Використання сервісу LearningApps.org на уроках географії
Інтерактивна вправа «Країни Європи»
В сучасному світі відбувається стрімкий розвиток інформаційних технологій, які проникають у всі сфери життя людини. Те, що ще учора було прогнозами фантастів, сьогодні стає реальністю. І, звичайно, розвиток технологій не міг оминути освітню галузь. Удосконалення процесу навчання шляхом використання інноваційних технологій сприяє модернізації освіти в цілому та її переходу на якісно новий рівень.
На загальному фоні розвитку інформаційних технологій відбувається впровадження їх у навчально-виховний процес, який починається з підключення шкіл до глобальної мережі Інтернет, а надалі підтримується появою різноманітних гаджетів, які можна ефективно використовувати у навчанні. Як показує досвід розвинених зарубіжних країн, оптимальним рішенням проблем, пов'язаних із стрімким розвитком комп'ютерної техніки та відповідного програмного забезпечення є розбудова єдиного інформаційного простору та впровадження у навчально-виховний процес «хмарних технологій».
Хмарні технології – це технології, які надають користувачам Інтернету доступ до комп'ютерних ресурсів сервера і використання програмного забезпечення як онлайн-сервіса.
Використання хмарних технологій направлене на співпрацю у мережі, розвиток критичного мислення та рішення поставлених задач та проблем, доступ до інформації та аналізу, розвиває допитливість та уяву, креативність та адаптованість до сучасності.
Пропоную Вашій увазі опис сервісу LearningApps.org та приклад
інтерактивної вправи "Країни Європи"
Використання сервісу LearningApps.org на уроках географії
Інтерактивна вправа «Країни Європи»
В сучасному світі відбувається стрімкий розвиток інформаційних технологій, які проникають у всі сфери життя людини. Те, що ще учора було прогнозами фантастів, сьогодні стає реальністю. І, звичайно, розвиток технологій не міг оминути освітню галузь. Удосконалення процесу навчання шляхом використання інноваційних технологій сприяє модернізації освіти в цілому та її переходу на якісно новий рівень.
На загальному фоні розвитку інформаційних технологій відбувається впровадження їх у навчально-виховний процес, який починається з підключення шкіл до глобальної мережі Інтернет, а надалі підтримується появою різноманітних гаджетів, які можна ефективно використовувати у навчанні. Як показує досвід розвинених зарубіжних країн, оптимальним рішенням проблем, пов’язаних із стрімким розвитком комп’ютерної техніки та відповідного програмного забезпечення є розбудова єдиного інформаційного простору та впровадження у навчально-виховний процес «хмарних технологій».
Хмарні технології – це технології, які надають користувачам Інтернету доступ до комп’ютерних ресурсів сервера і використання програмного забезпечення як онлайн-сервіса.
Використання хмарних технологій направлене на співпрацю у мережі, розвиток критичного мислення та рішення поставлених задач та проблем, доступ до інформації та аналізу, розвиває допитливість та уяву, креативність та адаптованість до сучасності.
Використання сервісу LearningApps.org
Для узагальнення та систематизації знань учнів на уроці пропоную використовувати інтерактивні завдання, які створені за допомогою такого сервісу, як LearningApps.org. Такі завдання дають змогу в ігровій формі засвоїти та перевірити рівень навчальних досягнень учнів. Важливо, що даний сервіс дозволяє публікувати свої вправи та користуватися вже створеним, вправами інших учителів.
Сервіс LearningApps.org. дозволяє реалізувати наступні види інтерактивних навчальних елементів:
Принцип роботи сервісу схожий на сервіси типу Youtube. Хтось створює навчальний елемент, а інші користувачі отримують до нього доступ, наприклад, за посиланням або через QR-код. Найкраще зрозуміти можливості можна подивившись вже розроблені інтерактивні елементи.
Інструментарій сервісу дозволяє створювати навчальні класи, запрошуючи в них своїх учнів за гіперпосиланням. Для класів можна створювати набори навчальних елементів і стежити за тим, хто з учнів зміг успішно виконати завдання, а хто не зміг. Самі учні також можуть створювати навчальні елементи, які будуть розміщуватися в загальному наборі елементів класу.
Приклад вправи «Країни Європи», яку можна використовувати
на підсумковому уроці з географії
Учням пропонується в ігровій формі перевірити свої знання з теми «Країни Європи». Гравець повен співвіднести малюнки та характеристику країн з їх назвами. Переглянути гру можна за посиланням: https://learningapps.org/view5114166
Нестандартні уроки так і позаурочні заходи сприяють посиленню зацікавленості вивчення предмета, тому важливо використовувати інтерактивні форми на уроках. Опанування новими знаннями потребує втілення прогресивних методологій навчання.