Виховний захід "Віночок дружби"

Про матеріал

Виховний захід спрямований на формування в учнів розуміння поняття "справжня дружба", "справжній друг", позитивного ставлення до однокласників і оточуючих, згуртування класного колективу, вміння аналізувати свої дії і вчинки, об'єктивно оцінювати і встановлювати причинно-наслідкові зв'язки у стосунках з однолітками.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

ВИХОВНИЙ ЗАХІД

У 4-КЛАСІ

«Віночок дружби»

 

 

 

 

Підготувала:

Учитель початкових класів

Білоцерківської гумназії-початкової школи

імені генерал-полковника Геннадія Воробйова

Тодосієнко Анна Валеріївна

 

 

Мета: Продовжити формувати уявлення учнів про дружбу, поведінку справжнього друга; прищеплювати учням повагу до цінностей дружби; вчити толерантності і взаємоповаги, терпимості й коректності в спілкуванні з друзями,; сприяти формуванню згуртованого класного колективу, розвиткову критичного ставлення до себе і своїх вчинків; вчити учнів сприймати ситуації, аналізувати їх та знаходити шляхи виходу; виховувати  любов, повагу  до друзів, розвивати в учнів загальнолюдські чесноти.

Обладнання: на дошці слова прислів'я, букви слова «дружба»,  малюнок дерева, «секрет», презентація із зображенням героїв мультфільмів, на партах у дітей сигнальні картки зеленого і червоного кольорів, «листя» дерева, запис пісні Світлани Тарабарової «Разом сильніші».

 

Хід заходу

І. Вступна частина.

  1. Вступне слово вчителя. Оголошення теми і мети заходу.

-         Вітаю вас, діти. Наш виховний захід присвячений одній з найкращих якостей людини. Якій саме, ви здогадаєтесь, виконавши вправу «Будівельник».

  1. Гра «Будівельник»

На дошці слова: дерево, а, корінням, людина, міцне, друзями. Діти по одному виходять до дошки і розміщують слова народної мудрості у правильній послідовності. (Дерево міцне корінням, а людина – друзями)

 

ДЕРЕВО

А

КОРІННЯМ

ЛЮДИНА

МІЦНЕ

ДРУЗЯМИ

 

Учитель:

-         Одна з найкращих якостей людини – вміння дружити.

Сьогодні ми сплетемо «Віночок дружби» - яскравий, барвистий.

( На дошці квітки з паперу тильною стороною до учнів, розташовані у колі – «віночку». Кожна  квітка має на пелюстках завдання. Виконуючи його, діти перевертають квітку кольоровою стороною до себе. Так «плетуть» увесь віночок.)

-         Хто вважає, що вміє дружити і може бути справжнім другом, покажіть «лайк» або «дизлайк»

Учні підіймають долоні вгору.

          Учитель:

-         Хто вміє дружити, тому легше в світі жити – народна мудрість. Навчімося бути надійним і вірним другом, частиною міцного і згуртованого класного колективу.

ІІ. Основна частина.

 

1 КВІТКА – «Продовж слово» (На дошці слово «ДРУЖБА»)

Учитель:

-         Що у вас асоціюється з цим словом? Назвіть слова на кожну літеру слова.

Д – добро

                Р- радість

У- успіх

Ж – життя

Б - багатство

А – активність

 

2 КВІТКА – «Упізнай друзів» (На екрані зображення персонажів мультфільмів.)

Учитель:

-         Назвіть друзів персонажів, яких ви бачите на екрані.

Білосніжка          -             гноми

Русальнока        -              рибка, краб

Немо                   -              Дорі

Беззубик           -               Гикавка

     Джуді                -               Лис

     Анна                  -               Олаф

     Менні               -                Сід, Дієго, опосуми

 

                 3 КВІТКА – «Що вміє справжній друг?» (На партах сигнальні картки зеленого і червоного кольорів. Учні підіймають їх у значенні «так» або «ні».)

             Учитель:

           - Зараз ви почуєте твердження. Якщо погоджуєтеся з ними – підіймайте зелену сигнальну картку. Якщо ні – червону.

 

Обманювати друзів.

Насміхатися над друзями.

Жартувати над друзями так, що смішно лише йому одному.

Говорити правду друзям

Обмовляти друга.

Допомагати порадою і справою.

Піклуватися про друзів.

Ділитися з друзями.

Заступатися за друзів.

Цікавитися самопочуттям друга, який захворів.

Говорити образливі слова, якщо роздратований.

 

               4 КВІТКА – «Секрет» (На дошці «таємний конверт» із записаним віршем А. Костецького. Читає один учень на весь клас.)

Учитель: - На таємній квітці ми знайдемо секрет дружби. Прочитаймо його!

                   

                      Я знаю один секрет і хочу з вами ним поділитися.

Секрет

Що зробити, щоб удвічі

торт вам видався смачнішим?

Що зробити, щоб удвічі

кожний день для вас побільшав ?

Щоб і радості, і щастя

було  вам аж ніде діти ?

Тут — ніякого секрету!

Треба з другом все ділити!

                                                                    А. Костецький

 

5 КВІТКА – «Дерево дружнього класу». (На дошці дерево, на партах «листочки». Діти пишуть на «листочках» якості, які повинени мати учень, щоб мати друзів у класі. Прикріплюють до дошки.)

 

       Учитель:

     - Наш клас – колектив, родина. Школа – наш другий дім. Дерево, яке ви бачите, дерево нашого класу. Щоб воно зазеленіло – потрібно йому допомогти. Напишіть на листочках якості, які повинен мати учень, щоб мати багато друзів у класній родині. Прикріпимо листочки до дерева.

 

              6 КВІТКА – «Як правльно вчинити?» (Учитель читає ситуацію, учні висловлюють свої думки з приводу того, як правильно вчинити і чому.)

Учитель:

             - Послухайте ситуації і дайте відповіді на запитання.

 

Ситуація 1

 

Володя. Вмикай телевізор, наші грають!
Ігор. Не можу. На завтра не підготував українську літературу.
Володя. Облиш ти свої уроки, пропустимо ж перший тайм!
Ігор. Вибач, Володю, але не можу. Вибач!
Володя. Бач, який ти, а ще другом називаєшся.

          - Чи правильно вчинив Ігор? А що б ви зробили на його місці?

 

Ситуація 2

У класі хтось розмалював парту. Коли класний керівник помітив це, почав вимагати від учня, який за нею закріплений, пояснень: хто і коли це зробив? Учень сказав: «Я знаю, хто розмалював парту, але не можу сказати тому, що не хочу зрадити друга. Я сам її вимию».

           - Скажіть, як би ви вчинили на місці учня, який зробив це? Хіба справжній друг учинить так? Хто має вимити парту?

озмова доньки та матері)

 

Ситуація 3

 

Справжні подруги

П'ятикласниця Людмила
вранці мамі заявила:
— Все! До школи я — не йду!
Я не стерплю цю біду.
Щастя скінчено моє:
Адже в Рити джинси є!
І тепер зі мною Рита
відмовляється дружити…
Здивувалась мама дуже:
— Ви ж були найкращі друзі!?
— Так. Але сказала Рита
поки буду я ходити
не у джинсах, а в спідниці —
їй не хочеться й дивиться,
бо вона вважає: жінці
для краси потрібні джинси...
Мамо!
Дружбу виручай.
Джинси і мені придбай!
Мама спершу подивилась
на похнюплену Людмилу,
а потім мовила:
— Діла-а...
Ви — спра-а-вжні
подруги! — й пішла...
А ви що скажете мені:
це — справжні подруги, чи ні?

ІІІ. Заключна частина

7 КВІТКА – «Хвиля дружби». (Учні виконують танок під пісню Світлани Тарабарової «Разом сильніші».)

           Учитель:

           -  Ось наш віночок і готовий. Подивіться, який він яскравий, який барвистий. Ми, як ті квіти, прикрашаємо наш клас, робимо його неповторним і дружнім!

Затанцюймо під музику!!! (Звучить музика, учні танцюють.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

docx
Додано
17 жовтня 2023
Переглядів
139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку