Використання сервісу LearningApps.org на уроках географії. Інтерактивна вправа «Країни Європи»

Про матеріал

Використання сервісу LearningApps.org на уроках географії

Інтерактивна вправа «Країни Європи»

В сучасному світі відбувається стрімкий розвиток інформаційних технологій, які проникають у всі сфери життя людини. Те, що ще учора було прогнозами фантастів, сьогодні стає реальністю. І, звичайно, розвиток технологій не міг оминути освітню галузь. Удосконалення процесу навчання шляхом використання інноваційних технологій сприяє модернізації освіти в цілому та її переходу на якісно новий рівень.

На загальному фоні розвитку інформаційних технологій відбувається впровадження їх у навчально-виховний процес, який починається з підключення шкіл до глобальної мережі Інтернет, а надалі підтримується появою різноманітних гаджетів, які можна ефективно використовувати у навчанні. Як показує досвід розвинених зарубіжних країн, оптимальним рішенням проблем, пов'язаних із стрімким розвитком комп'ютерної техніки та відповідного програмного забезпечення є розбудова єдиного інформаційного простору та впровадження у навчально-виховний процес «хмарних технологій».

Хмарні технології – це технології, які надають користувачам Інтернету доступ до комп'ютерних ресурсів сервера і використання програмного забезпечення як онлайн-сервіса.

Використання хмарних технологій направлене на співпрацю у мережі, розвиток критичного мислення та рішення поставлених задач та проблем, доступ до інформації та аналізу, розвиває допитливість та уяву, креативність та адаптованість до сучасності.

Пропоную Вашій увазі опис сервісу LearningApps.org та приклад

інтерактивної вправи "Країни Європи"

Перегляд файлу

Використання сервісу LearningApps.org на уроках географії

Інтерактивна вправа «Країни Європи»

 

В сучасному світі відбувається стрімкий розвиток інформаційних технологій, які проникають у всі сфери життя людини. Те, що ще учора було прогнозами фантастів, сьогодні стає реальністю. І, звичайно, розвиток технологій не міг оминути освітню галузь. Удосконалення процесу навчання шляхом використання інноваційних технологій сприяє модернізації освіти в цілому та її переходу на якісно новий рівень.

На загальному фоні розвитку інформаційних технологій відбувається впровадження їх у навчально-виховний процес, який починається з підключення шкіл до глобальної мережі Інтернет, а надалі підтримується появою різноманітних гаджетів, які можна ефективно використовувати у навчанні. Як показує досвід розвинених зарубіжних країн, оптимальним рішенням проблем, пов’язаних із стрімким розвитком комп’ютерної техніки та відповідного програмного забезпечення є розбудова єдиного інформаційного простору та впровадження у навчально-виховний процес «хмарних технологій».

Хмарні технології – це технології, які надають користувачам Інтернету доступ до комп’ютерних ресурсів сервера і використання програмного забезпечення як онлайн-сервіса.

Використання хмарних технологій  направлене на співпрацю у мережі, розвиток критичного мислення та рішення поставлених задач та проблем, доступ до інформації та аналізу, розвиває допитливість та уяву, креативність та адаптованість до сучасності.

Використання сервісу LearningApps.org

 

Для узагальнення та систематизації знань учнів на уроці пропоную використовувати інтерактивні завдання, які створені за допомогою такого сервісу, як LearningApps.org. Такі завдання дають змогу в ігровій формі засвоїти та перевірити рівень навчальних досягнень учнів. Важливо, що даний сервіс дозволяє публікувати свої вправи та користуватися вже створеним, вправами інших учителів.

Сервіс LearningApps.org. дозволяє реалізувати наступні види інтерактивних навчальних елементів:

  •                 тест на вибір відповіді (одного або декількох) + гра «Хто хоче стати мільйонером?”;
  •                 вибір слів з тексту;
  •                 складання слів з букв;
  •                 гра «Парочки» (треба знайти логічно пов’язані пари, відкриваючи на секунду спочатку приховані картинки або текст за найменше число кліків, гра одночасно тренує пам’ять);
  •                 знайти пару і відповідність в сітці (встановлення відповідності зображень з назвами, аудіо або відео);
  •                 таблиця відповідностей (аналогічно попередньому, але потрібно підібрати безліч понять до кожної категорії);
  •                 класифікація (розподіл елементів знань за категоріями);
  •                 знайти на карті (використовуються мітки на інтерактивній карті Google);
  •                 пазл «Вгадай-ка» (треба послідовно відкрити елементи зображення, розподіляючи поняття за категоріями);
  •                 сортування картинок (вибрати назви для елементів зображення);
  •                 розставити по порядку (розподілити тексти, зображення, аудіо або відео в правильній послідовності);
  •                 хронологічна лінійка (розподіл елементів за шкалою, не обов’язково тимчасової);
  •                 вікторина з введенням тексту (написати відповіді до послідовності питань на зображеннях);
  •                 шибениця (треба зібрати слово з букв, не допускаючи більш встановленого числа помилок);
  •                 заповнити пропуски;
  •                 заповнити таблицю (за даними першого рядка і першого стовпця);
  •                 кросворд;
  •                 вікторина для кількох гравців (онлайн-гра на кшталт відомої телегри «Своя гра»)
  •                 де знаходиться це? (онлайн-гра на швидкість, у якій відповідями на поставлені питання виступають мітки на зображенні);
  •                 оцініть (онлайн-гра, представлена послідовністю питань з числовими відповідями, виграє той, хто був найбільш близький до правильного значенням в кожному з питань);
  •                 папка Challenge (онлайн-гра, в якій гравці послідовно виконують сортування елементів);
  •                 «скачки» (онлайн-гра, в якій гравці повинні відповісти на встановлене число питань з найменшим числом помилок);
  •                 MINDMAP (створення діаграми зв’язків);
  •                 ноутбук (записна книжка);
  •                 qikpad (блокнот з можливістю спільної роботи);
  •                 аудіо / відео контент;
  •                 голосування;
  •                 дошка оголошень;
  •                 календар (розклад);
  •                 сітка додатків (створення набору з елементів навчання та додатки);
  •                 чат.

Принцип роботи сервісу схожий на сервіси типу Youtube. Хтось створює навчальний елемент, а інші користувачі отримують до нього доступ, наприклад, за посиланням або через QR-код. Найкраще зрозуміти можливості можна подивившись вже розроблені інтерактивні елементи.

Інструментарій сервісу дозволяє створювати навчальні класи, запрошуючи в них своїх учнів за гіперпосиланням. Для класів можна створювати набори навчальних елементів і стежити за тим, хто з учнів зміг успішно виконати завдання, а хто не зміг. Самі учні також можуть створювати навчальні елементи, які будуть розміщуватися в загальному наборі елементів класу.

C:\Users\Admin1\Desktop\Снимок 1.PNGПриклад вправи «Країни Європи», яку можна використовувати

на підсумковому уроці з географії

 

Учням пропонується в ігровій формі перевірити свої знання з теми «Країни Європи». Гравець повен співвіднести малюнки та характеристику країн з їх назвами. Переглянути гру можна за посиланням: https://learningapps.org/view5114166

Нестандартні уроки так і позаурочні заходи сприяють посиленню зацікавленості вивчення предмета, тому важливо використовувати інтерактивні форми на уроках. Опанування новими знаннями потребує втілення прогресивних методологій навчання.

 

 

docx
Додано
7 травня 2018
Переглядів
2402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку