Виховний захід присвячений Дню святого Валентина на тему "День Амура"

Про матеріал

Виховний захід присвячений Дню святого Валентина розрахований на учнів 5 - 7 класів.

Метою даного заходу є сформувати знання й уміння учнів про улюблене свято - День святого Валентина, яке особливо популярне серед молодих людей. Також важливим аспектом даного заходу є познайомити учнів із звичаями, традиціями та обрядами святкування Дня святого Валентина в різних країнах світу. Крім того ще потрібно розвивати творчість, уважність, артистичність в учнів, вміння слухати та наполегливість. Виховною метою даного заходу є виховувати поважне ставлення до святкування цього свята, а також виховувати добрі, дружні взаємовідносини та любов до прекрасного.

Перегляд файлу

Виховний захід до Дня святого Валентина

ДЕНЬ АМУРА

Мета: сформувати знання й уміння учнів про улюблене свято молодих людей, про його звичаї, традиції та обряди його святкування в різних країнах світу. Розвивати творчість, уважність, артистичність, вміння слухати та наполегливість. Виховувати поважне ставлення до святкування цього свята, виховувати добрі, дружні взаємовідносини та любов до прекрасного.

Хід свята:

ВЕДУЧА 1. Життя  без  кохання,

                     Життя  без  любові ─

                     То  небо  без  сонця,

                     То  небо  беззоре !

                     Життя  неможливе,

                     Воно  не  існує

                     Коли  наше  серце

                     Любові  не  чує.

ВЕДУЧА 2.Амур  повідав  істину  людині :

                    Кохання  й  ніжність ─ річ  одна,

                    Як  душі  мудрі  з  розумом  єдині

                    Отак  і  їх  ніщо  не  роз’єдна.

ВЕДУЧА 1. Привіт  друзі,  у  наші  серця  знову  завітало  свято.  Мабуть  найдивовижніше  і  найпрекрасніше ─ це свято  кохання,  інакше  його  називають  Днем  святого  Валентина. 

ВЕДУЧА 2.Я  думала,  що  кожен  із  нас  ждав  цього  свята  з нетерпінням,  бо  тільки  в  цей  день  ми  чуємо  найбільше  слів  про  кохання.  Є  багато  легенд  про це  свято,  але  ми  вирішили  розказати  вам  історію. Отож  слухайте  уважно.

ВЕДУЧА 1.Уже  цілий  рік  щось  нехороше  діється  у  царстві Кохання.  То  сніги  сильні  падають,  то  морози  морозять  серця  школярів.  Але  ж  у  День  святого  Валентина  вони  повинні  бути  гарячими,  адже  це день  закоханих.

ВЕДУЧА 2.І  тоді  вирішила  най  відважніша  п’ятірка  учнів  із нашої  школи  провести  своє  розслідування ─ знайти  ангела  кохання ─ Амура,  і  вияснити,  що  відбувається.

( Виходять  учні  і  шукають  по  сцені  Амура,  не знаходячи  його, 

вони  радяться,  що  робити.)

ВЕДУЧА 1.Але  повелителя  кохання  знайти  було  не  просто.  Вони  порадилися  і  вирішили  запитати  у  професіональної  циганки-гадалки,  чи не знає вона,  де  Амур.

(Виходить  циганка,  танцюючи,  розкидує  карти  і  виходить  із  сцени)

 

ВЕДУЧА 2.Циганка  багато  грошей  взяла,  а  толком  нічого  не сказала. І  тоді  одному з учнів  стало  зовсім  погано.

( Виходить  лікар  і  перевіряє  стан  здоров’я  хворого,  а  потім  і  всіх  учнів.

І  показує,  що  їм  треба  лічитися )

ВЕДУЧА 1.Лікар  уважно  подивився  хворого,  а  за  одне  і  всіх учнів  Тисівської  школи  і  порадив  їм  лічитися,  бо вони  вже  дорослі,  а  ще  досі  вірять,  що  існує Амур.  Але  наші  учні  не  розгубилися,  і  вирішили довести  лікареві,  що  вони  не  хворі.

ВЕДУЧА 2.Вони  показали  йому,  як  вони  старанно  виконують  вправи  на  фізкультурі:  присідають,  віджимаються, хоч  у  них  це  не  дуже  гарно  виходило.  І  коли   вони  віджималися,  вони  зрозуміли,  куди  потрібно   іти,  і  прийшли  вони  до  каменя  вказівного.

УЧЕНЬ 1.  ” На  право  підеш ─ в  „Козак”  попадеш”.

УЧЕНЬ 2.  ” Вліво  підеш  ─ учителя  зустрінеш”.

УЧЕНЬ3.   ” Прямо  підеш ─ в  царство  кохання  попадеш”.

ВЕДУЧА 1.І  стали  вони  думати,  куди  їм  іти,  на  право,  чи вліво.

УЧЕНЬ 1.   Ні,  друзі,  прямо  підемо !

ВЕДУЧА 2. І  пішли  вони  прямо.  Ішли  довго,  замучились,  але  не  здавалися.  Дійшли  вони  до  чудового  замку. Зайшовши,  вони  побачили  на  кріслі  Амура,  але він  був  сумний.

УЧЕНЬ 2. Амура  ми  не  бачили  цілий  рік ─  змінився,  схуд. Страшні й тривожні  думки  тривожать  його  голову.

УЧЕНЬ 3. Чому  ти  такий  сумний,  чому  не  усміхаєшся ?

АМУР.     Сум здолав мене, немає біля мене  красивої дружини.

УЧЕНЬ 4. Думаю,  ми  тобі  допоможемо.  Спочатку  потрібно розмістити  весільне  оголошення  в Інтернеті,  зараз це  дуже  модно.  Ось тобі  адрес  (виходять  дівчата  і  виносять  плакат )   W.W.W.  шукаю  жінку,  а  її. net.

ВЕДУЧА 1.Але  Амур  виявився  старомодним  і  всяким  комп’ютерним  залізячкам  він  не  довіряв,  а  тому  вирішив  дати  клич  всім  дівчатам.

ВЕДУЧА 2.Але  тут,  звідки    не  візьмись,  забігла  його  єдина   і страшно  капризна  дочка ─ Хмаринка.

ХМАРИНКА. Татусю,  ну  це  ж  несправедливо,  ти  тут  собі дружину  шукаєш,  а  мені  уже  18  років,  а  я ще  досі  не  заміжня.

АМУР.             Сама  винна.

ХМАРИНКА. Ні,  щоб  знайти  рідній  дочці  чоловіка,  ти  собі надумав  шукати.  Все,  я  на  тебе  образилася,  я оголошую  голодовку.

АМУР.            Ну  поїж,  та  будь-ласка...

( Він  її  просив,  і  вона  врешті-решт  погодилася.)

ХМАРИНКА. Ну  добре,  а  ти  знаєш,  у  нас  тут  перші  претендентки.

АМУР.            Ну  давай  їх  сюди.

( Вони  танцюють  танець).

АМУР.            Вони красиві, але мені чорної дружини не  треба.

ХМАРИНКА. Як  це ?

АМУР.             Ну  ти  подумай,  скільки  грошей  треба  на косметику  і  все  інше,  щоб  це  все  вимити,  і відбілити.

ХМАРИНКА.  Але...

АМУР.              Ніяких але, вони не підходять, давай наступних.

ВЕДУЧА 2.      Наступними  з’являються  претендентки  із  болотяного  царства ─ це  кікімори.

АМУР.              Доця,  ти  на  них  дивилася ?

ХМАРИНКА.   Дивилася!

АМУР.              Ти  подивися  на  них  добре.  ( Бере  лупу)

ХМАРИНКА.   Ну,  що,  красиві  дівчата.

АМУР.              Доцю,  ти  нормальна ?  Та  вони  страшніші  Пушкарьової.

ХМАРИНКА.  А,  що  ти  скажеш  про  цих ?

ВЕДУЧА 2.      На  сцені  з’являються  чарівні  баби-яги.

АМУР.             Вони  такі  тендітні,  гарні,  бояться  мене.  А  з  іншої  сторони,  навіщо  мені  ляклива дружина.

ХМАРИНКА.  Правильно.  Не  треба.

АМУР.             Ні, і  вони  не  підходять.  Ну все, більше нікого?

ХМАРИНКА.  Я  ж  тобі  пропонувала.

АМУР.             Ага  пропонувала  вона  мені.

УЧЕНЬ 5.        Амур  дивися,  ми  знайшли  це  в  учительській під  столом.  Напевно,  хтось  із  учителів  забув.

ХМАРИНКА. Напевно,  треба  потерти.

АМУР.            Ну,  три.

ХМАРИНКА. Щось  не  допомагає.

АМУР.            Давай попробуємо старим українським способом.

ХМАРИНКА. Давай.  ( Амур  копає  чайник).

ДЖИН.            Ну і люди,  навіть  помитися  не  дають.  Хто  це? Це ти?  Ти?  Я  тебе  зараз  перетворю  на  тюленя. Абра-ка-дабра-ка-дабра-швабра:  стань  тюленем, грубіян.

АМУР.             Ага,  став!  Слухай  мене,  я ─  Амур ,  повелитель  кохання,  і  можу  зробити  з  тобою  все, що  захочу.  ( Він  тримає  його  за  вухо).

ДЖИН.             Так  ти  Амур...  Я  все  життя  хотів  з  тобою  познайомитися  чесно-чесно.  А  я  Джин.  Можу  виконати  3  будь-які  твої  бажання.

АМУР.              Ну  добре.  Тоді  перше : де  лопата?  Бери  лопату  і  копай  собі  яму.  Копай-копай.

ДЖИН.             Може  ти  схаменешся  і  замовиш  собі  нормальне бажання  Багато скарбу, великі володіння.

АМУР.             Ти  знаєш,  я  над  цим  якось  не  подумав.  А  з іншої  сторони ─ все  це  у  мене  є.  А  от  тільки  дружини  немає.

ДЖИН.            Е,  ну  це  дуже  просто.  Є  у  мене  заморські красуні.  Дивися,  яка  у  неї  талія.

АМУР.            Зате  у  неї  ноги  криві.

ДЖИН.            А  ця ─ золотоволоса.

АМУР.            Ну,  а  ця  точно  не  підійде ─ у  неї  очі  криві.

ДЖИН.            І  на  кінець  найпривабливіша  і  найкрасивіша.

АМУР.             Ні,  ця  не  підійде.

ДЖИН.            Чому?

АМУР.              Бо  вона  чорно-біла.  Ну  все  Джин,  більше нічого  ти  мені  запропонувати  не  можеш?

ДЖИН.            Ні,  ні,  ні,  це  ще  не  все.  Є  у  мене  дві  валентинки,  для  себе  беріг,  але  прийдеться  тобі віддати.  Вони  спокійні,  гарні,  не  скандалять, одні  казочку  на ніч  розкажуть,  інші  спортивні – масаж  можуть  зробити.

АМУР.           І  де  вони?  (Виходять перші і танцюють, а за ними  другі).

ХМАРИНКА.  Я  хочу  таку  маму.

АМУР.           Буде  тобі  мама.

ХМАРИНКА. Така?

АМУР.            Така.  Гарні  Валентини,  але  вона  мені  не  підходять.

ДЖИН.            Ну  все,  я  здаюся,  я  не  в  силі  виконати  твоє  бажання.  А  ти  знаєш,  у  тебе  залишилося  ще одне  бажання.

АМУР.             Я  пам’ятаю,  і  дуже сильно  хочу,  щоб ти  його виконав.

ДЖИН.            Я,  слухаю.

АМУР.             Зроби  так,  щоб  кожен  учень  нашої  школи сьогодні  знайшов  своє кохання.  А  ті,  що вже знайшли, щоб  не  загубили  його  і  були  щасливі.  А  я  щоб  на  наступний  рік  нарешті  одружився.

ДЖИН.            Гаразд,  але  для  цього  потрібно  дещо  зробити.

АМУР.             Що?

ДЖИН.            Нехай  кожен  учень  і  ти,  дивлячись  на  цей  вогник,  загадає  бажання,  і  протягом  цього  вечора  воно  обов’язково  збудеться.

ВЕДУЧА 1.    Якщо  ви  вже  загадали,  я  думаю  ми  можемо продовжити  вечір.

ВЕДУЧА 2.     І  тому,  зараз,  ми  запрошуємо  всіх  на  дискотеку.

                              

 

1

 

doc
Додано
27 серпня 2018
Переглядів
669
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку