Виховний захід "Турнір веселих інформатиків" для учнів 5 класу

Про матеріал
Виховний захід "Турнір веселих інформатиків" для учнів 5 класу дозволяє повторити й закріпити основний матеріал в нестандартній формі, розвиває творчу особистість.
Перегляд файлу

Комунальна організація (установа, заклад)

«Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 Шосткинської міської ради Сумської області»

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховний захід на тему

«Турнір веселих інформатиків»

 

 

 

 

 

Для учнів 5 класу

Підготувала

вчитель інформатики

Шевченко С. Г.

 

 

Шостка 2017


Мета:  1) навчальна: повторити й закріпити основний матеріал в нестандартній формі; розширити зв’язки з іншими предметами;

2) розвивальна: розвивати стійкий інтерес до інформатики; формувати комунікаційну компетенцію, творчу особистість;

3) виховна: виховувати повагу до суперників, стійкість, волю до перемоги, спритність.

Обладнання: комп’ютери, презентація гри, картки з завданнями для команд, бланки для журі, грамоти.

Форма проведення: інтелектуальна гра.

Місце проведення: кабінет інформатики.

Тривалість: 45 хвилин.

План проведення

  1. Організаційний етап.
  2. Актуалізація опорних знань, мотивація учнів, визначення проблеми і теми виховного заходу.
  1.                    Вступне слово вчителя.
  2.                    Умови гри.
  1. Основна частина.
  1.                    1 конкурс «Привітання».
  2.                    2 конкурс «Анаграми».
  3.                    3 конкурс «Впізнай прислів’я».
  4.                    4 конкурс «Творчий».
  5.                     5 конкурс «Пантоміма».
  6.                     6 конкурс «Розгадай ребус».
  7.                     7 конкурс «Лінгвістів».
  1. Підбиття підсумків.

І. Підготовчий етап. Вчитель за тиждень до турніру дає домашнє завдання командам придумати: назву, емблему, девіз, привітання команди. Підготувати ребуси, картки з роздатковим матеріалом.

ІІ. Основний етап (проведення).

Хід гри

І Організаційний етап.

ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація учнів, визначення проблеми і теми виховного заходу.

  1. Вступне слово вчителя.

Хід гри:

Доброго дня, вельмишановне товариство! Сьогодні ми раді вітати вас у цьому гостинному залі. Хтось з великих сказав: «Якщо в календарі нічого немає, а на душі негаразди, то потрібно придумати маленьке свято і відзначити його».

І ось сьогодні у нас свято – турнір Веселих інформатиків за участю учнів 5-их класів.


Інформатика — наука,

Про яку скажу вам так,

Що без неї не запустиш

Ні ракету, ні літак.

 

Ось включаю я комп'ютер,

Загорається екран,

Натискаю кнопку Enter

І пірнаю в океан.

 

Інтернету шир безмежна

У комп'ютері сидить.

Треба швидкість тут шалену,

щоб цей космос облетіть.

 

Поринаю з головою

Я в програми Word, Excel,

Ще й дзвіночка попрохаю

Не дзвонити цілий день.

 

Друзям всім своїм бажаю

Із комп'ютером дружить.

За плечима, я вважаю,

ці знання нам не носить.

 


 

Сьогоднішній конкурс буде оцінювати журі до складу якого ввійшли:

  1. ________________________________________________________;
  2. ________________________________________________________;
  3. ________________________________________________________.

 

  1. Умови гри. Для кожного конкурсу є свої правила, тому оголошувати їх потрібно перед виконанням завдань.

ІІІ. Основна частина.

Привітаймо наше журі оплесками. Журі представлене, учасники готові? Ми з повним правом можемо розпочати перший конкурс.

1 конкурс «Привітання».

А почнемо ми звісно зі знайомства. Умови конкурсу прості. Кожна команда повинна представити себе. Ми починаємо перший конкурс «Привітання». Саме час нагадати журі і глядачам, що максимальна кількість балів за цей конкурс – 4 бали. Отже, розпочнемо.

Запрошуємо 1-шу, 2-гу команду.

Команди представляють

1. назву

2. емблему

3. девіз

4. привітання.

Надаємо слово журі.

2 конкурс «Анаграми».

Наступний конкурс – «Анаграми». У кожному запропонованому слові переставте літери таким чином, щоб вийшло нове слово, пов’язане з інформатикою. Відповідає першою та команда, яка справилася із завданням першою. За кожну правильну відповідь команда отримує по 0,5 б.

Слово

Відповідь

pетюпом’к

комп’ютер

бекаль

кабель

демон

модем

лайф

файл

ротіном

монітор

камиш

мишка

нирперт

принтер

чесвентір

вінчестер

красен

сканер

каппа

папка

артак

карта

фомінкро

мікрофон

п’ямьта

пам’ять

уншваикни

навушники

 

3 конкурс «Впізнай прислів’я».

На картках написані завдання. Капітан витягує завдання у ведучого. Команда повинна написати прислів’я, про які йдеться у завданні. Чим більше прислів’їв буде відгадано, тим більше балів отримає команда. Час виконання – 3 хвилини.

Завдання

Відповіді

Скажи мені, який у тебе комп’ютер, і я скажу, хто ти.

Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти.

Комп’ютер пам’яттю не зіпсуєш.

Кашу маслом не зіпсуєш.

Дарованому комп’ютеру в систему не заглядають.

Дарованому коневі в зуби не заглядають.

Потопаючий за F1 хапається.

Потопаючий за соломинку хапається.

Біт байт береже.

Копійка гривню береже.

Що з Корзини видалено, те пропало.

Що з воза впало, те пропало.

Вірусів боятися – в Інтернет не ходити.

Вовків боятися – в ліс не ходити.

Всяк Web-дизайнер свій сайт хвалить.

Всяк кулик своє болото хвалить.

 

Просимо журі оголосити результати конкурсу «Впізнай прислів’я» та загальне положення команд.

 

4 конкурс «Творчий».

Після таких результатів дуже впевнено розпочинаємо четвертий бій – конкурс «Творчий».

Запрошуються по 2 дуже творчих учасника з кожної команди отримати завдання для роботи в програмі PAINT. Завдання таке: створити грамоту для переможця цього турніру в графічному редакторі PAINT.

Учасники сідають за комп’ютери та починають працювати.

 

5 конкурс «Пантоміма».

Поки по 2 представники від команд працюють за комп’ютерами, з іншими ми починаємо конкурс «Пантоміма». Зараз команди за допомогою міміки й жестів будуть зображати ті предмети, що написані у них на аркуші. Інші команди повинні відгадати, що вони зображають.

Прошу капітанів одержати в мене завдання. На підготовку командам дається 3 хв. За відгадане слово команда отримає 1 бал. За не відгадане знімається 1 бал у артистів.

На карточках написано: Зобразити мімікою й жестами:

  • для команди 1: монітор, комп’ютер завис;
  • для команди 2: принтер, Геймер за грою.

Поки команди думають, я прочитаю правила поведінки в кабінеті інформатики.

 


Ось зайшли ми всі до класу,

Інформатика у нас.

Галасує та стрибає

Наш невихований клас.

 

П’є Миколка зараз «Колу»

І на клаву щедро ллє.

А Іванко у розетці

Щось там гвоздиком довбе.

 

Не сиджу і я без діла –

Викрутку свою узяв

І системний блок швиденько

На частинки розібрав.

 

Флешку з вірусами хутко

Мій товариш підключив

І програми всі у компі

За хвилину замочив.

 

І тепер у нашім класі

Вчитель інформатики

То словами, то на пальцях

Нам будує графіки.

 

Без компів нам на уроці

Стало дуже сумно.

Виконуйте всі правила,

Поводьтеся розумно.


Отже, слово командам. По черзі команди демонструють свої мініатюри.

Слово журі.

 

 

6 конкурс «Розгадай ребус».

Зараз ми трішки відпочинемо і розгадаємо ребуси За правильно розгаданий ребус команда отримує 1 бал.

На екрані з’являється слайд з 4-ма ребусами (пам’ять, комп’ютер, програміст, процесор).

Просимо журі оголосити результати конкурсу та загальне положення команд.

 

7 конкурс «Лінгвістів».

Останній конкурс – конкурс «Лінгвістів».

Командам за 3 хвилини необхідно скласти найбільше слів з букв, що становлять слово «ІНФОРМАТИКА». Виграє та команда, що складе більше слів. Оцінюється конкурс: 1 слово – 0,5 бала. Час пішов.

Час закінчився. Просимо журі оголосити результати конкурсу «Лінгвістів».

Оголошення результатів змагань

 

ІV. Підбиття підсумків. Ну а тепер журі підведе підсумки нашого турніру. Слово журі.

Нагородження переможців.

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

 


Позакласний захід 5 клас

«Турнір веселих інформатиків»

 

№ конк.

Назва конкурсу

1 КОМАНДА

_________________

2 КОМАНДА

_________________

1

«Привітання»

(4 бали)

 

 

2

«Анаграми»

(0,5 бала)

 

 

Разом:

 

 

3

«Впізнай прислів’я»

(1 бал)

 

 

Разом:

 

 

4

«Творчий» (практично)

(5 балів)

 

 

Разом:

 

 

5

«Пантоміма»

(1 бал)

 

 

Разом:

 

 

6

«Розгадай ребус»

(1 бал)

 

 

Разом:

 

 

7

«Лінгвістів»

(0,5 бала)

 

 

Разом:

 

 

 

 

doc
Додано
24 березня 2021
Переглядів
1029
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку