Виховний захід з англійської мови

Про матеріал
Даний матеріал може бути використаний для закріплення учнями англійського алфавіту; Закріплення слів по темах: «Кольори», «Рахунок», «Іграшки»; Збільшення пасивного словника учнів.
Перегляд файлу

Павлоградська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №4 

 

 

 

Сценарій позакласного заходу з англійської мови в 2-4 класах

 

The ABC party

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             Підготувала вчитель англійської мови Яковлєва Л.М.     2012

Цілі та призначення:

Створити умови для активного і творчого розвитку особистості  та стимулювати інтерес учнів до вивчення англійської мови. 

Задачі  :

Навчальна:    закріплення учнями англійського алфавіту;

Закріплення слів по темах: «Кольори», «Рахунок», «Іграшки»;

Збільшення пасивного словника учнів.

Виховна:           мотивація застосування учнями отриманих знань для вирішення поставлених задач;

Формування в учнів умінь та бажань взаємодіяти в колективі;

Виховувати в учнів  відповідальність за доручену справу.

Розвиваюча:    розвивати увагу та пам”ять.

Обладнання:

Плакат-запрошення «You are welcome to the ABC party!»,набір англ.

літер(26) та малюнків із зображенням предметів, запис пісень на англ. мові: «If you are happy…»,  « The ABC», «Учат в школе…»(мінус), набір повітряних кульок, комп’ютер,проектор.

 

 

 

 

Хід заходу

  1. Ведучий:-Good morning, children!(діти відповідають: Good morning! Hi! Hello! Good afternoon! How do you do?)- How are you today?(-Fine! OK! Not bad! So-so! Great!)- Nice to meet you at our party! Welcome to the ABC! (звучить музикаУчат в школе» ,учні 5Б кл співають пісню: It`s fantastic! It`s so cool!

                                               We are lucky be at school!

We can read because we know every letter.

                                                 We can fight without rest

                                                  We can stand the reading test      

                                                  As we try to know English never better!

2.Ведучий:- Алфавит- The ABC

                            Знают все. Ану, спроси:

                            Немцы, французы,датчане,

                             И само собой- англичане.

                             И мы теперь знакомы с ним

                             Его ещё раз повторим! 

На сцену виходять під музику  учні 2Б класу, у кожного по літері алфавіту та по малюнку, який її ілюструє:

В нашу дверь стучатся.

-Кто там?

-Буква А и осень – autumn.

Каждому, чтоб грустным не был,

Дарят яблоко- an apple.

(перший учень демонструє літеру А та малюнок осені з яблуками, дає  ведучому яблуко. Далі виходить слідуючий учень і т. д.)

Буква В , как мячик – ball                 С этой буквой не дружи,

Скачет,прячется под  стол.               Зазнаётся буква G.

Жаль, играть мне недосуг:                важно голову задрав,

Я читаю книжку  book.                         Смотрит свысока – giraffe.

 

На охоту вышла C                                  Н утрёт любому нос.

-Мыши, лапы уноси!                             Мчится вихрем конь мой horse.

Чтоб сегодня на обед                           Для него преграды нет,

Не достаться кошке – cat!                     Если всадник в шляпе  hat.

К букве D  не подходи,                           С буквой I мы так похожи,

А не то укусит D.                                       I  и я – одно и тоже.

Кот бежит, не чуя ног,                              Мы не плачем , не хандрим,

Во дворе собака dog!                                Если есть пломбир –ice-cream

 

Буква Е белей, чем снег.                         Сладкоежка буква J

С е берёт начало egg.                               Слаще булок и коржей.

 Egg  высиживает квочка.                         Буква J знакома всем,

Тут конец – the end. И точка.                   Кто отведал сладкий jam!

 

На листок зелёный сев.                             К откроет всем замки-

Громко квакнет буква F                             у неё есть ключик key.

Потому, что frog - лягушка,                       В царство kingdom отведёт,

Знаменитая квакушка.                                Мир волшебный распахнёт.

Буква L пришла за тем,                             Буква  M для обезьянки,

Чтоб помочь ягненку lamb.                     Для весёлой, шустрой monkey

Он в кровать боится лечь,                       Угощенья ждёт она.

Просит лампу lamp зажечь.                     Melon – дыня ей нужна!

 

N висеть не надоест.                                 От зари и до зари

На ветвях гнездо -  a nest.                        Машет веткой дуб –oak-tree.

В нём птенцы. Хотелось нам бы            Всех зовет под свод ветвей,

Посчитать число их – number.                бормоча под нос- O.K.” 

 

Pirate - молодой пират                             Тут я песенку спою

С parrot  попугаем рад,                            В честь прекрасной буквы Q.

- Посмотрите, это нам                              Потому, что queen-царица

Машет веткой пальма palm.                   очень любит веселиться!

 

Почему идёт молва                                   Не случайно буква S

«Берегитесь буквы  R?”                            вызывает интерес.

Я открою вам секрет-                                В небе  sky сверкает star-

Нет противней крысы  rat!                      Очень яркая звезда!

 

В «детский мир» зовет нас Т.                 Если встретишь букву U

В гости рады мы зайти:                            Значит, скоро быть дождю.

Там подружиться с тобой                        И сегодня подобрела-

Каждая игрушка toy!                                 Подарила зонт- umbrella!

 

Эй! Беги! Держи! Лови!                       W,   Известно всем-

На подаче буква  V!                               Перевёрнутая М.

Прямо в небо мяч ушёл,                      В темноте, клыком сверкнув,

Обожаю  valley-ball!                               Ходит серый волк- a wolf.

 

Врач сказал из-за дверей:                      -Эй, на вёсла налегай!

- Я беру вас на Х- ray.                               Мчится в море буква Y!

- Что такое? Может в плен?                   В дальний путь ребят зовёт

- Нет, всего лишь на рентген!                 Белый парусник –a yacht!

 

- Что такое буква Z?

Ты увидишь, взяв билет

Волка, тигра и козу

В зоопаркеin the zoo!

 

      Діти  виконують пісню «The ABC».

( на сцені залишаються 10 «літер», останні спускаються в зал і сідають на 1й ряд)

1 Ведучий: Thank you, dear friends! Now we’ve remembered The ABC as well! Let’s play then! We shall see how well the third- formers know the letters!

2 Ведучий: Сейчас мы проведем конкурс для 3-классников «Order the letters!» Приглашаются 2 участника! Вам нужно поставить непослушные буквы в алфавитном порядке. Кто первый?

-One, two, three! Игру начни!

(під музику 2 ведучі беруть по 5 «літер» та міняють їх місцями, а гравці намагаються поставити їх по порядку. Після конкурсу всі займають свої місця на 1ряду)

1 Ведучий: Well done! Our next contest is “Speaking Letters”. Who knows more such letters?

2 Ведучий: В английском алфавите, как и в русском, есть буквы, название которых совпадает с определённым словом. Например, слово я и буква я.

(діти із залу називають англійські літери I, U, C, T, B, Y, D, P , а ведучі виводять їх на сцену)

1 Ведучий: Thank you! Now tell me: Can you read? (діти відповідають Yes! We can! і читають слова, які складають “Speaking letters”)

BUT  BUY  IT  PUT  CUT  BIT  PUB

2 Ведучий:  А теперь давайте сосчитаем шарики в нашем зале. Но  счёт должен быть английским и с названием цвета шарика. Например, One – brown, twoblue  …( діти із залу по черзі рахують кульки)

1Ведучий: Great! Now let’s have a little rest and sing a happy song! (учні 5Б класу співають пісню ”If I’m happy…” , діти із залу підспівують)

2 ведучий: Не секрет, что никому не хочется сидеть за выполнением домашних заданий. Но домашнее задание для наших участников было несколько необычным: им нужно было подготовить  инсценизацию на английском языке на любую тему.

1 Ведучий: Let’s see what they are.

( діти демонструють інсценівки)

__Where are you going to, my little Cat?

__ I’m going to town , to buy a hat.

__ What?  A hat for a cat?  Who ever saw a cat in a hat?

-__Little Mouse, Little Mouse

__Come out of your house!

__Pussy Cat, Pussy Cat I can’t do that. You will eat me!

 

A HOUSE IN THE WOOD

Characters: MOUSE, FROG, COCK, FOX

A house is in the wood. The Mouse comes up to the house.

MOUSE:  Who lives in the house? ( no answer) Then I shall live here. ( enters the house)

FROG: ( coming to the house )Who lives in this house?

MOUSE: (appearing in the window) I do. I am a mouse and I live in this house.

FROG: And I am a frog. May I live in your house?

MOUSE: Yes, you may. Come in, please!

The Frog enters the house. The cock appears.

COCK: Who lives in this house?

MOUSE and FROG (together): We do.

FROG: I am a frog.

MOUSE: And I am a mouse.

( together) And who are you?

COCK: I am a cock. May I live in your house?

FROG and MOUSE (together) : Yes, you may. Come in, please.

FROG: I am a frog, frog, frog.

COCK: I am a cock, cock, cock.

MOUSE: I am a mouse, mouse, mouse. (together) We live in this house, house, house!

The FOX appears.

FOX: Who lives in this house?

MOUSE, COCK and FROG : We do.

__a mouse,

__ a cock

__and a frog.

(together): And who are you?

FOX: I am a fox. May I live in your house?

MOUSE, COCK and FROG (together) : Oh, you are bad fox, go away!

The Fox runs away. The Mouse, the Frog and the Cock pursue him.

 

2 Ведучий: Большое спасибо! Вы- настоящие артисты!

1 Ведучий: And you study English well! It’s really nice! Thank you very much! Bye!

( «Літери» «будують» речення: “ WE STUDY ENGLISH” ,а учні 3А декламують вірш “I love learning English”)

Звучить мелодія пісні « Учат в школе…». Свято закінчено.

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
19 травня 2020
Переглядів
1029
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку