Використання віртуальних інтерактивних дощок на уроці

Про матеріал
В процесі навчання за моделлю мобільного навчання учень має можливість спілкуватись з вчителем постійно за допомогою послуг мережі Інтернет – на відміну від традиційного навчання, де таке спілкування можливе лише в межах навчального закладу. Учитель відіграє роль консультуючого керівника, який спрямовує діяльність учня
Перегляд файлу

Використання віртуальних інтерактивних дощок на уроці

Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності

На прикладі фрагмента заняття з теми «Миттєве повідомлення. Форум. Спілкування в чатах» розглянемо, як можна скористатися сервісом Padlet для організації етапу актуалізації опорних знань і мотивації.

http://osnova.com.ua/items/item-november-2016/img/method_01.jpgЗаздалегідь створюємо дошку, на якій розташовуємо назву теми, у додаткових постах розміщуємо створені за допомогою сервісу Worditout чи Tagul «хмари тегів» із необхідних понять, що обговорюватимуться на занятті та завдання для виконання (зразок дошки дивись на рисунку).

На початку заняття об’єднуємо учнів у групи по 3-4 особи. Пропонуємо їм за визначеною веб-адресою відкрити завчасно підготовлену дошку та виконати такі завдання:

  • ознайомитися з ключовими поняттями теми, наведеними у «хмарах тегів»;
  • визначити, у які групи (за ознаками) їх можна об’єднати;
  • у власних постах написати назву групи й поняття, що належить до неї;
  • доповнити власними прикладами кожну групу.

Кожна група учнів самостійно визначає ознаку, до якої переміщуватиме віднайдені поняття.

Звертаємо увагу дітей на те, що дошка нескінченна, тому під час роботи з нею вони мають можливість розташовувати пости так, щоб не було їх перекриття (варто зосередити їх увагу на тому, що пост може переміщувати тільки той, хто його створив).

Обговорюємо отримані результати спільної діяльності.

http://osnova.com.ua/items/item-november-2016/img/method_02.jpgПісля того, як кожна підгрупа розмістить свої відповіді на дошці, пропонуємо обговорити їх, дійти загальних висновків.

Порівняно з застосуванням можливостей звичайної інтерактивної дошки або папірців із написами, учні, працюючи з віртуальною інтерактивною дошкою (стіною), при виконанні запропонованого завдання мають можливість одночасно бачити результати роботи інших груп, одразу їх аналізувати і дійти згоди зі спірних питань.

Отже, користування віртуальними інтерактивними дошками для організації етапу актуалізації опорних знань і мотивації навчальної діяльності сприяє формуванню в учнів стійкої мотивації пізнання; стимулюванню їх подальшої навчально-пізнавальної активності на занятті.

 

docx
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку