Вікторина "Корисний Інтернет"

Про матеріал
Вікторина між двома командами. Можна провести як між учніми, так і між вчителями і учнями чи батьками.
Перегляд файлу

Вікторина «Корисний Інтернет»

МЕТА:

  • розвивати логіку, кмітливість;
  • виховувати інформаційну культуру учнів.

 

Хід заходу

Привітання

Доброго дня усім присутнім на нашому заході. В цей складний і невеселий для всіх нас час дуже важко налаштуватися на позитив. Хтось з великих сказав: «Якщо у вашому житті все погано, придумайте собі якесь свято і святкуйте». Нам і придумувати нічого не треба, бо кожного року в лютому відзначають Всесвітній день Інтернету. Тому наш сьогоднішній захід буде присвячено цьому дню.             

Ми проведемо веселу вікторину, щоб підняти собі настрій і вкотре згадати який різноманітний і цікавий віртуальний світ.

Давайте сформуємо дві команди. Перша команда під газвою ФЛЕШКА. Флешка – це носій інформації, а носіями інформації в нашому ліцеї є наші шановні вчителі.

Друга команда ВІРУС. Неважко здогадатися, що це буде команда учнів.

Отже ми отримали такі команди

  1. Команда вчителів ФЛЕШКА
  2. Команда учнів ВІРУС

Судити наше свято буде ЖУРІ. Представлення жюрі.

Отож, розпочнемо наше змагання.

    

  1. Кокурс «Як ви знаєте своїх суперників?»

Дайте відповідь на запитання «Скільки часу онлайн проводять наші учні/вчителі?»

Дане опитування було проведено напередодні. Результати нам відомі.

Яка з команд буде ближчою до істини, отримує 1 бал.

  1. Завдання «Хто більше?»      1 бал

Вашим завданням буде за 3  хвилини написати якомога більше назв соціальних мереж.

Журі перевіряють записи учасників, та підраховують кількість.

  1. Плутанина.

Обрати учасника, який виходить або відвертається на деякий час. Всі інші беруться за руки і утворюють коло, яке потім заплутують, повертаючись навколо себе.
Але головне: руки в жодному разі не можна розчіплювати. Коли руки остаточно переплуталися, викликати учасника, який буде розплутувати плутанину. Його завдання – поставити всіх назад в коло і при цьому стежити, щоб руки не розчепилися.

Обговорення: Чи легко було виконати завдання? Чому? Аналогія з мережею Інтернет. Іноді ми можемо заплутатися у великій кількості ресурсів Інтернету або потрапити на сайти із небажаним змістом. Але виплутатися можна завжди, потрібні лише бажання та терпіння .

  1. Завдання «Що я знаю про Інтернет?»  

 по 1 балу за правильну відповідь

(Команди іднімають сигнальну картку, тоді говорять відповідь, якщо учасник викрикнув без сигналу, відповідь не зараховується)

  1. Комп’ютери,  з’єднані між собою (мережа)
  2. Програма для спілкування (чат)
  3. Електронна «книжка», де міститься різна інформація, що стосується одної теми (сайт)
  4. Як називають сторінки сайту (веб-сторінки)
  5. Як називаються програми для роботи з Інтернетом (браузери). Навести приклади.
  6. Особа, яка зламує та проникає у системи даних, не маючи на це дозволу (хакер)
  7. Програма, яка знаходить і знищує віруси (антивірусна програма)

Добре молодці

  1. Завдання «Ребуси»

За правильну відповідь 1 бал

 

Учасники команд отримують картки з однаковими ребусами. На відгадування ребусів, ви отримуєте 5 хв. Яка команда справиться швидше отримає ще +1 бал.

 Ну що ж, успіхів!

 

 

БЕЗПЕКА

УВАЖНІСТЬ

ІНТЕРНЕТ

БРАУЗЕР

МЕРЕЖА

ХАКЕР

ПАРОЛЬ

АНТИВІРУС

  1. Швидкодія процесора

Ви знаєте, що для зберігання інформації в комп’ютері є декілька пристроїв, які об’єднуються загальною назвою "пам’ять". Так в комп’ютері є оперативна пам’ять і зовнішня пам’ять.

Завдання командам: диск - це тарілка з водою, вода - інформація, стакан - оперативна  пам’ять. від команди вибирають одну людину - процесор, яка буде за допомогою  ложки перекачувати інформацію с диска в оперативну пам’ять.

 Журі оцінює характеристики процесора - швидкодію і який процесор більше перекачує інформацію.

  1. Швидкість передавання інформації.

Кожна з команд має певний обсяг інформації (тарілка з печивом). Завдання учасників засвоїти інформацію та передати її далі після цього.

Переможе та команда, яка першою засвоїть всю інформацію.

 

  1. «Анонім»

Доля людини, міста і навіть держави визначена його ім'ям, кажуть мудреці. Кожен з нас при народженні отримує ім'я, яким нас називають близькі, знайомі і зовсім незнайомі люди. Наше ім'я записано в документах. Але в мережі Інтернет, реєструючись на сайтах, ми можемо не називати свого імені, а обрати собі нікнейм. Пропоную учасникам команд представитись так, як вони хочуть, і записати ці імена – вигадані ніки – на картках і повісити на дошку. Завданням учасникам: за ніками назвати людину.

  1. «Смайлик»

Всі ви є активними користувачами соціальних мереж. І, практично щодня, спілкуєтеся один з одним за допомогою Інтернету. Віртуальне спілкування витісняє живе. Ви навчилися виражати свої емоції в Інтернеті за допомогою смайликів. А зараз ми перевіримо наскільки ви вмієте розрізняти смайлики і чи правильно ними користуєтеся.

Роздаю учасникам надруковані смайлики, читаю текст, а кожна з команд обирає смайлик, який йому відповідає.

Кожна правильна відповідь 1 бал.

 

  1.         Конкурс «Дешифратор».

Завдання: Метод координат.

В цій таблиці сховані частинки записок Зайця(А2, Г6, Г1, А6, В3, Б1, Г4, Б4); Вовка (А3, Г2, Б3, Г5, Б2, Б6, В2, В6) і записка для тебе (В5, А1, Г3, А4, В1).

Відновіть записки і не забудьте розділити текст на слова

 

 

1

2

3

4

5

6

А

Мол

Голо

Оди

ць.У

яжа

яза

Б

- йо

ре

єцьд

оги.

юут

адв

В

РА!

акр

йця

цаф

ТИ -

аще

Г

едл

нза

оде

гон

об

вн

 

Відповіді:

Заєць: Головне для зайця – його ноги.

Вовк: Один заєць добре, а два краще.

Ти: Ти – молодець. Ура!

 

  1.         Одночасно проводиться Конкурс «Ерудит» для глядачів.

«Впізнай прислів’я».

Перед вами програмістські версії відомих приказок

Спробуйте згадати їх в оригіналі .

 

Скажи мені, який у тебе комп’ютер, і я скажу, хто ти. 

 (Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти.)

Комп’ютер пам’яттю не зіпсуєш .(Кашу маслом не зіпсуєш.)

Подарованому комп’ютеру в системний блок не заглядають.

(Подарованому коневі в зуби не заглядають.)

В Силіконову долину зі своїм комп’ютером не їздять.

(В ліс з своїми дровами не ходять.)

Той хто тоне за «F1» хапається.  (Той хто тоне за соломинку хапається.)

  Біт байт береже.  (Копійка гривну береже.)

Що з Кошика видалено, те пропало.  (Що з возу впало, те  пропало.)
Вірусів боятися – в Інтернет не ходити.  (Вовків боятися – в ліс не ходити.)

За одного хакера сім кандидатів наук дають. 

(За одного битого сім небитих дають.)

Будь-який Web-дизайнер свій сайт хвалить.

 (Будь-який кулик своє болото хвалить.)

  1.         Склади термін.

Учасникам видаються літери на окремих аркушах. Завдання: утворити інтернет-термін, прикріпити літеру на себе і стати , щоб утворити даний термін.

Переможе та команда, яка швидше складе потрібне слово

 

 

 

Підбиття підсумків

Для оголошення результатів слово надається журі.

Заключне слово вчителя

 

Інтернет. Що це? Останні роки це слово щільно увійшло в наше життя. Це цікавий та захоплюючий світ, який дозволяє тобі дізнаватись про світ цікавого, спілкуватись з людьми в різних кінцях світу не виходячи з власної кімнати, грати в цікаві ігри та ділитись з іншими своїми думками та захопленнями. Сучасна людина не уявляє собі життя без  Інтернету.  Але потрібно враховувати що тут є як позитивні, так і негативні сторони і користуватися Інтернетом з розумом.

 

doc
Додано
7 лютого 2023
Переглядів
843
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку