Батьківські збори. Знайомство з батьками майбутніх першокласників.

Про матеріал

Батьківські збори, розроблені для батьків майбутніх першокласників НУШ. Вони дають змогу учасникам спробувати попрацювати в групах; дізнатися та відчути на собі атмосферу ранкового кола.

Перегляд файлу

Батьківські збори. Знайомство з батьками першокласників.

Завдання: познайомитися з батьками першокласників, виконати вправи на згуртування батьківського колективу; ознайомити з елементами ранкового кола, визначити домінантні риси характеру, притаманні дитині на думку батьків; попрацювати в групах.

Хід зборів

І. Вступ.

 - Шановні батьки,  щоб ви   налаштуватися на продуктивну діяльність, пропоную розпочати наше знайомство з елементів ранкової зустрічі.  Тож нині ви маєте змогу ненадовго зануритися в атмосферу, з якої починатиметься кожен день перебування вашої дитини в школі.

1. Вправа «Привітання»

 Батьки разом з вчителем стоять у колі.  Вчитель пропонує повернутися один до одного та привітатися як знайомі, як колеги, як найкращі друзі.

2. Вправа «Знайомство»

Вчитель починаючи із себе розповідає як до нього звертаються рідні, колеги та як би він хотів, щоб до нього зверталися батьки. (Наприклад: «Мене звати Алла Борисівна, вдома я: мама, Алла, доня;  для колег: Борисівна, Алла Борисівна, хочу щоб ви до мене зверталися: Алло Борисівно). У процесі розмови розмотуємо клубочок і передаємо ниточку один одному. Коли всі закінчили, підводимо підсумок: «Нехай так, як зараз ми всі разом тримаємось за одну ниточку, ми будемо триматися один одного.»

3. Очікування « Квітка»

Вирізати та прикріпити на дошку квітку, з написом всередині – «НУШ»,  а очікування  за­писати на клейких папірцях у вигляді метеликів , розмістити  навколо.  Батьки  майже не знають особливостей НУШ, а тому в чомусь відчувають пересторогу, невпевненість і бояться  на неї «сідати». 

ІІ. Основна частина.

НУШ передбачає тісну співпрацю з батьками. Для того, щоб дитині у школі було комфортно, щоб вона ефективно працювала та легко адаптувалася, ми маємо підтримувати її за таким трикутником:

 

                                                      ДИТИНА

 

 

 

 

 

 

                                   ВЧИТЕЛЬ                         БАТЬКИ

 

 

1.Вправа на зруртування.

Залишаємося у колі. Вчитель пропонує всім підняти праву ногу і постояти у такому положенні, через деякий час підняти ліву руку. Потім запитує: «Чи важко Вам так стояти?» (Так),  « Покладіть праву руку на плече сусіда. Тепер зручно?» (Так).

Висновок: у колективі важливо підтримувати один одного, допомагати один одному, побудувати партнерські відносини.

2. Пропонуємо батькам зайняти місце за партою.

-  Кожна дитина особлива та неповторна, їй притаманні перні риси характеру. А які риси є домінантними у вашої дитини?

Вчитель пропонує батькам написати на вирізаних образах позитивну та негативну риси характеру дитини, на які педагог має звернути увагу під час перебування дитини у школі.

Kontur-malchika-i-devochki_91375.jpg 

   Див. силуети:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Надалі, разом з батьками можна слідкувати, як змінюються риси характеру учня під час навчання у школі.

3. Робота в групах.

1.За кольоровими стікерами об’єднуємо батьків у 5 груп.

2. Складаємо та записуємо на дошці правила роботи в групі:

- обрати спікера;

- розприділити ролі;

- поважати думку інших;

- говорити по черзі, і т.д.

Орієнтуючись на домінантні риси характеру дітей, скласти та презентувати рекомендації щодо підготовки дитини до школи.

Після того, як усі групи виступлять, вчитель об’єднує створені рекомендації  та дарує батькам.

Наприклад:

1. Щоб  адаптувати дитину до школи, необхідно частіше розмовляти  про школу, шкільне життя. Спрямовувати малюка на серйозне ставлення до навчання.

2. Не приховуйте труднощів, які чекають на дитину у школі. Формувати впевненість у  у їх подоланні.

3. Частіше звертайте увагу дитини  хороші вчинки.
4. Навчіть сина чи дочку найпростіших навичок самообслуговування (вмиватися, чистити зуби, одягатися, доглядати одяг, акуратно їсти).

5. Привчіть дитину лягати спати та вставати у певний час (лягати спати не пізніше дев’ятій годині вечора, вставати о сьомій годині ранку).

6. Заохочувати малюка до малювання кольоровими олівцями, письма ручкою (написання паличок, кружечків, квадратиків).

7. Прищеплювати  дитині дбайливе ставлення до книжок, олівців, зошитів, фломастерів.

8. Заохочувати  малюка до  обміну враженнями від почутого, побаченого.

9. У будь – якій конфліктній ситуації не принижувати гідності дитини, прагнути заохотити її до самовдосконалення.

10. Не критикувати вчителя у присутності дитини.

   Давайте поаплодуємо один одному за чудову роботу

ІІІ. Підсумок

-Повернемось до наших очікувань, чи справдилися вони?

Учасники аналізують свої записи і переносять їх на квітку. Батьки отримали знання, отже, не бояться змін.

 -Пам’ятайте, що дитина - віддзеркалення батьків. Робіть усе, але не занадто багато,щоб дитинство і майбутнє ваших дітей було прекрасним. Дякую за щире спілкування та творчу працю.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Леонова Олена
    Цікаво, конкретно, змістовно!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 липня 2018
Переглядів
6707
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку