ятовуйте, що вам розкажуть і покажуть ваші однокласники.
ІІІ. Підсумок заходу.
3.1 Перегляд презентації « Краса і велич України »
Вчитель. Треба завжди пам’ятати ,
І дорослим, і малим ,
Що нема таких рослин ,
Побпизу і навкруги.
Влітку, взимку й іншої пори,
Непотрібних зовсім нам
Всі рослини і тварини
Вкрай потрібні для людей!
3.2. Рефлексія.
-- Що повторили на уроці?
-- Які завдання найбільше сподобалися?
-- Над чим би ви хотіли попрацювати на наступних уроках?
- Що було для вас на уроці новим?
- Коли вам стануть у нагоді одержані знання і вміння?
- Що в роботі вам видалося легким і зрозумілим;
- Що викликало труднощі?
Література.
1.Данилко О. Будь природі другом ; для учнів 1 – 4 класів. Вид. Тернопіль, 2008р. 2. Ільяницька Л.С. Іголві проблемні ситуації. Шнола.- 2004.
3.Гільберг Т.Г. , Сак Т.В., Природознавство : підручник для 3 кл., К.: Генеза. 2013. 4.Пометун О. Інтерактивні методики та система навчання ,– К.: Шкільний світ, 2007.