3 травня о 18:00Вебінар: На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі

Презентація "Творчий портрет класного керівника"

Про матеріал

Презентація демонструє основний напрям роботи із національного виховання, інші напрями виховної роботи, засоби організації виховної роботи, форми роботи класного керівника, методи організації виховної роботи, алгоритм діяльності класного керівника - все в таблицях та фотосвітлини класу.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Основний напрямок роботи Національне виховання завдання мета Плекання людської особистості: фізично, психічно і духовно досконалої і здорової. Виховання любові до Батьківщини, шанобливого ставлення до її історії, історичного надбання, традицій. Виховання покоління патріотів. Форма роботи: Пошукова-дослідницька

Номер слайду 4

Напрямки роботи Ціннісне ставлення особистості до себе Ціннісне ставлення особистості до природи Ціннісне ставлення особистості до праці Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави Ціннісне ставлення особистості до історичних, культурних і духовних надбань населення рідного краю Ціннісне ставлення особистості до мистецтва

Номер слайду 5

Засоби організації виховної роботи Утвердження пріоритету загальнолюдських і національних цінностей Виховання на прикладах життєдіяльності батьків, навколишньої природи, розкриття секретів і величі державної мови, культури Реалізація виховних функцій навчання, закладених в змісті навчальних предметів, методах і формах навчання Включення школярів у позаурочну та позакласну діяльність школи Інтеграція сімейно-шкільного виховання Взаємодія з батьківською громадськістю Активне залучення дітей до традицій, звичаїв, які культивуються в родині Науково-методичне забезпечення виховного процесу

Номер слайду 6

Форми роботи Індивідуальні: бесіда; написання творчих робіт; - дослідницький пошук Спільно з соціальним педагогом: анкетування; тестування; спостереження Групові з учнівським колективом: години спілкування; диспути, дискусії, “круглі столи”; тренінги; прес-конференції; діалоги; інтелектуальні ігри З батьками: збори; лекції, бесіди; конференції; відвідування вдома; огляд літератури; засідання батьківського комітету; вечори; родинні свята; дні відкритих дверей; творчі портрети сім’ї Спільно з бібліотекарем: аналіз читацьких формулярів; бібліотечно-бібліографічні заняття; презентація нових книг; вечори поезії Спільно з вчителями- предметниками: обмін інформацією; вироблення єдиних вимог; складання програм спільних дій Форми роботи класного керівника

Номер слайду 7

Методи роботи Методи різнобічного впливу на свідомість учнів (бесіди, лекції, диспути, дискусії, позитивні приклади, суперечка ) Методи організації діяльності і формування суспільної поведінки (переконання, приклад, вправи, залучення до певної діяльності, створення виховних ситуацій) Методи стимулювання (заохочення, покарання, схвалення) Методи самовиховання (самозвіт, самоаналіз, самооцінка, самоконтроль, самокоригування) Методи організації виховної роботи

Номер слайду 8

Алгоритм діяльності класного керівника і реалізації програми національного виховання Березнівщини на 2008 – 2011 р. скласти проект плану організації життєдіяльності класу за ціннісними ставленнями Програми на навчальний рік розробити модель власного досвіду роботи з реалізації Програми виховання учнівської молоді Рівненщини вивчити програму національного виховання учнівської молоді Рівненщини провести батьківські класні збори, на яких ознайомити батьків з Програмою національного виховання учнівської молоді Рівненщини та засобами її реалізації (жовтень, 2008) розробити, враховуючи особливості класного колективу, психологічні особливості підлітків класу, модель випускника початкової школи; помістити модель у класний куточок

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Вірте в дитину. Вірити треба навіть тоді, коли опускаються руки, коли зробив усе, але нічого не виходить. Пам'ятайте, що доля дитини залежить тільки від вас. Якщо в дитину ніхто не вірить, вона стає безпорадною, їй ні на кого обіпертися, і ми обов'язково втрачаємо її. Ш. Амонашвілі

Номер слайду 17

Далі буде…

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку