ВИПУСКНИЙ "У серце увійде лише те, що йде від серця". 4 КЛАС

Про матеріал

ВИПУСКНИЙ , ПОЧАТКОВА ШКОЛА. ВІДБУВСЯ МИНУЛОГО РОКУ.

Один мудрець сказав: „Якщо кожного вечора на небі з'являються зорі, значить це комусь необхідно". А нам усім просто життєво необхідно, щоб на нашому шкільному Небосхилі досягнень ніколи не згасали, а запалювались все нові та нові яскраві зірочки - сузір'я талановитих дітей!.

ВИКОРИСТАНО ІНТЕРНЕТ РЕСУРСИ ТА ТАЛАНТИ ДІТОК

Перегляд файлу

1

 

 серце увійде лише те, що йде від серця".

Вчитель    Любі діти! До­рогі батьки, вся наша велика друж­на шкільна родино! Шановні гості!

Ось і прийшов цей святковий день. На вулиці світить яскраве сонце, співають пташки, сонце пестить нас своїм золотим промінням.

Час змінює обличчя землі, торкає крилом людину.

Довга життєва дорога людини.

Грузька, нетривка і мінлива….

Швидкоплинний час летить невблаганно, змінюючи все, що нас оточує, творячи чудеса… і ось одне перед вами..

Як одна прекрасна мить, пролетіли 4 роки навчання в початкових кла­сах.

Дитинство і юність…Це – найкраща пора в житті, що припадає на шкільні роки.

Усе має свій початок і кінець. Сьогодні я не можу  напевно сказати,  що закінчується дитинство четвертокласників. Однак, сьогоднішній день проводить  невидиму межу між дитинством і юністю  наших  випускників.

 

В дитинстві все у кольорі і в русі,
Такий цікавий, незбагненний світ!
Летить все швидко, наче в завірюсі,
І сонечко веселе шле привіт.

 

          З небес бездонних, де хмарки казкові
І простору безмежного глибінь.
Дарують радість чари світанкові
І кличе у політ небесна синь…

 

Дитинство чарівне і неповторне,
Воно в душі у кожного бринить.
Враз щирістю відвертою пригорне
І пташкою в минуле відлетить…

ВІДЕО

Пісня «Незабутні дні мого дитинства»

День минає, відлітає в невідому даль.

Я дитинство проводжаю ген за небокрай.

А воно немов лелека крила розгорта

І за обрій десь далеко тихо відліта.

П-ів

Незабутні дні мого дитинства,

Швидко плинний час.

Та мені хоча б на мить єдину

Зупинити вас.

Не летіть у вирій, зачекайте.

Дайте мені шанс.

В кольорових мріях політати,

Хочу я ще раз./ 2р

2.

День минає і щезає в зоряних світах.

Де знайти його не знаю,

Може в своїх снах. Тільки мрії легкокрилі

Десь посеред літ.

Віднайти колись зумію

Ясний його слід.

П-ів

 

Вед: Якось Бог вирішив наділити дітей усього світу талантами. Французи вибрали елегантність і красу, угорці - любов до господарювання, німці - дисципліну і порядок, діти Польщі - здатність до торгівлі, італійські діти одержали хист до музики... Обдарувавши всіх, Бог раптом побачив у куточку дівчину. Вона була одягнена у вишиту сорочку, руса коса переплетена синьою стрічкою, а на голові багрянів вінок із червоної калини.

 І запитав її Бог( голос за кадром):

Бог: - Хто ти? Чого така сумна? ( звучить фонограма )

 

Дів:  Я –Україна, а плачу я , бо стогне моя земля...

                    Сини мої на чужій роботі, а в своїй хаті немає ні правди, ні волі.

 

Бог: Чого ж ти не підійшла раніше? Я всі таланти роздав. Не знаю, чим можу зарадити твоєму горю?

 

Вед: Дівчина хотіла піти, але Бог зупинив її.

 

Бог..  Зачекай. Є в мене неоцінений дар, який прославить твій народ на цілий світ. Від сьогодні все горітиме у твоїх руках. Візьмеш ти шаблю, і буде нескорений твій народ. Візьмеш плуг, і заколоситься на ваших полях жито - пшениця. А в хаті твоїй буде панувати краса і затишок, а пісня твоя звучатиме у віках. Все це стане можливим, дякуючи вірі твого народу у власні сили і бажанню працювати заради власного добробуту.

Вед: Взяла дівчина Божий дарунок, і відтоді славиться Україна своїми майстрами, щирими серцями, гостинністю, талантами.

 

Україно, люба! Ти ще жити будеш,

Бо твої таланти золоті ростуть!

Наче квіти красні, ці маленькі люди

На твоєму полі, глянь, уже цвітуть.

Пісня «Україна казкова»

Все, досить сидіти, я вийду із хати

Лісами, ярами почну мандрувати.

Побачити хочу мою Україну.

До неї душею , і думкою лину.

Я не маленька, плаксива дитина.

мені  вже 11, доросла людина.

Побачити хочу старенькі Карпати,

Скуштую охоче заморських цукатів.

Ще їм до Одеси й Херсону везу.

Ще й речі збирати й їхати в путь.

П-ів

Я всюди поїду, відвідаю все.

Чарівні Карпати і Чорне море.

Бо це Україна-казкова земля.

Разом ми є сила та  дружна сім’я./2р

2

Собі побажаю, щоб була здорова.

У Києві зараз каштани цвітуть.

Річки крізь гори, мов стрічки течуть.

Я замки побачу по всій Україні,

усі славнозвісні місця релігійні.

Відвідаю також печери старі,

Темні тунелі у надрах землі.

Чорне, Азовське моря синіх хвиль.

Парки алей та скверики милі.

Побачити хочу свою Батьківщину.

До неї душею та думкою лину.

П-ів

Я всюди поїду, відвідаю все

Чарівні Карпати  і Чорне море.

Бо це Україна, казкова земля.

Разом ми є сила та дружня сім’я/2р

 

Україна – чудовий край з чарівною,

неповторною природою,

багатою історичною спадщиною і культурою. 
Талановита в нас кожна дитина! 
Відкриєм таланти твої, Україно! 
Відкриєм таланти твої, мій клас!

 

Наші таланти сердечко з любові,

з щирості, людяності і доброти.

Як пазли цікаві,яркі, кольорові

Складеш і побачиш-людина це ти!

 

Ми наші розсипані перли талантів

Зберемо в орнамент розсипаних мрій.

У класі залишимо згадку про себе

Для вчительки першої, для рідних батьків.

 

Щоб здоровим, сильним бути, 
Треба нам про сум забути. 
Гімнастикою треба нам займатись 
І частіше усміхатись! 
Бо усміхнена людина – 
Це здоров ’я половина! 

 (Гімнастичний номер)

-  Гімнастичний номер виконала КАРІНА.

Підросли у нас таланти 
Співаки і музиканти, 
Віртуози-танцюристи, 
Ну хіба ж ми не артисти? 
 

Не дівчина та, хто не любить танці 
І ритми музики, і ніжні й запальні … 
Тож я сьогодні скористаюсь шансом 
І затанцюю, як хотілося мені! 

 

  • Зустрічайте-  Настя


Із гордістю кажу: я - українка! 
Усім уклін, з ким поряд я живу, 
Із ким проходить тут моє навчання, 
Із ким ділю і радість, і журбу. 

«Щире серце в тебе...» - часто чую, 
Не стерплю неправди, зла і зрад... 
У людях дуже людяність ціную, 
І вірю: в кожної людини є талант! 

Мені вже дев’ять років з «гаком» – 
Закінчую четвертий клас! 
У рідній школі, в ріднім колі 
Так рада бачити всіх вас.

 

Ведуча 1. Ви знаєте, я читала, що кожна людина у світі по своєму талановита. Хто співає, хто танцює, хто фокуси показує. А є такі, що своїми власними руками такі дива творять, що диву даєшся.

Звучить мелодія

Любить дуже малювати,

Цю науку мріє він опанувати,

Всі ми знаємо ким буде –

Дизайнером у Голівуді.

 

У вільний час не байдикую, 
А гарнесенько малюю. 
Люблю і книжки почитати 
Ще й багатесенько поспати. 

Софійка, Діанка і Карінка– 
Малюють професійно в класі! 
(Діти презентують свої роботи.)

  1. Мені приснився дивний сон. 
    У ньому був великий слон. 
    На ньому зебра розляглась, 
    Виля хвостом та веселясь. 
       Крокодил співає пісню, 
    Кішка муркотить під ніс, 
    А папужка разом з мишкою 
    Пританцьовують в цю мить.

 

  1. По травах шовкових, 
    Лісах та дібровах 
    Травень блукає, 
    На сопілці грає,
    І де він проходить – 
    То там жито сходить, 
    У садочках пишно
    Розцвітають вишні.

 

  1. Дивних барв є на світі багато, 
    І у кожного мова своя… 
    Чарівні олівці кольорові 
    Я по черзі беру їх до рук. 
    Оживають поля паперові: 
    Вже торкнувся малюнків і звук… 
    Чути пісню пташину і шерех 
    Листя, трав, вітерця і води, 
    Плюскіт хвиль річкових попід берег, 
    Й рип по снігу пружної ходи. 
    …Малювання щаслива потреба 
    Вже мене полонила давно.

Фокуси показують Андрій, Юрій

- Письменник, лікар чи геолог,

Учитель, слюсар чи кресляр

Всі називають головною –

одну професію- Школяр!

Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що мусиш тут набуть,

Не станеш ти в житті ніколи,

Тим, ким з дитинства мрієш буть!

 

Ведуча.

Запрошую помилуватися переможцями багатьох танцювальних конкурсів! Зустрічайте: Соломія , Сашко,  Юлія, Юрій

 

Ведуча.
Знайомтесь:  Назар – учень-винахідник. Він розробив рецепт виконання домашніх завдань.

 

РЕЦЕПТ

Домашнім завданням, як завжди, завершується меню щоденного навчального процессу.

Отже,домашні завдання готують зі свіжих знань,набутих на уроках, і сушених- вичитаних із підручників.За консистенцією вони бувають:густі (на 10-12 балів), середні (7-9 балів), напіврідки(4-6 балів).

Для приготування густого домашнього завдання необхідні:

а) уважність на уроці (12 гр.)

б) працелюбство (12 гр.)

в) вода…200 гр. Під час відповіді.

Для завдання середньої густоти основні продукти ті самі,але води трохи більше.

Для приготування напіврідкого- лише вода.

У деякі домашні завдання для збереження краси відповіді і кращого настрою вчителя слід додати чарівну усмішку і проникливий погляд.

Відгуки та побажання щодо мого рецепту надсилайте за адресою:

м.Львів, в.Замарстинівська 11. Хай вам щастить!

 

Ведуча    А ось скульптури всім на диво Богдана, 
            Поробки з бісеру казкові нашого Яна.

Я вмію робити з паперу дива, 
Цікаві яскраві незвичні картини. 
Я їх подарую матусі в свята. 
Зрадіє матуся і буде щаслива, 
Що має такого синочка вона. 

 

Намистинки, мов росинки, я на дротик нанизаю. 
І цей бісер, мов у казці, раптом оживає. 
Чи то бджілка, чи то квітка затанцює у руці… 
Бачите, які ми майстри -молодці!

 

Ведучий 2. Мене аж заздрощі взяли. Скільки талановитих дітей у нашому класі

«Усмішка ласкава — то найкраща страва»

Так народна мудрість промовля до нас.

З посмішкою гарно вийде кожна справа,

Бо вона підносить нас у добрий час.

 

-   А зараз для вас веселий урок проведуть Катя,  Артур, Данило

 

Веселий урок
Учитель.
Що ви знаєте про Червону книгу?
Учень.
Червона книга – це список дефіцитних тварин.
Учитель.
Що ви знаєте про моль?
Учень.
Це хижа тварина, пожираючи вовняні шкарпетки.
Учитель.
Яке призначення плавців у риби?
Учень.
Плавці призначені для того, щоб риба могла гальмувати на поворотах.
Учитель.
Хто знає, чому лелеки на зиму відлітають до Африки?
Учень.
Щоб і негри могли мати дітей.
Учитель.
Чим живляться їжаки?
Учень.
Швидше за все, кактусами.

 

Олексій, Ксеня добре навчаються,

Айкідо займаються.

Не сумують, а радіють,

Всіх навчать тому, що вміють.

 

Виступ Ксенії та Олексія

Йду в ногу з часом, дівчина сучасна. 
Для мене найцінніше - це сім'я! 
Учитися люблю, бо все мені цікаво: 
Комп'ютери, рушниці, ковзани... 
Тож і не дивно, що не раз долала 
Рекорди, які ставлять пацани! 

 

-   Пограємо у гру «Ерудит» з Юлею

 

1.         Скільки горошин влізе в склянку?

(Ніскільки, бо вони не вміють лазити)

2.         Хто такий богомол?

(Жук)

3.         Хто їсть більше: лев чи кріт?

(Кріт. Лев їсть раз на два-три дні, а кріт — щодня)

4.         Чим закінчується день?

(Буквою «ь»)

5.         Коли ти ідеш по землі, що у тебе під ногами?

(Підошва)

6.         Яка рослина росте найшвидше?

(Бамбук)

7.         Чого багато має болото, менше — озеро, ще менше — море, і зовсім не має річка? (буква о)

 

-  Для наших чарівних гостей  виступають справжні підкорювачі футбольного поля  футболісти Марко та Сашко, володіють м ’ячем вміло! 

- Люблю я грати у футбол,

Захоплююсь, як грав Ребров,

Як гра проходить у Мілані,

Як люблять «Шеву» світу фани.

Та хочу буть не просто фаном,

А грати у справжнісінький футбол,

І у ворота всіх суперників забити гол.

-І як згодом підростем, до збірної в резерв підем.

Можливо,нам все ж пощастить

В ворота на Кубках голи забить.

Бажано всім,хто виграв в нас,-

Ми ще покажем вищий клас!
Я і в шашки гарно граю, 
І м’ ячем в футбол ганяю! 
 

(Вправи з м’ячем)

 

 

Школа – дитинства країна.

   Дивний казковий світ.

   Діти твої, Україно,

   Шлють всім палкий привіт.

 

Люблю тварин, люблю природу, 
Люблю батьків і всіх людей! 
Люблю весь світ і рідну школу. 
І день сьогоднішній оцей. 
 

Тут зробила перші кроки,

Пізнала радість і печаль,

Життєві почались уроки,

Симпатій вирій закружляв.

 

Талант – це здібності природні,

Обдарування, справжній хист.

Хоч ти не бачиш їх сьогодні,

бо ще малий на вік і зріст,

та є в тобі обдарування

вони у кожного із нас є.

Лише потрібне намагання

Знайти в своїй душі своє.

 

Ти можеш гарно танцювати.

А чи ростити десь сади.

Плести гачком, вірші складати,

Але без діла не сиди.

 

Талант  - це здатність те робити,

Чому тебе ніхто не вчив.

Талант, як сонце щиро світить

Лише в собі б його відкрив.

 

Якщо відкриєш дар у себе,

Його відразу розвивай.

Не жди, що прийде манна з неба,
І від безділля не страждай,.


А вчись, працюй, трудися в поті,
Щоб дар, талант свій зберегти.
І щогодини будь в роботі,
Щоб краще вміти і змогти.

Тоді талант розквітне щиро
І будеш ти на висоті.
З собою будеш жити в мирі,
Все буде добре у житті.

Один мудрець сказав: „Якщо кожного вечора на небі з'являються зорі, значить це комусь необхідно”. А нам усім просто життєво необхідно, щоб на нашому шкільному Небосхилі досягнень ніколи не згасали, а запалювались все нові  та нові яскраві зірочки -  сузір’я талановитих дітей!.

Тож і ми поступово,

Отак крок за кроком утворили це серце

із наших талантів  любові й добра.

Нехай буде з вами, нехай нагадає,

якою була тут оця дітвора.

 

Ось які у нас таланти: 
Співаки і музиканти, 
Пейзажисти, портретисти, 
Майстри вишивки, артисти, 
Кулінари, танцюристи, 
І поети, й візажисти, 
І спортсмени, і туристи, 
Чаклуни і піаністи. 
Багато здібностей у нас! 
 

Всі: Ми дружний і веселий 4 клас!

 

(Вальс)діти

 

Ми звалися однолітками разом

Ми були  гарним, добрим класом.

А про погане не кажімо,

Його в минулім залишімо.

 

Нам є до чого прагнути й летіти

Й долати перепони на путі.

Бо ж не розкриті до кінця таланти

Та й ми були далеко не святі.

 

Нам нині радісно й приємно,

Що вчилися ми не даремно.

Питань мільйони задавали

І разом відповідь шукали.

 

Та скільки б нам не задавали,

Хіба б ми все це розв’язали,

Якби не добрі мама й тато,

Що так допомогли багато.

 

Вони учились разом з нами,

Складали вірші, твори, плани.

І правильно було б зробити

Оцінку кожну розділити.

 

Бо їх сидіння і терпіння

І наше вперте неуміння

Давали добрі результати.

Кохані мами й любі тати.

Пісня для батьків

Люба матуся і любий татусь,

Для Вас моя пісня лунає:

До Вас у молитві щораз пригорнусь

І щиро Вам в ноги вклоняюсь!

За мене ви Бога молили,

Мене від біди берегли,

Учили любити й раділи,

Мої найрідніші батьки.

Приспів:

Я дякую Богу за маму,

Що стільки ночей не доспала;

За доброго, вірного тата,

Що міг мені все пробачати.

Шануймо батьків наших рідних,

Щоб потім не шкодувати,

Допоки є батько і мати –

Старайтесь їм шану віддати!/2

 

Ви дали життя і турботу мені,

Зі мною раділи, й страждали,

Сердечна любов та опіка свята

Мене у недолі тримали.

Спасибі за віру й надію,

Щасливі дитинства роки.

Молюся за вас, мої рідні,

Даровані небом батьки.

Приспів.

 

Багато доброго, нового

Життя відкриє ще для нас

Як перша сходинка до нього,

Для всіх нас буде п’ятий клас.

 

А нам удачу хочеться зловити,

Вже ж нам фортуна знаки подала.

Що класний керівник  нова

До нас прихильною була.

 

У 5 –тім класі ми примножим

 всі свої таланти.

А допоможе нам у цьому

наша друга мати.

 

Ми будемо навчатись на «відмінно»

І з поведінкою буде все гаразд!

Та Ви прийміть нас із любовю тільки

І заведіть нас у старший п’ятий клас!

 

Є в серцi кожному куточок особливий.

Там спогади живуть про рiдний дiм,

Дитинство безтурботне i щасливе.

І перша вчителька живе в куточку тiм.


- Діти, що в мене в руках? А хто зображений на ньому? А що станеться, коли я заберу один елемент чи кілька. Так само в житті ми повинні триматися завжди разом, бути одним цілим, щоб ніхто нас не зміг знищити.

 

У кожному вашому Серці хай живуть краса і велич Любові, натхнення Віри, відродження Доброти, гордість і суворість Обов'язку, торжество Справедливості, квіти Вдячності, сльози Співпереживання, посмішка Радості, піднесеність Відданості, іскра Щирості, легкість Покаяння, нива Благородства...

Візьмемо промінь світла
І спрямуємо його туди,
Де панує темрява...

 

Візьмемо усмішку

І подаруємо її тому,

Хто так її потребує.

 

Візьмемо доброту

І дамо  її тому, хто сам

Не вміє віддавати.

 

Візьмемо віру
І віддамо кожному,
Хто не має її.

 

 Візьмо любов  
і нестимемо  її всьому світові.

 

Чумацьким шляхом линуть, линуть роки.
В дитинства край не буде вороття,
Але добра i мужностi уроки — 
Вони в душi, вони на все життя! 

 

Я знову повертають до тебе в думках –

Чарівне і вічне життя загадкове.

Шукаю коріння у твоїх літах,

Дитинство моє веселкове.

 

Дні дитинства – наче плин ріки

Проліта дитинство, та у спадок

Зостається пісня, повна згадок.

Пам’ять зостається назавжди

 

Пісня «Дитинство не втрачай!»

 

Дитинство йде від нас кудись,

Тікає швидко босоніж,

І сліду не знайти.. не знайти
Та нещодавно зовсім ми

були маленькими людьми

і звалися дітьми.

П-ів

Там щирі надії, там здійснені мрій.

Чекай, дитинство не зникай!

Там друзів багато, там мама і тато.

Чекай, дитинство не втрачай!

2

Дитинство поряд, недалеко,

Але несуть його лелеки

В край де нас нема.

Воно зникає, але ми завжди

лишаємось дітьми,

мрійливими дітьми.

П-ів

 

Якщо сумно на душі,

мрії всі свої - згадай.

Дитинство не втрачай!

Навколо світ зміни

І собі повір - ти

Дитинство не втрачай! (2 рази)

 

Дитинство поряд(2р.) недалеко,

але несуть(2 рази) його лелеки.

Воно зникає(2 рази), але ми

завжди лишаємось дітьми.

 

Завантаження...
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ковалевська Оля Орестівна
    Кожна дитина чіпляла частинку серця, частинку свого таланту з яких утворилося велике ціле серце. Яке,як подарунок, залишилося у класного керівника.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 лютого 2018
Переглядів
939
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку