"Використання дієслова to be/Using of the verb to be". Урок формування граматичних навичок

Про матеріал

повторити граматичний матеріал; навчати та тренувати вживання вивчених ЛО, МЗ та ГС в усному та писемному мовленні за темою; розвивати мовні та мовленнєві навички за темою; розвивати комунікативні здібності школярів; виховувати толерантне ставлення учнів один до одного, вміння співпрацювати та допомагати; прищеплювати інтерес до вивчення іноземної мови, усвідомлення її значимості в житті суспільства; виховувати свідомих громадян своєї держави; формулювати речення з правильними граматичними формами дієслова to be; вміти застосовувати граматичні правила на письмі.

Перегляд файлу

Lesson 7

Form: 5-G

Date: 09.09.2021

Тема уроку/ The subject of the lesson          Використання дієслова to be/Using of the verb to be

Цілі/Aims:

  • Повторити граматичний матеріал;
  • навчати та тренувати вживання вивчених ЛО, МЗ та ГС в усному та писемному мовленні за темою;
  • розвивати мовні та мовленнєві навички за темою;
  • розвивати комунікативні здібності школярів;
  • виховувати толерантне ставлення учнів один до одного, вміння співпрацювати та допомагати;
  • прищеплювати інтерес до вивчення іноземної мови, усвідомлення її значимості в житті суспільства;
  • виховувати свідомих громадян своєї держави.

Очікувані результати/Learning outcomes:

  • формулювати речення з правильними граматичними формами дієслова to be;
  • вміти застосовувати граматичні правила на письмі.

Тип уроку/Type of the lesson: урок формування граматичних навичок.

Види діяльності на уроці/Activities at the lesson:

Перебіг уроку/Procedure

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

Привітання/Greeting:

T: Good morning!

P: Good morning, good morning, good morning to you! Good morning, good morning I`m glad to see you!

Повідомлення теми, мети уроку:

T: Our theme is ` Using of the verb to be `. We will repeat the grammar material from previous lessons, work with cards and pictures and tell about yourself.

Рапорт чергового:

T: Who is on duty today?

P: I am on duty today

T: What is the weather like today?

P: The weather is sunny.

T: Is it cold?

P: No it isn`t

T: Do you like this weather?

P: Yes, I like.

Гра «Match the column»

T: Now we remember possessive pronouns and join pronouns:

P: I – my

She – her

He – his

You – your

We – our

They – their

It - its.

  1. Основна частина уроку

Робота з підручником/Work with textbook

T: Let`s repeat the rules in your textbooks, p. 5.

Гра «Впіймай помилку»/Game “Catch mistake”.

T:  Look at the blackboard and correct mistake:

  1. I are pupil at school №33.
  2. My mother am a doctor.
  3. We am the champions.
  4. He are ill.
  5. They is members of the family.
  6. You is a new teacher.
  7. She are healthy and wealthy.
  8. It am wet.

Письмо/Writing

Робота з картками за рівнями/Work with cards for levels:

T: Please write in your copybooks and do grammar exercise independently:

Завдання: Вставити необхідну форму дієслова to be у пропуск.

1. I _ a teacher.

2. He _ a tourist.

3. My name _ Roma.

4. Kate _ a doctor.

5. They _ actors.

6. She _ a nurse.

7. It _ a cat.

Завдання: Вибрати am, is або are.

1. I _ very friendly.

2. My mother _ very busy.

3. My friends _ very funny.

4. My teachers _ very kind.

5. I _ American.

6. He _ from Italy.

7. I _ not very good pupil.

Говоріння/Speaking

T: Tell about yourself using verb “to be”.

P: My name is Maryna. I am 10 years old. My mother is a teacher. My father is a businessman. I have got two brothers. They are twins. My family is wonderful.

  1. Заключна частина уроку.

Підсумки уроку/Summarizing

T: What did you do on this lesson?

P: I know…

I liked…

Домашнє завдання/Home tasks

Do ex.5 p. 7, WB. To write about your class using verb “to be”.


I

their

You

your

We

her

They

its

He

our

She

his

It

my

I

their

You

your

We

her

They

its

He

our

She

his

It

my

 

 

I

their

You

your

We

her

They

its

He

our

She

his

It

my

 


Завдання: Вставити необхідну форму дієслова to be у пропуск.

1. I _ a teacher.

2. He _ a tourist.

3. My name _ Roma.

4. Kate _ a doctor.

5. They _ actors.

6. She _ a nurse.

7. It _ a cat.


Завдання: Вибрати am, is або are.

1. I _ very friendly.

2. My mother _ very busy.

3. My friends _ very funny.

4. My teachers _ very kind.

5. I _ American.

6. He _ from Italy.

7. I _ not very good pupil.

 

Завдання: Вибрати am, is або are.

1. I _ very friendly.

2. My mother _ very busy.

3. My friends _ very funny.

4. My teachers _ very kind.

5. I _ American.

6. He _ from Italy.

7. I _ not very good pupil.


Кафе-Бар "Zirka" - Home | FacebookКафе-Бар "Zirka" - Home | Facebook Кафе-Бар "Zirka" - Home | FacebookКафе-Бар "Zirka" - Home | FacebookКафе-Бар "Zirka" - Home | FacebookКафе-Бар "Zirka" - Home | FacebookКафе-Бар "Zirka" - Home | FacebookSuccesful labels for students

docx
Додано
20 вересня 2022
Переглядів
289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку