Виховний захід " Тиждень початкових класів "

Про матеріал
Виховний захід для учнів 1-4 класів метою якого є створити справжнє свято для дітей, їх батьків; створити атмосферу радості, насолоди від творчості; вчити учнів пізнавати світ, розвивати таланти дітей, виховувати бажання бути у своєму довкіллі турботливими господарями, прищеплювати любов до природи, інтерес до її охорони та вивчення. Берегти Землю і робити все для примноження її багатств. Виховувати дружні, доброзичливі стосунки між дітьми, любов до Батьківщини, до прекрасного.
Перегляд файлу

    Урочисте відкриття тижня початкових класів у

 ЗЗСО « Карначівська гімназія» ЗМР

« Colour  week »

Мета: провести справжнє свято для дітей, їх батьків; створити атмосферу радості, насолоди від творчості;  вчити учнів пізнавати світ, розвивати таланти дітей, виховувати бажання бути у своєму довкіллі турботливими господарями, прищеплювати любов до природи, інтерес до її охорони та вивчення. Берегти Землю і робити все для примноження її багатств.  Виховувати дружні, доброзичливі стосунки між дітьми, любов до Батьківщини,  до прекрасного.

                                                                           Хід свята

 

  Вітаєм Вас у рідній нашій гімназії,

В якій цвітуть, немов на рушнику,

Всі наші мрії, прагнення, всі радощі і болі,

Тут наша доля квітне у вінку

 

Увага! Увага! Спішіть, поспішайте!

Залу святкову не проминайте!

Будем думати- гадати

Як початкову школу  показати!

 Під музику  Ю. Воронюка, виконання А. Бобрівська  «Незнайка» забігають, штовхаючись, Нехочуха та Незнайко , танцюють

 потім Незнайко починає розмірковувати:

Незнайко


  1. «Не знаю» — слово є таке
    І серце не лоскоче.
    Не чарівне, зате легке!
    «Не знаю і не хочу!»
    Не знаю — як, не знаю — де,
    Нічого я не знаю.

 


2. Від чого дощ чи сніг іде —
Я й знати не бажаю.
Як схочуть — скажуть, що і як,
Нащо мені трудитись?
 

  1. Подумаєш, що я лайдак!
    Я й не бажаю вчитись...
    Ну, не бажаю, от і все!
    І що там ваша лайка?
    Життя й саме у світ несе...
    А звуть мене — Незнайко

 

Нехочуха

Ну, все-таки ж не може знать
Всього одна людина.
То нащо голову ламать
Повинна ще й дитина?

Не треба, не буду, не хочу!

Оце девіз мого життя.

Не хочу, не хочу, не хочу!

Нехочуха Я.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Нехочуха.  -  А що це у тебе в руках?

Незнайко.    - Не знаю. На подивись!

Нехочуха.   -Не хочу! Не буду! (кидають один  одному листок)

 На шум з’являється Королева знань.

Королева знань.

Що ж тут за крик учинився?

Хто ви?

 

Я-НЕЗНАЙКО.

 

А я -НЕХОЧУХА. Не хочу читати, писати, співати, працювати.

Королева З. А що ж ти написав? Покажи!

 

Незнайко. Не знаю. Щось написав. На, дивись.

 

Королева З. 

(Читає вголос.) 

Майка над морем літала й рибку маленьку впіймала.

 На гілках тишком-нишком висять соснові мишки.

 Полюбляє пити Клава з молоком гарячу ґаву.

 На голові у королеви корова сяє кришталева.

 

 Ой, що ж це ти написав, ти хоч знаєш?

Нехочухо, виправляй!

Нехочуха-    Не хочу , не хочу! Не буду!

Королева Знань

 І як ото такими  бути? Нічим не цікавитися, нічого не знати? А головне, і не хотіти нічого ні знати, ні думати, ні вчитися. Може, ви і не земляни, а з іншої планети?

Незнайко. -Не знаю...

НЕХОЧУХА.- Не знаю  і Не хочу! ( Тупає ногою)

Королева З

Діти, допоможемо Незнайкові і Нехочусі_?

_Всі разом:

 Так, допоможемо! (діти допомагають, виправляють помилки)

Королева З.

Дякую вам ,діти.

Королева З. (до Незнайка і Нехочухи)

 Та ви розкрийте очі і подивіться навколо себе!

 Світ такий, як казка: дивовижний, незвичайний, чарівний і в ньому стільки є питань, стільки незвіданого, цікавого, що дух захоплює. А ви отак живете і нічим не цікавитесь. Як таке можливо?

Незнайко. Не знаю...

Нехочуха.- Не хочу знати.

 

Королева Знань.

Щоб завітати в кожен клас

І щоб зустрітись з кожним з вас,

Прийшла сюди я .

 Хто цей тиждень буде працювати,

Активну участь в усьому брати,

Хто завдання зуміє усі розв’язати,

Того я, Королева Знань, буду вітати

І нагороди роздавати.

Ото ж, мерщій всі танцювати!

 

Руханка «Нехочуха»

 

А зараз відгадайте загадку:

В лузі дощик із квіток--

Кольоровий сплів вінок.

У долину, аж до річки

Простяглись барвисті стрічки. (Веселка)

Учитель

Кожного разу, побачивши в небі веселку, ми, як зачаровані, милуємося прекрасним творінням природи, вражаючим небесним явищем, яке приковує нашу увагу. З’являється місточок, який з’єднує землю з небом – це чарівна веселка. Це не просто гарне видовище, а й велика радість. Вона змушує посміхатися, піднімає настрій. Існує повір’я: Хто пройде попід райдугу- той буде все життя щасливий. А тому один тиждень в  нашій школі  буде веселковими, щоб наповнити шкільні коридори та класні кімнати різнобарв’ям.

Давайте відкриємо наш веселковий тиждень девізом, який ви усі вивчили:

Девіз: Сім кольорів краси й надії, в них наші задуми і мрії!

Увага! Оголошуємо план роботи на цей тиждень

(Діти виносять ПЛАКАТ та оголошують план роботи на тиждень. Плакат  наповнюватиметься світлинами щоденно.)

 

                                    (Плакат)

 

 

Понеділок – день чудовий,

Кольоровий, веселковий.

День червоний – це вівторок

Він казковий та святковий.

Середа у нас – день жовтий

Хай міцним буде здоров’я!

А четвер в нас – день зелений

Екологічний та приємний.

П’ятниця  - день синій в нас,

Творчої майстерні час.

Кожен день  свій колір має

І веселку зустрічає!

 

Пісня «Веселкова»

Краплю дощика берем,

Трішки сонця додаєм,

Світанкової роси,

Жменьку радості для всіх.

 

 

Приспів:

Подивись на небо –

Кольори ясні.

Сумувать не треба –

Просто посміхнись.

Подивись на небо –

Сонце золоте.

Сумувать не треба –

Все на краще йде!

 

Слово лагідне скажи,

Теплий погляд залиши

І добрішим стане світ,

Й наша пісня задзвенить.

Приспів:

Подивись на небо –

Кольори ясні.

Сумувать не треба –

Просто посміхнись.

Подивись на небо –

Сонце золоте.

Сумувать не треба –

Все на краще йде

Королева Знань.   Давайте попросимо Незнайка  і виконаємо зворотній рахунок для початку заходів у початковій школі

Отже, 5-4-3-2-1 -СТАРТ!    (оплески)

 

 

 

 

            

 

 

 

 

 

 

 

                       День червоний, казковий

                    «Сторінками улюблених казок»

 

 

Ведуча

В нашім залі знову свято

Чути ваш веселий сміх.

На казковій вікторинi

Я вітаю вас усix.

Обіцяю, що не буде

Ніхто сумувати,

Всіх я кличу разом з нами

Участь в конкурсі узяти.

    

В.1.   Вітаємо вас на гостинах у казки.

В.2. "Забута казка - це золоте намисто, яке впало на морське дно" - кажуть старі люди. І щоб не втратили наступні покоління такого намиста, ми повинні зберігати у своїй пам’яті перлини народної мудрості. 

В.1. Добра, мудра, чарівна казка завжди була у пошані. Її із задоволенням слухають і діти, і дорослі. Казки бувають різні: довгі і короткі, веселі, чарівні, написані автором або складені народом. Проте у всіх казок є одна спільна риса – мудрість.

Змалку казка навчала нас уявляти та мріяти, радіти й сумувати. У казках уславлюється сміливість, мудрість, прагнення до справедливості.

      В.2. І саме  казка запросила нас на гостини, щоб дізнатися, чи добре ми пам'ятаємо ïï. 

В.1. Діти, а ви любите казки?

Зараз ми побачимо, як ви знаєте казки. Готові?

В.2. Слухайте уважно та відповідайте. За правильні відповіді ви отримаєте солодку нагороду.

   В.1. Отже, оголошую початок казкового дня.

( Обираємо журі)

     В.2. Пропоную розділитися на команди !

(Гравці називають свої команди, складаючи пазли:

І команда ПА- ЛЯ- НИ -ЦЯ

ІІ команда ПО-ЛУ- НИ-ЦЯ

                      

                               1 тур  «Розминка»

 За кожну правильну   вiдповiдь ви отримуватимете 1 бал.

 Гравцi  кожної команди по черзі вiдповiдають на запитання за змістом  казок

 

  1.  Як звали півника в казці «Колосок»? ( Голосисте горлечко)

         2.  В чий будиночок забралася Коза-Дереза(Зайчика)

     3.  Кому з героїв у скрутну хвилину допомогло гусеня (Івасику-Телесику)

4.  Чим пригощала Лисичка Журавля? (Молочною кашею)

 

5.  Кого купив дід на базарi за три копи? (Козу-дерезу)

           6.  Кого зробив дід із соломи? (Бичка)

            7.  Хто ловив рибу хвостом? (Вовк) 

            8. Хто бігав наввипередки з їжаком?(Заєць) 

            9. Яка тварина прикинулася неживою серед дороги? (Лисичка

  1.  Хто має пропелер на спині? ( Карлсон)

 

  1.  Як називається літальний апарат Баби Яги? (Ступа)

 

  1.   У якому місті жив герой Кирило Кожум’яка? (У Києві)

 

  1.  Яким був колір волосся у Білосніжки? (Чорним)

 

  1.  Яку рослину не могли витягнути із землі дід, баба, внучка? (Ріпку)

 

  1. За якими квітами послала мачуха падчерку в ліс? (За підсніжниками)

 

  1.  Хто   прогнав Козу Дерезу із зайчикової хатки? ( Рак )

 

                                                2   тур « Чарівний Мішечок»

 

У моєму  Чарівному мішечку різні предмети.  Спробуйте  відгадати, з яких вони казок.(Діти витягують з Чарівного Мішечка речі, відгадують кому вони належать)

 Золоте яйце. (Курочці Рябі)

 Кришталевий черевичок. Гарбуз. (Попелюшці)

 Горщик із написом «МЕД». (Вінні Пухові)

 Горошинка. (Принцесі)

 Горіхова шкаралупка. (Дюймовочці)

 Яблуко. (Царівні)

 Велике дзеркало.(Снігова Королева)

Глечик з вузькою шийкою «Лисичка та Журавель>>

Борошно «Колобок» 

 Солома «Солом'яний бичок>>

 Колосок <<Півник і двоє мишенят>>

        

 

  1.        тур: "Склади ілюстрацію до казки"

( Учасники команд  під музичний супровід  складають пазли за мотивами казки « Коза-Дереза», презентують свої ілюстрації)

1. Дід веде Козу з базару.

2. Баба пасе Козу.

3. Зайчик плаче біля своєї хатки.

4 . Рак прогнав Козу.

 

Флешмоб  «Паляниця» Автор О. Мачайло.

 

 Творчі завдання:( використовуємо пазли )

1. Хто пас козу.

 2.Хто допомагав зайчикові.

 3. Знайди тінь.

  4. Вибери героя казки. (Діти працюють з пазлами)( Музика )

Ведучий.

З допомогою ЧАРІВНОЇ ПАЛИЧКИ ми з вами помандруємо  у  ЛЯЛЬКОВИЙ ТЕАТР.

1,2,3,4,5- нас чекає вже театр.

  1.        тур:  Лялькова вистава.

Відгадайте загадку, яка підкаже вам про кого буде вистава.

Хто кругленький і смачненький

із віконця скік та скік,

втік від Баби і від Діда

до Лисички на язик?

Це не Зайчик і не Котик,

не Бичок, не Сірий Вовк,

це веселий й хвалькуватий,

невгамовний …………….

 

006.jpg

 

Перегляд лялькової вистави « Колобок» (2 клас)

 

4 тур : «Телеграма вiд казкового героя»

 

На наш конкурс ми запросили багато казкових героїв, але, на жаль, вони не змогли приїхати і надіслали лише телеграми. Щоправда, на телеграмах немає підписів. Але наші  гравці знають все про казки зараз розкажуть нам від кого ж телеграми.

 

Приїхати не зможу, бо тато зробив мені човник та весельце, i я ловлю рибку.(Івасик-Телесик)

-Дуже засмучена. Мишка випадково розбила моє яйце. Знесу золоте і прийду до вас. (Курочка Ряба)

- Прибути до вас не можу. Мене викрала Лиска.(Півник)

 -Вигнав дід мене із хати, іншу я пішла шукати. (Коза-дереза)

          - Моя риболовля закінчилася погано. Мене побили, а хвіст опинився в ополонці. (Вовк-панібрат)

- Я від баби пішов, я від діда пішов, незабаром прийду до вас, якщо лисицю по дорозі не зустріну. (Колобок)

 

-Пригощу лисичку і прилечу до вас. (Журавель)

 

-Переможемо із моєю жінкою зайчика у бігові наввипередки i прийду. (Їжачок) 

 

 

  Молодці, діти!

 Ви гарно впоралися із усіма завданнями! Я дуже рада, що ви так гарно знаєте  казки.

Казка -це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки, легенди, пiснi, прислів'я, приказки, притчі... Нехай вони iдуть по світу, нехай живуть серед нас, сіють доброту і мудрість, навчають, як треба по правді жити.

А казкові герої ще обов’язково завітають до вас на уроки і не одноразово! Чекайте їх, вірте в диво і воно здійсниться!

 

Підведення підсумків та нагородження команд .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                        Середа (день жовтий)

День здоров’я «Хто дружити з нами буде – всі хвороби позабуде»

Ведуча.

О спорт, о спорт!

Це просто клас!

Дружіть із ним завжди.

Здоров’я, юність, силу дасть

І творчої снаги.


Щодня бігом ви займайтесь,

Ще й водою обливайтесь.

Збереже це від всіх бід,

Жити будете сто літ.


Лиш прокинувсь – уставай,

Ліні волі не давай,

Хто починає день з зарядки,

У того справи всі в порядку!

 

Друзі! Спортивне змагання

Починати пора,

Нумо, дружно крикнем всі:

Фізкульт-ура!

 

- Слово надається команді «Сонечко»

Капітан. Рівняйсь! Струнко!

Наш девіз.

Ми команда дуже сильна.

Робим  вправи залюбки.

Перемогу в боротьбі

Завоюємо собі.

                    Ведуча

Слово надається команді «Веселка»

Капітан. Рівняйсь! Струнко!

Наш девіз.

Ми команда ще сильніша.

Гра для нас ця найсвятіша.

Проти вас ми будемо грати,

Перемогу здобувати.

Флешмоб  «Перемога» від Ванди Дріневської.

Хай не буде суперечок

Поміж нас ніколи,

Нехай гра нас об’єднає,

В рідній Карначівській  гімназії.

 

А тепер прийшов час

 позмагатись у цікавих естафетах.

Нумо, дружні колективи,

Виступайте всім на диво!

Естафета “Передача м’яча над головою”.

Команди шикуються в колони. Першим гравцям даються м’ячі. За командою м’яч передається над головою гравцеві, що стоїть за спиною. Коли м’яч дійде до останнього учасника той перебігає на початок строю і передає м’яч назад. Естафета продовжується доти, доки направляючий не повернеться на своє місце. Перемагає та команда, направляючий якої швидше займе своє місце.

Естафета “  Подорож по горах”

 Гравці, переставляючи картонку. долають дистанцію. Назад повертаються бігом, торкається наступного учасника і так, поки всі не закінчать естафету. Виграє та команда, яка швидше справиться з завданням.

Естафета "Біг пінгвінів"

Команди шикуються перед стартовою лінією. Направляючий затискає м’яч між ногами і за командою біжить до стійки і назад. Передає м’яч та стає в кінець строю. Якщо м’яч упаде потрібно його знову затиснути між ногами й продовжити біг.

Естафета «Стрибки  в мішках»

 Учасники (4), стрибаючи в мішках, збирають ЛЕГО свого кольору  в мішок.  Виграє та команда, яка перша справиться з завданням, дотримуючись усіх правил.

 

2.Загадки.

 

Добре здоров’я, рухів культуру

Всім дітлахам надає…   (Фізкультура)

 

Він стрибає та стрибає,

І утоми він не знає.     (М’яч)

 

Що за дивний мотузок,

Через нього скок та скок.   (Скакалка)

 

Б’ю по м’ячу, і ось у воротах гол.

Яке ім’я цій грі?...        (Футбол)

 

Через сітку в цю гру грають,

М’яч руками відбивають.    (Волейбол)

Естафета «Струмок»

Команди гравців розміщені в колоні по одному перед стартовою лінією. За сигналом ведучі, тобто перші учасники, біжать до орієнтира і повертаються назад. До першого учасника приєднується другий учасник і вони вже біжать вдвох і так само повертаються назад. До них приєднується наступний учасник і так усі гравці в командах. Виграє та команда, яка швидше завершить гру.

Естафета "Попади в ціль"

Команди шикуються перед стартовою лінією. Учасники по одному метають м’ячики в ціль (2 спроби). Кожне влучне попадання 1 очко. Виграє та команда, яка набере більше очок.

 

Естафета  « Обруч»

 Команди гравців тримаються за руки і за сигналом перелазять через обруч. Виграє та команда, яка швидше завершить гру.

 

 

Естафета  « М’яч»

Команди гравців розміщені в колоні по одному перед стартовою лінією. За сигналом, перші учасники, біжать і котять  м’яч до орієнтира і повертаються назад. Передають м’яч та стають в кінець строю.

Конкурс капітанів.

« Бій півників »

Правила:  Капітани, стрибаючи на 1 нозі, мають виштовхати один одного з кола. ( 3 спроби ). Переможець – той , хто набере більше очок. 

                         Підбиття підсумків свята.

Поки жюрі підраховує кількість балів наших учасників, ми підведемо підсумки на кращого вболівальника. Слово надається незалежному жюрі

 

Ну от і все, звучить свисток,

Змагання закінчилось.

Виходять переможці на місток.

Вітайте їх – ось наша сила!

Перемогла команда ____________

 

Давайте привітаємо їх бурхливими оплесками!

( Вручення нагород, подарунків.)                  

 

 

 

                     Четвер (день зелений, екологічний)

 

Ведуча

Зелений – символ природи і молодості; він –«міст» між двома протилежними кольорами веселкового спектру -гарячим червоним і холодним синім. А тому виступає кольором надії на злагоду, мир і спокій та добробут.

Ми живемо на прекрасній планеті Земля та всі відповідальні за неї. Природа дає все необхідне для життя людини: їжу, воду, повітря. Вона є джерелом натхнення для художників, письменників, композиторів. Недарма природу називають ненькою. Всі ми – діти природи, та не всі однаково добрі до неї. Природа потребує постійної уваги, турботи, охорони. Ми  повинні берегти природу,  охороняти та зберігати її багатства.

( Під музику  заходить

Принцеса Природа   

 

Я прийшла до вас з теплом,

З сміхом, радістю, добром.

Знаю я, що ви всі діти,

Любите комашку й квіти.

Пам’ятаєте завжди

Що їх треба  берегти.

Ви учіть природу, діти,

Бережіть її щодня

Щоб і жити, і радіти,

І знайти міцні знання.

 

Учень

Набираю у груди повітря

І кричу, щоб почули усі:

На землі цій, в природі, ми – діти.

 Ми без неї – ніщо в цілім світі!

Ми без неї – ніщо в цім житті!

 

 

Принцеса  Природа   

Рада вітати вас у своєму царстві природи.

Чи ви любите мене?

 Щоб дізнатися, для цього пограємо з вами в гру «Якщо я прийду в гайок».

 

Я буду говорити вам свої дії, а ви відповідаєте  «так»,  або «ні»!

 

***

Якщо я прийду в гайок

І зірву ромашку? (ні)

 

***

Якщо я з'їм цукерку

І викину папірець? (ні)

***

Якщо шматок хлібця

На пеньку залишу? (так)

***

Якщо гілку підв’яжу,

Кілочок підставлю? (так)

***

Якщо розведу багаття,

А загасить  дощик? (ні)

***

Якщо сильно насмічу

й прибрати забуду. (ні)

***

Якщо сміття приберу,

Банку підніму? (так)

***

Я люблю свою природу,

Я їй допомагаю! (так)

 

Молодці!

 

Зараз  продовжуємо з вами нашу

                            Гру-подорож.

Вчитель

Сьогодні ми не будемо ділитися на команди, але в кінці подорожі обов’язково утворимо одну велику КОМАНДУ,  назву якій підберемо всі разом.

(Вибираєм по одному учаснику, які обирають  маршрутні листи, де є назви зупинок, якими будемо  подорожувати. («Загадкова», «Допомога », «Ігрова зупинка », «Переплутанка»,  «Вікторина» ).

 

Перша зупинка«Загадкова»

Відгадайте загадки

Всі  мене чекають,

а приходжу – ховаються ( Дощ)

Червоне коромисло

через річку повисло ( Веселка)

Влітку жупани вдягають,

взимку їх знімають. (Дерева)

Сам на собі хатинку возить (Равлик)

Руда і хвіст пухнастий має, а не лисичка. (Білочка)

Восени опадають,

а весною виростають. (Листя)

Що не можна набрати у сито? (Воду)

 

                                   

 

 

 

 

                             Друга зупинка  «Допомога »

( Діти  аналізують кожну ситуацію,

Причіплюють кружечок відповідного кольору:

«Допомо­га» - зеленим, «Боляче» - жовтим, «Дуже боляче» - червоним.)

 

Третя  зупинка « Переплутанка »

Імітуємо з гілок дерева: дуб, сосну,  клен.

На дубі чіпляємо яблука, під сосну розкладаємо жолуді, на клен чіпляємо виноград, кладемо шишки. Учасники команд розв’язують завдання:

 « Що не так?» , презентують свої роботи.

 

Четверта зупинка « Ігрова »

Гра

«ЗЕМЛЯ, ВОДА, ВОГОНЬ, ПОВІТРЯ»

Гравці стають в коло, в середині ведучий. Він кидає м’яч комусь із гравців, промовляючи при цьому одне з чотирьох слів: земля, вода, вогонь, повітря. Якщо ведучий сказав «земля», той, хто спіймав м’яч, повинен швидко назвати того, хто живе в цьому середовищі; на слово «вода» гравець відповідає назвами риб, на слово «повітря» ― назвами птахів. На слово  «вогонь» всі повинні декілька разів швидко обернутись навколо себе, махаючи руками. Потім м’яч повертають ведучому. Той, хто помилився, вибуває з гри.

 

«ВЕРШКИ – КОРІНЦІ»

Діти сидять в колі. Вихователь називає овочі, діти роблять рухи руками: якщо овоч росте на землі, на грядці, діти підіймають руки  вгору.  Якщо овоч росте в землі ― тупають ніжками.

 

 

                                         П’ята зупинка «Вікторина»

  1. Як називається книга, в якій список рідкісних видів тварин та рослин, що перебувають під загрозою зникнення? (Червона книга).
  2. Як називаються опади у вигляді води? (Дощ).
  3. Дерево, на якому ростуть котики. (Верба).
  4. Що замінює м’ясо серед рослинного світу? (Гриби).
  5. Дві найпопулярніші у світі лікарські овочеві рослини. (Цибуля, часник).
  6. Хто відкидає хвоста? (Ящірка).
  7. Про яких тварин можна сказати, що вони “лізуть із шкіри”? (Змії).
  8. Чи бувають літаючі звірі? (Так, кажани).
  9. Які птахи прилітають до нас першими? (Граки).
  10. Які птахи прилітають до нас взимку? (Омелюхи і снігурі).

 

 

 

Тест –гра

 

 1.Якщо ви не смітите на вулицях – сплесніть у долоні

2.Якщо ви не спалюєте листя у дворі, дим якого забруднює повітря

шкідливими речовинами -  потупайте ногами.

3.Якщо ви не розбиваєте скляні пляшки, не кидаєте їх на землю, в травичку, в

річку, погладьте себе по голівці.

5.Якщо болить душа, коли бачите понівечене дерево, зрубану ялинку,

забруднену річку - покладіть руку на серце.

6.Якщо хочете дружити з природою, жити з нею в злагоді, красі і мирі

візьміть один одного за руку і підніміть їх угору!

 

А зараз, діти, стоячи у нашому великому дружньому колі, давайте подумаємо  над назвою нашої команди.

(Лунає  пісня «Буду я природі другом)

 

Отож,  назвемо нашу команду

Всі разом

 

                        ДРУЗІ ПРИРОДИ

 

Всіх запрошуємо приєднуватися до нас, щоб зберегти нашу планету!

 

Землю нашу — дивний світ,
Космічну цю перлину,
Нам зберегти з тобою слід,
Запам’ятай, дитино!
Тому учися, пізнавай,

Твори добро щоднини.
Бо ти — людина, пам’ятай!
Й це треба для людини.


 

Підведення підсумків, визначення переможців.

 

               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         

                П’ятниця (день- синій, творчий)

                        «Пізнаємо, вчимося, творимо»

  1. Творчі конкурси, живі задачі, різноманітні завдання.

Творча майстерня «Створимо веселковий віночок»

(Після кожного правильно виконаного завдання зав’язуємо стрічку певного кольору  ВЕСЕЛКИ в український віночок)

 

2. Свято першокласника: «Перший клас згуртує нас!»

3.  Підсумки проведення Тижня.

 Нагородження переможців

Ведучий

Школа – велика дитяча країна,

В ній відкривається білий наш світ,

Тут пізнає себе кожна дитина,

І відправляється звідси в політ.

Ведучий

Девізом стала нам традиція:

Знання, обізнаність і ерудиція,

Культура та любов до Батьківщини –

До рідної своєї України.

                   Математичний калейдоскоп

  1. Естафета

«Зібрати шкільні речі» у рюкзачок, кожний по черзі піднімає серед усіх речей шкільне приладдя (6 шт) із кільця і бігом  приносить до своєї команди до іншого кільця.

Вірш про Червоний колір.

Нас бабуся Катерина
Запросила на гостини.
Увесь тиждень засмагали
І бабусі помагали.

              В понеділок помідори
              Ми занесли до комори.
             Рвали стиглі, червоненькі,
                І великі, і маленькі.

 

(зав’язуємо до віночка червону стрічку.)

 

  1. Знайди  і наведи цифру.

(В зображенні діти відшукують та наводять певним кольором цифру)

 Вірш про Оранжевий (помаранчевий ) колір

У вівторок рано встали
І городину копали.
Назбирали у корзини
Помаранчеві морквини.

 

(зав’язуємо до віночка оранжеву стрічку.)

 

  1.  Математична  розминка  «Живі задачі»

( Учасники команд ілюструють умови задач, розв’язують їх.)

              Дід, бабка, онучка, Жучка,

             кішка, мишка витягли ріпку.

Скільки очей дивилося на ріпку?

 

В ліс наш зайчик пострибав,

В кошик яблук назбирав.

5 десятків є, й ще 5.

Скільки яблук? Як сказать?

 

На лужку пасуться гуси,

Їх пасе мала Маруся.

27 ще біля броду,

43 ввійшли вже в воду.

Ми попросимо дітей

Полічити всіх гусей.

 

Марiйка має двi ляльки,

             три яблука, одну шоколадку,

 два апельсини, п’ять персиків

i один велосипед.

Скiльки фруктiв має Марiйка?

 

Пара коней побігла 20 км.

Скільки кілометрів пробіг кожен кінь?

 

Вірш про Жовтий колір

А у середу завзято
Привезли під саму хату
Жовті дині на підводі.
Зародили ж бо в городі!

 

(зав’язуємо до віночка жовту стрічку.)

 

  1. «Наступи ногою»

( На підлогу викласти у перший ряд картки з крапками, а в другий числа в довільному  порядку. Ведучий наступає ногою на певну кількість крапочок, дитина має наступити на  відповідне число.)

 

Вірш про  Зелений колір .

У четвер із-під листочків
Діставали огірочки.
Довгані зеленошкірі
Сортували на подвір’ї.

 

(зав’язуємо до віночка зелену стрічку.)

 

  1. Складаємо фігури  ( Робота з математичним планшетом ).

Діти складають різноманітні фігури за зразком , а також за власним задумом, презентують свої роботи.

Вірш про Голубий колір

В п’ятницю блакитні сливи
Під блакитним небом мили.
Ласувати будем взимку
Джемом в нашому будинку!

 

 (зав’язуємо до віночка голубу стрічку.)

 

                                     6. «Хто швидше»

 (На стільчиках, які розташовані у 2 ряди, вчеплені певні  числа. Два учасники мають якнайшвидше сісти на той стілець, який номер випав на кубику у ведучого.)

Вірш про Синій колір

У суботу довго спали,
Сині сни переглядали.
А надвечір для телички
Накосили віз травички.

(зав’язуємо до віночка синю стрічку.)

                            7. Гра « Хто чим працює »

Учасникам команд роздаємо світлини з зображенням інструментів, якими працюють лікар, парикмахер, поліцейський, художник, пожежник, продавець і т.д. Гравці підбирають для кожної професії  їхні  інструменти, доводять свою думку.

Вірш про Фіолетовий колір

У неділю від’їжджали…
Нам голівками кивали
Квіти бабці Катерини
Фіолетові жоржини.

 

 (зав’язуємо до віночка фіолетову стрічку.)

Ведучий

Сьогодні ми вітаємо дітей,

що вміло над собою працювали,

багато мали помислів, ідей

і їх зуміли реалізувати.

 

Урочиста частина.

 (вручення дипломів школяра  першокласникам)

 

Ведучий.

А що ж нам скаже Незнайко? Де він?

Пізнайко.

Я уже ПІЗНАЙКО. Скажу, що бути Пізнайком ліпше. Бо світ і справді дуже цікавий і жити в ньому весело, просто казково. А жити — значить пізнавати, навчатися і творити. Я це  добре зрозумів.

Нехочуха.

Я щаслива, що ти став також Пізнайком, як усі діти, і багато чого зрозумів.

Бо світ — це диво, світ — це казка,
А ти — людина, пам’ятай!
Трудись, учись, як слід, будь ласка,
Твори і світ цей пізнавай!

Флешмоб «Веселка»

Ми підведемо підсумки тижня  початкової школи.

Протягом тижня всі добре працювали. А КОРОЛЕВА ЗНАНЬ нам в цьому допомагала.

Королева Знань

Побувала я у вас на святі, діти.

Ви даремно не гуляли,

Всі завдання розв’язали.

Між вас ледарів нема.

Тому будь-якого дня

Ви покажете знання.

  Ось і закінчився тиждень початкової школи.  Маємо надію, що цей тиждень залишить у вашому серці приємні спогади, адже, спостерігаючи за вами,  дійсно розумієш, які творчі і талановиті діти навчаються в нашій гімназії.

Тиждень ПШ оголошуємо закритим.

 Привітаємо оплесками всіх його учасників.

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 листопада 2023
Переглядів
682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку