«Потяг здоров'я»
(музика)
Ведучий. Добрий день, дорогі діти, вчителі, шановні присутні!
Сьогодні ми здійснимо незвичну подорож до країни «Здоров'ятко». Вирушаємо в подорож казковим містом. Познайомимось з його мешканцями, які розкриють нам маленькі таємниці здоров'я. А мандрувати ми будемо на потязі, який має назву «Потяг здоров'я». Він прослідує до країни зі всіма запланованими зупинками. Я пропоную дружно вирушати в подорож. А здійснити подорож нам допоможуть дві команди.
Давайте запросимо їх на сцену та привітаємо дружними оплесками.
(команди виходять на сцену)
Ведучий. – Тож у путь, прошу зайняти свої місця, наш потяг відправляється (сигнал потяга).
«Потяг здоров'я» прибуває на зупинку «Знайоминка» (сигнал потяга).
Тут кожна команда повинна представити себе : назва команди, девіз, емблема.
Максимальна кількість балів за представлення – 5. Першою на сцену я запрошую команду.
Першу зупинку подолали відмінно. Можемо вирушати далі спокійно.
Ведучий. Увага! Наш «Потяг здоров'я» прибуває на зупинку «Артистична» (сигнал потяга).
Завдання командам таке: по черзі кожен капітан команди вибирає пелюстку від квітки. На цих пелюстках – завдання для пантоміми. По черзі команда, яка вибрала пантоміму, показує її. Інша команда розгадує, що за вид спорту їй показали.
За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.
Пісня «Вітамінка»
(Слово журі. Підсумки за 1і 2 конкурси)
Ведучий. Вирушаємо далі. Зупинка «Загадкова» (сигнал потяга).
Завдання командам: кожна команда повинна зібрати прислів’я. Команда, яка правильно і швидко збере прислів’я отримає 5 балів, інша команда 4 бали. Ну що, готові? Тоді, розпочинайте.
Поки команди працюють ми послухаємо вірші про здоров'я.
(під музику виходять учні і розповідають вірші)
Ведучий. Правильно помітили поети: хто здоровий – той сміється, а не плаче. Гарний настрій – це здоров'я. Але цього і багато іншого не знав герой однієї Казки.
Послухайте її. В одному королівстві розташований замок, в якому мешкають старий Король і його єдиний син Королевич. Усі слуги та придворні догоджають Королевичу, виконують будь яке його бажання, проте Королевич все одно хворіє. Він мало розмовляє, не має жодних бажань, ніколи не посміхається, не залишає своєї кімнати. Їсть тільки одні цукерки та тістечка. П'є кока-колу з чіпсами. Король дуже любить свого сина і нічого не шкодує для його лікування. Але ніхто не може допомогти Королевичу. Почув про сумного Королевича добрий чаклун і поспішив на допомогу. Він підійшов близько до Королевича і у них відбулась така розмова.
Чаклун: Скажи, ти хочеш бути здоровим?
Королевич: Так, хочу. Але ніхто не може мене вилікувати. Король запрошував самих відомих лікарів у світі. І все марно. Я продовжую хворіти.
Чаклун: Я спробую тебе вилікувати, але ти повинен дотримуватись моїх порад.
Дощ покрапав і пройшов.
Сонце ясно світить.
Гарно дуже це усім: і дорослим й дітям.
Де сонце і повітря.
Там життя і здоров'я.
(до Королевича)
Кожен день по розпорядку
Маєш ти робить зарядку.
Королевич: Я не знаю, що таке зарядка. Може ви мені покажете, як її робить.
Ведучий. Королевич, як робити зарядку, тобі покажуть команди, тому що потяг наш прибув на зупинку «Режимна» (сигнал потяга).
Команди покажуть тобі декілька вправ ранкової гімнастики. А ти уважно дивись і будеш регулярно виконувати ці вправи кожний ранок вдома.
Максимальна кількість балів – 5.
Чаклун: Чудово! Оглядом я задоволений, бо ніхто з дітей не хворий, всі веселі і здорові! Всі команди молодці. Тобі сподобалась ранкова гімнастика?
Королевич: Дуже, дуже сподобалось! Я такий радий!
Чаклун: А це тобі, Королевичу, мій подарунок.
Королевич: Що це? Це ж звичайне яблуко!
Чаклун: Ні, це незвичайне яблуко! Воно містить в собі багато вітамінів. І ще в ньому тепло. Якщо ти з'їси його, то воно віддасть тобі своє тепло, і ти знову будеш здоровим. Таке тепло не тільки в яблуці. Воно і в молоці, і в маслі, хлібі, м'ясі, овочах, фруктах та в іншій їжі. Але не забудь перед вживанням добре помити яблуко. Ну, а мені час вже йти. Не хворій більше. Виконуй всі мої поради. На все добре. До побачення!
Королевич: До побачення!
Ведучий. А зараз слово журі. Підсумки за 3 і 4 конкурси.
Ведучий. Увага! Наш потяг прибуває на зупинку «Цікава» (сигнал потяга).
На цій зупинці вас чекає змагання «Хто напише більше страв». Команда у якої буде більше написаних страв отримає 5 балів, а інша команда – 4 бали.
Ведучий. Увага! На зупинку «Рекламна» прибуває наш «Потяг здоров'я» (сигнал потяга).
Завдання: підготувати рекламу любого предмету, що стосується здорового способу життя.
Максимальна оцінка – 4 бали.
Ведучий. Ось і побували ми в країні «Здоров'ятко». Чудова мандрівка. Чи згодні ви з твердженням «Щоб бути здоровим, треба щоденно піклуватися про своє здоров'я ?»
Діти, а ну по черзі продовжіть речення «Щоб бути здоровим, треба …. ».
Ведучий. Дорогі діти. Будьте завжди здоровими, піклуйтеся про своє здоров'я. І я вам хочу побажати:
Руки і одяг в чистоті тримайте.
І у квартирі завжди прибирайте.
Так вже буває, так вже виходить:
Для неохайних сонце не сходить.
Спортом займайтесь, тренінгом тіла –
Це забезпечить мужність і силу.
Друзів шануйте, вірних і вдячних,
З ними у скруті зовсім не лячно
Ви – юна і гарна радісна зміно,
Треба вживати всім вітаміни!
Ведучий. Команди запрошуються на сцену.
Слово журі( підсумки за останній конкурс, нагородження).