Лисичанський промислово-технологічний фаховий коледж
Циклова комісія загальноосвітніх дисциплін
ВИНАХОДИ ТА ВИНАХІДНИКИ
методична розробка відкритого заняття з навчального предмету «Іноземна мова» для ІІ курсу закладів фахової передвищої освіти
Лисичанськ - 2022
ВИНАХОДИ ТА ВИНАХІДНИКИ. Методична розробка відкритого заняття з начального предмету «Іноземна мова» для ІІ курсу закладів фахової перед- вищої освіти
Розробник: СКИБА Н.М., старший викладач, специалист вищої категорії Лисичанського промислово-технологічного фахового коледжу
Рецензент: КИРИЧЕНКО С.В. – старший викладач, спеціаліст вищої категорії
Лисичанського промислово-технологічного фахового коледжу
Рецензент: БУЛГАКОВА О.В. – старший викладач, спеціаліст вищої категорії
Лисичанського промислово-технологічного фахового коледжу
Розглянуто на засіданні циклової комісії загальноосвітніх дисциплін
Протокол №___ від ____ ______ 2022 року
Голова циклової комісії С.В.КИРИЧЕНКО
РЕЦЕНЗІЯ
на методичну розробку відкритого заняття з навчального предмету
«Іноземна мова» з теми Inventions and Inventors підготовлену викладачем Скибою Н.М.
Методична розробка відкритого заняття виконана у відповідності з методичними рекомендаціями з підготовки та проведення практичних занять в закладах фахової передвищої освіти. Відкрите заняття підготовлено відповідно до робочої і навчальної програми з предмету «Іноземна мова». У методичній розробці відкритого заняття подано розгорнутий план-конспект заняття у формі мовного практикуму з використанням інтерактивних методів навчання при виконанні різноманітних видів та форм діяльності, формування мовленнєвих умінь – читання, аудіювання та письма, методу критичного мислення, методики роботи з лексичним матеріалом, методу лінгвістичного квесту, рольовою грою, перелік літератури та необхідного обладнання, мету і задачі, надано чітку структуру заняття, вдало подано мотивацію пізнавальної діяльності студентів.
Викладач у методичній розробці заняття передбачила постійну зайнятість і активність студентів, забезпечила максимальні умови для формування знань, умінь і навичок. Виклад матеріалу проводиться послідовно, на належному науково-методичному рівні. Розробка містить багато різноманітних форм та методів роботи (читання, мозковий штурм, аудіювання з використанням тематичного відеоролику, роботу з мультимедійними презентаціями, групову та парну роботу, лінгвістичний квест), що відповідають психофізіологічним та індивідуальним особливостям студентів і сприяють успішному досягненню мети заняття.
Методична розробка відкритого заняття має інноваційний характер, відповідає новітнім технологіям навчання, спрямована на формування комунікативної компетенції майбутніх фахівців.
Автор розробки активно застосовує методику використання мультимедійних засобів навчання: демонструє автентичні відеоролики, презентацію Power Point. Наочність та аудіоматеріал розвивають мовленнєві компетенції, пам'ять, увагу, фонематичний слух студентів, сприяють зацікавленості та формуванню комунікативної компетенції майбутніх фахівців, розвивають навички колективної роботи, вирішення проблемних питань, досягнення успіху кожного учасника освітнього процесу.
Методична розробка може бути рекомендована для викладачів іноземної мови в закладах фахової передвищої освіти в якості як основного, так і довідково-дидактичного матеріалу.
Рецензент: КИРИЧЕНКО С.В. – старший викладач, спеціаліст вищої категорії
Лисичанського промислово-технологічного фахового коледжу
РЕЦЕНЗІЯ
на методичну розробку відкритого заняття з навчального предмету
«Іноземна мова» з теми Inventions and Inventors підготовлену викладачем Скибою Н.М.
Тема методичної розробки відкритого заняття «Винаходи та винахідники» є актуальною, тому що дозволяє студентам другого курсу узагальнити новий лексичний матеріал з теми, закріпити вивчений лексичний та граматичний матеріал і наблизитися до практичного мовлення.
Тема заняття є важливою для вивчення, бо виховує у студентів почуття відповідальності до обраної спеціальності, повагу та любов до англійської мови, культури народу, який розмовляє цією мовою; розуміння важливості оволодіння англійською мовою і потреби користуватися нею у професійній діяльності; формує такі риси характеру, як доброзичливість, гуманізм, толерантність, працьовитість та самостійність.
Мета розробки – систематизувати та поглибити знання студентів з теми «Винаходи та винахідники»; викликати в студентів зацікавленість до вивчення запропонованої теми.
Заняття продумане і добре сплановане; викладач виділяє структуру заняття, яка відповідає його сучасним вимогам. Тема і мета визначені, передбачена комплексна реалізація практичної, розвиваючої, виховної та освітньої цілей, спостерігається інтеграція з дисциплінами гуманітарного та професійного циклу. Основним завданням викладача на занятті є створення умов студентам для пошукової роботи при виконанні отриманих завдань, що стимулює пізнавальну діяльність студентів, займає більшу частину заняття і є високим показником заняття.
Для підтримання інтересу до заняття, викладач використовує парну роботу та роботу в малих групах, що підвищує навчальну мотивацію у студентів, значно знижує рівень тривожності у студентів та дозволяє постійно підтримувати активність і увагу студентів.
З представленого матеріалу видно професіоналізм викладача, який володіє інноваційними технологіями і вміло застосовує інтерактивні методи та інтерактивні технології: «Незакінчені речення», «Мікрофон», «Мозковий штурм», «Асоціативний кущ».
Заняття насичене необхідним для роботи обладнанням, наочністю, дидактичним та роздавальним матеріалом. Матеріал заняття пов'язаний з темою, спостерігається логічна відповідність між темою і вибором завдань. Презентація містить весь необхідний практичний матеріал, що дозволяє підсилити наочне уявлення поданого матеріалу та оптимально збільшити його темп.
За структурою методична розробка складена відповідно до методичних рекомендацій проведення відкритих, передбачає усі його етапи: підготовчий, основний, заключний.
Позитивним у даній методичній розробці є творчий підхід до підготовки матеріалу заняття, використання різноманітних джерел інформації, застосування інтерактивних методів проведення заняття, технічних засобів навчання, залучення студентів до самостійної пошукової роботи; поєднання окремих елементів навчання та виховання в єдину цілісну систему.
Методична розробка може бути рекомендована для викладачів іноземної мови в закладах фахової передвищої освіти в якості як основного, так і довідково-дидактичного матеріалу.
Рецензент: БУЛГАКОВА О.В. – старший викладач, спеціаліст вищої категорії
Лисичанського промислово-технологічного фахового коледжу
ЗМІСТ
Вступ
Методична розробка відкритого заняття
Висновки
Література
Додатки
ВСТУП
Сьогодні у світовій освітній практиці викладання іноземних мов провідними є діяльнісний, особистісно-орієнтований та компетентнісний підходи, тому важливим стає наявність у здобувача освіти певного багажу знань, особистих якостей та здібностей, здатність застосовувати ті чи інші компетентності в житті.
Головною метою навчання іноземної мови є розвиток особистості студента, здатного використовувати іноземну мову як засіб спілкування в діалозі культур.
Практичного результату навченості іноземної мови можна досягти передусім у процесі особистісно- комунікативного навчання, яке передбачає й вирішення завдань, пов’язаних з освітою, вихованням та розвитком особистості.
Методична розробка призначена для проведення занять з англійської мови із студентами другого курсу. Основна мета розробки - вдосконалювати навички фонетичної вимови студентів, повторити лексичний мінімум; формувати навички монологічного та діалогічного мовлення студентів; вдосконалювати навички аудіювання з подальшим виконанням різноманітних завдань та вміння студентів щодо виконання різноманітних тематичних видів діяльності, розвивати мовленнєву компетенцію, творчі здібності та психологічні якості (увагу, пам'ять, мислення, уяву) студентів; розвивати вміння студентів самостійно працювати з тематичними видами завдань; розвивати у студентів уміння переносу знань та навичок у нову ситуацію на основі здійснення проблемно–пошукової діяльності; розвивати лінгвістичне мислення студентів як майбутніх фахівців. Розробка передбачає також оволодіння певним обсягом лінгвістичних знань, що є необхідною передумовою для повноцінного активного володіння сучасною іноземною мовою.
Методична мета заняття: Використання інтерактивних методів навчання при виконанні різноманітних видів та форм діяльності, формування мовленнєвих умінь – читання, аудіювання та письма.
Розробку складено згідно з програмними вимогами основного курсу іноземної мови. Основна увага зосереджена на опануванні тематичним словником та активною лексикою. Розробка передбачає виконання різноманітних вправ.
Система вправ розрахована на самостійну роботу, на колективну роботу, використовується робота в парах. Для забезпечення швидкого та ефективного включення студентів в інтерактивну діяльність протягом заняття викладач використовує технології: "Два - чотири - всі разом", "Карусель", роботу в малих групах, "Акваріум". Основними формами інтерактивної роботи на занятті є навчальна взаємодія студентів у парах і мікрогрупах.
Методична розробка передбачає використання прийомів ситуативного моделювання та опрацювання дискусійних питань, технологій колективно – групового та кооперативного навчання. Для забезпечення практичного володіння предметом методична розробка передбачає такі важливі, компоненти як: запам’ятання студентами певної кількості матеріалу, що подається в системі; розвиток навичок оперування мовним матеріалом; розвиток комунікативних вмінь.
Використання інтерактивного навчання на занятті створює комфортні умови навчання, за яких кожен учасник освітнього процесу відчуває успішність, свою інтерактивну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес,створюється «ситуація успіху»,за короткий час опановується велика кількість матеріалу, формуються навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свій погляд, знаходити альтернативне рішення проблеми.
З фронтальних технологій інтерактивного навчання пропонується використання на відкритому занятті: "Мікрофон", незакінчені речення (поєднується з вправою "Мікрофон"), "Мозковий штурм","Навчаючи - вчуся", "Дерево рішень" та інше.
Протягом заняття викладач має можливість здійснити контроль знань студентів, різноманітність завдань дає можливість проконтролювати всі види мовленнєвої діяльності.
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ЗАНЯТТЯ
Заняття №
Предмет: Іноземна мова
Група:
Тема заняття: Винаходи та винахідники
Навчальна: вдосконалювати навички фонетичної вимови студентів; повторити лексичний мінімум; формувати навички монологічного та діалогічного мовлення студентів; вдосконалювати навички аудіювання з подальшим виконанням різноманітних завдань та вміння студентів щодо виконання різноманітних тематичних видів діяльності; вдосконалювати аналітичні навички та вміння студентів працювати в різних режимах, парах малих групах, команді; практикувати студентів щодо роботи з певними ситуаціями на основі поданих завдань.
Розвиваюча: розвивати мовленнєву компетенцію, творчі здібності та психологічні якості (увагу, пам'ять, мислення, уяву) студентів; розвивати вміння студентів самостійно працювати з тематичними видами завдань; розвивати у студентів уміння переносу знань та навичок у нову ситуацію на основі здійснення проблемно–пошукової діяльності; розвивати лінгвістичне мислення студентів як майбутніх фахівців; розвивати навички колективної роботи, розвивати готовність студентів до спілкування англійською мовою та до подальшої самоосвіти в галузі володіння даною мовою.
Виховна: виховувати в студентів такі риси характеру, як доброзичливість, толерантність, ввічливість, гуманізм, активність, товариськість, самостійність, працелюбство, уважність; розуміти важливість оволодіння англійською мовою і потребу користуватися нею в професійній діяльності; формувати в студентів повагу та чемне ставлення до обраної спеціальності; виховувати у студентів культуру спілкування, прийнятої в сучасному цивілізованому світі, ціннісних орієнтацій, почуттів та емоцій, працювати однією командою з метою досягнення ситуації успіху кожного учасника освітнього процесу.
Обладнання: словники, комп’ютер, презентація, відео, роздавальний матеріал, картки-завдання
Тип заняття: практичне
Міжпредметні зв'язки: Інформатика та комп’ютерні технології, Фізика, Хімія
Методична мета заняття: Використання інтерактивних методів навчання при виконанні різноманітних видів та форм діяльності, формування мовленнєвих умінь – читання, аудіювання та письма.
СТРУКТУРА ЗАНЯТТЯ:
І.Організаційний момент:
1)Привітання. Перекличка. Перевірка готовності до заняття.
2) Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності студентів, оголошення теми та цілей заняття.
ІІ. Реалізація теми за планом.
ІІІ. Підсумок заняття.
ІV Оцінювання.
VІ. Домашнє завдання.
PROCEDURE
І. Організаційний момент. Greeting
T.: Good afternoon, students! I am very glad to see you!
Ss.: We are glad to see you too!
T.: I hope you are OK today and ready to work hard. Let’s begin our lesson!
T.: The topic of our lesson is “INVENTIONS AND INVENTORS”. So you’ll learn a lot of useful information about achievements of scientists from different countries. You’ll also have plenty of practice in reading, writing, speaking and listening.
ІІ. Введення в іншомовну атмосферу Warm-up activity. Brain- storm.
1) Now guess a riddle and name an invention. Look at the presentation.
2) Listening skills development. Розвиток навичок аудіювання.
Match the words or parts of words and write the devices. Аудіювання While-listening.
Look, listen and match the name of the inventor with his invention. (робота в парах)
(https://www.youtube.com/watch?v=VhbCqZbuwiY)
1) Edison |
a) a plane |
2) Baird |
b) the phonograph |
3) The Wright brothers |
c) light bulb |
|
d) the projector |
4) Benz |
e) the automobile |
|
f) the TV |
5) Fulton |
g) the assembly line for cars |
6) Ford |
h) steamboat |
3) Listening comprehension activity with a further focus on discussing. Перегляд відео.
https://www.youtube.com/watch?v=JsRt5lBdBfE&ab_channel=FreeSchool
Listen the text about Alexander Graham Bell. While Listening the text you have to decide what sentences are true or false. (робота в конспектах)
After watching task. True or False sentences.
1. Bell was born in Poland. F
2. Bell was known by his invention of the phone. T
3. His mother could not hear, but she played the piano. T
4. Aleck loved music and tried to play themselves on guitar. F
5. Young Bell was curiosity boy and was interested in science of a sound. T
6. Graham Bell was succeeded in higher school . F
7. The first telephone call took place in 1876. T
8. Bell is one of the greatest inventors of all time. F
4) Competition time. Vocabulary practice. Group the words under the following headings (робота в командах)
Physics
Space
Household Chores
Cooker, star, cleane, counter, oven, freezer, asteroid, horse power, the Sun, the Milky Way, atom, the Moon, galaxy, power unit, nuclear, zero charge, constellation, radioactivity, fridge, vacuum, microwave, molecular weight, law
Плита, зірка, прибирання, лічильник, духовка, морозильна камера, астероїд, кінська сила, Сонце, Чумацький Шлях, атом, Місяць, галактика, блок живлення, ядерний, нульовий заряд, сузір'я, радіоактивність, холодильник, вакуум, мікрохвильова піч, молекулярний вага, закон
5) Lexical Exercises. Pair Work. Find active verbs to the topic Inventions and Inventors. Write verbs in Infinitive on the blackboard. (навчаюся-вчуся)Give t translation the words
1. Nicephore Niepce from France pioneered photography in 1829.
2. In 1876 Alexander Graham Bell, an American engineer, invented telephone.
3. Karl Benz produced the world’s first petrol-driven car in Germany in 1878.
4. In 1895 the Lumiere brothers patented their cinematography and opened the world’s first cinema in Paris.
5. John Logie. Baird from Scotland invented television in 1926.
6. Wilbur and Orville Wright built the first airplane in 1903.
7. In 1908 US automobile manufacturer Henry Ford created the world’s first car assembly line.
8. In 1945 the Nobel Prize was given to Alexander Fleming for penicillin that had been discovered in 1928.
9. Sergey Korolyev designed the first artificial satellite in 1957.
10. In 1981 Bill Gates created Microsoft-DOS (Disk Operating System).
6) Lexical Exercises. Pair Work. Match the words and definitions:
7) Lexical Exercises. Pair Work. In each group of words find one that doesn’t belong in the group (робота в парах). Professional skills: Find all words connected with your specialty and write on the blackboard
8) Language Practice. Which things are the most or least useful in the house from your point of view? Answer the following questions 1. What modern inventions do you have at home ? 2. What is the most useful thing for your mother? 3.What is the most useful thing for student? 4. What is most important thing on the kitchen refrigerator or TV remote-control unit? 5. What gadgets do you use everyday? (smartphones, phones, tablets (планшет), laptops,( ноутбук) cameras, mp3 players, headphones, “smart” watches)
|
|
|
9) Reading comprehension activity. Read and translate the dialogue
PUPIL 1: What are you going to do after the lessons today, Josh?
PUPIL 2: I’m going to work on a project.
PUPIL 1: What type of project?
PUPIL 2: It’s about the inventions that have changed our lives to better. It’s my homework for tomorrow. What are your plans?
PUPIL 1: I’m free today. I have nearly no homework for tomorrow, so I can help you with this project if you want.
PUPIL 2: Yes, that would be lovely. I’ve already found some information about useful inventions. I’ve found an interesting article about Steven Paul Jobs. He was an American inventor, designer and entrepreneur who was the co-founder, chief executive and chairman of Apple Computer. Jobs had the idea of selling the desktop computer, which led to the formation of Apple Computer in 1976.
PUPIL1: That’s an interesting story. You should include it in your project. What Ukrainian inventors do you want to present?
PUPIL 2: Ukrainian engineer Paton created methods used in the design of bridge spans, investigated the conditions of their operation, and suggested methods for restoring damaged bridges. He carried out research on the fundamentals of welding, how to calculate the strength of welded structures, and the mechanization of welding processes.
PUPIL 1: That’s interesting.
PUPIL 2: Don’t you know about a bullet-proof material?
PUPIL 1: Who invented?
PUPIL 2: This material was invented in 1966 by Stephanie Kwolek.
PUPIL 1: What are its advantages anyway?
PUPIL 2: Well, it was very light, but incredibly strong material, which was later used in making bullet-proof vests. Her invention has saved thousands of lives.
PUPIL 1: It has, indeed. I think you are going to present one of the best projects in the class. Your teacher will be proud.
PUPIL 2: Thanks, I hope so.
10. Гра “How to become a millioner ” How much do we know about inventors and inventions
III. Assessment.
1. Заключна частина заняття Summing-up results. Підсумок заняття
T.: Today we have got acquainted with some new inventions of mankind and repeated the known ones.
ІV. Домашнє завдання . Home assignment.
T:Think of the inventors who gave their names to the things they created. Put as many their names as you can down in the chart.
Inventor |
Invention |
Year of invention |
Country |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
4. |
|
|
|
5. |
|
|
|
6. |
|
|
|
T.: Dear students, I’m greatly satisfied with your work. You’ve done your best. Thank you for your creative and active work. Good byе
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Основної
1 |
Гальперін П.Я. Поетапне формування розумових дій та понять. Навч. посібник для викладачів іноз. мов. –М.: Вища школа, 2018 –123 ст. |
2 |
Гальперін П.Я. Виділення мовної свідомості як центральної ланки в оволодінні іноземною мовою. Навч. посібник для викладачів іноз. мов –М.: Вища школа, 2013 –328 ст. |
3 |
Ellis R. Activities and procedures for Teacher Training. –ELT Journal Vol. 40/2, April 2014 |
4 |
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. –Київ, 2018 |
5 |
Леонтьєв А.Н. Некоторые вопросы психологии обучения речи на иностранном языке. /Вопросы психолингвистики и преподавания. – М.,2016 |
6 |
Hughes. A. Testing for Language Teacher. Cup, 2012 |
7 |
Macmillan site www. Onestopenglish. Com Scott Wendy A., Ytreberg Elisabeth H. Teaching English to children (Longman Keys to Language Learning). Person Education (Longman), 2015 |
8 |
ELT Promotions Department, Oxford University Press |
9 |
Reference Guide for the Teachers of English. Довідник вчителя англійської мови/ Упоряд. Т.Михайленко, І. Берегова. –2-ге вид., стереотипне. –К.: Ред. загальнопед. газ., 2015. –128с. –(б-ка “Шк. світу”). |
2019 |
Шпак В.К. Англійська мова для повсякденного спілкування.-К.: Вища шк.., 2019 |
11 |
Брайен Батлер. Финансы. Оксфордский толковый словар.-Москва: «Весь Мир»,1997. |
12 |
McCarthy M., O’Dell F. English Vocabulary in Use. - Cambridge University Press, 2000- 296 p. |
Додаткової
1) Верба Г.В., Верба Л.П., «Довідник з граматики англійської мови»: Довідник . вид -4-те вид. – К.: Освіта, 2018. – 320с.
2) Мансі Є.О. 100 розмовних тем з англійської мови. — К.: Арій, 2019
3) Ривкін В.Л., Бемюмович М.С.,Новий англо – український словник: Близько 75000 термінів. - К.:Арій, 2020 784с.
4) Саблук А.Г., Левандовська Л.В. English for Students – Англійська для студентів – підручник.- К.: ВСВ,2015 – 576.
5) Янков А.В. Англійська мова для студентів. Підручник. - К.: Вища шк.,2018 175с.- Англ.,укр.
6) Гужва Т. Англійські розмовні теми. — Харків: Фоліо, 2016.
7) Eric H. Glendinning, Ron Howard: Professional English in Use. Cambridge University Press, 2010.
Використані Інтернет джерела:
WORKLIST «Inventions and Inventors»
1)Look, listen and match the name of the inventor with his invention.
1) Edison |
a) a plane |
2) Baird |
b) the phonograph |
3) The Wright brothers |
c) light bulb |
|
d) the projector |
4) Benz |
e) the automobile |
|
f) the TV |
5) Fulton |
g) the assembly line for cars |
6) Ford |
h) steamboat |
2)Listen the text about Alexander Graham Bell. While Listening the text you have to decide what sentences are True or False sentences.
1. Bell was born in Poland.
2. Bell was known by his invention of the phone.
3. His mother could not hear, but she played the piano.
4. Aleck loved music and tried to play themselves on guitar.
5. Young Bell was curiosity boy and was interested in science of a sound.
6. Graham Bell was succeeded in higher school .
7. The first telephone call took place in 1876.
8. Bell is one of the greatest inventors of all time.
3) Group the words under the following headings:
Physics
Space
Household Chores
Cooker, star, cleane, counter, oven, freezer, asteroid, horse power, the Sun, the Milky Way, atom, the Moon, galaxy, power unit, nuclear, zero charge, constellation, radioactivity, fridge, vacuum, microwave, molecular weight, law
Physics |
Space |
Household Chores |
|
|
|
4) Find active verbs to the topic Inventions and Inventors. Write verbs in Infinitive on the blackboard.
1. Nicephore Niepce from France pioneered photography in 1829.
2. In 1876 Alexander Graham Bell, an American engineer, invented telephone.
3. Karl Benz produced the world’s first petrol-driven car in Germany in 1878.
4. In 1895 the Lumiere brothers patented their cinematography and opened the world’s first cinema in Paris.
5. John Logie. Baird from Scotland invented television in 1926.
6. Wilbur and Orville Wright built the first airplane in 1903.
7. In 1908 US automobile manufacturer Henry Ford created the world’s first car assembly line.
8. In 1945 the Nobel Prize was given to Alexander Fleming for penicillin that had been discovered in 1928.
9. Sergey Korolyev designed the first artificial satellite in 1957.
10. In 1981 Bill Gates created Microsoft-DOS (Disk Operating System).
5) Match the words and definitions:
1. a TV set 2. a car 3. a computer 4. a video player 5. a camera 6. a vacuum cleaner 7. a fridge 8. a mobile telephone 9. a plane 10. a telephone
|
a. to take photographs b. to receive or make calls around the home c. to perform everyday cleaning tasks d. to move fast and quick around the world e. to watch pre-recorded videos f. to keep food fresh for a long time g. to have fun and to entertain h. a system for sending or receiving speech over long distance i. to write programs, play games, find and use information j. to move wherever you want by yourself |
|
6) In each group of words find one that doesn’t belong in the group (робота в парах). Find all words connected with your specialty and write on the blackboard
7) Which things are the most or least useful in the house from your point of view? Answer the following questions 1. What modern inventions do you have at home ? 2. What is the most useful thing for your mother? 3.What is the most useful thing for student? 4. What is most important thing on the kitchen refrigerator or TV remote-control unit? 5. What gadgets do you use everyday?
8) Read and translate the dialogue PUPIL 1: What are you going to do after the lessons today, Josh? PUPIL 2: I’m going to work on a project. PUPIL 1: What type of project? PUPIL 2: It’s about the inventions that have changed our lives to better. It’s my homework for tomorrow. What are your plans? PUPIL 1: I’m free today. I have nearly no homework for tomorrow, so I can help you with this project if you want. PUPIL 2: Yes, that would be lovely. I’ve already found some information about useful inventions. I’ve found an interesting article about Steven Paul Jobs. He was an American inventor, designer and entrepreneur who was the co-founder, chief executive and chairman of Apple Computer. Jobs had the idea of selling the desktop computer, which led to the formation of Apple Computer in 1976.
PUPIL1: That’s an interesting story. You should include it in your project. What Ukrainian inventors do you want to present? PUPIL 2: Ukrainian engineer Paton created methods used in the design of bridge spans, investigated the conditions of their operation, and suggested methods for restoring damaged bridges. He carried out research on the fundamentals of welding, how to calculate the strength of welded structures, and the mechanization of welding processes. PUPIL 1: That’s interesting. PUPIL 2: Don’t you know about a bullet-proof material? PUPIL 1: Who invented? PUPIL 2: This material was invented in 1966 by Stephanie Kwolek. PUPIL 1: What are its advantages anyway? PUPIL 2: Well, it was very light, but incredibly strong material, which was later used in making bullet-proof vests. Her invention has saved thousands of lives. PUPIL 1: It has, indeed. I think you are going to present one of the best projects in the class. Your teacher will be proud. PUPIL 2: Thanks, I hope so. |
|
|